Live chat programvare

Ta kundeengasjement til neste nivå med LiveAgent

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Hei, jeg heter John. Hvordan kan jeg hjelpe deg?

Jeg vil gjerne se bestillingsstatusen min.

Ikke noe problem, vennligst gi meg din ordre-ID.

Min ordre-ID er GQ34566

Live chat software for instant connections

Gi god kundeopplevelse med live chat-plattformen fra LiveAgent. Få tilgang til en rask live chat-widget og avanserte funksjoner som gjør enhver kundeinteraksjon til en lek. Gjør besøkende på nettsiden om til kunder, og løs kundespørsmål med sanntidsstøtte. Forbedre kundeengasjementet med en enkelt chat-applikasjon. Spar tid og fokuser på det som er viktig med LiveAgent kundeserviceplattform.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Chat programvare

Hva er live chat programvare?

  • Live chat-programvare er en del av kundestøtte programvaren som lar kundeservice agenter gi sanntidsstøtte til kunder.Live chat-widgeten er enkel å plassere på nettsiden din.Forbedre samtaleopplevelsen og øk kundebevaringsgraden for nettbaserte virksomheter.Få tilgang til en av de kraftigste chatløsningene og gi en fantastisk kundeopplevelse.
  • Økt kundebevaringsgrad og kundeengasjement
  • Tilpasningsalternativer for merkevarebygging og kraftig automatisering
LiveAgent chat capabilities - mockup

Chat-funksjoner

Hva slags live chat programvare
tilbyr LiveAgent?

LiveAgent tilbyr et topp moderne chat-verktøy. Den kommer med premium funksjoner for å hjelpe kundestøtte-teamene med å gi en flott chat-opplevelse. Nøkkelfunksjoner inkluderer smart chat-ruting, proaktive chat-invitasjoner, sporing av besøkende og mer.LiveAgent sin flerspråklige chat-widget er en av de raskeste på markedet.

Støtteprogramvare for chat fordeler

  • Pålitelig og rask chat med en rekke funksjoner
  • Tilgang til en ubegrenset chat-historikk og billetthistorikk
  • Alternativer for chatanalyse og sporingsfunksjoner
  • Proaktive chatinvitasjoner med tilpassede design alternativer.

Live chat programvare for bedre kunde tilfredshet

Forbedre netttsiden din og start samtaler med besøkende takket være en moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva dine kunder og kundeservice-team får med LiveAgent.

Avgrens kundereisen med:

  • Pålitelig og raske chattjenester
  • Økt responstid
  • Raskere løsninger på kundeforespørsler
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent overgår vanlig live chat programvare

LiveAgent er mye mer enn en enkel live chat-leverandør. Oppdag vår kundeservice plattform som kan håndtere alle viktige kommunikasjonskanaler. Lær mer om viktige funksjoner og se hvordan de fungerer.

Automatiske meldinger

Fang oppmerksomhet med proaktive meldinger som inviterer nettlesere til å chatte med en kundeservice agent. Tilpass meldingene og lag en personlig opplevelse som er ideell for formålet med nettstedet ditt. Proaktive chat invitasjoner er en kraftig funksjon som kan gjøre om besøkende på nettsiden din til betalende kunder.

  • Inviter kunder til chat med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på din nettside om til betalende kunder med hjelp av chat
LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Besøkssporing

Hold oversikt over besøkende på nettsiden din for å se hvordan de bruker tiden sin. Chat oversikt kan vise deg et antall besøkende på nettsiden, aktive agenter og hver pågående chat. Bruk nettsteds-overvåking for å fastslå favoritt-URLer. Send en chatmelding til potensielle kunder hvis du vil hjelpe dem på reisen.

  • Spor alle besøkende på nettsiden og pågående chatter
  • Fastslå favorittsider og hjelp besøkende

Forhåndsleste meldinger

Gjør svarene dine klare før kunden sender deg en melding. Sanntids skrivings visning kan vise hva kundene dine skriver før de trykker på send-knappen. Bruk denne kraftige funksjonen til å forberede svarene dine raskere, eller for å gjøre en rask research om emner og kunder. Gi kundestøtte med uovertruffen hastighet. 

  • Forhåndsvis kundemeldinger før de sendes
  • Forbered svarene dine raskere og reduser oppløsningstid
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Språkalternativer

LiveAgent kan snakke ditt språk, og språket til kundene dine. Velg blant over 40 språk for å hjelpe deg med å gi støtte i forskjellige land. Tilpass chat vinduene og velg hovedspråket deres. Du kan sette opp hver chat-widget med forskjellige språkalternativer hvis du tilbyr støtte i flere områder. 

  • Velg fra over 40 språkalternativer for chat vinduer
  • Opprett chat-widgeter på forskjellige språk for ulike formål

Fordeler med live chat-programvare
og hvordan du kommer i gang

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Fleksibel chat

Live chat-programvare for nettstedet inkluderer en live chat-widget som du kan tilpasse og plassere på nettstedet ditt med noen få linjer generert kode. Tilpasningsinnstillinger for chat-widget lar deg endre utseendet, sette opp tilpasset merkevarebygging eller lage et forhåndschatskjema for å samle kontaktdetaljer. Kunder kan klikke på widgeten når de surfer på et nettsted, og få kontakt med en kundestøtteagent. Chat-agenten kan også svare fra mobilappen som er tilgjengelig for Android og iOS.

Hvordan kan live chat-programvare for nettstedet hjelpe
bedriften din?

Chatsamtaler kan hjelpe kontaktsenteret ditt med å forbedre salgsprosessen og styrke nettbedriftene dine

Spar mer

Den raskeste chat-widgeten fra LiveAgent kan hjelpe deg med å løse problemer pålitelig og raskt. Spar på støttepriser for agent per måned og løs større chat volum på kortere tid.

  • Spar kostnader på en agent per måned med riktig prisplan
  • Håndter flere kunder med en raskere chat
Chart

1730%

Mindre kostnader

Å bruke live chat som en plattform for kommunikasjon er billigere enn telefonsamtaler, og raskere enn e-post. Opplev en reduksjon i kostnader med LiveAgent.

Tjen mer

Hjelp kundene dine med kjøpsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Gjør flere besøkende på nettsiden din om til betalende kunder. Øk konverteringene dine med et enkelt chattevindu på nettsiden din.

  • Styrk salgsteamet ditt med online chat og øk salget
  • Hjelp kunder med kjøpsbeslutninger og gi øyeblikkelige svar
Chart

20%

Økning av konverteringsfrekvensØk konverteringsfrekvensene dine og tjen mer ved å bruke en god chat strategi. Chat-appen vår kan hjelpe deg med å konvertere besøkende til kunder, og øke avkastningen din.

Gjør kundene fornøyd

Forbedre kundelojaliteten og bruk den raskeste chat-widgeten for å hjelpe kundene dine. Reduser forlatte handlekurver med nyttige funksjoner og hold deg tilgjengelig for besøkende når de surfer. 

  • Forbedre den generelle kundetilfredsheten og gleden
  • Reduser forlatte handlekurver og gjør besøkende om til kunder
Chart

73%

Høyere tilfredshetsgrad

Gi personlig tilpassede samtaler for kundene dine. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.

Spar mer på live chat-tjenesten

Velg en fantastisk programvare med chat-funksjoner til riktig pris. Spar penger med vår priskalkulator og få den beste
verdien for chat-funksjonalitet.

Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
  • ✓ Ingen konfigureringsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst

Attester

Skaff deg LiveAgent
og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Beste pris

Rimelig pris

LiveAgent tilbyr den beste verdien for pengene dine i programvareverdenen for live chat.

9$ Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema

En komplett guide til den beste live chat-programvaren

Nå som du har en liten idé om hvorfor du kan finne live chat-programvare nyttig for bedriften din, la oss grave dypere for å finne ut hvordan du kan utnytte kraften til dette utrolige verktøyet.

Hva er live chat-programvare?

Det er en nettpratprogramvare som lar deg koble til kundene dine i sanntid fra hvor som helst. Live chat-programvare lar ikke bare kundene dine kontakte deg raskt og enkelt, men gir deg også et konkurransefortrinn og lar deg skape langvarige inntrykk på kundene dine.

Typer live chat-programvare

Den desidert mest populære og mest brukte er direkte chat-programvare for tekst. Denne typen live kundechat gir en uformell chatteopplevelse som ligner meldingsapper som Facebook Messenger.

Andre typer live chat-programvare inkluderer video- og taleløsninger. De er vanligvis ikke kundenes mest foretrukne måte å kontakte bedriften din på, men de kan være nyttige når de håndterer mer komplekse problemer som krever dyptgående forklaringer eller videodemonstrasjoner.

Det er viktig å merke seg at mange tekstbaserte livechat-applikasjoner også lar brukere talechat eller videochat.

Funksjoner av live chat-programvare

Hva er noen av hovedfunksjonene til en slik chat-løsning? La oss ta en rask titt på noen av funksjonene du kan finne mest nyttige.

  • Proaktiv melding – Det er et lite popup-vindu som starter interaksjonen med besøkende på nettstedet ditt. Det er et kraftig verktøy for å skape en engasjerende kundeopplevelse fra start.
  • Hermetiske svar – Å sende et forhåndskonfigurert hermetisert svar sparer tid for både chatteagenten og kunden .
  • Besøkssporing – Denne chat-funksjonaliteten lar deg få dypere innsikt i kundenes atferd når de beveger seg nedover salgstrakten.
  • Chatruting – Nettchatter kan rutes til ledige agenter etter hvert som de kommer inn, eller de kan rutes basert på avdeling, ferdigheter osv. Dette sikrer at kundestøtteteamet ditt ikke blir overveldet selv på de travleste dagene.
  • Sanntidsskrivings-visning – Å kunne ha en sniktitt på meldinger før kunden trykker send, lar deg øke nøyaktigheten og responshastigheten.
  • Pre-chat-skjema – Lag et tilpasset skjema som lar deg samle informasjon om besøkende på forhånd.
  • Mobiloptimalisering – I disse dager er det mobile enheter som er den største hypen, det å kunne gi rask og tilgjengelig støtte er det som øker kundelojaliteten.
  • Tilpasningsalternativer – Du kan justere live chat-widgeten i henhold til nettstedets design slik at den bedre representerer merkevaren din.
  • Rapportering og analyser – Du kan studere en robust mengde data som chattehistorikk, agentytelse, besøksdetaljer, gjennomsnittlig tid brukt på chatter og mer. Mye av disse dataene er tilgjengelige via Google Analytics.
  • Chatbots – Dette er en type programvare som simulerer menneskelig interaksjon og svarer på enkle kundeforespørsler. Du kan til og med implementere en AI-drevet chatbot som bedre kan hjelpe kundene dine ved å bruke naturlig språkbehandling.

Fordeler med live chat-programvare

Bruk av en live chat-app kan forbedre bedriftens ytelse dramatisk samtidig som kundene dine blir fornøyde og engasjerte.

Hvorfor ser vi ikke på de viktigste fordelene live chat-tjenesten kan gi bedriften din?

1. Kundeopplevelse – De besøkende på nettstedet ditt kan få en svært personlig tilpasset opplevelse mens de sender meldinger frem og tilbake med en støtteagent. Bedrifter virker mer autentiske og tilgjengelige når de snakker med kunder i sanntid via live chat-system.

2. 24/7 kundestøtte – Besøkende på nettstedet kan sende en chatmelding selv om ingen av agentene er online. Du kan konfigurere livechatten din til å omdirigere dem til en kunnskapsbase eller selvbetjening.

3. Økte nettkonverteringer – Salgsteamet ditt kan presentere produktene og tjenestene dine for potensielle kunder der og da mens de holder en avslappet, men likevel profesjonell samtale i sanntid.

4. Tilgjengelig og engasjerende – Kunder trenger ikke bruke tid på å søke etter kontaktinformasjonen din. De kan ganske enkelt skrive inn spørsmålene sine i en live chat og motta hjelp umiddelbart. I tillegg kan du ha en flerspråklig chat-widget som gjør det mulig for kundene å kommunisere på deres morsmål.

5. Bygger relasjoner – Agenter kan observere kundenes tonefall slik at de kan tilpasse seg situasjonen. De kan vise frem flere av personlighetene sine og bygge tillitsfulle og hjelpsomme relasjoner.

6. Øker produktiviteten – Mens én agent bare kan håndtere én telefonsamtale om gangen, kan de enkelt chatte med flere besøkende på nettstedet. Kombinert med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger eller chatautomatisering kan du strømlinjeforme kontaktsenterets arbeidsflyt ytterligere.

7. Økt førstekontaktoppløsning – Kundeservice-representanten kan raskt svare på spørsmål fra både nye og tilbakevendende brukere. Det er ikke nødvendig å ha lange e-posttråder når klienter kan få svar på spørsmålene sine med en gang.

8. Innsamling av data – Ved å høste en enorm mengde data kan du ta bedre beslutninger om produktene og tjenestene dine, samt salget og markedsføringsstrategier.

9. Lave kostnader – Implementering av en pålitelig live chat-tjeneste er mye mer budsjettvennlig enn å sette opp et kundesenter.

10. Det er kundens favoritt – Over 81 % av kundene er fornøyd med live chat-løsningen.

Kostnad for live chat-programvare for nettstedet

Det er vanskelig å bestemme gjennomsnittsprisen på live chat-programvare generelt. Det avhenger i stor grad av flere faktorer som om det er en abonnementsbasert tjeneste, prismodellen til den aktuelle løsningen, hvor mange funksjoner den omfatter, osv.
Vi kan imidlertid konkludere med at du generelt sett kan betale hva som helst mellom 16$ – 150$ i måneden per agent.

Prismodeller for live chat-programvare

Her er noen av eksemplene på ulike prismodeller som kan brukes på nettpratprogramvare.

  • Per billett – du betaler for hver hendelse (billett) som genereres når en kunde kontakter deg via live chat
  • Per lisens – denne modellen belaster en abonnent for hver bruker av programvaren
  • Per enhet – du betaler i henhold til de tilkoblede enhetene
  • Per agent – du betaler for hver agent som bruker tjenesten, f.eks. betale for en måned per agent
  • Per modul – du vil bli belastet basert på den bestemte modulen du bruker

Hvordan velge den beste live chat-programvaren

Først og fremst, skriv ned hva du vil bruke live chat-programvaren til. Kommer det til å være din primære måte å kommunisere med kundene dine på? Vil det være drivkraften bak å lukke forretningsavtaler? Sørg for at det er krystallklart hva som vil være hovedbrukssaken for live chat-programvareløsningen du vil ta i bruk. Deretter må du bestemme hvilket alternativ som passer best til størrelsen på virksomheten din og om det kan integreres i dine andre forretningsapplikasjoner. Ikke glem å se etter eventuelle begrensninger eller funksjoner som live chat-programvaren ikke støtter.

Her er noen av strategiene for å hjelpe deg med å avgjøre hvilket nettpratalternativ som passer best for dine behov.

Støtte

Et vanlig spørsmål dukker opp. Vil du være i stand til å søke hjelp når du trenger det? Å ha en pålitelig støttekanal er avgjørende for at live chat-opplevelsen skal være positiv. Med teknologi kan ting gå sørover veldig fort, og det er viktig at du har et raskt svar og en hjelpende hånd når du trenger det.

Mulighet til å skalere opp/ned

Når virksomheten din vokser, vil chatvolumet uunngåelig vokse med den. Du må bruke en programvareløsning for live chat som du kan skalere opp eller ned basert på behovene til kontaktsenteret ditt.

Programvarebegrensninger

Noen programvarealternativer tillater ikke mye tilpasning, og noen lar deg ikke ha avanserte funksjoner som ubegrenset chatlogg, chat-tagger eller fildeling. Det er opp til deg å bestemme hvor du er villig til å tåle noen ulemper.

Samarbeidsalternativer

Hvor mye av en samarbeidsopplevelse kan teamet ditt få? Kan de overføre nettprat mellom hverandre, dele filer, legge til tagger som er synlige for kollegene og kommunisere sømløst med hverandre? Det er viktige spørsmål du må stille deg selv når du velger live chat-programvaren for deg og teamet ditt.

Integrasjoner

Vi kan ikke understreke nok hvor viktig det er at løsningen du velger å gå for har en betydelig mengde integrasjoner. Det maksimerer ikke bare verdien av kjøpet ditt, men sikrer også at kundene dine har en enhetlig opplevelse på tvers av flere plattformer.

Topp 15 leverandører av live chat-programvare

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat-programvarehjemmeside

Beste live chat-programvare for små & medium størrelsebedrifter innen e-handel, Saas osv. som tar kundesentrert på alvor.

LiveAgent er en nettbasert løsning som gir en rask og pålitelig live chat-widget med flere avanserte funksjoner. I tillegg kan du tilpasse den slik at den passer perfekt til merkevaren din. Denne løsningen lar deg enkelt gjøre besøkende på nettstedet om til betalende kunder og gi dem utmerket kundeservice.

Nøkkelfunksjoner:

  • Proaktiv chat
  • Chatruting
  • Ubegrenset historikk
  • Tilpassbar chat-widget
  • Automasjonsalternativer
  • Sanntidsskrivingsvisning
  • Rapportering og analyser
  • Selvbetjeningsportal & kunnskapsbase

Fordeler:

  • Intuitivt å sette opp og bruke
  • Rask og pålitelig live chat-widget
  • 150+ integrasjoner

Ideles:

  • Kan ikke logge på to nettlesere med én konto samtidig
  • Teknisk støtte er tilgjengelig 24/7, men den er lokalisert i EU
  • En stor mengde funksjoner betyr at det vil bli en liten læringskurve

LiveAgents kunder

Noen av de mest kjente kundene til denne programvaren inkluderer industrigiganter som Forbes, Airbus, Nascar, eSky og Slido.

Priser

LiveAgent er en av få programvareløsninger som tilbyr en helt gratis versjon. Dersom du ønsker å utnytte dets fulle potensial og dra nytte av tilleggsfunksjonene, inkludert live chat, kan du velge mellom følgende prisalternativer: $15, $29 og $49 per måned per agent.

Du kan imidlertid prøve den 14-dagers gratis prøveperioden før du forplikter deg til en av planene, slik at du kan få en følelse av hva du får.

Detaljert LiveAgent-sammenligning med annen live chat-programvare b>

2. Foran

Den beste live chat-programvaren for voksende kundesentrerte bedrifter som ønsker å bygge sterke relasjoner med kundene sine.

Front er et fantastisk alternativ for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme sin forretningskommunikasjon. Front tilbyr en live nettchat som kan administreres rett fra innboksen din. Dessuten kan teamet ditt holde seg på toppen av sine daglige oppgaver med Fronts teamchat-funksjon for sømløst samarbeid.

Nøkkelfunksjoner:

  • Samarbeid teamchat
  • Videochat
  • Hermestiske meldinger
  • Selvbetjeningsportal
  • Chatruting
  • Fildeling

Fordeler:

  • Sentralisert kommunikasjon
  • Fullfunksjons chat-app for mobil
  • Automasjonsalternativer

Ideles:

  • Mangler en omfattende kunnskapsbase
  • Begrensede språkalternativer
  • Saktere grensesnitt

Fronts kunder

Noen av de kjente kundene som bruker Fronts programvare inkluderer Fundraise Up, Hootsuite og Bubble.

Priser

Front tilbyr sine kunder tre prisalternativer. Disse inkluderer et alternativ på 19$, et alternativ på 49$ og et alternativ på 99$. Disse betales månedlig basert på antall brukere som jobber med den. De tilbyr også en gratis 7-dagers prøveversjon, slik at du kan lære litt om denne kraftige programvaren før du bestemmer deg for å abonnere på en av de betalte planene.

LiveAgent vs Front sammenligning

3. Podium

Den beste live chat-programvaren for lokale bedrifter som har både online tilstedeværelse og fysiske butikker.

Podium tilbyr en kraftig Podium Webchat-løsning som kan hjelpe deg med å generere opptil 11 ganger flere inngående leads. Du kan samle inn informasjonen til potensielle kunder før de begynner å chatte, slik at teamet ditt kan gi den best mulige kundeopplevelsen.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatruting
  • Fildeling
  • Rapportering & statistikk
  • Omfattende oversikt

Fordeler:

  • Multikanalskommunikasjon
  • Enkel å bruke
  • Enkel og praktisk telefonapp

Ulemper:

  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte
  • Dyrere
  • Ingen alternativer for massemeldinger

Podiums kunder

Noen av Podiums kunder inkluderer Lunchbox., America’s Car-Mart og Bruce Titus Auto Group.

Priser

Podium tilbyr tre prisalternativer du kan velge mellom. Den første starter på $289, den andre koster $449 og den siste er $649. Du kan også prøve Podium for å oppleve det selv ved å bruke en 14-dagers gratis prøveperiode.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat-programvarehjemmeside

Beste live chat-programvare for mindre eller mellomstore bedrifter med en visjon om vekst.

Zendesk tilbyr et live chat-alternativ for ikke bare å glede kundene, men også strømlinjeforme agentenes arbeidsflyt og forbedre deres engasjement. Zendesk tilbyr et live chat-verktøy som kan ta kundetilfredsheten din til neste nivå.

Nøkkelfunksjoner:

  • Proaktiv chat
  • Chatruting
  • Frakoblet skjema
  • Tilpasning av merkevarebygging
  • Standardsvar
  • Ytelsesberegninger

Fordeler:

  • Enkel å sette opp og bruke
  • Over 100 tredjepartsintegrasjoner
  • Robust kunnskapsbase og selvbetjeningsalternativer

Ulemper:

  • Ikke mange samarbeidsalternativer
  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte
  • Problemer med opplasting og eksport av data innimellom

Zendesks kunder

Blant kunder som bruker Zendesks helpdesk-programvareløsninger, kan du finne bedrifter som BaubleBar, 99designs og Modsy.

Priser

Du kan starte med støttealternativet som koster $19 per operatør per måned. Hvis du vil ha tilgang til flere funksjoner, inkludert live chat-programvare, kan du abonnere på Suite-priser som starter på $49. Hvis du vil teste Zendesk selv, kan du registrere deg for deres 30-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Zendesk sammenligning

5. Zoho Desk

Den beste live chat-programvaren for større kundesentrerte selskaper med store mengder kundeinteraksjoner.

Det er ingenting enklere for kundene dine enn å nå ut til deg ved å bruke Zoho Desks innebygde chat-widgets.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatbot
  • Proaktiv chat
  • Chatruting
  • Automasjonsalternativer
  • Chatvurdering
  • Standardsvar

Fordeler:

  • Egendefinert oversikt
  • Enkel CRM-integrasjon
  • Enkel å sette opp og tilpasse

Ulemper:

  • Komplisert skalering
  • UI kan til tider være litt forvirrende
  • Ingen varsler når billetter sendes mellom agenter

Zoho Desks kunder

Noen av de fornøyde kundene som bruker Zoho Desk inkluderer Daimler, Lycamobile og McAfee.

Priser

Zoho Desk inkluderer et gratis alternativ i prisplanen. For mer avanserte funksjoner kan du velge mellom tre nivåer bestående av $14, $23 og $40 per agent per måned. Live chat-funksjonen er tilgjengelig til en pris på $40.

Du kan også abonnere på en gratis 15-dagers prøveperiode og teste den ut selv.

LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat-programvarehjemmeside

Den beste live chat-programvaren for bedrifter av alle størrelser som streber etter å tilby herlige opplevelser til kundene sine.

Freshdesk Messaging (tidligere kjent som Freshchat) gjør kundekommunikasjonen din enklere med automatisering og AI-drevne roboter. Freshdesk-programvaren er et fantastisk forretningsverktøy som over 50 000 kunder stoler på.

Nøkkelfunksjon:

  • Enkelt praktisk innboks
  • Ulike meldingsapper (Facebook messenger, iMessage osv.)
  • Fildeling
  • Chatruting
  • Selvbetjeningsportal

Fordeler:

  • Automasjonsalternativer
  • Pålitelig 24/7 kundestøtte
  • Enkelt å navigere i brukergrensesnittet

Ulemper:

  • Billetter kan gå tapt under overføring mellom avdelinger
  • Funksjoner mangler i den universelle innboksen
  • Automasjonsregler er vanskelige å konfigurere

Freshdesks kunder

Blant bedrifter som bruker Freshdesk-programvare, kan du finne Blue Nile, Travix og Klarna.

Priser

Du kan få tilgang til Freshdesks essensielle funksjoner ved å bruke deres gratis grunnplan. Men for å få en full opplevelse av denne kraftige programvaren, kan du registrere deg for $15, $39 eller $49 i måneden per agent. Før du bestemmer deg for å forplikte deg til et av de betalte alternativene, kan du prøve Freshdesk under en 21-dagers gratis prøveperiode.

Sammenligning av LiveAgent vs Freshdesk

7. Tidio

Den beste live chat-programvaren for mindre bedrifter som ønsker å holde all kommunikasjon på ett sted.

Tidio tilbyr live chat og chatbots i ett praktisk verktøy. Du kan koble til ulike nettsteder med dedikerte plugins uten behov for koding.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatbot
  • AI/maskinlæring
  • Proaktiv chat
  • Frakoblet skjema
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Automatisk ruting

Fordeler:

  • Pålitelig kundestøtte
  • Enkelt å bruke grensesnitt
  • Tilpassbar merkevarebygging

Ulemper:

  • Begrensede eksportmuligheter
  • Saktere varsler når en ny samtale kommer inn
  • Begrensede alternativer for språkhjelp

Tidios kunder

Tidio brukes av en lang rekke selskaper, inkludert Reputation, L’Occitane en Provence og LoginRadius.

Priser

Tidio lar sine kunder bruke grunnleggende funksjoner inkludert live chat helt gratis. For de som ønsker å få mer ut av programvareløsningen, har de en prisplan som inkluderer €32,50, €65,83 eller €332,50 betalt årlig. Du kan også bruke en 7-dagers gratis prøveperiode for å få en ide om hva denne live chat-programvaren kan tilføre bedriften din.

LiveAgent vs Tidio sammenligning

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat-programvarehjemmeside

Den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst som prøver å bygge fortalerskap og gi utmerket kundeopplevelse.

HubSpot live chat er en chatprogramvareløsning som strømlinjeformer live chat-interaksjonene dine ved hjelp av Conversation Inbox hvor du kan planlegge oppfølgingssamtaler, planlegge møter og samtaler osv.

Nøkkelfunksjoner:

  • Integrasjon med HubSpot CRM
  • logging av chattelogg
  • Omnikanal-meldinger
  • Chatruting
  • Chatbots
  • Robust kunnskapsbase

Fordeler:

  • Enkel å bruke
  • Billettautomatisering og rutealternativer
  • Robuste rapporteringsalternativer

Ulemper:

  • Gratisplanen mangler tilgang til teknisk støtte
  • Begrenset billettfunksjonalitet
  • Dyrere enn andre alternativer

HubSpot Service Hubs kunder

Blant kunder som bruker HubSpot Service Hubs produkter, kan du finne bedrifter som GoFundMe, Frontify og SoundCloud.

Priser

For å oppleve en liten del av HubSpot live chat-programvareløsningen, kan du registrere deg gratis. Du kan imidlertid abonnere på HubSpot Service Hubs betalte programvare for $45, $450 eller $1200 i måneden. Hvis du vil prøve det uten å måtte forplikte deg til en betalt premiumplan, kan du bruke en 14-dagers gratis prøveperiode.

Sammenligning av LiveAgent vs HubSpot Service Hub

9. tawk.to

Den beste programvaren for live chat for bedrifter som ønsker å bringe tilgjengelige kommunikasjonsverktøy til kundene sine.

Tawk.to er oversatt til over 45 språk og er et flott alternativ for alle som ønsker å glede kunder over hele verden. Med denne programvareløsningen for live chat, vil kundene dine kunne kontakte deg fra sine stasjonære datamaskiner, så vel som via sine mobile enheter.

Nøkkelfunksjoner:

  • Frakoblet skjema
  • Proaktiv chat
  • Skjermdeling
  • Geografisk målretting
  • Chatruting
  • Standardsvar

Fordeler:

  • Tilpassbar merkevarebygging
  • Nybegynnervennlig og enkel å sette opp
  • Gratis

Ulemper:

  • Innkommende chat-varsler kan være litt forsinket
  • Kan ikke koble direkte til e-poster
  • Ikke mange integrasjoner

tawk.to’s kunder

Blant tawk.to’s kundebase kan du finne selskaper som Adidas, Domino’s og Chevrolet.

Priser

tawk.to er helt gratis. Uten begrensninger på antall agenter, eller chat-volum, kan du bruke denne live chat-programvaren helt gratis. I tilfelle du trenger profesjonell hjelp, kan du få hjelp som vil gi deg råd om hva du trenger for $1 per time.

LiveAgent vs Tawk sammenligning

10. LiveChat

Den beste live chat-programvaren for startups og mellomstore bedrifter på tvers av alle bransjer.

LiveChat-programvareløsningen er enkel å koble til andre applikasjoner takket være over 200 integrasjoner. Gi rask og enkel live chat-støtte med denne flerkanalsstøtten for én app.

Nøkkelfunksjoner:

  • Sporing av besøkende på nettstedet
  • Frakoblet skjema
  • Standardsvar
  • Geografisk målretting
  • Selvbetjeningsportal
  • Chatruting

Fordeler:

  • Enkel å bruke
  • Rimelig
  • Utmerket rapportering og analyser

Ulemper:

  • Varslingssystemet kan til tider være feilaktig
  • Chat-widgeten kan ikke tilpasses
  • Saktere lastehastighet

LiveChat sine kunder

Blant bedrifter som er avhengige av LiveChats programvare, kan du finne Atlassian, 1Password og Adobe.

Priser

LiveChat tilbyr prisplaner som starter på $16 per sete/måned fakturert årlig, eller $19 fakturert måned til måned. Det neste alternativet er $33 per sete/måned fakturert årlig, eller $39 fakturert måned til måned. Det siste alternativet er $50 per sete/måned fakturert årlig, eller $59 fakturert måned til måned. LiveChat tilbyr også en Enterprise-plan som du kan lære om via en demosamtale. Det er også en mulighet for å prøve LiveChat-programvaren gratis i løpet av en 14-dagers prøveperiode.

Sammenligning av LiveAgent vs LiveChat

11. Skaff deg

Den beste live chat-programvaren for ethvert selskap som ønsker å øke salget og tilby fantastisk kundeservice.

Innskaffelse av live chat-programvare gjør det enkelt å implementere webhooks, samle inn data og overføre innkommende chatter mellom agenter samtidig som det gir en praktisk ende-til-ende-løsning for kundestøtten din.

Nøkkelfunksjoner:

  • Standardsvar
  • Frakoblet skjema
  • Skjermdeling
  • Selvbetjeningsportal
  • Chatoverføring
  • Tilpassbar merkevarebygging

Fordeler:

  • Enkel å sette opp og bruke
  • Pålitelig kundestøtte
  • Mulighet til å bytte til videosamtaler direkte fra direktechatmeldinger

Ulemper:

  • Komplisert dashbord
  • Mangler mobilchat-app
  • Ingen gratis prøveversjon

Denne programvareløsningen for live chat brukes av selskaper som Audi, Paysafe og Samsung

Priser

Priser i dette tilfellet er individuelle. Du kan be om et tilpasset prisforslag skreddersydd til dine behov. Acquire tilbyr ikke en gratis prøveperiode.

12. Intercom

Den beste live chat-programvaren for større selskaper som holder kunden i forkant av virksomheten.

Denne robuste programvareløsningen for live chat gir mange personaliseringsalternativer, chatbots, meldinger i appen og mer.

Nøkkelfunksjoner:

  • Automatiske svar
  • Flerkanalskommunikasjon
  • Forhåndskonfigurert bot
  • Automatisk ruting
  • AI/maskinlæring
  • Standte meldinger

Fordeler:

  • Mange veiledninger og videoer tilgjengelig
  • Flere automatiseringsalternativer
  • Hver chat-samtale er lagret

Ulemper:

  • UI kan noen ganger være forvirrende
  • Kundestøtte tar lengre tid å svare
  • Ufleksibel prismodell

Intercoms kunder

Intercom har mange veletablerte kunder som New Relic, Airtable og Sotheby’s.

Priser

Fra og med $38/måned kan du bruke Intercoms grunnleggende funksjoner. Hvis du trenger å oppgradere, er det $75/måned alternativet. Videre tar intercom betalt for anbefalte tillegg: tilpassede roboter fra $99/mnd, svarroboter fra $99/md, produktomvisninger fra $119/md og hjelpesenterartikler fra $49/md.

LiveAgent vs Intercom sammenligning

13. Fugleøyne

Den beste live chat-programvaren for selskaper av alle størrelser som ønsker å forbedre kundeopplevelsene for alle sine kunder.

Denne alt-i-ett programvareløsningen for kundeopplevelse betjener mer enn 80 000 kunder over hele verden. Robin, Birdeyes chatbot vil dessuten spare agentenes tid samtidig som den gir svar på kundespørsmål.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatbot
  • Målgruppemålretting
  • Standardsvar
  • Proaktiv chat
  • Flerspråklig
  • Prediktiv analyse

Fordeler:

  • Gjennomgå varsler
  • Automatisk generering av anmeldelser
  • Dashbord som er enkelt å bruke

Ulemper:

  • Upålitelig brukergrensesnitt
  • Mangler alternativer for å samle statistikk fra individuelle kontoer
  • Begrensede integrasjoner

Birdeye sine kunder

Mange selskaper er avhengige av Birdeye sine programvareløsninger, inkludert DriveTime, Eldorado Resorts og Alliance.

Priser

Du må be om en prisplan som er skreddersydd for virksomheten din. Du kan imidlertid prøve Birdseye gratis ved å registrere deg for en 30-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Birdeye sammenligning

14. ActiveCampaign

Den beste programvaren for live chat for små og mellomstore bedrifter som ønsker å forbedre relasjonene til kundene sine.

ActiveCampaign kan bringe automatisering nærmere enhver bedrift som ikke er redd for å utnytte potensialet sitt. ActiveCampaigns samtaler kan være bedriftens neste skritt mot fremtiden.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatbots
  • Automatiske chatbot-arbeidsflyter
  • Autosvar
  • Samlet innboks
  • Hendelsesutløste handlinger
  • Sporing av besøkende på nettstedet

Fordeler:

  • 500+ forhåndsbygde automatiseringer
  • 300+ integrasjoner
  • Automatisering er enkel å sette opp og bruke

Ulemper:

  • Saktere plattform
  • Bratt læringskurve
  • UI kan være forvirrende til tider

ActiveCampaigns kunder

Blant bedrifter som drar nytte av ActiveCampaign-programvareløsninger er Artivive, McCrindle og Bumper Leads.

Priser

Du kan velge å betale $9, $49 eller $149 per måned betalt årlig, eller du kan be om en tilpasset prisplan. ActiveCampaign tilbyr en 14-dagers gratis prøveperiode slik at du kan bli kjent med funksjonene.

15. Drift

Den beste live chat-programvaren for startups og bedrifter som ønsker å bygge sterke kunderelasjoner.

Med Drift handler det om å starte samtaler. Med flere programvareløsninger, inkludert live chat-programvare, bruker over 50 000 selskaper Drift for å gi gode kundeopplevelser.

Nøkkelfunksjoner:

  • Chatbot
  • Frakoblet skjema
  • Proaktiv chat
  • Skjermdeling
  • Geografisk målretting
  • Interne merknader

Fordeler:

  • Enkel å bruke
  • Pålitelig kundestøtte
  • Tilgjengelige alternativer for automatisk kommunikasjon

Ulemper:

  • Utilstrekkelig mobil chat-app
  • Støtter ikke SMS, WhatsApp, Facebook Messenger osv.
  • Feil i nett- og mobilapper

Drifts kunder

Noen av kundene som bruker Drift inkluderer bedrifter som Tenable, Smartling og Zenefits.

Priser

For å få informasjon om kostnadene for Drifts programvare, må du be om en prisplan. Drift tilbyr imidlertid en gratis prøveperiode, så du kan prøve den før du kjøper.

LiveAgent vs Drift-sammenligning

Hva er den beste programvaren for live chat?

Som du kan se, er det mange alternativer å velge mellom når du ser etter live chat-programvare for kontaktsenteret ditt.

La oss oppsummere de 5 beste alternativene som kan dekke de fleste behovene dine.

1. LiveAgent – den beste verdien for pengene uten tvil. Med en vurdering på 4,7 på Capterra, vet du at du vil være i gode hender. Tilbyr den raskeste tilpassbare live chat-widgeten med automatiseringsalternativer kan det virkelig ikke gå galt med denne. Å ha chattene dine konvertert til billetter vil gjøre det lettere for agentene dine å holde seg oppdatert uansett arbeidsmengde. Dessuten vil LiveAgent vokse med virksomheten din takket være dens enkle skalerbarhet.

2. Zoho Desk – en fantastisk plattform for mellomstore til store selskaper som holder kundene sine i forkant. Som Capterras vurdering på 4,5 antyder, vil du ikke bli skuffet hvis du bestemmer deg for å velge dette alternativet. Zoho Desk lar deg tilpasse live chat-programvaren din slik at den passer perfekt til merkevarebyggingen din. Med høyere volum av kundeinteraksjoner kan du bruke en chatbot til å løfte belastningen fra agentenes skuldre og minimere responstiden.

3. HubSpot Service Hub– denne programvaren har en Capterra-rating på 4,4 som viser deg hvor mye kundene deres setter pris på tjenesten. HubSpot live chat er enkel å integrere med andre HubSpots produkter, og tar ingen tid å sette opp. Dessuten kan du grave dypt med denne, siden den gir mange rapporter og lar deg studere analysene dine i detalj.

4. Intercom – du kan aldri gå galt med denne etablerte aktøren innen kundeservice. Med en Capterra-rating på 4,5 vet du hvorfor de har en så lojal kundebase. Med sine mange automatiseringsalternativer og flerkanalsplattform kan du være sikker på at ingen kundehenvendelser blir stående ubesvart.

5. Zendesk – gir mange funksjoner som du vil finne uvurderlige for din bedrift. Med en Capterra-rating på 4,4 kan du være sikker på at live chat-programvaren din vil hjelpe deg med å gi utmerket kundestøtte. Kundene dine vil ikke bare glede seg over raske og personlig tilpassede svar fra agentene, men de kan også føle seg bemyndiget til å løse sine henvendelser med et selvbetjeningsalternativ og en robust kunnskapsbase.

Topp 5 live chat programvare sammenlignet

Live chat-programvare LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra-vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
4.5
(ca. 1,7 000 anmeldelser)
4.4
(ca. 100 anmeldelser)
4.5
(ca. 800 anmeldelser)
4.4
(ca. 2,8 000 anmeldelser)
Nettbasert
Gratis versjon
LiveAgent tilbyr gratisversjon.
Zoho Desk tilbyr gratisversjon.
HubSpot Service Hub tilbyr gratisversjon.
Intercom tilbyr ikke gratisversjon.
Zendesk tilbyr ikke gratisversjon.
Gratis prøveversjon
LiveAgent tilbyr gratis prøveversjon.
Zoho Desk tilbyr gratis prøveversjon.
HubSpot Service Hub tilbyr gratis prøveversjon.
Intercom tilbyr gratis prøveversjon.
Zendesk tilbyr gratis prøveversjon.
Startpris
$29/agent/måned LiveAgent live chat-programvarepriser starter på $29 agent/måned.
$58,5/agent/måned Zoho Desk live chat-programvarepriser starter på $58,5 agent/måned.
€41/agent/måned HubSpot Service Hubs live chat-programvarepriser starter på €41 agent/måned.
$38/agent/måned Intercom live chat-programvarepriser starter på $38 agent/måned.
$69/agent/måned Zendesk live chat-programvarepriser starter på $69 agent/måned.

Feil å unngå når du kjøper live chat-programvare

  • Utilstrekkelig opplært personale – Når du kjøper ny teknologi, sørg alltid for at personalet vet hvordan de skal bruke den riktig. Ellers kan du gå glipp av mange av dens evner, personalet kan være frustrert, og det viktigste er at kundene dine kanskje ikke får den beste servicen du kan yte.
  • Ingen nødvendige funksjoner – Vær nøye med å studere programvaren og dens funksjoner før du kjøper. Du vil ikke ende opp med noe som ikke tilbyr det kontaktsenteret ditt trenger.
  • Dra full nytte av prøveperioden – hvis du har muligheten til det prøve live chat-programvare gratis, sørg for å dra full nytte av det. Prøv alle funksjonene du kan, tilpass hvert lille hjørne det lar deg gjøre, og ikke vær redd for å dykke dypt slik at du kan ta den beste beslutningen.
  • Rabattsalg – Selv om pruting er like gammelt som menneskeheten selv, er det ikke alltid den beste måten å tilnærme seg et kjøp som bør hjelpe virksomheten din til å blomstre. I stedet for å prøve å få den beste avtalen, se etter live chat-programvare som du kan stole på uansett hva.
  • Å ikke tenke fremover – Det er flott hvis du finner live chat-programvare som fungerer for deg akkurat nå. Pass imidlertid på å tenke litt lenger inn i fremtiden. Vil du at bedriften din skal vokse? Du må sørge for at programvaren du bruker enkelt kan skaleres opp eller ned i henhold til dine behov.

Hva du bør spørre om på en demosamtale om live chat-programvare og selskapet

Hvis du er interessert i å kjøpe live chat-programvare, her er en liste over spørsmål du kan stille for å finne ut om det passer for deg.

  • Hvordan kan jeg installere en live chat-widget på nettstedet mitt?
  • Hvor lang tid vil det ta å sette opp live chat-programvare?
  • Hvor mange chat-moduler kan jeg opprette?
  • Kan jeg rute innkommende chatter til bestemte team?
  • Kan jeg tilpasse live chat-widgeten slik at den passer til merkevarebyggingen min?

Disse enkle spørsmålene kan hjelpe deg med å finne ut om programvarealternativet er det rette for din bedrift. Demosamtaler handler om at du skal sørge for at dette er investeringen du vil gjøre. Så spør i vei!

Implementering av live chat-programvare

Selv om ulike leverandører kan ha forskjellige svar, er det generelt ganske enkelt. Først må du velge live chat-programvaren du vil bruke og registrere deg for den. Deretter må du legge til en live chat-knapp på nettstedet ditt. Dette kan variere i kompleksitet fra leverandør til leverandør. Men hvis vi tar LiveAgent som et eksempel, trenger du bare å legge til en del av en HTML-kode til brødteksten på siden din. Hvis du ikke prøver å tilpasse live chat-knappen din, bør hele oppsettet av LiveAgents live chat-programvare ikke ta mer enn noen få minutter.

Hvor mye koster det å legge til live chat-programvare på et nettsted?

Det avhenger i stor grad av programvareløsningen for live chat du velger å gå med. I artikkelen ovenfor kan du finne de 15 beste programvareleverandørene for live chat, hvilke funksjoner de tilbyr og hvor mye det koster.

Konklusjon

  • Den beste alt-i-ett-programvaren for livechat

Det er mange alternativer der ute, og du må virkelig vurdere hva som vil fungere best for deg. Men hvis du leter etter en enkel å navigere teknologi som du kan stole på 100 %, er LiveAgent det rette for deg.

  • Den beste live chat-programvaren med innebygd billettsalg, live chat, kundesenter

LiveAgents live chat-programvare er en fantastisk altomfattende løsning for enhver bedrift som ønsker å gi utmerket støtte via flere kommunikasjonskanaler. Uansett om du mottar en chat, en telefonsamtale eller en omtale i sosiale medier, eller et varsel via en annen digital kanal, kan du enkelt finne enhver kundeinteraksjon, inkludert en chat-økt, takket være det innebygde billettsystemet.

  • Den beste funksjonsrike live chat-programvaren

Ikke bare mengden, men også kvaliteten på funksjonene gjør LiveAgent live chat-programvare til et flott alternativ for alle kundesentrerte virksomheter.. p>

  • Den beste verdien for prisen live chat-programvare

Det er her LiveAgent stjeler showet. Tilbyr et bredt spekter av funksjoner og over 150 integrasjoner mens du fortsatt er rimelig og tilgjengelig, vil du aldri føle at du går glipp av noe. Selv om du kan bruke de grunnleggende funksjonene helt gratis, er en prislapp på $15 en liten avgift for alle funksjonene denne programvaren har å tilby.

  • Den høyest rangerte live chat-programvaren

LiveAgent kan skryte av høye rangeringer på nettsteder som Capterra, G2 og TrustRadius. Så hvis du setter pris på meningene til likesinnede samfunn og andre brukere av LiveAgents live chat-programvare, kan dette være det beste alternativet for deg.

  • Den enkleste live chat-programvaren å konfigurere & bruke og integrere

Dette er uten tvil, live chat-programvare levert av LiveAgent. Med et innledende oppsett som ikke tar mer enn 5 minutter, trenger du ikke å vite hvordan du koder for å få det gjort. Å tilpasse og bruke denne live chat-programvaren på en daglig basis er enkelt for de som ikke anser seg som teknisk kunnskapsrike. I tillegg gjør 150+ integrasjoner det veldig enkelt å koble til hvilken som helst plattform du trenger.

Relaterte artikler tilLive Chat Programvare
Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

Kundesupport Ordbok - Live Chat Stotte

Live chat støtte

Live chat er et av verktøyene til en helpdesk-programvare som gjør det mulig for kunder å kontakte deg via nettstedet ditt.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strømlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i én samlet innboks.

Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale løsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjør en sømløs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prøveperiode for å oppleve fordelene.

Live chat-agenter er ansatte som svarer på kundespørsmål og forespørsler gjennom Live chat. De gir svar til kundene i sanntid.

Live chat-agenter

Effektiv kundeserviceprogramvare lar deg håndtere kundehenvendelser fra én universell innboks. Live chat-agenter må være effektive og kunnskapsrike for å hjelpe kundene. LiveAgent tilbyr en 14-dagers gratis prøveperiode.

Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.

En dedikert hub med kundeportal programvare

La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp på nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for å støtte kundene og frigjøre representantene fra vanlige spørsmål.

LiveAgent er en omnikanal helpdesk-programvare som samler kundeinteraksjoner fra flere kanaler, inkludert de mest populære sosiale medieplattformene.

Stressfri støtteprogramvare for sosiale medier

LiveAgent samler alle omtalene og meldingene dine i én plattform for effektiv kundeservice på sosiale medier. Øk kundelojalitet og forbedre kundeoppbevaring gjennom eksepsjonell kundeservice.øk kundelojalitet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x