Hei, jeg heter John, hvordan kan jeg hjelpe deg?
Jeg vil gjerne sjekke bestillingsstatusen min.
Ikke noe problem, vennligst oppgi bestillings-ID-en din.
Min bestillings-ID er GQ34566
Dagens forbrukere vil ha svar umiddelbart, uten å måtte ringe kundeservice, vente timer på e-postsvar , eller se gjennom selvbetjente ressurser. Det er grunnen til at live chat ikke lenger er en “nice to have” tjenestekanal, men snarere et must-have.
Med LiveAgents live chat for WordPress kan du gi umiddelbar kundestøtte, forbedre engasjementet med proaktive triggere og øke kundetilfredsheten.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
60 % av forbrukere i alderen 18 – 34 bruker regelmessig live chat for kundeservice. 53 % foretrekker å bruke nettprat før de ringer et selskap for å få støtte.
85 % av B2B- og 74 % av B2C-selskapene bruker live chat for salg, 54 % av bedriftene i B2B og 31 % i B2C-sektoren bruker live chat for markedsføring.
Forbrukere kjøper mer fra merker som tilbyr live chat. 52 % av kundene er mer sannsynlig å kjøpe tilbake fra et selskap som tilbyr live chat-støtte.
Leter du etter den beste live chatten for WordPress-nettstedet ditt? Selv om det er hundrevis av chat-plugins tilgjengelig, tror vi at LiveAgents live chat for WordPress kan være den perfekte løsningen for bedriften din, støtteteamet og kundene dine. Her er grunnen:
Moderne forbrukere er utålmodige og hater å vente. Det er derfor vi har bygget den raskeste live chat-widget på markedet som vises på nettstedet ditt på bare 2,5 sekunder. Imponer kundene dine med sanntidsstøtte og vis dem at du setter pris på tiden deres.
Øk engasjementsraten ved å invitere kundene eller potensielle kunder til å ta en rask prat med deg så snart de lander på nettstedet ditt. Å aktivere proaktive chatter på pris- og betalingssider har vist seg å være en ekstremt effektiv måte å øke salg og konvertere flere besøkende til betalende kunder.
Dra fordel av fleksibiliteten til avanserte chat-ruting og distribusjonsalternativer. Sett opp agentprioriteter, og definer maksimal chatbelastning for agentene dine. Den beste delen? LiveAgent tildeler chatter til agenter som har hatt tidligere interaksjoner med chattekunder for å sikre rask, nøyaktig og kunnskapsrik støtte.
LiveAgents chatteverktøy fremmer effektivt teamsamarbeid. Er du usikker på hvordan du kan hjelpe kunden du chatter med? Overfør chatten til en agent som er mer rustet til å hjelpe, eller ta kontakt med kollegene dine umiddelbart gjennom en intern chat for å få hjelp. Det er ikke nødvendig å kaste bort tid ved å logge på tredjepartsapper.
Forbedre støtten din med nettstedsovervåking i sanntid: se alle besøkende på nettet, sjekk hvordan de beveger seg over nettstedet ditt, og spor hvor mye tid de har brukt brukt på hver side. Å ha denne typen kontekstuell informasjon tilgjengelig – for eksempel besøkendes henvisningskilde, land eller gjeldende tidssone – kan gjøre de proaktive chatinvitasjonene dine mer personlig.
Med en skrivevisning i sanntid kan du virkelig imponere kundene dine med lynrask støtte og få dem til å føle at du bokstavelig talt leser tankene deres. Se hva kundene skriver inn i chatten før de i det hele tatt trykker på send, forutse kundebehov, og ha svarene dine forberedt før spørsmålene faktisk stilles.
LiveAgent ble laget for å spare verdifull tid. En enkel (kopier og lim inn) integrasjon kobler deg til kundene dine i løpet av sekunder. LiveAgent dirigerer nye innkommende chatter til de riktige medlemmene i teamet ditt og tilpasser chattilgjengeligheten dynamisk når agentene dine logger på og av under skiftet.
LiveAgent er ikke bare en live chat-widget, det er en alt-i-ett flerkanals helpdesk-løsning som er fullpakket med 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og nesten uendelige tilpasningsalternativer.
Trenger et kraftig billettsystem med automatisering, et virtuelt kundesenter, et støtteverktøy for sosiale medier eller en selvbetjent kundeportal programvare? LiveAgent har alt.
Leter du etter et gratis live chat-verktøy for WordPress-nettstedet ditt? Start din fullt funksjonelle, 14-dagers problemfrie prøveversjon, og se nærmere på hvordan det hele fungerer og kan dra nytte av din virksomhet.
Ingen rotete nedlasting kreves, programvaren er fullstendig skybasert. Alternativt kan du be om en en-til-en-demo med noen fra teamet vårt for å få en bedre ide om hvorfor LiveAgent har vært den mest anmeldte og #1 rangerte live chat-programvaren for SMB i 2020.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Livechat for WordPress er ganske enkelt en chat-knapp som vises på WordPress-nettstedet ditt. Som et resultat kan du yte umiddelbar kundeservice til besøkende/potensielle kunder på nettstedet ditt.
Etter at du har tilpasset/opprettet en chat-knapp inne i LiveAgent, kopierer du bare HTML-koden og limer den inn på WordPress-nettstedet ditt.
Absolutt, LiveAgent er for øyeblikket tilgjengelig på 43 språk. Sjekk ut LiveAgents flerspråklige funksjoner for spesifikke detaljer.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer