Gratis Prøveperiode

Få flere potensielle kunder med live chat

Ta kundeengasjement til neste nivå med  LiveAgent

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Hei, jeg heter John. Hvordan kan jeg hjelpe deg?

Jeg vil gjerne se bestillingsstatusen min.

Ikke noe problem, vennligst gi meg din ordre-ID.

Min ordre-ID er GQ34566

Live chat software for instant connections

Gi god kundeopplevelse med live chat-plattformen fra LiveAgent. Få tilgang til en rask live chat-widget og avanserte funksjoner som gjør enhver kundeinteraksjon til en lek. Gjør besøkende på nettsiden om til kunder, og løs kundespørsmål med sanntidsstøtte. Forbedre kundeengasjementet med en enkelt chat-applikasjon. Spar tid og fokuser på det som er viktig med LiveAgent kundeserviceplattform.
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
  • GetApp category leaders 2022

Chat programvare

Hva er live chat programvare?

  • Live chat-programvare er en del av kundestøtte programvaren som lar kundeservice agenter gi sanntidsstøtte til kunder.Live chat-widgeten er enkel å plassere på nettsiden din.Forbedre samtaleopplevelsen og øk kundebevaringsgraden for nettbaserte virksomheter.Få tilgang til en av de kraftigste chatløsningene og gi en fantastisk kundeopplevelse.
  • Økt kundebevaringsgrad og kundeengasjement
  • Tilpasningsalternativer for merkevarebygging og kraftig automatisering
LiveAgent chat capabilities - mockup

Chat-funksjoner

Hva slags live chat programvare
tilbyr LiveAgent?

LiveAgent tilbyr et topp moderne chat-verktøy. Den kommer med premium funksjoner for å hjelpe kundestøtte-teamene med å gi en flott chat-opplevelse. Nøkkelfunksjoner inkluderer smart chat-ruting, proaktive chat-invitasjoner, sporing av besøkende og mer.LiveAgent sin flerspråklige chat-widget er en av de raskeste på markedet.

Chat støtte programvare fordeler
  • Pålitelig og rask chat med en rekke funksjoner
  • Tilgang til en ubegrenset chat-historikk og billetthistorikk
  • Alternativer for chatanalyse og sporingsfunksjoner
  • Proaktive chatinvitasjoner med tilpassede design alternativer.
lets_chat

Live chat programvare for bedre kunde tilfredshet

Forbedre netttsiden din og start samtaler med besøkende takket være en moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva dine kunder og kundeservice-team får med LiveAgent.

Avgrens kundereisen med:

  • Pålitelig og raske chattjenester
  • Økt responstid
  • Raskere løsninger på kundeforespørsler
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent overgår vanlig live chat programvare

LiveAgent er mye mer enn en enkel live chat-leverandør. Oppdag vår kundeservice plattform som kan håndtere alle viktige kommunikasjonskanaler. Lær mer om viktige funksjoner og se hvordan de fungerer.

Automatiske meldinger

Fang oppmerksomhet med proaktive meldinger som inviterer nettlesere til å chatte med en kundeservice agent. Tilpass meldingene og lag en personlig opplevelse som er ideell for formålet med nettstedet ditt. Proaktive chat invitasjoner er en kraftig funksjon som kan gjøre om besøkende på nettsiden din til betalende kunder.

  • Inviter kunder til chat med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på din nettside om til betalende kunder med hjelp av chat
LiveAgent proactive chat invitations - mockup

Besøkssporing

Hold oversikt over besøkende på nettsiden din for å se hvordan de bruker tiden sin. Chat oversikt kan vise deg et antall besøkende på nettsiden, aktive agenter og hver pågående chat. Bruk nettsteds-overvåking for å fastslå  favoritt-URLer. Send en chatmelding til potensielle kunder hvis du vil hjelpe dem på reisen.

  • Spor alle besøkende på nettsiden og pågående chatter
  • Fastslå favorittsider og hjelp besøkende

Forhåndsleste meldinger

Gjør svarene dine klare før kunden sender deg en melding. Sanntids skrivings visning kan vise hva kundene dine skriver før de trykker på send-knappen. Bruk denne kraftige funksjonen til å forberede svarene dine raskere, eller for å gjøre en rask research om emner og kunder. Gi kundestøtte med uovertruffen hastighet. 

  • Forhåndsvis kundemeldinger før de sendes
  • Forbered svarene dine raskere og reduser oppløsningstid

Språkalternativer

LiveAgent kan snakke ditt språk, og språket til kundene dine. Velg blant over 40 språk for å hjelpe deg med å gi støtte i forskjellige land. Tilpass chat vinduene og velg hovedspråket deres. Du kan sette opp hver chat-widget med forskjellige språkalternativer hvis du tilbyr støtte i flere områder. 

  • Velg fra over 40 språkalternativer for chat vinduer
  • Opprett chat-widgeter på forskjellige språk for ulike formål

Fordeler me Live Chat
og Hvordan bruke Det​

00:00/05:51

Fleksibel chat

Live chat-programvare inkluderer en live chat-widget som du kan tilpasse og plassere på nettsiden din med noen få linjer med genererte koder. Tilpasnings-innstillinger for chat-widget lar deg endre utseendet, sette opp tilpasset merkevarebygging eller lage et chat skjema på forhånd for å samle kontakt detaljer. Kunder kan klikke på widgeten når de surfer på et nettsted, og få kontakt med en kundestøtte agent. Chat-agent kan også svare fra mobilappen som er tilgjengelig for Android og iOS.

