Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt
Gled dine kunder med lynraske svar.
Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.
Fang dine klienters oppmerksomhet ved å dramatisk minske deres operative oppgaver med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær dine bedrifts kunder og hjelp dem med å vokse raskt med LiveAgent.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Markedsføring, HR eller web utvikling byråer er ofte de som er mest spredt rundt omkring internettet. Derfor er det veldig enkelt og kalkulere ROI en deres gjennom strømlinjet kundeservice programvare løsninger. LiveAgent blir kraftig brukt av byråer for deres egen bedrift utvikling, noe som gjør det veldig lett og raskt å svare forslag forespørsler. De bruker det også for deres klienter og fra våres erfaring, er de glade for hvor rask LiveAgent kan bli implementert.
Live-chat var ofte sett på som en funksjon som bare funket på store bedrifter med mange forespørsler. Ikke nå lenger. Vi bor i en æra hvor alle krever svar med en gang og derfor kan det å implementere live-chat programvaren gjøre så ditt selskap blir suksessfull.
Løft opp hendene dine om du like Gmail. Hva, er alle hendene oppe? Vell, gi litt plass til universelle innbokser av LiveAgent og utforsk kreftene av sentralisert hub for kommunikasjon. Alt er sortert pent ved å prioritere ID og andre kundedetaljer. Så, hvem liker universell innboks?
Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.
Hold din universelle innboks organisert ved å automatisk guide kunde oppgaver til passende avdelinger og agenter.
Spar tid og penger ved å minimalisere antall verktøy du bruker for å gi eksellent kundeservice.
Sør for at dine kunder er glade med deres tjeneste ved å analysere agenters opptred vurdering jevnlig.
LiveAgent blir ofte brukt av byrå bedrifter som administrerer deres klienter med innebygget avdelinger og elsker og bruke løsningen for klientene også. Å implementere multi-kanal løsninger hjelper klienter i å redusere spredt rundt internettet, lager det øyer og holde seg på toppen av alle forespørselen & tidligere samtaler med kunder og prospekter.
Slutt på manuelt arbeid og separate kommunikasjons kanaler som gjør det vanskelig å holde seg på toppen av forespørslene og daglige administrerings oppgaver. Om du ønsker og bruke LiveAgent for din egen kommunikasjon med klienter eller for å implementere det for dem, vil du bli kvitt vanlige problemer av operativ overbelastning laget av operative oppgaver. Løs disse problemene ved å bruke komplekse hjelpepult løsninger med live-chat, kundeportaler, forum eller med avanserte billetterings sekvenser.
Forestill deg mer og være mer tilgjengelig med mindre tid brukt. Alt er mulig nå med implementeringen av LiveAgent i din klient prosess. Optimaliser din arbeidsflyt ved å utnytte kreftene av universell innboks, kombiner flere kommunikasjons kanaler og det å distribuere avanserte automasjoner. Den ekte multi-kanal hjelpepult programvaren vil gi deg rundt 15 flere timer per uke, noe som du kan bruke på å fokusere på nye klienter og deres behov.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer