Ser du etter et Verloop-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Verloop-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Leter du etter en brukerstøtteprogramvare som kan gjøre mer?

LiveAgent er den ultimate kundestøtteløsningen for din bedrift. Med nyttige verktøy, dekning av flere kanaler, mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner, er LiveAgent det riktige valget for din bedrift.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Rimelig pris

LiveAgent har en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Bedre produktivitet

Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være den universelle innboksen vår.

Verloop Vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent Verloop
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
Verloop tilbyr billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Verloop tilbyr Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Verloop tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
Verloop tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
Verloop tilbyr en Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
Verloop tilbyr en Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
Verloop tilbyr en Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
Verloop tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Verloop tilbyr kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Verloop tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Verloop tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
Verloop tilbyr API-funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
Verloop tilbyr ikke IVR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Verloop tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
Verloop tilbyr ubegrenset historikk.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
Verloop tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
Verloop tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Verloop tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Verloop tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
Verloop tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte.
report on tablet-illustration

Et kraftig Verloop alternativ

Ta kundestøtten til neste nivå med LiveAgent.

LiveAgent har en dekning av et stort antall kommunikasjonskanaler. E-post, live chat, sosiale medier, kundesenter og kunnskapsbase står til din disposisjon for å gi kundene dine mer frihet. Alt administreres via et pålitelig billettsystem, slik at du ikke trenger å bekymre deg for rotete kommunikasjon.

Raskeste live chat

Live chat er et av de mest nyttige verktøyene for kundestøtteagenter. Derfor må det være enkelt å bruke, pålitelig og så raskt som mulig.

LiveAgents chat-widget er nettopp det! Og det er også den raskeste på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder. Du får til og med se hva kundene dine skriver før de trykker på send. Overrask dem med lynraske svar.

Watch the website loading time
Savings illustration

Få mer uten å betale for mye

Flott kundestøtteprogramvare trenger ikke å komme med en stor prislapp.

LiveAgent har tre rimelige prisplaner som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner du trenger for å gi best mulig støtte. Alt du trenger å gjøre er å velge den som passer dine behov best.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ser du etter en annen helpdesk-programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Spar mer med LiveAgent

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan kan du migrere fra Verloop?

For å overføre alle Verloop-dataene i LiveAgent trygt, bruk en gratis plugin eller kontakt vår kundestøtte for ytterligere hjelp.

Er LiveAgent bare på engelsk?

LiveAgent er flerspråklig brukerstøtteprogramvare. LiveAgent støtter for tiden mer enn 43 språk.

Hvorfor bør du velge LiveAgent?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som gjør at virksomheten din kan forbedre kundeservice, inntekter og redusere churn rate.

Related Articles to Verloop alternativ
LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.

Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

Ser du etter et CallHub-alternativ?

LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris med over 175 funksjoner, inkludert integrering av kundesenter. Bedrifter kan velge fra tre betalte planer eller kjøpe separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten. Agentene har alt de trenger for å gi den beste kundestøtten til en fast pris uten ekstra kostnader. LiveAgent tilbyr tre betalte planer fullpakket med funksjoner som passer enhver bedrift.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

Liveagent migration jobber for tiden med en verloop -migrasjonsplugin. Liveagent er den mest anmeldte og #1 rangerte help desk-programvaren for smb i 2019 og 2020. Bli med selskaper som Huawei, Bmw, Yamaha, o2 og Oxford university og tilby kundeservice i verdensklasse.

Vil du flytte fra Verloop til LiveAgent?

LiveAgent tilbyr et utvalg av 43 forskjellige språk. De har enestående kundeservice med 24/7 support fra agenter. LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen med mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner. De tilbyr også to prisplaner, Ticket og Ticket+Chat, med priser på henholdsvis $ 15/mnd og $ 29/mnd. LiveAgent er en av de mest populære helpdeskprogramvarene for SMB, og selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruker det til å tilby kundeservice i verdensklasse.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo