The rett passform for byrå bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkort trengs
  • ✓ Kanseler når som helst
Kom i gang | 14 dager gratis Se det i Aksjon
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare på byråer

Fang dine klienters oppmerksomhet ved å dramatisk minske deres operative oppgaver med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær dine bedrifts kunder og hjelp dem med å vokse raskt med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Skaler opp uten problemer

Markedsføring, HR eller web utvikling byråer er ofte de som er mest spredt rundt omkring internettet. Derfor er det veldig enkelt og kalkulere ROI en deres gjennom strømlinjet kundeservice programvare løsninger. LiveAgent blir kraftig brukt av byråer for deres egen bedrift utvikling, noe som gjør det veldig lett og raskt å svare forslag forespørsler. De bruker det også for deres klienter og fra våres erfaring, er de glade for hvor rask LiveAgent kan bli implementert.

Bruk live-chat

Live-chat var ofte sett på som en funksjon som bare funket på store bedrifter med mange forespørsler. Ikke nå lenger. Vi bor i en æra hvor alle krever svar med en gang og derfor kan det å implementere live-chat programvaren gjøre så ditt selskap blir suksessfull. 

Lær mer
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Slå sammen kontaktpunktene deres

Løft opp hendene dine om du like Gmail. Hva, er alle hendene oppe? Vell, gi litt plass til universelle innbokser av LiveAgent og utforsk kreftene av sentralisert hub for kommunikasjon. Alt er sortert pent ved å prioritere ID og andre kundedetaljer. Så, hvem liker universell innboks?

Lær mer

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil ditt byrå ta nytte av å implementere LiveAgent?

Organiser kunde oppgaver

Hold din universelle innboks organisert ved å automatisk guide kunde oppgaver til passende avdelinger og agenter. 

Spar tid og penger

Spar tid og penger ved å minimalisere antall verktøy du bruker for å gi eksellent kundeservice. 

Hold tilfredshet høy

Sør for at dine kunder er glade med deres tjeneste ved å analysere agenters opptred vurdering jevnlig.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold et øye med flere klienter

LiveAgent blir ofte brukt av byrå bedrifter som administrerer deres klienter med innebygget avdelinger og elsker og bruke løsningen for klientene også. Å implementere multi-kanal løsninger hjelper klienter i å redusere spredt rundt internettet, lager det øyer og holde seg på toppen av alle forespørselen & tidligere samtaler med kunder og prospekter.

Spar tid ved å sleppe repeterende oppgaver

Slutt på manuelt arbeid og separate kommunikasjons kanaler som gjør det vanskelig å holde seg på toppen av forespørslene og daglige administrerings oppgaver. Om du ønsker og bruke LiveAgent for din egen kommunikasjon med klienter eller for å implementere det for dem, vil du bli kvitt vanlige problemer av operativ overbelastning laget av operative oppgaver. Løs disse problemene ved å bruke komplekse hjelpepult løsninger med live-chat, kundeportaler, forum eller med avanserte billetterings sekvenser.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Øk tiden du er tilgjengelig

Forestill deg mer og være mer tilgjengelig med mindre tid brukt. Alt er mulig nå med implementeringen av LiveAgent i din klient prosess. Optimaliser din arbeidsflyt ved å utnytte kreftene av universell innboks, kombiner flere kommunikasjons kanaler og det å distribuere avanserte automasjoner. Den ekte multi-kanal hjelpepult programvaren vil gi deg rundt 15 flere timer per uke, noe som du kan bruke på å fokusere på nye klienter og deres behov.

Den mest rimelige hjelpepult løsningen

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

Package Name

Billett

Passer best for små byråer og entreprenører

$15 /mo
Prøv det
Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo
Prøv det
Relaterte artikler tilByrå
Kundesupport Ordbok - Brand Advocate

Merkevareambassadør

Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

Galleri for chatteinvitasjoner

Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

Agent kollisjon påvist

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

WYSIWYG-editor

WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x