Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Det blir også nevnt mulighet for å bli partner med selskapet og tilgang til webinarer. Det oppfordres til å avtale en demo og det er mulig å kontakte selskapet via forskjellige kanaler, som chat, telefon eller kontaktformular. Selskapet bygger en LiveAgent og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.
Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?
LiveAgent er en help desk-løsning med over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. De tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellig størrelse, og støtter oversettelser til 43 ulike språk. LiveAgent tilpasser seg til selskapets størrelse og bransje, og har hjulpet organisasjoner av alle størrelser og typer. De tilbyr gratis prøveperiode og har ubegrenset billetthistorikk for små bedrifter.
Bytte fra Novocall til LiveAgent?
Teksten beskriver ulike priser og tilbud for bedrifter som trenger billetthåndtering og kundeservice verktøy. Fra gratisversjoner med begrenset funksjonalitet til dyrere pakker med flere email-adresser og live chat-knapper. LiveAgent blir anbefalt og tilbyr hjelp med migrering av data fra andre programvareløsninger.
Migrerer fra Helpcrunch til LiveAgent?
LiveAgent er en hjelpdesk-programvare som er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte for SMB i 2020. Det tilbyr billetter for små bedrifter og profesjonelle markedsførere til $15/måned og billetter+chat til $29/måned. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er noen av selskapene som har valgt LiveAgent for å tilby kundestøtte i verdensklasse. Ingen kredittkort kreves for å prøve det.
LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer