Billettsalg programvare

Gi sĂžmlĂžs kundebehandling
pÄ hver kanal.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk-billettprogramvare fra LiveAgent

Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi ogsĂ„. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i Ă©n universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk pĂ„ “Registrer deg” knappen.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Demo av billettprogramvare

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Hva er en billettprogramvare?

Billettsystemet konverterer kundeforespÞrsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestÞtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan fÄ tilgang til og lÞse kundespÞrsmÄl effektivt fra ett sted.

LiveAgent-produktomvisning

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Billettsystem med intuitivt brukergrensesnitt

LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehÄndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.

Billettprogramvare for bedre kunde-tilfredshet

Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besÞkende takket vÊre moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons pÄ chat-forespÞrsler takket vÊre et kraftig verktÞy. Ta en titt pÄ hva kundene og kundeserviceteameet dine fÄr med LiveAgent.

Avgrens kundereisen med:

  • PĂ„litelige og raske chattjenester
  • Økt responstid
  • Raskere lĂžsning pĂ„ kundespĂžrsmĂ„l
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent er mer enn en IT-billettprogramvare

LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for Ă„ gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med stĂžtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har Ă„ tilby for organisasjonen din.

NĂžkkelfunksjoner i en effektiv helpdesk-billettprogramvare

Alt-i-ett-lĂžsning

Universal innboks

  • Du trenger ikke Ă„ overvĂ„ke hver kommunikasjonskanal separat. Den universelle delte innboksen samler alle meldingene dine pĂ„ ett sted og gjĂžr dem om til billetter. Hent e-post innboksen din og svar pĂ„ e-poster, telefonsamtaler, meldinger pĂ„ sosiale medier, live chat-meldinger og kunnskapsbase-billetter fra ett sentralt sted.
  • Hver del av kunde-kommunikasjon pĂ„ ett sted
  • Praktisk dashbord med enkel organisering
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hybridbilletter

Organiserte kundeinteraksjoner

En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstÞtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger Ä gjÞre lange sÞk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttrÄd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.

  • Hold all kommunikasjon organisert uavhengig av kanaler
  • Reduser agentens responstid og gi raskere svar
  • Forbedre arbeidsflyten din og finn enkelt kundebilletter

Team kommunikasjon

Interne billetter og notater

  • Opprett billetter som kun er synlige av kundestĂžtte-agentene dine. Bruk dem som notater for Ă„ skrive ned viktig informasjon, pĂ„minnelser, eller for Ă„ lage spesifikke oppgaver i en billettrĂ„d. Del all viktig informasjon med kollegene dine direkte i billettene.
  • Lag notater og oppgaver for agenter
  • Skriv ned viktig informasjon om kunder
  • Lag pĂ„minnelser for deg selv direkte i billetter
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Effektiv arbeidsflyt

Automatiske meldinger

Bruk hermetiske svar til Ä svare pÄ vanlige spÞrsmÄl i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan lÞse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere pÄ mer forseggjorte kundespÞrsmÄl. Hold fokus pÄ det som krever din oppmerksomhet.

  • ForhĂ„ndsskrevne svar for ulike scenarier
  • Raskere opplĂžsningstider med vanlige spĂžrsmĂ„l
  • Økt agentproduktivitet og fokus

Kunnskaps-hÄndtering

Kunnskapsbase er en del av billettsalg

  • Lag kunnskapsbaser for kunder som foretrekker selvbetjeningsalternativer i stedet for Ă„ kontakte kundeservice. LiveAgent tilbyr en tilpasningsdyktig kundeportal med en kunnskapsbase som stĂžtter tilpasset merkevarebygging. Legg til vanlige spĂžrsmĂ„l og fora for samtaler. La kundene dine hjelpe seg selv nĂ„r agenter er offline.
  • Fullstendige alternativer for selvbetjeningsportal
  • Kundeportal, kunnskapsbase, fora og vanlige spĂžrsmĂ„l
LiveAgent - knowledge base software

Hvordan kan nettbasert billettprogram hjelpe virksomheten din?

Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med Ä hÄndtere kundeforespÞrsler, Þke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten

GjĂžr kundene fornĂžyd

Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med Ä gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar pÄ tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.

  • GjĂžr kundene fornĂžyde med raske og informative svar
  • Gi stĂžtte pĂ„ tvers av flere kommunikasjonskanaler
Chart

80 %

av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet

Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.

Øk avkastningen

Kunder setter pris pÄ god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pÄlitelig stÞtte, samtidig som du reduserer kostnadene pÄ kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.

  • Reduser kundeservice kostnadene med LiveAgent
  • Øk inntektene ved Ă„ tilby pĂ„litelig stĂžtte
Chart

86 %

er villige til Ă„ betale for god service

Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til Ă„ betale mer for en god kundeservice opplevelse.

Tjen lojalitet

Takknemlige kunder setter alltid pris pÄ god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestÞtte agenter. Forbedre kundeservicen din under hÞye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.

  • Bygg kundelojalitet pĂ„ tvers av enhver foretrukket kanal
  • FĂ„ lojale kunder som kommer tilbake for Ă„ kjĂžpe igjen
Chart

73%

HĂžyere tilfredshetsgrad

Gi personlige samtaler og gjĂžr kundene fornĂžyde. VĂ„r fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.

Spar mer pÄ billettprogramvare

Forbedre kundeserviceadministrasjonen din til en overkommelig pris. FÄ de riktige funksjonene for kundeinteraksjon og spar penger pÄ billettlÞsningen din.

Attester

Skaff deg LiveAgent
billettprogramvare og bli med 7000 fornĂžyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornĂžyelse og ha en bra portal som Ăžker kundeservice.
    Roman Bosch , Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir vÄre agenter mulighet til Ä gi bedre, raskere og mer nÞyaktig kundestÞtte.
    Christine Preusler , HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med Ä oppnÄ to viktige mÄl: Þke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich , Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornĂžyde.
    Hendrik Henze ,  HEWO InternettmarkedsfÞring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet Ä bruke LiveAgent har vÄres tilbakesvars tid Þkt med 60%
    Razvan Sava , Webmaster Deals
  • Taras Baca
    VÄres betalte kundeomdannelse sats Þkte med 325% den fÞrste mÄneden vi satt opp og aktivt startet Ä bruke LiveAgent.
    Taras Baca , XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en sÄ profesjonell kundetilnÊrming.
    Andrej Ftomin , TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-lĂžsningen.
    Matt Janaway , The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent pÄ alle vÄre e-handelsnettsteder. VerktÞyet er enkelt Ä bruke og forbedrer produktiviteten vÄr.
    Viviane Carter , CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til Ä gi kundene vÄre stÞtte uansett hvor de er.
    Christian Lange , Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i Ă„ gjĂžre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist , Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker pÄ at vi ville brukt 90 % av dagen pÄ Ä sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru , Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til Ä holde spillerne vÄre fornÞyde ved Ä tilby mer effektiv stÞtte som resulterer...
    Jan Wienk , All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pÄlitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan , Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt Ă„ bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher , Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjÞr det enkelt Ä stÞtte kundene vÄre.
    Peter Koning , TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker Ä tilby kundene vÄre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F , Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig stĂžtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent Ă„ imponere.
    Rick Nuske , MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved Ă„ gjĂžre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi , 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vÄr forrige leverandÞr.
    Rafael Kobalyan , Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke Ă„ forestille oss Ă„ jobbe uten.
    Martin Drugaj , Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv lÞsning som hjelper deg med Ä hÄndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović , AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare pĂ„ e-poster fra Outlook var sĂ„ vanskelig Ă„ holde styr pĂ„. Med LiveAgent er vi sikre pĂ„ at...
    Rustem Gimaev , Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er sÄ fantastisk. Med svÊrt lite tid og krefter hadde jeg den i gang i lÞpet av fÄ minutter.
    Randy Bryan , tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre lĂžsning med merverdi.
    Timothy G. Keys , Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    StĂžtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringslĂžsninger.
    Mihaela Teodorescu , eFortuna
  • Hilda AndrejkovičovĂĄ
    Det hjelper oss med Ä kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene vÄre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová , TrustPay
  • Alexandra DaniĆĄovĂĄ
    Vi ser pÄ LiveAgent som et flott verktÞy for Ä kommunisere med kunder.
    Alexandra Daniƥovå , Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart pÄ kommunikasjonen vÄr med kundene vÄre og ga oss muligheten til Ä chatte med dem ogsÄ.
    Samuel Smahel , m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgÄr alt nÄr det gjelder dette, eller enda hÞyere, prispoeng.
    David Chandler , Volterman

Gjennomsiktig og rettferdig prissetting

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun mĂ„nedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver mĂ„ned. Velg riktig plan og begynn Ă„ gi den beste kundestĂžtten.

7 eller 30 dager gratis prĂžveperiode
Gratis prĂžveversjon i 7 dager med en gratis e-post, eller 30 dager med en firma-e-post
Krever ikke kredittkort
og mange flere
9$ MĂ„ned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nĂžkkel
$29 MĂ„ned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ MĂ„ned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema

En komplett guide til den beste billettprogramvaren

Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespĂžrslene dine med billettsalg

Kostnad for billettprogramvare

Prisene for billettstÞtteprogramvare kan variere fra gratis til veldig dyrt. Dette avhenger av mange faktorer. Du mÄ alltid vurdere et par ting fÞr du bestemmer deg for Ä velge et system. Kostnadene kan variere pÄ grunn av funksjoner og deres kvalitet, antall integrasjoner, populariteten til det valgte merket, brukerbarhet i ulike scenarier, skalerbarhet og mange andre faktorer. Det er noen prismodeller som mÄ vurderes for Ä sikre at et helpdesk-system er verdt det og passer din forretningsmodell.

Prismodeller for billettprogramvare

Per billett
Prismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den stÞrste ulempen kan vÊre mangel pÄ motivasjon for agenter til Ä hÄndtere stÞtte, ettersom hver hÄndtert billett tilsvarer en stÞrre sum betalt til tjenesteleverandÞren.
Per lisens
Lisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren pÄ ubestemt tid sÄ lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan vÊre et engangsbelÞp eller pÄ abonnementsbasis.
Per enhet
I likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbelÞp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare pÄ flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agent
Den agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.

Hva bÞr du spÞrre om pÄ demosamtale om billettprogramvare

KundespÞrsmÄl

Det er noen viktige ting hundrevis av organisasjoner spÞr om pÄ demosamtaler. FÞrst av alt mÄ du finne ut hva du skal betale for. SpÞr om stÞttet kundekommunikasjonshub eller -kanalalternativer, samt funksjoner inkludert i planer eller stÞttede integrasjoner med annen programvare. SÄ kommer prisen. De totale eierkostnadene er en av hovedprioriteringene.

Implementering av billettprogramvare

Implementeringen av billettprogramvare er generelt en enkel prosess som kan variere pÄ noen fÄ mÄter . Hovedforskjellen er mellom nettbasert eller applikasjonsbasert programvare. Generelt hopper du over installasjonsprosessen med nettbaserte lÞsninger og begynn Ä bruke dem med en gang. Alt du trenger er Ä oppgi e-postadressen din og registrere deg for en gratis prÞveperiode. NÄr du har bekreftet e-posten din, kan du logge pÄ og bli kjent med helpdesk-plattformen. Som et eksempel tilbyr LiveAgent en praktisk startveiledning. Den leder alle nye brukere gjennom noen fÄ enkle trinn som hjelper dem med Ä sette opp sin nye lÞsning.

Konklusjon

Billettprogramvare har blitt et av de mest essensielle verktĂžyene for Ă„ hĂ„ndtere kundestĂžtte. Å administrere innkommende forespĂžrsler fra kunder via billettsalg kan hjelpe deg med Ă„ gi raskere og mer pĂ„litelige rĂ„d, samt la agenter hĂ„ndtere et stĂžrre antall kundeforespĂžrsler. Billettsystemer kan gi merverdi til enhver helpdesk. Dette avhenger av kundekommunikasjonskanaler, funksjoner og integrasjoner du bestemmer deg for Ă„ stole pĂ„, samt opplĂŠrte kundestĂžtteagenter. Svar pĂ„ forespĂžrsler enkelt, og fĂ„ riktig billettprogramvare for brukerstĂžtten.
Medal

Ta i bruk LiveAgent nÄ!

PrÞv alt det vi har Ä tilby med vÄr 30-dagers prÞveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt nĂ„r som helst
Relaterte artikler tilBillettprogramvare
Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren pÄ markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og lÞft kundeservicen din til et hÞyere nivÄ.

Ringesenter Programvarer

Apologies, but I can't summarize the text as you requested.

Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide stÞttemulighetene dine. La kundene dine lÞse problemer pÄ egenhÄnd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktÞyene tilbyr forskjellige lÞsninger for bedrifter av ulike stÞrrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktÞyene bidra til Ä forbedre kundeserviceopplevelsen og Þke produktiviteten. En gratis prÞveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktÞyene, og de tilbyr ogsÄ ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strĂžmlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i Ă©n samlet innboks.

Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for tradisjonelle lokale lĂžsninger, og gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet. Dette muliggjĂžr en sĂžmlĂžs omni-channel opplevelse for kundene, og forenkler administrasjonen av kundeinteraksjoner fra ett sted. Start en gratis prĂžveperiode for Ă„ oppleve fordelene.

Kundeportalprogramvare vil Ăžke kundelojalitet og salg. PrĂžv LiveAgent sin 14-dagers gratis prĂžveversjon og gjĂžr kundeservicen din fantastisk.

En dedikert hub med kundeportal programvare

La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp pÄ nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for Ä stÞtte kundene og frigjÞre representantene fra vanlige spÞrsmÄl.

UtgÄende kundesenterprogramvare fra LiveAgent lar deg foreta utgÄende anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nÄvÊrende kunder. PrÞv en 30 dagers gratis prÞveperiode og lÞft bedriften din til nye nivÄer.

Effektiv programvare for utgÄende kundesenter

Øk salg og kundeservice med LiveAgent kundesenterprogramvare. Proaktiv stÞtte, kundefornyelser og mersalg er mulig. Gratis prÞveperiode tilgjengelig.

Utforsk et av de beste live chat-programvarene pÄ markedet. Velg den ideelle live chat-programvaren for nettstedet ditt og lÞft kundeservicen din til topps.

Live chat programvare

Tidio tilbyr pĂ„litelig kundestĂžtte og enkel brukergrensesnitt. Prisene starter fra €32,50, med begrensede eksportmuligheter og saktere varsler. LiveAgent tilbyr flersprĂ„klig chat-widget og integrasjon med over 40 sprĂ„k for Ă„ gi stĂžtte i forskjellige land. Prisene starter fra €32,50 Ă„rlig, med fordeler som enkel billettautomatisering og rutealternativer, men med begrensninger i gratisplanen. HubSpot Service Hub er den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst med omnikanal-meldinger og chatbots. LiveAgent har fĂ„tt positiv tilbakemelding fra kunder for Ă„ forbedre kundeservice og Ăžke kundetilfredshet.

VÄres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i vÄres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x