Billettsalg programvare

Gi sømløs kundebehandling
på hver kanal.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent

Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i én universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk på “Registrer deg” knappen.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Demo av billettprogramvare

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Hva er en billettprogramvare?

Billettsystemet konverterer kundeforespørsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestøtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan få tilgang til og løse kundespørsmål effektivt fra ett sted.

LiveAgent-produktomvisning

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Billettsystem med intuitivt brukergrensesnitt

LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehåndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.

Billettprogramvare for bedre kunde-tilfredshet

Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besøkende takket være moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva kundene og kundeserviceteameet dine får med LiveAgent.

Avgrens kundereisen med:

  • Pålitelige og raske chattjenester
  • Økt responstid
  • Raskere løsning på kundespørsmål
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent er mer enn en IT-billettprogramvare

LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for å gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.

Nøkkelfunksjoner i en effektiv helpdesk-billettprogramvare

Alt-i-ett-løsning

Universal innboks

  • Du trenger ikke å overvåke hver kommunikasjonskanal separat. Den universelle delte innboksen samler alle meldingene dine på ett sted og gjør dem om til billetter. Hent e-post innboksen din og svar på e-poster, telefonsamtaler, meldinger på sosiale medier, live chat-meldinger og kunnskapsbase-billetter fra ett sentralt sted.
  • Hver del av kunde-kommunikasjon på ett sted
  • Praktisk dashbord med enkel organisering
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hybridbilletter

Organiserte kundeinteraksjoner

En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstøtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger å gjøre lange søk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttråd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.

  • Hold all kommunikasjon organisert uavhengig av kanaler
  • Reduser agentens responstid og gi raskere svar
  • Forbedre arbeidsflyten din og finn enkelt kundebilletter

Team kommunikasjon

Interne billetter og notater

  • Opprett billetter som kun er synlige av kundestøtte-agentene dine. Bruk dem som notater for å skrive ned viktig informasjon, påminnelser, eller for å lage spesifikke oppgaver i en billettråd. Del all viktig informasjon med kollegene dine direkte i billettene.
  • Lag notater og oppgaver for agenter
  • Skriv ned viktig informasjon om kunder
  • Lag påminnelser for deg selv direkte i billetter
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Effektiv arbeidsflyt

Automatiske meldinger

Bruk hermetiske svar til å svare på vanlige spørsmål i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan løse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere på mer forseggjorte kundespørsmål. Hold fokus på det som krever din oppmerksomhet.

  • Forhåndsskrevne svar for ulike scenarier
  • Raskere oppløsningstider med vanlige spørsmål
  • Økt agentproduktivitet og fokus

Kunnskaps-håndtering

Kunnskapsbase er en del av billettsalg

  • Lag kunnskapsbaser for kunder som foretrekker selvbetjeningsalternativer i stedet for å kontakte kundeservice. LiveAgent tilbyr en tilpasningsdyktig kundeportal med en kunnskapsbase som støtter tilpasset merkevarebygging. Legg til vanlige spørsmål og fora for samtaler. La kundene dine hjelpe seg selv når agenter er offline.
  • Fullstendige alternativer for selvbetjeningsportal
  • Kundeportal, kunnskapsbase, fora og vanlige spørsmål
LiveAgent - knowledge base software

Hvordan kan nettbasert billettprogram hjelpe virksomheten din?

Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med å håndtere kundeforespørsler, øke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten

Gjør kundene fornøyd

Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med å gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar på tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.

  • Gjør kundene fornøyde med raske og informative svar
  • Gi støtte på tvers av flere kommunikasjonskanaler
Chart

80 %

av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet

Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.

Øk avkastningen

Kunder setter pris på god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pålitelig støtte, samtidig som du reduserer kostnadene på kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.

  • Reduser kundeservice kostnadene med LiveAgent
  • Øk inntektene ved å tilby pålitelig støtte
Chart

86 %

er villige til å betale for god service

Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til å betale mer for en god kundeservice opplevelse.

Tjen lojalitet

Takknemlige kunder setter alltid pris på god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestøtte agenter. Forbedre kundeservicen din under høye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.

  • Bygg kundelojalitet på tvers av enhver foretrukket kanal
  • Få lojale kunder som kommer tilbake for å kjøpe igjen
Chart

73%

Høyere tilfredshetsgrad

Gi personlige samtaler og gjør kundene fornøyde. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.

Spar mer på billettprogramvare

Forbedre kundeserviceadministrasjonen din til en overkommelig pris. Få de riktige funksjonene for kundeinteraksjon og spar penger på billettløsningen din.

Attester

Skaff deg LiveAgent
billettprogramvare og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Gjennomsiktig og rettferdig prissetting

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.

7 eller 30 dager gratis prøveperiode 
Gratis prøveversjon i 7 dager med en gratis e-post, eller 30 dager med en firma-e-post
Krever ikke kredittkort
og mange flere
9$ Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema

En komplett guide til den beste billettprogramvaren

Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespørslene dine med billettsalg

Kostnad for billettprogramvare

Prisene for billettstøtteprogramvare kan variere fra gratis til veldig dyrt. Dette avhenger av mange faktorer. Du må alltid vurdere et par ting før du bestemmer deg for å velge et system. Kostnadene kan variere på grunn av funksjoner og deres kvalitet, antall integrasjoner, populariteten til det valgte merket, brukerbarhet i ulike scenarier, skalerbarhet og mange andre faktorer. Det er noen prismodeller som må vurderes for å sikre at et helpdesk-system er verdt det og passer din forretningsmodell.

Prismodeller for billettprogramvare

Per billett
Prismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den største ulempen kan være mangel på motivasjon for agenter til å håndtere støtte, ettersom hver håndtert billett tilsvarer en større sum betalt til tjenesteleverandøren.
Per lisens
Lisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren på ubestemt tid så lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan være et engangsbeløp eller på abonnementsbasis.
Per enhet
I likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbeløp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare på flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agent
Den agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.

Hva bør du spørre om på demosamtale om billettprogramvare

Kundespørsmål

Det er noen viktige ting hundrevis av organisasjoner spør om på demosamtaler. Først av alt må du finne ut hva du skal betale for. Spør om støttet kundekommunikasjonshub eller -kanalalternativer, samt funksjoner inkludert i planer eller støttede integrasjoner med annen programvare. Så kommer prisen. De totale eierkostnadene er en av hovedprioriteringene.

Implementering av billettprogramvare

Implementeringen av billettprogramvare er generelt en enkel prosess som kan variere på noen få måter . Hovedforskjellen er mellom nettbasert eller applikasjonsbasert programvare. Generelt hopper du over installasjonsprosessen med nettbaserte løsninger og begynn å bruke dem med en gang. Alt du trenger er å oppgi e-postadressen din og registrere deg for en gratis prøveperiode. Når du har bekreftet e-posten din, kan du logge på og bli kjent med helpdesk-plattformen. Som et eksempel tilbyr LiveAgent en praktisk startveiledning. Den leder alle nye brukere gjennom noen få enkle trinn som hjelper dem med å sette opp sin nye løsning.

Konklusjon

Billettprogramvare har blitt et av de mest essensielle verktøyene for å håndtere kundestøtte. Å administrere innkommende forespørsler fra kunder via billettsalg kan hjelpe deg med å gi raskere og mer pålitelige råd, samt la agenter håndtere et større antall kundeforespørsler. Billettsystemer kan gi merverdi til enhver helpdesk. Dette avhenger av kundekommunikasjonskanaler, funksjoner og integrasjoner du bestemmer deg for å stole på, samt opplærte kundestøtteagenter. Svar på forespørsler enkelt, og få riktig billettprogramvare for brukerstøtten.
Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 30-dagers prøveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Relaterte artikler tilBillettprogramvare
Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren på markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til et høyere nivå.

Ringesenter Programvarer

Apologies, but I can't summarize the text as you requested.

Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strømlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i én samlet innboks.

Kontaktsenter programvare

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale løsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjør en sømløs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prøveperiode for å oppleve fordelene.

Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.

En dedikert hub med kundeportal programvare

La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp på nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for å støtte kundene og frigjøre representantene fra vanlige spørsmål.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x