The rett passform for en vær bedrift

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

En kompleks løsning for forskjellige type bedrifter

LiveAgent er et hjelpepult program som tilpasser seg behovene til forskjellige bedrifts modeller. Utforsk hvordan den kan hjelpe ditt firma med kundestøtte.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Utforsk hvordan LiveAgent passer til din nisje

Nå ut og konverter webside besøkende som surfer på høy intensjon sider ved bruk av proaktive chat invitasjoner i løpet av få sekunder.

Lær mer

Gi enkel tilgang til viktig informasjon ved hjelp av en engasjerende selv-tjeneste portal som er pakket med OSSer og samfunns forum.

Lær mer

Skaler dine kundeservice anstrengelser og automatiser arbeidsflyt før det å gi støtte til dine kunder blir for mye til å håndtere.

Lær mer

Bygg opp tillit ved å tilby den høyeste sikkerhets standarden når det kommer til å beskyte kunders data.

Lær mer

Snu kundeservice inn til din største ressurs ved å gi personlig erfaring som får kundene til å ønsker mer.

Lær mer

Spar tid og penger ved å administrere flere kunder samtaler samtidig.

Lær mer

Spar mer med LiveAgent

Se hvorfor selskaper velger LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Voks med det beste

Bli med på den stadig voksende listen over bedrifter som stoler på LiveAgent og kommer fra forskjellige forretningsmiljøer. Lær hvordan de utnytter flerkanals kommunikasjonsplattform og hvordan du også kan dra nytte av den. LiveAgent er også i stand til å oppfylle kravene i flere bransjesfærer. Bli kjent med hvordan og se virkningen

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva gjør hjelpepult støtte?

Hjelpepult støtte gir kunde assistanse, vanligvis ved hjelp av kundeservice programvarer. Dessuten, lar programvaren agenter jobbe med flere oppgaver fra samme plattform.

Hva gjør en hjelpepult god?

En god hjelpepult gir nødvendig assistanse og kunnskap så du kan løse kundenes problemer med en gang. Dessuten, bruker den de korrekte verktøyene for å administrere alle forespørslene effektivt.

Hvorfor bør bedrifter investere i hjelpepult programvarer ?

Hjelpepult programvarer øke kunde tilfredshet, inntekt og kundelojalitet for alle bedrift størrelser.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo