Fått nok av helpdesk løsningen din?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Helprace på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et alternativ til Helprace?

Øk kundetilfredsheten med et riktig alternativ til Helprace helpdesk  programvaren.

Pålitelig billettsystem, kunnskapsbase, live chat og støtte til sosiale medier, LiveAgent har verktøyene for å hjelpe deg med å gi den beste kundeservicen og øke produktiviteten til de ansatte.

Les mer om vår intuitive supportløsning og finn ut om er riktig alternativ til Helprace for din bedrift.

Fordeler med å bytte til LiveAgent

Fordeler med å bytte til LiveAgent

Økt avkastning på din investering

Gjør besøkende på nettstedet til betalende kunder og se en økning i salget.

Økt avkastning på din investering

Sparer tid og penger

Spar tid og penger ved å ha alt i en helpdesk-løsning.

Sparer tid og penger

Forbedrer produktiviteten til agentene

Flott verktøysett, funksjoner og integrasjoner hjelper deg med å få gjort mer.

Sammenligning av Helprace vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
Helprace
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
Helprace tilbyr billettering for $30/pr. mnd.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Helprace tilbyr ikke Live Chat.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Helprace tilbyr ikke callsenter
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
Helprace tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 10 / agent / pr. måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
Helprace tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
Helprace tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
LiveAgent tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
Helprace tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
Helprace tilbyr en kunnskapsbase i planen for $10/agent/pr. måned.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
Helprace tilbyr kundeforum i planen for $ 10 / agent / pr. måned.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
Helprace tilbyr automatisering og regler i planen for $30/agent/pr. måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billettplanen for $15/agent/pr. mnd.
Helprace tilbyr API funksjoner i planen for $10/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
Helprace tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Helprace tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
Helprace tilbyr ubegrenset historikk i planen for $10/agent/pr. måned.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i bilettplanen for $15/agent/pr. måned.
Helprace tilbyr ubegrenset antall nettsider i planen for $10/agent/pr.mnd.
Unlimited Chat Buttons
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedet ditt.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
Helprace tilbyr ikke et ubegrenset antall chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
Helprace tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i planen for $10/agent/pr. mnd.
Helprace tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i planen for $10/agent/pr. mnd.
Unlimited Samtaleopptak
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
Helprace tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport uten begrensninger på hvor mange henvendelser som kan sendes inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 kundestøtte i billettplanen for $15/agent/pr. måned
Helprace tilbyr ubegrenset 24/7 kundestøtte i planen for $10/ pr måned.
liveagent tools

Få ting gjort med riktig verktøy

Helprace gjorde en god jobb, men ikke alle løsninger passer alle bedrifter. Derfor bør du vurdere en pålitelig helpdesk-programvare for din bedrift. LiveAgent kan utgjøre en stor forskjell når det kommer til kundeservice.

Ta en titt på våre verktøy

Lynrask livechat

En rask live chat er et av de mest nyttige verktøyene en helpdesk-programvare kan tilby. Vi tilbyr den raskeste live chat widgeten, med chat synlighet på 2.5 sekunder. Den kommer også fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel sanntidsvisning når kunden skriver og nettstedsovervåking for å gi en bedre oversikt for kundesupportagenter.

Definition of customer engagement
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Ta en titt på live chat demo

Sjekk ut denne videoen som viser vår live chat. Du kan få en smakebit på hva chatten kan gjøre. Bla også gjennom YouTube-kanalen vår og se flere videoer om andre funksjoner.

Den beste kundeopplevelsen

For å kunne lage en flott helpdesk-programvare, måtte vi forstå hvordan vi kan gi god støtte til våre kunder. Vi tror vi gjør det riktig, og det er derfor vi prøver å lede et eksempel for kundene våre.

get inspired

Hva kundene våre sier om LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Er du klar for å prøve vårt alternativ til Helprace?

Klikk nedenfor for å starte en gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Det kreves ingen kredittkortinformasjon og er helt uforpliktend å prøve LiveAgent helpdesk-programvaren.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Helprace?

LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner sammenlignet med Helprace: livechat, callsenter, integrasjoner til sosiale medier som Facebook, Viber, Twitter, og Instagram.

Hva er de ekstra fordelene med å bruke LiveAgent fremfor Helprace?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Helprace inkluderer økt kundetilfredshet, økt kundelojalitet, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn-rate og bedre arbeidsflyt for agentene.

Relaterte Ressurser tilHelprace alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo