Ser du etter et Vocalcom-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Vocalcom-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Bytt til en annen brukerstøtteprogramvare og forbedre kundeservicen din.

LiveAgent er den ultimate kundestøtteløsningen for din bedrift. Gi støtte via flere kanaler og kontoer. Gi hjelp med de beste verktøyene og forenkle arbeidsflyten din med et flott billettsystem.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Økt tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rimelig pris

LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Vocalcom vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent Vocalcom
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
Vocalcom tilbyr billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Vocalcom tilbyr Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Vocalcom tilbyr Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
Vocalcom tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Vocalcom tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Vocalcom tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Vocalcom tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
Vocalcom tilbyr API-funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
Vocalcom tilbyr IVR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Vocalcom tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
Vocalcom tilbyr ubegrenset historie.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat-knapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Vocalcom tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrenset støtte 24/7.
app installation - illustration

Kraftig Vocalcom-alternativ

Bytt til en kraftig helpdesk-programvare som kan gjøre alt.

LiveAgent tar kundestøttetjenesten til neste nivå. Gi støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter enkelt. Alt administreres via et pålitelig billettsystem, så det er ingen grunn til å bekymre deg for rotete kommunikasjon. Alt er rett der og sortert, som det skal være.

Forbli sosial

Å bytte til en annen programvare betyr ikke at du må miste støtte for sosiale medier.

LiveAgent støtter alle relevante sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram. Du kan fortsette å gi støtte gjennom kanaler foretrukket av kundene dine. Viber-støtte kommer snart også!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Raskeste live chat

Live chat er et av de beste verktøyene du kan bruke for å gi kundestøtte. Den må være pålitelig, alltid tilgjengelig og så raskt som mulig.

LiveAgent har den raskeste live chatten som er tilgjengelig på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder. Videre kan du se hva kundene dine skriver selv før de trykker send. Du kan forberede svarene dine på forhånd.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Savings illustration

Klar til å betale mindre for bedre verktøy?

En god programvare trenger ikke å være så dyr. LiveAgent tilbyr deg tre flotte prisplaner som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner og som ikke vil ødelegge budsjettet ditt.

Behold verktøyene du trenger og ikke betal for mye. Ta en titt på planene våre og velg den som passer deg best.

Spar mer med LiveAgent

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilVocalcom alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo