Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i én universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk på “Registrer deg” knappen.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
00:00/03:20
Billettsystemet konverterer kundeforespørsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestøtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan få tilgang til og løse kundespørsmål effektivt fra ett sted.
00:00/02:24
LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehåndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.
Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besøkende takket være moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva kundene og kundeserviceteameet dine får med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for å gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.
Alt-i-ett-løsning
Hybridbilletter
En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstøtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger å gjøre lange søk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttråd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.
Team kommunikasjon
Effektiv arbeidsflyt
Bruk hermetiske svar til å svare på vanlige spørsmål i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan løse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere på mer forseggjorte kundespørsmål. Hold fokus på det som krever din oppmerksomhet.
Kunnskaps-håndtering
Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med å håndtere kundeforespørsler, øke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten
Gjør kundene fornøyd
Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med å gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar på tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.
80 %
av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet
Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.
Øk avkastningen
Kunder setter pris på god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pålitelig støtte, samtidig som du reduserer kostnadene på kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.
86 %
er villige til å betale for god service
Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til å betale mer for en god kundeservice opplevelse.
Tjen lojalitet
Takknemlige kunder setter alltid pris på god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestøtte agenter. Forbedre kundeservicen din under høye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.
73%
Høyere tilfredshetsgrad
Gi personlige samtaler og gjør kundene fornøyde. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Beste pris
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.
Most Popular
Nøkkelfunn
Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøtte statistikken og dra nytte av funnene. Hovedforskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkelstatistikk om kundestøttekanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.
og mye mer …
Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespørslene dine med billettsalg
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Per billettPrismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den største ulempen kan være mangel på motivasjon for agenter til å håndtere støtte, ettersom hver håndtert billett tilsvarer en større sum betalt til tjenesteleverandøren.
Per lisensLisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren på ubestemt tid så lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan være et engangsbeløp eller på abonnementsbasis.
Per enhetI likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbeløp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare på flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agentDen agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.
Det er mange valg når det kommer til billettprogramvare, men ikke alle er vandt til den moderne kundestøtten. LiveAgent-billettprogramvare er en flerkanals helpdesk-løsning som støtter alle kundekanaler du trenger. Gi praktiske kommunikasjonsmuligheter og den beste kundeopplevelsen med det riktige verktøyet. LiveAgent støtter e-post, chatting i sanntid, kundesenter, kundeportal med kunnskapsbase, ofte stilte spørsmål og fora, samt sosiale medier som Facebook, Instagram, Twitter , og Viber.
En billettprogramvare er et viktig verktøy for å gi kundestøtte. Hver billettprogramvare inkluderer et billettsystem som samler kommunikasjon fra utvalgte kanaler og forvandler det til billetter. Disse billettene organiseres deretter i ett praktisk dashbord for enkel tilgang av ditt helpdesk-team. Billettene kan enkelt organiseres, filtreres og løses av kundestøtteagenter takket være mulighetene for billettprogramvare. En god billettprogramvare støtter flere kommunikasjonskanaler og tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner for å utvide mulighetene ytterligere.
Billettprogramvare brukes av helpdesk-team overalt for å øke effektiviteten og hastigheten til kundestøtte. Siden den støtter en rekke funksjoner og kanaler, kan helpdesk-teamene få tilgang til kundekommunikasjon raskere og effektivt løse kundespørsmål. Dette fører til økt kundetilfredshet og mye høyere effektivitet i helpdesk. Billettprogramvare er også et flott verktøy for kontaktadministrasjon og et alt-i-ett-verktøy for kommunikasjon.
LiveAgent-billettsystem kommer med en rekke automatiseringsalternativer, kalt regler. Disse reglene kan skreddersys, noe som gjør det enklere for enhver helpdesk å lage en spesifikk arbeidsflyt. Regler kan øke agenteffektiviteten betydelig og forbedre responsen. De gir også mindre rom for feil, samtidig som de reduserer kostnadene til helpdesk. LiveAgent-automatiseringer kan nås og settes opp i konfigurasjonsalternativer med en rekke alternativer å velge mellom.
Det kan bokstavelig talt ikke være enklere å sette opp og begynne å bruke LiveAgent. Du kan starte med å lage en gratis 14-dagers prøveversjon. Skriv inn e-postadressen din og du er nesten umiddelbart konfigurert og klar til å legge til kontoene dine. LiveAgent tilbyr et praktisk “Kom i gang-vindu” etter ditt første oppsett, slik at du kan følge det for å komme raskt gjennom prosessen. Legg til e-postkontoene dine, sett opp en live chat-widget og et kundesenter. Lag din kunnskapsbase og legg til kontoer for sosiale medier . Gjør deg klar til å gi fantastisk støtte raskt. En annen måte å utvide LiveAgent-funksjonene på er integreringsfunksjonene og plugins.
LiveAgent-billettprogramvaren er enkel å bruke av alle. Når du har konfigurert den vil du få tilgang til vår “Kom i gang-veiledning” som leder deg gjennom hele prosessen med å konfigurere din online helpdesk. Innen du er ferdig med den , vil du ha lært alt du trenger for å utføre viktige og avanserte billettoppgaver.
LiveAgent er en av de beste helpdesk-løsningene som er tilgjengelige for enhver helpdesk. Den har vunnet en rekke priser, for eksempel prisen for Best Customer Service Software 2021 eller Best Customer Success Software av Digital.com. Andre priser inkluderer Leader in Issue Tracking programvare eller Top Live Chat-programvare.
Billettprogramvare endrer oftest prisområder for bedre å passe kravene til din kundestøtte. Disse prisendringene kan også reflektere tillegg eller fjerning av visse funksjoner, merverdi fra integrasjoner, og noen ganger til og med etterspørselen etter helpdesk-programvare i en bestemt tid.
Det er flere statistikker og beregninger du kan spore med LiveAgent. Du kan for eksempel spore agenttider brukt på å gi støtte, agentrangering og deres prestasjoner med gamification-funksjoner. Det er komplette analyser tilgjengelig i helpdesk-programvaren . Spor besøkende på nettstedet eller se hvilke kanaler som er mest populære blant kundene dine. Hold oversikt over servicenivåavtaler med SLA-rapporter og mer.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer