The rett passform for byrå bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare på byråer

Fang dine klienters oppmerksomhet ved å dramatisk minske deres operative oppgaver med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær dine bedrifts kunder og hjelp dem med å vokse raskt med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Skaler opp uten problemer

Markedsføring, HR eller web utvikling byråer er ofte de som er mest spredt rundt omkring internettet. Derfor er det veldig enkelt og kalkulere ROI en deres gjennom strømlinjet kundeservice programvare løsninger. LiveAgent blir kraftig brukt av byråer for deres egen bedrift utvikling, noe som gjør det veldig lett og raskt å svare forslag forespørsler. De bruker det også for deres klienter og fra våres erfaring, er de glade for hvor rask LiveAgent kan bli implementert.

Bruk live-chat

Live-chat var ofte sett på som en funksjon som bare funket på store bedrifter med mange forespørsler. Ikke nå lenger. Vi bor i en æra hvor alle krever svar med en gang og derfor kan det å implementere live-chat programvaren gjøre så ditt selskap blir suksessfull

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Slå sammen kontaktpunktene deres

Løft opp hendene dine om du like Gmail. Hva, er alle hendene oppe? Vell, gi litt plass til universelle innbokser av LiveAgent og utforsk kreftene av sentralisert hub for kommunikasjon. Alt er sortert pent ved å prioritere ID og andre kundedetaljer. Så, hvem liker universell innboks?

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil ditt byrå ta nytte av å implementere LiveAgent?

Organiser kunde oppgaver

Hold din universelle innboks organisert ved å automatisk guide kunde oppgaver til passende avdelinger og agenter. 

Spar tid og penger

Spar tid og penger ved å minimalisere antall verktøy du bruker for å gi eksellent kundeservice. 

Hold tilfredshet høy

Sør for at dine kunder er glade med deres tjeneste ved å analysere agenters opptred vurdering jevnlig.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold et øye med flere klienter

LiveAgent blir ofte brukt av byrå bedrifter som administrerer deres klienter med innebygget avdelinger og elsker og bruke løsningen for klientene også. Å implementere multi-kanal løsninger hjelper klienter i å redusere spredt rundt internettet, lager det øyer og holde seg på toppen av alle forespørselen & tidligere samtaler med kunder og prospekter.  

Spar tid ved å sleppe repeterende oppgaver

Slutt på manuelt arbeid og separate kommunikasjons kanaler som gjør det vanskelig å holde seg på toppen av forespørslene og daglige administrerings oppgaver. Om du ønsker og bruke LiveAgent for din egen kommunikasjon med klienter eller for å implementere det for dem, vil du bli kvitt vanlige problemer av operativ overbelastning laget av operative oppgaver. Løs disse problemene ved å bruke komplekse hjelpepult løsninger med live-chat, kundeportaler, forum eller med avanserte billetterings sekvenser.  

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Øk tiden du er tilgjengelig

Forestill deg mer og være mer tilgjengelig med mindre tid brukt. Alt er mulig nå med implementeringen av LiveAgent i din klient prosess. Optimaliser din arbeidsflyt ved å utnytte kreftene av universell innboks, kombiner flere kommunikasjons kanaler og det å distribuere avanserte automasjoner. Den ekte multi-kanal hjelpepult programvaren vil gi deg rundt 15 flere timer per uke, noe som du kan bruke på å fokusere på nye klienter og deres behov.  

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Den mest rimelige hjelpepult løsningen

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

Package Name

Billett

Passer best for små byråer og entreprenører

$15 /mo
Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er en hjelpepult agent?

En hjelpepult agent er en person som håndterer kundeservice forespørsler og som gir støtte til dem.

Trenger mitt byrå en hjelpepult løsning?

Det kommer an på dine prefferanse/behov. Men, en hjelpepult løsning er en god måte på å håndtere kundestøtte forespørsler effektivt. Den lar deg også lage en kunnskapsbase hvor kunder kan finne svar til deres spørsmål selv når dine agenter ikke er tilgjengelig.

Related Articles to Byrå
La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.

LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Store bedrifter for ofte deres roi fra liveagents raskt med nåtid skrivevisning funksjoner.

Hjelpepult programvare for bedrifter

En bedrift hjelpepult samler all kunde kommunikasjon i en enkel plattform, inkludert e-post, live-chater, sosiale medier og telefon samtaler. Programvaren automatiserer oppgaver og lager en effektiv arbeidsflyt for agentene, noe som fører til økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, redusert kostnad og kortere svarstid. Bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene for å effektivt administrere alle kundeoppgaver.

Education og NGOer er ofte gira på å bygge sterke og personlige forhold, fordi det er der de opererer. Men, det er en god ide for dem og dekke deres personlige aktiviteter med LiveAgent for og spare dere operative tidsressurs.

Hjelpepult programvare for Edu & NGO institusjoner

Teksten handler om viktigheten av å spare tid ved å bruke automasjon for å effektivisere kommunikasjonen med både NGOer og aksjeholdere. Teksten introduserer også verktøyet LiveAgent som kan bidra til å håndtere alle kommunikasjonskanaler på samme sted.

LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilpasser seg behovene til ulike forretningsmodeller. Utforsk hvordan LiveAgent passer til din nisje. Agency Edu og frivillige organisasjoner er avhengige av LiveAgent.

The rett passform for en vær bedrift

LiveAgent er en flerkanals kommunikasjonsplattform som kan tilpasses flere bransjesfærer. Bedrifter som Huawei, BMW, Yamaha og O2 stoler på LiveAgent. En god hjelpepult programvare gir nødvendig kunnskap for å løse kundenes problemer på en effektiv måte og øker kundetilfredshet, inntekt og kundelojalitet. Prøv LiveAgent gratis - ingen kredittkort kreves.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon? Ta en titt på LiveAgents fordeler og finn ut om det passer deg eller registrer deg for en gratis konto.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?

En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.

Ekstern helpdesk-programvare er i ferd med å bli den nye normalen for de fleste mennesker over hele verden. Allerede før covid-19-utbruddet var fjernarbeid på vei oppover.

På leting etter ekstern helpdesk-programvare

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvareløsningen for små og mellomstore bedrifter i 2019 og 2020. Verktøyet har 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og uendelige tilpasningsmuligheter for å møte alle dine kundeservicebehov, inkludert billettsalg, live chat, kundesenter og støtte for sosiale medier. Bedrifter som Huawei, BMW, Yamaha og O2 bruker LiveAgent. Prøv det gratis uten kredittkort.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo