The rett passform for en vær bedrift

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

En kompleks løsning for forskjellige type bedrifter

LiveAgent er et hjelpepult program som tilpasser seg behovene til forskjellige bedrifts modeller. Utforsk hvordan den kan hjelpe ditt firma med kundestøtte.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Utforsk hvordan LiveAgent passer til din nisje

Nå ut og konverter webside besøkende som surfer på høy intensjon sider ved bruk av proaktive chat invitasjoner i løpet av få sekunder.

Lær mer

Gi enkel tilgang til viktig informasjon ved hjelp av en engasjerende selv-tjeneste portal som er pakket med OSSer og samfunns forum.

Lær mer

Skaler dine kundeservice anstrengelser og automatiser arbeidsflyt før det å gi støtte til dine kunder blir for mye til å håndtere.

Lær mer

Bygg opp tillit ved å tilby den høyeste sikkerhets standarden når det kommer til å beskyte kunders data.

Lær mer

Snu kundeservice inn til din største ressurs ved å gi personlig erfaring som får kundene til å ønsker mer.

Lær mer

Spar tid og penger ved å administrere flere kunder samtaler samtidig.

Lær mer

Spar mer med LiveAgent

Se hvorfor selskaper velger LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Voks med det beste

Bli med på den stadig voksende listen over bedrifter som stoler på LiveAgent og kommer fra forskjellige forretningsmiljøer. Lær hvordan de utnytter flerkanals kommunikasjonsplattform og hvordan du også kan dra nytte av den. LiveAgent er også i stand til å oppfylle kravene i flere bransjesfærer. Bli kjent med hvordan og se virkningen

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilBedrifter
LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. LiveAgent er den mest anmeldte hjelpepult programvaren for myndigheter i 2019.

Hjelpepult programvare for myndigheten

Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.

Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.

En dedikert hub med kundeportal programvare

Forslag om å opprette en kundeportal for selvbetjening og diskusjon av kundenes spørsmål og forslag. Sammenlign prisene på LiveAgent med konkurrentene.

LiveAgent programvare for kundekommunikasjon vil gi personlig, rask og kunnskapsrik service til kundene dine. Prøv det gratis.

Programvaren din for kundekommunikasjon ved første øyekast.

CCM-programvare gir effektiv kundeadministrasjonskommunikasjon ved å levere relevant og personlig kommunikasjon gjennom foretrukne kanaler. Det sikrer at kommunikasjonen er responsiv, konsistent og datadrevet.

Trenger du konkrete svar på spesifikke spørsmål angående programvaren vår? Kontakt oss, så kontakter vi deg direkte med svarene du trenger

Be omet forslag?

LiveAgent er et selskap som tilbyr en rekke forskjellige programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. De tilbyr også opplæringsressurser og webinarer, og du kan kontakte dem via telefon eller e-post. Hvis du vil bli partner med dem, vil de også gi deg tilgang til et tilknyttet program. Dessuten, hvis du vil teste deres LiveAgent skrivebord, kan du registrere deg og vente på å motta innloggingsdetaljer via e-post. LiveAgent bruker også informasjonskapsler på sine nettsider, men du kan avslå disse hvis du ønsker det.

Utforsk et utvalg av den beste helpdesk-programvaren på markedet. Velg den ideelle helpdesk-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til månen.

Den rette løsningen for brukerstøtten din

Gorgias hjelper selskaper med e-handel og kundeopplevelser gjennom sin Shopify-app. Priser starter på $50 per måned. Kundestøtte kan være vanskelig å nå.

Migrer fra osTicket til LiveAgent med hjelp fra vårt supportavdeling og få tilgang til et multi-kanal billettsystem.

osTicket migrering - LiveAgent

LiveAgent er pålitelig kundeserviceprogramvare som gir bedre arbeidsflyt, mer fornøyde kunder og økte konverteringer. Det sparer også tid og penger.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo