Øk kundetilfredsheten med et riktig alternativ til Helprace helpdesk programvaren.
Pålitelig billettsystem, kunnskapsbase, live chat og støtte til sosiale medier, LiveAgent har verktøyene for å hjelpe deg med å gi den beste kundeservicen og øke produktiviteten til de ansatte.
Les mer om vår intuitive supportløsning og finn ut om er riktig alternativ til Helprace for din bedrift.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Gjør besøkende på nettstedet til betalende kunder og se en økning i salget.
Spar tid og penger ved å ha alt i en helpdesk-løsning.
Flott verktøysett, funksjoner og integrasjoner hjelper deg med å få gjort mer.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
|
Helprace
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
|
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
|
Helprace tilbyr billettering for $30/pr. mnd.
|
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
Helprace tilbyr ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Helprace tilbyr ikke callsenter
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
Helprace tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 10 / agent / pr. måned.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
Helprace tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
Helprace tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
LiveAgent tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
Helprace tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
Helprace tilbyr en kunnskapsbase i planen for $10/agent/pr. måned.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
Helprace tilbyr kundeforum i planen for $ 10 / agent / pr. måned.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
|
Helprace tilbyr automatisering og regler i planen for $30/agent/pr. måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billettplanen for $15/agent/pr. mnd.
|
Helprace tilbyr API funksjoner i planen for $10/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Helprace tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Helprace tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
|
Helprace tilbyr ubegrenset historikk i planen for $10/agent/pr. måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i bilettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Helprace tilbyr ubegrenset antall nettsider i planen for $10/agent/pr.mnd.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedet ditt.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
|
Helprace tilbyr ikke et ubegrenset antall chatknapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
Helprace tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i planen for $10/agent/pr. mnd.
|
Helprace tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i planen for $10/agent/pr. mnd.
|
Unlimited Samtaleopptak
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Helprace tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport uten begrensninger på hvor mange henvendelser som kan sendes inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 kundestøtte i billettplanen for $15/agent/pr. måned
|
Helprace tilbyr ubegrenset 24/7 kundestøtte i planen for $10/ pr måned.
|
Helprace gjorde en god jobb, men ikke alle løsninger passer alle bedrifter. Derfor bør du vurdere en pålitelig helpdesk-programvare for din bedrift. LiveAgent kan utgjøre en stor forskjell når det kommer til kundeservice.
En rask live chat er et av de mest nyttige verktøyene en helpdesk-programvare kan tilby. Vi tilbyr den raskeste live chat widgeten, med chat synlighet på 2.5 sekunder. Den kommer også fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel sanntidsvisning når kunden skriver og nettstedsovervåking for å gi en bedre oversikt for kundesupportagenter.
Sjekk ut denne videoen som viser vår live chat. Du kan få en smakebit på hva chatten kan gjøre. Bla også gjennom YouTube-kanalen vår og se flere videoer om andre funksjoner.
For å kunne lage en flott helpdesk-programvare, måtte vi forstå hvordan vi kan gi god støtte til våre kunder. Vi tror vi gjør det riktig, og det er derfor vi prøver å lede et eksempel for kundene våre.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Klikk nedenfor for å starte en gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Det kreves ingen kredittkortinformasjon og er helt uforpliktend å prøve LiveAgent helpdesk-programvaren.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er den mest vurderte helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. 14 dagers prøveperiode og ingen kredittkort kreves. Prisene starter på $9/måned.
Leter du etter et alternativ til Groove?
Prøv alle kommunikasjonskanaler mens LiveAgent er klar. Få siste nytt om LiveAgent-oppdateringer og rabatter ved å abonnere på vårt nyhetsbrev.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer