Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The rett passform for byrå bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare på byråer

Fang dine klienters oppmerksomhet ved å dramatisk minske deres operative oppgaver med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær dine bedrifts kunder og hjelp dem med å vokse raskt med LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Skaler opp uten problemer

Markedsføring, HR eller web utvikling byråer er ofte de som er mest spredt rundt omkring internettet. Derfor er det veldig enkelt og kalkulere ROI en deres gjennom strømlinjet kundeservice programvare løsninger. LiveAgent blir kraftig brukt av byråer for deres egen bedrift utvikling, noe som gjør det veldig lett og raskt å svare forslag forespørsler. De bruker det også for deres klienter og fra våres erfaring, er de glade for hvor rask LiveAgent kan bli implementert.

Bruk live-chat

Live-chat var ofte sett på som en funksjon som bare funket på store bedrifter med mange forespørsler. Ikke nå lenger. Vi bor i en æra hvor alle krever svar med en gang og derfor kan det å implementere live-chat programvaren gjøre så ditt selskap blir suksessfull

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Slå sammen kontaktpunktene deres

Løft opp hendene dine om du like Gmail. Hva, er alle hendene oppe? Vell, gi litt plass til universelle innbokser av LiveAgent og utforsk kreftene av sentralisert hub for kommunikasjon. Alt er sortert pent ved å prioritere ID og andre kundedetaljer. Så, hvem liker universell innboks?

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

badges

Hvordan vil ditt byrå ta nytte av å implementere LiveAgent?

clock

Organiser kunde oppgaver

Hold din universelle innboks organisert ved å automatisk guide kunde oppgaver til passende avdelinger og agenter. 

icon lightbulb

Spar tid og penger

Spar tid og penger ved å minimalisere antall verktøy du bruker for å gi eksellent kundeservice. 

thumb

Hold tilfredshet høy

Sør for at dine kunder er glade med deres tjeneste ved å analysere agenters opptred vurdering jevnlig.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold et øye med flere klienter

LiveAgent blir ofte brukt av byrå bedrifter som administrerer deres klienter med innebygget avdelinger og elsker og bruke løsningen for klientene også. Å implementere multi-kanal løsninger hjelper klienter i å redusere spredt rundt internettet, lager det øyer og holde seg på toppen av alle forespørselen & tidligere samtaler med kunder og prospekter.  

Spar tid ved å sleppe repeterende oppgaver

Slutt på manuelt arbeid og separate kommunikasjons kanaler som gjør det vanskelig å holde seg på toppen av forespørslene og daglige administrerings oppgaver. Om du ønsker og bruke LiveAgent for din egen kommunikasjon med klienter eller for å implementere det for dem, vil du bli kvitt vanlige problemer av operativ overbelastning laget av operative oppgaver. Løs disse problemene ved å bruke komplekse hjelpepult løsninger med live-chat, kundeportaler, forum eller med avanserte billetterings sekvenser.  

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Øk tiden du er tilgjengelig

Forestill deg mer og være mer tilgjengelig med mindre tid brukt. Alt er mulig nå med implementeringen av LiveAgent i din klient prosess. Optimaliser din arbeidsflyt ved å utnytte kreftene av universell innboks, kombiner flere kommunikasjons kanaler og det å distribuere avanserte automasjoner. Den ekte multi-kanal hjelpepult programvaren vil gi deg rundt 15 flere timer per uke, noe som du kan bruke på å fokusere på nye klienter og deres behov.  

    Den mest rimelige hjelpepult løsningen

    LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

    Package Name

    Billett

    Passer best for små byråer og entreprenører

    $15 /mo
    Package Name

    Billett+chat

    For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

    $29 /mo

    Du Vil Være i Gode Hender

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    FAQ

    Hva er en hjelpepult agent?

    En hjelpepult agent er en person som håndterer kundeservice forespørsler og som gir støtte til dem.

    Trenger mitt byrå en hjelpepult løsning?

    Det kommer an på dine prefferanse/behov. Men, en hjelpepult løsning er en god måte på å håndtere kundestøtte forespørsler effektivt. Den lar deg også lage en kunnskapsbase hvor kunder kan finne svar til deres spørsmål selv når dine agenter ikke er tilgjengelig.

    Den største fordelen av en hjelpepult programvare er muligheten til å håndtere flere kunder på samme tid. Den lar deg også håndtere kunder raskere, noe som frigjør dine ansatte så de kan gjøre andre oppgaver.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×

    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    We’re available on multiple dates

    Avtal en demo