Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-poster, chatter, samtaler, sosiale medier-omtaler og andre kanaler ende opp i én universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil ditt kundeservicemareritt ende med ett enkelt klikk på “Registrer deg” knappen.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
00:00/03:20
Billettsystemet konverterer kundeforespørsler til billetter som enkelt kan distribueres blant et kundestøtteteam. Dette kan forbedre billettadministrasjonen betraktelig fordi helpdesk-agenter kan få tilgang til og løse kundespørsmål effektivt fra ett sted.
00:00/02:24
LiveAgent-billettprogramvaren sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende form for kommunikasjon blir forvandlet til billetter for bedre bekvemmelighet og oppgavehåndtering. Bruker grensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.
Forbedre nettstedet ditt og start samtaler med besøkende takket være moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva kundene og kundeserviceteameet dine får med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
LiveAgent er en IT-billettprogramvare som kombinerer flere kanaler som e-post, chat, samtaler og sosiale medier for å gi helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskapsbaser, fora og tilbakemeldinger fra kunder &. Oppdag hva det mest avanserte helpdesk-billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.
Alt-i-ett-løsning
Hybridbilletter
En innkommende billett kan komme fra hvilken som helst kanal hver gang en kunde kontakter brukerstøtten. LiveAgent organiserer all kommunikasjon, slik at du ikke trenger å gjøre lange søk. Hold ethvert kundebehov i én helpdesk-billetttråd, uansett om det kommer fra e-post, live chat eller sosiale medier.
Team kommunikasjon
Effektiv arbeidsflyt
Bruk hermetiske svar til å svare på vanlige spørsmål i kundebilletter, og kutt ned agentens responstid. Et helpdesk-team kan løse vanlige problemer betydelig raskere, og fokusere på mer forseggjorte kundespørsmål. Hold fokus på det som krever din oppmerksomhet.
Kunnskaps-håndtering
Utforsk hvordan billettsalg kan hjelpe deg med å håndtere kundeforespørsler, øke kundebevaringen eller forbedre kundetilfredsheten
Gjør kundene fornøyd
Tilfredsstill kundene dine med et billettsystem som kan hjelpe deg med å gi raskere og mer kunnskapsrike svar. Tilby bekvemmelighet for kundene dine og svar på tvers av flere kanaler samtidig som du holder alt organisert.
80 %
av forbrukerne forventer hastighet og bekvemmelighet
Et flertall av kundene anser hastighet, kunnskapsrik hjelp, bekvemmelighet og vennlighet som viktige elementer i kundeservice.
Øk avkastningen
Kunder setter pris på god kundeservice i enhver virksomhet. Øk inntektene dine med raskere og pålitelig støtte, samtidig som du reduserer kostnadene på kundeservice avdelingen med ett dedikert helpdesk-billettsystem.
86 %
er villige til å betale for god service
Kutt kostnadene samtidig som du tjener mer. Kunder er alltid villige til å betale mer for en god kundeservice opplevelse.
Tjen lojalitet
Takknemlige kunder setter alltid pris på god service og kunnskapsrik hjelp fra kundestøtte agenter. Forbedre kundeservicen din under høye billettvolum-tider og bygg sterk kundelojalitet med gode interaksjoner.
73%
Høyere tilfredshetsgrad
Gi personlige samtaler og gjør kundene fornøyde. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Beste pris
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Reell prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.
Mest populær
Nøkkelfunn
Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøtte statistikken og dra nytte av funnene. Hovedforskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkelstatistikk om kundestøttekanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.
og mye mer …
Gi den beste kundebehandlingen og organiser forespørslene dine med billettsalg
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Per billettPrismodeller per billett lar deg betale for det du trenger. Denne prismodellen er ideell for helpdesk med lavt antall kundebilletter. Den største ulempen kan være mangel på motivasjon for agenter til å håndtere støtte, ettersom hver håndtert billett tilsvarer en større sum betalt til tjenesteleverandøren.
Per lisensLisensprismodeller kan inkludere lisenser for én eller flere brukere. Alle som har det kan bruke programvaren på ubestemt tid så lenge prisen er betalt. Prisen for en lisens kan være et engangsbeløp eller på abonnementsbasis.
Per enhetI likhet med lisensprismodellen kan du betale et engangsbeløp eller en abonnementsavgift som lar deg bruke billettprogramvare på flere enheter. Den endelige summen for hver enhet som brukes i en helpdesk.
Per agentDen agentbaserte modellen er den vanligste og mest foretrukne siden den gir deg rettferdige forhold. Prisen din avhenger av antall programvarebrukere. De kan bruke programvaren med alle betalte funksjoner uten begrensninger satt av billettsalg eller brukstid.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr effektive kundestøtteløsninger, inkludert kunnskapsbase, sosiale medier og live chat. De støtter 43 språk og har flere abonnementsplaner. Migrasjon fra Samanage eller Drift til LiveAgent er mulig, og deres funksjoner og kundeservice gjør dem populære.
En dedikert hub med kundeportal programvare
Opprett en kundeportal og kunnskapsbase for selvbetjening. Sammenlign LiveAgent Selvbetjening pris med konkurrenter: LiveAgent $9, Crisp ubegrenset, Kustomer $89, Genesys $75, Dashly $70, Zendesk $69, Zendesk Talk $69, Zopim $69, HubSpot Service Hub $50, TeamSupport $50, Bitrix24 $49.
Hjelpepult programvare for myndigheten
Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.
Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser rask support og enkel implementering.
Trenger du en gratis live chat-programvare?
Kontaktsenterprogramvare tilbyr skalerbarhet, fleksibilitet og sikkerhet for bedrifter, og eliminerer behovet for kostbar infrastruktur. LiveAgent er anbefalt av flere bedrifter som et flott verktøy for håndtering av henvendelser og migrering av data fra Drift. Prøv det gratis!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer