Ser du etter et Vocalcom-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Vocalcom-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Bytt til en annen brukerstøtteprogramvare og forbedre kundeservicen din.

LiveAgent er den ultimate kundestøtteløsningen for din bedrift. Gi støtte via flere kanaler og kontoer. Gi hjelp med de beste verktøyene og forenkle arbeidsflyten din med et flott billettsystem.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Økt tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rimelig pris

LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Vocalcom vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
Vocalcom
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
Vocalcom tilbyr billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Vocalcom tilbyr Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Vocalcom tilbyr Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
Vocalcom tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
Vocalcom tilbyr en Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Vocalcom tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Vocalcom tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Vocalcom tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
Vocalcom tilbyr API-funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
Vocalcom tilbyr IVR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Vocalcom tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
Vocalcom tilbyr ubegrenset historie.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat-knapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Vocalcom tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
Vocalcom tilbyr ikke ubegrenset støtte 24/7.
app installation - illustration

Kraftig Vocalcom-alternativ

Bytt til en kraftig helpdesk-programvare som kan gjøre alt.

LiveAgent tar kundestøttetjenesten til neste nivå. Gi støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter enkelt. Alt administreres via et pålitelig billettsystem, så det er ingen grunn til å bekymre deg for rotete kommunikasjon. Alt er rett der og sortert, som det skal være.

Forbli sosial

Å bytte til en annen programvare betyr ikke at du må miste støtte for sosiale medier.

LiveAgent støtter alle relevante sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram. Du kan fortsette å gi støtte gjennom kanaler foretrukket av kundene dine. Viber-støtte kommer snart også!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Raskeste live chat

Live chat er et av de beste verktøyene du kan bruke for å gi kundestøtte. Den må være pålitelig, alltid tilgjengelig og så raskt som mulig.

LiveAgent har den raskeste live chatten som er tilgjengelig på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder. Videre kan du se hva kundene dine skriver selv før de trykker send. Du kan forberede svarene dine på forhånd.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

Savings illustration

Klar til å betale mindre for bedre verktøy?

En god programvare trenger ikke å være så dyr. LiveAgent tilbyr deg tre flotte prisplaner som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner og som ikke vil ødelegge budsjettet ditt.

Behold verktøyene du trenger og ikke betal for mye. Ta en titt på planene våre og velg den som passer deg best.

Spar mer med LiveAgent

Sammenligne forskjellig programvare? Ta en titt

Lurer du på hvordan vi kan måle oss med andre populære løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

    Relaterte artikler tilVocalcom alternativ
    LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

    Ser du etter et alternativ til OTRS?

    LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.

    LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for smb i 2019 og 2020. Bli med selskaper som Yamaha, o2 for å tilby kundeservice i verdensklasse.

    Migrerer du fra Vocalcom til LiveAgent?

    LiveAgent er et populært helpdeskprogram for SMB i 2020, med kundestøtte i verdensklasse, migreringsmuligheter og støtte for 43 språk. Prisene starter på $9/måned, og selskaper som Huawei og BMW benytter seg av det.

    LiveAgent er et flott alternativ hvis du ønsker å få flere muligheter for å kommunisere med kundene dine. Bytt fra CallPage til LiveAgent nå.

    Ser du etter et CallPage-alternativ?

    LiveAgent får positive tilbakemeldinger som en bra løsning for kundesupport. Programvaren hjelper med å øke inntektene og forbedre tilfredsheten hos kunder.

    Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

    Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

    LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

    Tidio alternativ - LiveAgent

    150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. LiveAgent tilbyr banebrytende programvare for live chat og helpdesk, og er den best rangerte og mest anmeldte løsningen på markedet. Deres løsninger hjelper bedrifter med å generere mer inntekt og forbedre tilfredshet blant kundene.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x