Hvordan kan live chat programvare forbedre
bedriften din?

Chat-samtaler kan hjelpe kontaktsenteret ditt med å forbedre salgsprosessen og styrke dine nettbaserte bedrifter

Spar mer

Den raskeste chat-widgeten fra LiveAgent kan hjelpe deg med å løse problemer pålitelig og raskt. Spar på støttepriser for agent per måned og løs større chat volum på kortere tid.

  • Spar kostnader på en agent per måned med riktig prisplan
  • Håndter flere kunder med en raskere chat
icontabs_chart

1730%

Mindre kostnader

Å bruke live chat som en plattform for kommunikasjon er billigere enn telefonsamtaler, og raskere enn e-post. Opplev en reduksjon i kostnader med LiveAgent.

Tjen mer

Hjelp kundene dine med kjøpsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Gjør flere besøkende på nettsiden din om til betalende kunder. Øk konverteringene dine med et enkelt chattevindu på nettsiden din.

  • Styrk salgsteamet ditt med online chat og øk salget
  • Hjelp kunder med kjøpsbeslutninger og gi øyeblikkelige svar
icontabs_chart

20%

Økning av konverteringsfrekvensØk konverteringsfrekvensene dine og tjen mer ved å bruke en god chat strategi. Chat-appen vår kan hjelpe deg med å konvertere besøkende til kunder, og øke avkastningen din.

Gjør kundene fornøyd

Forbedre kundelojaliteten og bruk den raskeste chat-widgeten for å hjelpe kundene dine. Reduser forlatte handlekurver med nyttige funksjoner og hold deg tilgjengelig for besøkende når de surfer. 

  • Forbedre den generelle kundetilfredsheten og gleden
  • Reduser forlatte handlekurver og gjør besøkende om til kunder
icontabs_chart

73%

Høyere tilfredshetsgrad

Gi personlig tilpassede samtaler for kundene dine. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.

Medal.svg

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
  • ✓ Ingen konfigureringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Attester

Skaff deg LiveAgent
og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket

Beste pris

Rimelig pris

LiveAgent tilbyr den beste verdien for pengene dine i programvareverdenen for live chat.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live chat features on top of standard help desk functionality.

$29/agent/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Every ticketing and live chat feature extended with built-in call center.

$49/agent/mo

Ofte stilte spørsmål

Hvis du har spørsmål, har vi svarene.
Ta en titt på de vanligste spørsmålene om priskalkulatoren for helpdesk.

What is live chat customer service?

Live chat customer service is provided via live chat widgets on websites or apps that support this type of service. It is part of general customer support, and it's one of the most helpful customer support channels. Chat widgets can be created by placing a piece of code into a website or coding it into an app. They are usually visible right away to allow customers easy connection with customer support agents.

Will I ever be charged to use the software?

Live chat software comes with different pricing options that depend on reliability, additional features, and general usefulness. There are also some free live chat options, but they often lack the speed or features of paid software solutions. LiveAgent's Ticket + Chat plan comes with plenty of amazing features and the fastest live chat widget on the market for a fair price. Please take a look at our pricing page to see more information.

When does it make sense to invest in live chat software?

Investing in live chat makes sense when your business runs an e-commerce website or a site that offers specific services or products. Your website's live chat features make it easy for potential customers to contact you and get fast replies. These fast customer conversations can prove to be more beneficial than slower email conversations. Live chat helps you provide a fast and reliable customer service experience while helping you sell more products and turn website visitors into paying customers.

How much time does it take to implement live chat software?

It takes just a few minutes to implement your chat to a website. LiveAgent provides a chat button gallery where you can pick from pre-made designs or upload your own from a picture or a piece of code. Then you can set simple parameters such as queue length and forms - these can be changed or updated at any time. When you're done with customization, LiveAgent will generate a piece of code that you can paste into your website code. Once you save the changes, the chat widget is good and ready.

Can I integrate LiveAgent with any tools?

LiveAgent offers over 195 various integrations with other software solutions. Connect communication tools such as Slack, billing software like 2Checkout, tracking software like Google Analytics, or even miscellaneous integration options like Giphy. Pick from a wide range of favorite software and interconnect your workflow in custom ways that enhance your customer communication channels or help you provide better services in other areas. Third-party integrations via Zapier or Integrately are also an option.

What are the common features of live chat software?

Some of the most common features include website visitor tracking that allows you to see the number of people who browse your website. Canned responses or predefined answers allow agents to reply faster to common questions. One of the best features present in the LiveAgent live chat software is the real-time typing view that will enable you to see what the website visitor is typing before they hit send. Combined with LiveAgent's amazing chat displayed speeds, you can provide ultra-fast support. Check out our features page to see other great LiveAgent live chat features.

Hovedfunn

Forskning er nøkkelen til kundeservice

Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøtte statistikken og dra nytte av funnene. Hoved forskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkel statistikk om kundestøtte-kanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.

Hva kan du lære?

  • Nøkkelstatistikk for kundeservice
  • Statistikk om kundekanaler
  • Forretningspåvirkning av kundeservice

og mye mer …

Gjennomsnittlig netto FCR for servicedesk over hele verden er ca

74%

MetricNet

80%

av live chat-agenter trenger flere systemer for å få informasjonen de trenger. CCW Digital

Research multiple systems

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo