Migrere fra SpiceWorks

Migrer fra SpiceWorks til LiveAgent og overfør dine helpdesk-tickets til en ny kundesupportløsning. LiveAgent tilbyr alt du trenger for å begynne å tilby den beste kundesupporten og slik at du når flere mennesker gjennom viktige kommunikasjonskanaler.

Vårt supportteam kan hjelpe deg med å migrere all dataen din til LiveAgent gratis. Fortsett å lese og finn ut hva som er fordelene med å bytte til LiveAgent, eller start en gratis 14-dagers prøveperiode i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Vi hjelper deg med gratis migrering

Å flytte til en annen helpdesk-programvare trenger ikke å være en kjedelig prosess, bare du får støtte fra de rette menneskene. Vårt kundesupportteam sikrer en god og enkel migrasjonsopplevelse. Vi sørger for å flytte alt, inkludert agentprofiler, kontaktlister, help desk-tickets, koder og tilbakemeldinger.

Hva slags data kan vi migrere?

Vi sørger for å samle inn og overføre all brukerinformasjonen du trenger

ticket thread

Tickets

All kundekommunikasjon

Personer

Fullstendige kontaktlister og agentdata

Tags - icon

Tagger

Tagger og notater blir ikke utelatt

customer feedback satisfaction rewards

Tilbakemlding

Tilbakemeldinger fra kunder og rangeringer

Lag en hyggelig opplevelse for alle

Ticketsystemet vårt håndterer alle viktige kundekommunikasjonskanaler. E-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medierFacebook, Instagram og Twitter. Du kan velge hva du ønsker å bruke til å kommunisere med kundene dine og håndtere ting på din måte.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Løs helpdesk-tickets fra flere kanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

En helpdesk-programvare som hjelper deg

Hvert verktøy i LiveAgent støttes av over 125 funksjoner som du kan bruke til å lage jevn arbeidsflyt. Filtrering, tagging, intelligent sortering – alt er der. Du kan også koble til apper du bruker takket være over 140 integrasjoner. Ta en titt på den komplette listen over funksjoner og integrasjoner.

Banebrytende programvare

Visste du at?

LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som kunne tilby live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den beste vurderte og mest omtalte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter verden over.

30%

Generer mer inntekter

Lag gode kundeopplevelser som øker inntektene.

97%

Forbedre kundetilfredsheten

Gi kundene dine lynraske svar.

16×

Øk kundeverdien

Få flere salg ved å holde kundene lojale til merkevaren din.

Migrer til ny helpdesk i dag

Start din gratis 14-dagers LiveAgent-prøveperiode i dag og bli kjent med vår kundesupportløsning. Når du er klar, gi oss beskjed så sørger vi for å overføre all dataen du trenger, slik at du kan gi kundene dine den kundeservicen de fortjener.

Du er i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

FAQ

Related Articles to SpiceWorks migrasjon
Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.

Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

Tidio alternativ - LiveAgent

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice og lignende formål. Det nevnes funksjoner, prissetting, integrasjoner, alternativer og oversikt over programvaren. Det gis også informasjon om selskapet og dets kunder. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for LiveAgent-oppdateringer og rabatter. En formidling av oppsettet og installasjonen av LiveAgent skrivebord beskrives også.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo