En dedikert hub med kundeportal programvare

Styrk kunder med ressurs tilgang og billettovervåking.

  • ✓ Ingen etableringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Reduser kostnader med kundeportal programvare

Sett opp en omfattende, godt strukturert og godt indeksert kundeportal som inkluderer en kunnskapsbase, fellesskapsfora og ofte stilte spørsmål. Reduser tiden og kostnadene ved å kommunisere med kundene dine ved å tilby selvbetjeningsstøtte og ved å la kundene dine sjekke fremdriften til støtteforespørslene deres uten å måtte kontakte deg. Med LiveAgent er det enkelt.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Hva er kundeportal programvare?

Kundeserviceportal-programvare, også kjent som klientportal-programvare, lar deg dele informasjon med kundene dine. Kundens nettportal gjør det også mulig for kundene dine å få tilgang til billettstatus eller -historikk, dybdegående produkt-/tjenesteinformasjon og mer. For eksempel vil en kundeportal bruker ha tilgang til artikler om produkt kunnskapsbase samt fellesskapsforumet. Kort sagt tilbyr kundeportalen en blanding av produkt-spesifikk kunnskap, forretnings informasjon og selvbetjenings verktøy.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hvordan fungerer kundeportal programvare?

En sikker klientportal som LiveAgent gjør at kundene dine kan sjekke status på henvendelsene sine etter at de har logget på. Siden kundehenvendelser omdannes til billetter, vil kunden finne alle detaljene i en såkalt “billett”. Takket være denne teknologien trenger ikke kundene å ta kontakt og vente på hjelp fra kundeservice agenter. En kundeportal er en overlegen kundeservice løsning som skaper en sømløs nettopplevelse og øker brukerengasjementet gjennom fora, tilbakemeldingsskjemaer og en interaktiv kunnskapsbase.

Hvorfor bør du ha kundeportal programvare?

Kundeservice har utviklet seg mye de siste par årene. Det er ikke nødvendig å vente på e-postvarsler for å vite at problemet ditt er løst. Kundeportal programvare løsninger lar portalbrukere få tilgang til informasjonen de trenger uten å vente på hjelp fra agenter. Disse dedikerte støtteportalene gir også portalbrukere tilgang til tidligere billetthistorikk, kunnskapsbase, et fellesskapsforum, og gir også muligheten til å sende inn tilbakemeldinger. Den elektroniske selvbetjeningsportalen kan være et dedikert sted for kundene dine å søke etter relevante kunnskapsbase artikler. Slutt å opprette Google Regneark for å dele dokumenter med kunder. Disse kompliserte prosessene skader kun kundeengasjementet ditt. Selvbetjente ressurser som kunnskapsbaser, fora eller tilbakemeldinger fra kunder frigjør kunde-representantene dine fra vanlige spørsmål og gjør dem i stand til å fokusere på vanskeligere kundehenvendelser. Dra nytte av vår kundeportal programvare for å dele funksjons-kunngjøringer, produkt utgivelse notater og forbedre agent produktiviteten med en gang.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Effektiv kundeportal som passer din bedrift

LiveAgent sin kundeportal inneholder en kunnskapsbase, forum og tilbakemeldinger fra kunder.

70% av kunder foretrekker å lete etter svar selv før de kontakter kundeservice

Opprett en kundeportal og dens visuelle elementer med bare noen få klikk. Opprett kunnskapsbaser og generer et forum slik at kundene dine kan hjelpe seg selv og diskutere nye funksjoner eller forbedringsforslag.
smiling woman with coffee

LiveAgent gjør kundestøtte en million ganger enklere. Vår responstid er nå raskere med 26 % .

black Martinus logo

Lær kundene dine å feilsøke problemer uavhengig

Kundeservice agentene dine vil motta færre billetter, og som et resultat vil deres responstid på kundeforespørsler være betydelig raskere.
Self-service customer portal
Den elektroniske kundeportalen lagrer artikler i kunnskapsbase, forum innlegg, samt tilbakemeldinger og forslag fra kundene dine. Les mer…
Powerful knowledge base builder
En kunnskapsbase er en av nøkkelportal-funksjonene som gir kundene enkel og eksklusiv tilgang til kunnskapsbase artikler eller ofte stilte spørsmål. Les mer…
customer portal software by LiveAgent
Forum lar kundene dine hjelpe hverandre ved å svare på hverandres spørsmål. Les mer…
La kundene sende deg tilbakemeldinger og forslag. Lag og plasser en tilbakemeldings-knapp på nettsiden din. Les mer…

Rimelig kundeportalprogramvare

Bruk alle klientportalfunksjoner og støtt kundene dine, selv når kundeservice representantene dine er frakoblet, med vår rimelige prisplan.

9$ Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Overveldet kundestøtte?

La oss innse virkeligheten – kundene dine vil alltid ha en uendelig mengde spørsmål og forespørsler. Tid er den mest verdifulle ressursen du har, og å investere den i den riktige ressursen kan gi virksomheten din et betydelig løft. Bedrifter taper millioner av dollar hvert år ved å allokere midler til feile eiendeler. Ikke vær en av dem.

Ansattportal for dine kundeservice agenter

Den åpenbare fordelen med en kundeportal er å tilby effektiv selvbetjening for kundene dine. Imidlertid lar LiveAgent sin dedikerte kundeportal løsning deg å lage en intern kunnskapsstyring for agentene dine. Kundeportalen består som tidligere nevnt av kunnskapsbasen og forumet. Begge disse kan opprettes for kunder så vel som agenter. Den detaljerte kunnskapsbasen kan være en fin måte å dele dokumenter for å støtte kunnskaps-kontinuitet internt. I tillegg kan du dele intern kunnskap gjennom et forum. Det interne forumet kan være et enkelt sted for å diskutere spesifikke emner i stedet for meldinger på arbeidsplassen. Samlet sett skaper det bedre team interaksjoner og gjør kommunikasjon på arbeidsplassen enkel.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Over 30 000 bedrifter kan ikke ta feil

LiveAgent er en funksjonsrik, omfattende plattform som også tilbyr en selvbetjeningsportal. Se suksesshistoriene våre og brukeranmeldelser for å finne ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.
knowledge base designs in LiveAgent

Tilpass utseende til stil med din merkevare

Sett opp en kundeportal med bare noen få klikk. Lag en kunnskapsbase og tilpass den til bedriftens design uten noen form for koding. Med bare noen få klikk kan du generere et forum for kundene dine der de kan diskutere nye funksjoner, be om hjelp eller komme med forslag til forbedringer.

La kunder kontakte deg via et fleksibelt billettskjema

LiveAgent-billettskjemaer lar kunder komme i kontakt med supportteamet ditt gjennom en kundeportal. Så, hva er fordelen med å bruke denne formen for meldinger? Vel, LiveAgent kan lagre og organisere kundedata via et CRM-system. Derfor, hver gang klienten når ut gjennom kundeportalen, har agentene mer kundeinformasjon. Som et resultat kan de gi effektiv hjelp. Totalt sett er det en smart kundeservice løsning som forbedrer interne støtteprosesser og kommunikasjon med kundene.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hvordan kan du dra nytte av en kundeportal programvare?

Vi har skissert de underliggende fordelene ved å bruke en kundeportal programvare nedenfor:

Reduser kundeservice kostnader

Å betale en ansatt er dyrere enn å gi kundene dine mulighet til å finne hjelp i kundeportalen din.

Spar tiden til agentene dine

La agentene dine bruke mindre tid på telefon, e-post og live chat for å løse kundens problemer.

 24/7 enkel tilgang til informasjon

Nettportaler gjør det enkelt for kundene dine å få den hjelpen de trenger når de trenger det.

Alle støttekanaler under ett og samme tak

LiveAgents kundeportalprogramvare integreres med flere kommunikasjonskanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Relaterte artikler tilKundeportal programvare
Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strømlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i én samlet innboks.

Kontaktsenter programvare

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale løsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjør en sømløs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prøveperiode for å oppleve fordelene.

Utgående kundesenterprogramvare fra LiveAgent lar deg foreta utgående anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nåværende kunder. Prøv en 30 dagers gratis prøveperiode og løft bedriften din til nye nivåer.

Effektiv programvare for utgående kundesenter

Øk salg og kundeservice med LiveAgent kundesenterprogramvare. Proaktiv støtte, kundefornyelser og mersalg er mulig. Gratis prøveperiode tilgjengelig.

Utforsk et av de beste live chat-programvarene på markedet. Velg den ideelle live chat-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til topps.

Live chat programvare

Tidio tilbyr pålitelig kundestøtte og enkel brukergrensesnitt. Prisene starter fra €32,50, med begrensede eksportmuligheter og saktere varsler. LiveAgent tilbyr flerspråklig chat-widget og integrasjon med over 40 språk for å gi støtte i forskjellige land. Prisene starter fra €32,50 årlig, med fordeler som enkel billettautomatisering og rutealternativer, men med begrensninger i gratisplanen. HubSpot Service Hub er den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst med omnikanal-meldinger og chatbots. LiveAgent har fått positiv tilbakemelding fra kunder for å forbedre kundeservice og øke kundetilfredshet.

Kunnskapsbase-programvare er nødvendig når du skal gi støtte til kundene dine. LiveAgent tilbyr ikke bare det, men mer. Finn ut hvorfor du bør velge LA.

Styrk kundene med programvare for kunnskapsbase

LiveAgent sin kunnskaps-base løsning tilbyr flerspråklig støtte og selvbetjeningsalternativ 24/7 i flere land for bedrifter som opererer internasjonalt. Bedriftene kan opprette nødvendige artikler på ulike språk og forbedre kundeopplevelsen og tilfredsheten. En kunnskapsbase kan også redusere belastningen på innkommende e-poster og chatter fra kunder som søker hjelp. Dette er en utmerket måte å gi rask hjelp og forhindre at kunder blir forvirrede.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Kunnskapsbase programvare

LiveAgent tilbyr en kostnadseffektiv løsning for å håndtere henvendelser via forskjellige kanaler. Kundene roser produktet for rask implementering og god verdi for pengene. Prisplanene er fleksible og tilpasset virksomheters behov. Gratis prøveperiode tilbys uten kredittkort.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x