Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi ogsĂ„. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i Ă©n universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk pĂ„ âRegistrer degâ knappen.
Ved Ä registrere meg, aksepterer jeg T&C og PersonvernerklÊring.
Demo av billettprogramvare
00:00/03:20
Billettsystemet konverterer kundeforespÞrsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestÞtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan fÄ tilgang til og lÞse kundespÞrsmÄl effektivt fra ett sted.
LiveAgent-produktomvisning
00:00/02:24
LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehÄndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.
Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besĂžkende takket vĂŠre moderne meldingsprogramvare. Ăk kundelojaliteten med rask respons pĂ„ chat-forespĂžrsler takket vĂŠre et kraftig verktĂžy. Ta en titt pĂ„ hva kundene og kundeserviceteameet dine fĂ„r med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
GjÞr kundene dine lykkeligere og gi dem flere kommunikasjonsmuligheter, mer komfort og mer bekvemmelighet pÄ alle mÄter. Ta en titt pÄ hvordan kundene dine drar nytte av det nÄr du velger LiveAgent-billettprogramvare.
Bare noe av det kundene dine fÄr:
LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for Ă„ gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med stĂžtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har Ă„ tilby for organisasjonen din.
Alt-i-ett-lĂžsning
Hybridbilletter
En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstÞtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger Ä gjÞre lange sÞk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttrÄd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.
Team kommunikasjon
Effektiv arbeidsflyt
Bruk hermetiske svar til Ä svare pÄ vanlige spÞrsmÄl i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan lÞse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere pÄ mer forseggjorte kundespÞrsmÄl. Hold fokus pÄ det som krever din oppmerksomhet.
Kunnskaps-hÄndtering
Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med Ä hÄndtere kundeforespÞrsler, Þke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten
GjĂžr kundene fornĂžyd
Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med Ä gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar pÄ tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.
80 %
av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet
Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.
Ăk avkastningen
Kunder setter pris pĂ„ god kundeservice i enhver virksomhet. Ăk inntektene dine med raskere og pĂ„litelig stĂžtte, samtidig som du reduserer kostnadene pĂ„ kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.
86 %
er villige til Ă„ betale for god service
Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til Ă„ betale mer for en god kundeservice opplevelse.
Tjen lojalitet
Takknemlige kunder setter alltid pris pÄ god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestÞtte agenter. Forbedre kundeservicen din under hÞye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.
73%
HĂžyere tilfredshetsgrad
Gi personlige samtaler og gjĂžr kundene fornĂžyde. VĂ„r fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Forbedre kundeserviceadministrasjonen din til en overkommelig pris. FÄ de riktige funksjonene for kundeinteraksjon og spar penger pÄ billettlÞsningen din.
Attester
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer â kun mĂ„nedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver mĂ„ned. Velg riktig plan og begynn Ă„ gi den beste kundestĂžtten.
Mest populĂŠr
Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespĂžrslene dine med billettsalg
Ved Ä registrere meg, aksepterer jeg T&C og PersonvernerklÊring.
Per billettPrismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den stÞrste ulempen kan vÊre mangel pÄ motivasjon for agenter til Ä hÄndtere stÞtte, ettersom hver hÄndtert billett tilsvarer en stÞrre sum betalt til tjenesteleverandÞren.
Per lisensLisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren pÄ ubestemt tid sÄ lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan vÊre et engangsbelÞp eller pÄ abonnementsbasis.
Per enhetI likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbelÞp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare pÄ flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agentDen agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.
PrÞv alt det vi har Ä tilby med vÄr 30-dagers prÞveperiode gratis
Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktÞyene tilbyr forskjellige lÞsninger for bedrifter av ulike stÞrrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktÞyene bidra til Ä forbedre kundeserviceopplevelsen og Þke produktiviteten. En gratis prÞveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktÞyene, og de tilbyr ogsÄ ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.
Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.
Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale lĂžsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjĂžr en sĂžmlĂžs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prĂžveperiode for Ă„ oppleve fordelene.
En dedikert hub med kundeportal programvare
La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp pÄ nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for Ä stÞtte kundene og frigjÞre representantene fra vanlige spÞrsmÄl.
Effektiv programvare for utgÄende kundesenter
Ăk salg og kundeservice med LiveAgent kundesenterprogramvare. Proaktiv stĂžtte, kundefornyelser og mersalg er mulig. Gratis prĂžveperiode tilgjengelig.
Tidio tilbyr pĂ„litelig kundestĂžtte og enkel brukergrensesnitt. Prisene starter fra âŹ32,50, med begrensede eksportmuligheter og saktere varsler. LiveAgent tilbyr flersprĂ„klig chat-widget og integrasjon med over 40 sprĂ„k for Ă„ gi stĂžtte i forskjellige land. Prisene starter fra âŹ32,50 Ă„rlig, med fordeler som enkel billettautomatisering og rutealternativer, men med begrensninger i gratisplanen. HubSpot Service Hub er den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst med omnikanal-meldinger og chatbots. LiveAgent har fĂ„tt positiv tilbakemelding fra kunder for Ă„ forbedre kundeservice og Ăžke kundetilfredshet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Vi setter pris pÄ at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder pÄloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
VÄres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i vÄres prersonvern og cookies retningslinjer.