Billettsalg programvare

Gi sømløs kundebehandling på hver kanal.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
Brukt av

Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent

Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i én universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk på “Registrer deg” knappen.

  • Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders
  • Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent - LiveAgent is an online Help Desk solution for e-commerce businesses. The platform offers live chat application, ticket management, online self-service portals, and change and license management. LiveAgent offers a selection of broader customer relationship management (CRM) applications.

Demo av billettprogramvare

00:00/03:20

Youtube video:

Hva er en billettprogramvare?

Billettsystemet konverterer kundeforespørsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestøtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan få tilgang til og løse kundespørsmål effektivt fra ett sted.

LiveAgent-produktomvisning

00:00/02:24

Youtube video:

Billettsystem med intuitivt brukergrensesnitt

LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehåndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.

Billettsystem med intuitivt brukergrensesnitt

Billettprogramvare for bedre kunde-tilfredshet

Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besøkende takket være moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva kundene og kundeserviceteameet dine får med LiveAgent.

Avgrens kundereisen med:

  • Pålitelige og raske chattjenester
  • Økt responstid
  • Raskere løsning på kundespørsmål
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent er mer enn en IT-billettprogramvare

LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for å gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.

Alt-i-ett-løsning

Universal innboks

  • Du trenger ikke å overvåke hver kommunikasjonskanal separat. Den universelle delte innboksen samler alle meldingene dine på ett sted og gjør dem om til billetter. Hent e-post innboksen din og svar på e-poster, telefonsamtaler, meldinger på sosiale medier, live chat-meldinger og kunnskapsbase-billetter fra ett sentralt sted.
  • Hver del av kunde-kommunikasjon på ett sted
  • Praktisk dashbord med enkel organisering
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybridbilletter

Organiserte kundeinteraksjoner

En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstøtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger å gjøre lange søk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttråd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.

  • Hold all kommunikasjon organisert uavhengig av kanaler
  • Reduser agentens responstid og gi raskere svar
  • Forbedre arbeidsflyten din og finn enkelt kundebilletter

Team kommunikasjon

Interne billetter og notater

  • Opprett billetter som kun er synlige av kundestøtte-agentene dine. Bruk dem som notater for å skrive ned viktig informasjon, påminnelser, eller for å lage spesifikke oppgaver i en billettråd. Del all viktig informasjon med kollegene dine direkte i billettene.
  • Lag notater og oppgaver for agenter
  • Skriv ned viktig informasjon om kunder
  • Lag påminnelser for deg selv direkte i billetter
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Effektiv arbeidsflyt

Automatiske meldinger

Bruk hermetiske svar til å svare på vanlige spørsmål i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan løse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere på mer forseggjorte kundespørsmål. Hold fokus på det som krever din oppmerksomhet.

  • Forhåndsskrevne svar for ulike scenarier
  • Raskere oppløsningstider med vanlige spørsmål
  • Økt agentproduktivitet og fokus

Kunnskaps-håndtering

Kunnskapsbase er en del av billettsalg

  • Lag kunnskapsbaser for kunder som foretrekker selvbetjeningsalternativer i stedet for å kontakte kundeservice. LiveAgent tilbyr en tilpasningsdyktig kundeportal med en kunnskapsbase som støtter tilpasset merkevarebygging. Legg til vanlige spørsmål og fora for samtaler. La kundene dine hjelpe seg selv når agenter er offline.
  • Fullstendige alternativer for selvbetjeningsportal
  • Kundeportal, kunnskapsbase, fora og vanlige spørsmål
LiveAgent knowledge base

Hvordan kan nettbasert billettprogram hjelpe virksomheten din?

Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med å håndtere kundeforespørsler, øke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten

Gjør kundene fornøyd

Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med å gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar på tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.

  • Gjør kundene fornøyde med raske og informative svar
  • Gi støtte på tvers av flere kommunikasjonskanaler
Chart

80 %

av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet

Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.

Øk avkastningen

Kunder setter pris på god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pålitelig støtte, samtidig som du reduserer kostnadene på kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.

  • Reduser kundeservice kostnadene med LiveAgent
  • Øk inntektene ved å tilby pålitelig støtte
Chart

86 %

er villige til å betale for god service

Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til å betale mer for en god kundeservice opplevelse.

Tjen lojalitet

Takknemlige kunder setter alltid pris på god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestøtte agenter. Forbedre kundeservicen din under høye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.

