Begrens & gjenvinn forlatte handlekurver
For å begrense forlatte handlekurver er det viktig å tilby kundestøtte via livechat og flere kanaler. Ifølge Forrester er dette en av de viktigste tjenestene en nettside kan tilby. Overvåk hvor i kjøpsprosessen kundene forlater handlekurvene, og tilby positiv opplevelse gjennom proaktive chat-invitasjoner for å overbevise kunden om at din nettbutikk er den riktige å handle fra.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
Den rette løsningen for brukerstøtten din
LiveAgent er en programvare for brukerstøtte som kan forbedre kundeservicen din. Den har funksjoner som enkel billettadministrasjon, utmerket flerkanalsstøtte og integrasjoner. Du kan prøve den gratis i 14 dager uten konfigureringsavgift eller kredittkort.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.
La oss gjøre slutt på dårlig service med help desk programvare.
Billettsystemer er nødvendige for å gi effektiv og fokusert kundebehandling. En IT helpdesk hjelper til med å svare på tekniske spørsmål fra brukerne, mens en kundeservicestøtte hjelper med å administrere innkommende forespørsler. Det finnes ulike typer helpdesk-programvare, og et billettsystem er et administrasjonsverktøy for behandling og arkivering av kundeserviceforespørsler. Help desk-programvaren er for alle som ønsker å tilby kundeservicestøtte på flere kanaler.
Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?
En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer