Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i én universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk på “Registrer deg” knappen.
Demo av billettprogramvare
00:00/03:20
Billettsystemet konverterer kundeforespørsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestøtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan få tilgang til og løse kundespørsmål effektivt fra ett sted.
LiveAgent-produktomvisning
00:00/02:24
LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehåndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.
Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besøkende takket være moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva kundene og kundeserviceteameet dine får med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
Gjør kundene dine lykkeligere og gi dem flere kommunikasjonsmuligheter, mer komfort og mer bekvemmelighet på alle måter. Ta en titt på hvordan kundene dine drar nytte av det når du velger LiveAgent-billettprogramvare.
Bare noe av det kundene dine får:
LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for å gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.
Alt-i-ett-løsning
Hybridbilletter
En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstøtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger å gjøre lange søk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttråd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.
Team kommunikasjon
Effektiv arbeidsflyt
Bruk hermetiske svar til å svare på vanlige spørsmål i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan løse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere på mer forseggjorte kundespørsmål. Hold fokus på det som krever din oppmerksomhet.
Kunnskaps-håndtering
Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med å håndtere kundeforespørsler, øke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten
Gjør kundene fornøyd
Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med å gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar på tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.
80 %
av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet
Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.
Øk avkastningen
Kunder setter pris på god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pålitelig støtte, samtidig som du reduserer kostnadene på kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.
86 %
er villige til å betale for god service
Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til å betale mer for en god kundeservice opplevelse.
Tjen lojalitet
Takknemlige kunder setter alltid pris på god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestøtte agenter. Forbedre kundeservicen din under høye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.
73%
Høyere tilfredshetsgrad
Gi personlige samtaler og gjør kundene fornøyde. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Forbedre kundeserviceadministrasjonen din til en overkommelig pris. Få de riktige funksjonene for kundeinteraksjon og spar penger på billettløsningen din.
Attester
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.
Mest populær
Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespørslene dine med billettsalg
Per billettPrismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den største ulempen kan være mangel på motivasjon for agenter til å håndtere støtte, ettersom hver håndtert billett tilsvarer en større sum betalt til tjenesteleverandøren.
Per lisensLisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren på ubestemt tid så lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan være et engangsbeløp eller på abonnementsbasis.
Per enhetI likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbeløp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare på flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agentDen agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.
Prøv alt det vi har å tilby med vår 30-dagers prøveperiode gratis
Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.
Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale løsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjør en sømløs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prøveperiode for å oppleve fordelene.
En dedikert hub med kundeportal programvare
La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp på nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for å støtte kundene og frigjøre representantene fra vanlige spørsmål.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team