  • Bygg kundelojalitet på tvers av enhver foretrukket kanal
  • Få lojale kunder som kommer tilbake for å kjøpe igjen
Chart

73%

Høyere tilfredshetsgrad

Gi personlige samtaler og gjør kundene fornøyde. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.

Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Beste pris

Gjennomsiktig og rettferdig prissetting

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.

$15 Måned

Billett

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • Ubegrensede e-postadresser
  • Avansert rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 Måned

Ticket+chat

  • Alt i Billett, pluss:
  • Ubegrensede chat-knapper
  • Tilbakemeldingshåndtering
  • Sanntids-besøkende overvåker
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 chat knapp
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-postadresse

Nøkkelfunn

Forskning er nøkkelen til kundeservice

Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøtte statistikken og dra nytte av funnene. Hovedforskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkelstatistikk om kundestøttekanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.

Hva kan du lære?

  • Nøkkelstatistikk for kundeservice
  • Statistikk om kundekanaler
  • Forretningseffekt av kundeservice

og mye mer …

Den gjennomsnittlige netto FCR for servicedesk over hele verden er ca.

74%

MetricNet

80%

av live chat-agenter trenger flere systemer for å få informasjonen de trenger. CCW Digital

Research multiple systems

En komplett guide til den beste billettprogramvaren

Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespørslene dine med billettsalg

Kostnad for billettprogramvare

Prisene for billettstøtteprogramvare kan variere fra gratis til veldig dyrt. Dette avhenger av mange faktorer. Du må alltid vurdere et par ting før du bestemmer deg for å velge et system. Kostnadene kan variere på grunn av funksjoner og deres kvalitet, antall integrasjoner, populariteten til det valgte merket, brukerbarhet i ulike scenarier, skalerbarhet og mange andre faktorer. Det er noen prismodeller som må vurderes for å sikre at et helpdesk-system er verdt det og passer din forretningsmodell.

Prismodeller for billettprogramvare

Per billett
Prismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den største ulempen kan være mangel på motivasjon for agenter til å håndtere støtte, ettersom hver håndtert billett tilsvarer en større sum betalt til tjenesteleverandøren.
Per lisens
Lisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren på ubestemt tid så lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan være et engangsbeløp eller på abonnementsbasis.
Per enhet
I likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbeløp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare på flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agent
Den agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.

Hva bør du spørre om på demosamtale om billettprogramvare

Kundespørsmål

Det er noen viktige ting hundrevis av organisasjoner spør om på demosamtaler. Først av alt må du finne ut hva du skal betale for. Spør om støttet kundekommunikasjonshub eller -kanalalternativer, samt funksjoner inkludert i planer eller støttede integrasjoner med annen programvare. Så kommer prisen. De totale eierkostnadene er en av hovedprioriteringene.

Implementering av billettprogramvare

Implementeringen av billettprogramvare er generelt en enkel prosess som kan variere på noen få måter . Hovedforskjellen er mellom nettbasert eller applikasjonsbasert programvare. Generelt hopper du over installasjonsprosessen med nettbaserte løsninger og begynn å bruke dem med en gang. Alt du trenger er å oppgi e-postadressen din og registrere deg for en gratis prøveperiode. Når du har bekreftet e-posten din, kan du logge på og bli kjent med helpdesk-plattformen. Som et eksempel tilbyr LiveAgent en praktisk startveiledning. Den leder alle nye brukere gjennom noen få enkle trinn som hjelper dem med å sette opp sin nye løsning.

Konklusjon

Billettprogramvare har blitt et av de mest essensielle verktøyene for å håndtere kundestøtte. Å administrere innkommende forespørsler fra kunder via billettsalg kan hjelpe deg med å gi raskere og mer pålitelige råd, samt la agenter håndtere et større antall kundeforespørsler. Billettsystemer kan gi merverdi til enhver helpdesk. Dette avhenger av kundekommunikasjonskanaler, funksjoner og integrasjoner du bestemmer deg for å stole på, samt opplærte kundestøtteagenter. Svar på forespørsler enkelt, og få riktig billettprogramvare for brukerstøtten.

Ofte stilte spørsmål

Hvilken programvare kan brukes til billettsalg?

Det er mange valg når det kommer til billettprogramvare, men ikke alle er vandt til den moderne kundestøtten. LiveAgent-billettprogramvare er en flerkanals helpdesk-løsning som støtter alle kundekanaler du trenger. Gi praktiske kommunikasjonsmuligheter og den beste kundeopplevelsen med det riktige verktøyet. LiveAgent støtter e-post, chatting i sanntid, kundesenter, kundeportal med kunnskapsbase, ofte stilte spørsmål og fora, samt sosiale medier som Facebook, Instagram, Twitter , og Viber.

Hva er en billettprogramvare?

En billettprogramvare er et viktig verktøy for å gi kundestøtte. Hver billettprogramvare inkluderer et billettsystem som samler kommunikasjon fra utvalgte kanaler og forvandler det til billetter. Disse billettene organiseres deretter i ett praktisk dashbord for enkel tilgang av ditt helpdesk-team. Billettene kan enkelt organiseres, filtreres og løses av kundestøtteagenter takket være mulighetene for billettprogramvare. En god billettprogramvare støtter flere kommunikasjonskanaler og tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner for å utvide mulighetene ytterligere.

Hva er bruken av en billettprogramvare?

Billettprogramvare brukes av helpdesk-team overalt for å øke effektiviteten og hastigheten til kundestøtte. Siden den støtter en rekke funksjoner og kanaler, kan helpdesk-teamene få tilgang til kundekommunikasjon raskere og effektivt løse kundespørsmål. Dette fører til økt kundetilfredshet og mye høyere effektivitet i helpdesk. Billettprogramvare er også et flott verktøy for kontaktadministrasjon og et alt-i-ett-verktøy for kommunikasjon.

Er du i stand til å automatisere noen prosesser gjennom billettsystemet?

LiveAgent-billettsystem kommer med en rekke automatiseringsalternativer, kalt regler. Disse reglene kan skreddersys, noe som gjør det enklere for enhver helpdesk å lage en spesifikk arbeidsflyt. Regler kan øke agenteffektiviteten betydelig og forbedre responsen. De gir også mindre rom for feil, samtidig som de reduserer kostnadene til helpdesk. LiveAgent-automatiseringer kan nås og settes opp i konfigurasjonsalternativer med en rekke alternativer å velge mellom.

Hvordan er implementeringsprosessen av LiveAgents IT-billettprogramvare?

Det kan bokstavelig talt ikke være enklere å sette opp og begynne å bruke LiveAgent. Du kan starte med å lage en gratis 14-dagers prøveversjon. Skriv inn e-postadressen din og du er nesten umiddelbart konfigurert og klar til å legge til kontoene dine. LiveAgent tilbyr et praktisk “Kom i gang-vindu” etter ditt første oppsett, slik at du kan følge det for å komme raskt gjennom prosessen. Legg til e-postkontoene dine, sett opp en live chat-widget og et kundesenter. Lag din kunnskapsbase og legg til kontoer for sosiale medier . Gjør deg klar til å gi fantastisk støtte raskt. En annen måte å utvide LiveAgent-funksjonene på er integreringsfunksjonene og plugins.

Kan billettprogramvaren brukes enkelt?

LiveAgent-billettprogramvaren er enkel å bruke av alle. Når du har konfigurert den vil du få tilgang til vår “Kom i gang-veiledning” som leder deg gjennom hele prosessen med å konfigurere din online helpdesk. Innen du er ferdig med den , vil du ha lært alt du trenger for å utføre viktige og avanserte billettoppgaver.

Hva er den beste kundestøtteprogramvaren?

LiveAgent er en av de beste helpdesk-løsningene som er tilgjengelige for enhver helpdesk. Den har vunnet en rekke priser, for eksempel prisen for Best Customer Service Software 2021 eller Best Customer Success Software av Digital.com. Andre priser inkluderer Leader in Issue Tracking programvare eller Top Live Chat-programvare.

Hvilke endringer kan føre til at prisen på billettprogramvaren endres?

Billettprogramvare endrer oftest prisområder for bedre å passe kravene til din kundestøtte. Disse prisendringene kan også reflektere tillegg eller fjerning av visse funksjoner, merverdi fra integrasjoner, og noen ganger til og med etterspørselen etter helpdesk-programvare i en bestemt tid.

Hva slags beregninger kan jeg måle med billettprogramvare?

Det er flere statistikker og beregninger du kan spore med LiveAgent. Du kan for eksempel spore agenttider brukt på å gi støtte, agentrangering og deres prestasjoner med gamification-funksjoner. Det er komplette analyser tilgjengelig i helpdesk-programvaren . Spor besøkende på nettstedet eller se hvilke kanaler som er mest populære blant kundene dine. Hold oversikt over servicenivåavtaler med SLA-rapporter og mer.

Relaterte Ressurser tilBillettprogramvare

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo