Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Det blir også nevnt mulighet for å bli partner med selskapet og tilgang til webinarer. Det oppfordres til å avtale en demo og det er mulig å kontakte selskapet via forskjellige kanaler, som chat, telefon eller kontaktformular. Selskapet bygger en LiveAgent og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.
LiveAgent tilbyr full migrering fra LivePerson og støtter flere språk for bedre kundeopplevelse. De har alt fra help desk-programvare til støtte for sosiale medier 24/7. LiveAgent har funksjonaliteter som dashbord, ticketsystem, live chat, kunnskapsbase og call center for å gi bedre kundesupport. Det er bedre når programvarestøtten snakker ditt og kundenes språk. Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan. Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten.
LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.
LiveAgent tilbyr verdensklasse kundestøtte til små og mellomstore bedrifter, og er den mest anmeldte help desk programvaren for SMB i 2019 og 2020. Det er ingen kredittkort som kreves for å prøve produktet i 14 dager, og det tilbyr ulike prispakker som passer for forskjellige typer bedrifter. Selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University har allerede gått over til LiveAgent, og du kan også migrere fra Freshdesk i dag.
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler. Brukere sier det er bedre enn Kayako og gir bedre kundestøtte og øker både kundetilfredshet og salg. Det hjelper med kategorisering av billetter og statistisk sporingsfunksjoner. LiveAgent har også blitt rost for enkelhet i å bruke og forbedrer produktiviteten og effektiviteten til e-handelssider.
Vurderer du migrering tilbyd av OTRS
LiveAgent hjelpepult programvare tilbyr verktøy for billettering, kunnskapsbase og kontakt med sosiale medier. Deres raske live chat-widget kan konvertere nettside besøkere til kunder på noen sekunder og hjelpe deg å øke produktiviteten og kundetilfredsheten. Organiser kundenes oppgaver enkelt ved hjelp av sentralisert omnikanal agent skrivebord og få oversikt over alle support-billetter på tvers av støttekanaler med hybrid billettstrøm.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer