Hei, jeg heter John. Hvordan kan jeg hjelpe deg?
Jeg vil gjerne se bestillingsstatusen min.
Ikke noe problem, vennligst gi meg din ordre-ID.
Min ordre-ID er GQ34566
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Chat programvare
Chat-funksjoner
LiveAgent tilbyr et topp moderne chat-verktøy. Den kommer med premium funksjoner for å hjelpe kundestøtte-teamene med å gi en flott chat-opplevelse. Nøkkelfunksjoner inkluderer smart chat-ruting, proaktive chat-invitasjoner, sporing av besøkende og mer.LiveAgent sin flerspråklige chat-widget er en av de raskeste på markedet.
Forbedre netttsiden din og start samtaler med besøkende takket være en moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva dine kunder og kundeservice-team får med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
LiveAgent er mye mer enn en enkel live chat-leverandør. Oppdag vår kundeservice plattform som kan håndtere alle viktige kommunikasjonskanaler. Lær mer om viktige funksjoner og se hvordan de fungerer.
Automatiske meldinger
Fang oppmerksomhet med proaktive meldinger som inviterer nettlesere til å chatte med en kundeservice agent. Tilpass meldingene og lag en personlig opplevelse som er ideell for formålet med nettstedet ditt. Proaktive chat invitasjoner er en kraftig funksjon som kan gjøre om besøkende på nettsiden din til betalende kunder.
Besøkssporing
Hold oversikt over besøkende på nettsiden din for å se hvordan de bruker tiden sin. Chat oversikt kan vise deg et antall besøkende på nettsiden, aktive agenter og hver pågående chat. Bruk nettsteds-overvåking for å fastslå favoritt-URLer. Send en chatmelding til potensielle kunder hvis du vil hjelpe dem på reisen.
Forhåndsleste meldinger
Gjør svarene dine klare før kunden sender deg en melding. Sanntids skrivings visning kan vise hva kundene dine skriver før de trykker på send-knappen. Bruk denne kraftige funksjonen til å forberede svarene dine raskere, eller for å gjøre en rask research om emner og kunder. Gi kundestøtte med uovertruffen hastighet.
Språkalternativer
LiveAgent kan snakke ditt språk, og språket til kundene dine. Velg blant over 40 språk for å hjelpe deg med å gi støtte i forskjellige land. Tilpass chat vinduene og velg hovedspråket deres. Du kan sette opp hver chat-widget med forskjellige språkalternativer hvis du tilbyr støtte i flere områder.
00:00/05:51
Fleksibel chat
Live chat-programvare inkluderer en live chat-widget som du kan tilpasse og plassere på nettsiden din med noen få linjer med genererte koder. Tilpasnings-innstillinger for chat-widget lar deg endre utseendet, sette opp tilpasset merkevarebygging eller lage et chat skjema på forhånd for å samle kontakt detaljer. Kunder kan klikke på widgeten når de surfer på et nettsted, og få kontakt med en kundestøtte agent. Chat-agent kan også svare fra mobilappen som er tilgjengelig for Android og iOS.
Chat-samtaler kan hjelpe kontaktsenteret ditt med å forbedre salgsprosessen og styrke dine nettbaserte bedrifter
Spar mer
Den raskeste chat-widgeten fra LiveAgent kan hjelpe deg med å løse problemer pålitelig og raskt. Spar på støttepriser for agent per måned og løs større chat volum på kortere tid.
17 – 30%
Å bruke live chat som en plattform for kommunikasjon er billigere enn telefonsamtaler, og raskere enn e-post. Opplev en reduksjon i kostnader med LiveAgent.
Tjen mer
Hjelp kundene dine med kjøpsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Gjør flere besøkende på nettsiden din om til betalende kunder. Øk konverteringene dine med et enkelt chattevindu på nettsiden din.
20%
Gjør kundene fornøyd
Forbedre kundelojaliteten og bruk den raskeste chat-widgeten for å hjelpe kundene dine. Reduser forlatte handlekurver med nyttige funksjoner og hold deg tilgjengelig for besøkende når de surfer.
73%
Høyere tilfredshetsgrad
Gi personlig tilpassede samtaler for kundene dine. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Beste pris
LiveAgent tilbyr den beste verdien for pengene dine i programvareverdenen for live chat.
Hvis du har spørsmål, har vi svarene.
Ta en titt på de vanligste spørsmålene om priskalkulatoren for helpdesk.
Live chat customer service is provided via live chat widgets on websites or apps that support this type of service. It is part of general customer support, and it's one of the most helpful customer support channels. Chat widgets can be created by placing a piece of code into a website or coding it into an app. They are usually visible right away to allow customers easy connection with customer support agents.
Live chat software comes with different pricing options that depend on reliability, additional features, and general usefulness. There are also some free live chat options, but they often lack the speed or features of paid software solutions. LiveAgent's Ticket + Chat plan comes with plenty of amazing features and the fastest live chat widget on the market for a fair price. Please take a look at our pricing page to see more information.
Investing in live chat makes sense when your business runs an e-commerce website or a site that offers specific services or products. Your website's live chat features make it easy for potential customers to contact you and get fast replies. These fast customer conversations can prove to be more beneficial than slower email conversations. Live chat helps you provide a fast and reliable customer service experience while helping you sell more products and turn website visitors into paying customers.
It takes just a few minutes to implement your chat to a website. LiveAgent provides a chat button gallery where you can pick from pre-made designs or upload your own from a picture or a piece of code. Then you can set simple parameters such as queue length and forms - these can be changed or updated at any time. When you're done with customization, LiveAgent will generate a piece of code that you can paste into your website code. Once you save the changes, the chat widget is good and ready.
LiveAgent offers over 195 various integrations with other software solutions. Connect communication tools such as Slack, billing software like 2Checkout, tracking software like Google Analytics, or even miscellaneous integration options like Giphy. Pick from a wide range of favorite software and interconnect your workflow in custom ways that enhance your customer communication channels or help you provide better services in other areas. Third-party integrations via Zapier or Integrately are also an option.
Some of the most common features include website visitor tracking that allows you to see the number of people who browse your website. Canned responses or predefined answers allow agents to reply faster to common questions. One of the best features present in the LiveAgent live chat software is the real-time typing view that will enable you to see what the website visitor is typing before they hit send. Combined with LiveAgent's amazing chat displayed speeds, you can provide ultra-fast support. Check out our features page to see other great LiveAgent live chat features.
Hovedfunn
Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøtte statistikken og dra nytte av funnene. Hoved forskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkel statistikk om kundestøtte-kanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.
og mye mer …
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer