Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The rett passform for bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare for bedrifter

Bli med LiveAgents vide rekkevidde av suksessrike bedrifter og stol på den mest anmeldte og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nær dine kunder og hjelp dem raskere med LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Skaler opp din bedrift uten problem

Vi vet at det å implementere så komplekse løsninger som LiveAgent krever at spesifikke prosedyrer og regler blir følget opp på de fleste bedrifter. Med våres løsning kan du legge til og fjerne agenter basert på krevet støtte last, sesonalitet eller interne struktur forandringer. La dine beste agenter bli belønnet på riktig tid og la de andre hvile når de ikke trengs.

Implementering uten noen problemer

LiveAgent opererer i separate skrivebord og strømlinjer data fra flere kilder av bedrifter inn til en enkel universal innboks. Om det skulle være en nettside, sosiale media, tilpassete portaler, e-poster eller rignesenter støtte, LiveAgent gjør det lett og implementer hver kanal til spesifikke selskap avdelinger. Du kan også hjelpe deg selv med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger for å spare tid.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpass ditt skrivebord

Bedrifter har en tendens til og ha spesifikke krav om funksjoner og tilpassing basert på deres interne politikk og prosesser. Vi har laget våres hjelpepult programvare med det i tanken og vi tilbyr tilpass bare løsninger som vil møte din foretrukket arbeidsflyt, ikke den andre veien. Pluss, store bedrifter får ofte deres ROI fra LiveAgent raskt med nåtid skrivevisning funksjoner, noe som lar dem forbedre svar raskere.

Proaktiv kommunikasjon for en rimelig pris

Strømlinje kommunikasjon med en øyeblikkelig meldinger tjeneste som er live-chat programvaren. Styrk dine støtte agenter med muligheten til og nå ut til kunder på flere enheter med proaktiv chat invitasjoner. Bedrift avtaler blir ikke lenger gjennomført på en lokal skala. Gå globalt, tilpass dine widgets, og ønsk internasjonale klienter velkommen med deres foretrukket språk.

Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

badges

Hvordan vil din bedrift ta nytte av å implementere LiveAgent?

euro

Øk tilfredshet

Gi dine kunder friheten til og kontakte deg på hvilken som helst kanal som de ønsker– om det skulle være live-chat, e-post, telefonen eller sosiale media.

increase

Forbedre med data

Bruk analyser for å holde følge med din opptreden, identifiser problemer som skjer ofte og lag handlingsbar innsikt og forbedrings planer.

icon lightbulb

Forbedre produktivitet

Gi raskere kundestøtte gjennom live-chat, interaktive stemme svar teknologi (IVR), og unik CRM innsikt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv tildeling av ressurser

Riktig tildeling og administrering av ressurser er avgjørende for helheten av alle bedrifters velvære. LiveAgent gir deg fleksibiliteten til og legge til eller fjerne kundestøtte agenter basert på dine behov, inneværende sesong eller tidsperiode av året. Aldri knytt samme din bedrift med strenge regler. LiveAgent gir deg muligheten til og bestemme hvor du vil investere tid og finansiere. ROIen av hjelpepult implementering for bedrifter kan bli sett raskt i en form av økt kunde tilfredshet og lojalitet.

Avanserte automasjons funksjoner

Repeterende oppgaver og aktiviteter kan raskt bli kjedelig og tid & resurs forbrukende. Dine støtte agenter bør fokusere på menneske til menneske interaksjon og gi den nødvendige støtten der. Disse små, men veldig nødvendige jobbene kan bli gjort via en kraftig automasjon funksjon som hermetiske meldinger, tids regler, førdefinerte svar eller til og med SLAer. Gjør ditt hverdags liv lettere med den rette hjelpepulten for bedrifter.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sømløs oppløsning av kunde forespørsler

Kunder forventer at deres problemer blir løst øyeblikkelig og uten noen hinder, uansett hvilken plattform de må bruke for å komme i kontakt med bedriften. Å gi sømløs erfaring over alle dine digitale kanaler gir for dem generelt en positiv innvirkning på ditt merke og din bedrift. La våres hjelpepult programvare enkelt kombinere alle dine muligheter for kontakt inn til en universell innboks og fokuser på de viktige tingene. Start samtalen i live-chat, fortsett på e-post følg opp og fullfør problemet på telefon, alt dette fra samme plass.

Det beste alternativet på markedet

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

Lær mer

FAQ

What is an enterprise help desk?

An enterprise help desk is assistance the corporation provides to the customers. The customer requests are usually managed through customer service software, which gathers all the communication into a single platform. As a result, the corporation can efficiently and effectively manage all the customer inquiries.

How does help desk software work for enterprise businesses?

Enterprise help desk software automatically gathers all the customer communication into one interface. For instance, emails, live chats, social media inquiries, calls, and more. Moreover, the software can automate many tasks to create an efficient agent workflow. The most notable features are SLAs, automated ticket distribution, customer portal, and canned responses.

What are the benefits of an enterprise help desk?

The enterprise help desk benefits include increased revenue, customer satisfaction, customer retention, efficient agent workflow, reduced costs, and shorter response times.

Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo
Package Name

Alt-inkludert

For store bedrifter og internasjonale selskap

$39 /mo

Du Vil Være i Gode Hender

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

hva er en bedrift helpepult?

En bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene. Kunde forespørslene er vanligvis administrert gjennom kundeservice programvarer, som samler all kommunikasjonen i en enkel plattform. Som et resultat, kan selskapet effektivt administrere alle kunde oppgavene

Hvordan virker hjelpepult for bedrifter?

Bedrift hjelpepult programvarer samler automatisk all kunde kommunikasjonen in til et grensesnitt. For eksempel, e-poster, live-chater, sosiale media oppgaver, telefon samtaler, og mer. Dessuten, kan programvaren automatisere mange oppgaver til og lage en effektiv arbeidsflyt for agentene. Den mest merkeverdige funksjonen er SLAer, automatisert billett fordeling, kundeportal og hermetiske svar.

Hva er fordelene med en bedrift hjelpepult?

Bedrift hjelpepult fordelene inkluderer økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, effektiv agent arbeidsflyt, redusert kostnad og kortere svars tid.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo