The rett passform for bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkort trengs
  • ✓ Kanseler når som helst
Kom i gang | 14 dager gratis Se det i Aksjon
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare for bedrifter

Bli med LiveAgents vide rekkevidde av suksessrike bedrifter og stol på den mest anmeldte og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nær dine kunder og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

Skaler opp din bedrift uten problem

Vi vet at det å implementere så komplekse løsninger som LiveAgent krever at spesifikke prosedyrer og regler blir følget opp på de fleste bedrifter. Med våres løsning kan du legge til og fjerne agenter basert på krevet støtte last, sesonalitet eller interne struktur forandringer. La dine beste agenter bli belønnet på riktig tid og la de andre hvile når de ikke trengs.

Implementering uten noen problemer

LiveAgent opererer i separate skrivebord og strømlinjer data fra flere kilder av bedrifter inn til en enkel universal innboks. Om det skulle være en nettside, sosiale media, tilpassete portaler, e-poster eller rignesenter støtte, LiveAgent gjør det lett og implementer hver kanal til spesifikke selskap avdelinger. Du kan også hjelpe deg selv med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger for å spare tid.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpass ditt skrivebord

Bedrifter har en tendens til og ha spesifikke krav om funksjoner og tilpassing basert på deres interne politikk og prosesser. Vi har laget våres hjelpepult programvare med det i tanken og vi tilbyr tilpass bare løsninger som vil møte din foretrukket arbeidsflyt, ikke den andre veien. Pluss, store bedrifter får ofte deres ROI fra LiveAgent raskt med nåtid skrivevisning funksjoner, noe som lar dem forbedre svar raskere.

Proaktiv kommunikasjon for en rimelig pris

Strømlinje kommunikasjon med en øyeblikkelig meldinger tjeneste som er live-chat programvaren. Styrk dine støtte agenter med muligheten til og nå ut til kunder på flere enheter med proaktiv chat invitasjoner. Bedrift avtaler blir ikke lenger gjennomført på en lokal skala. Gå globalt, tilpass dine widgets, og ønsk internasjonale klienter velkommen med deres foretrukket språk.

Lær mer
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil din bedrift ta nytte av å implementere LiveAgent?

Øk tilfredshet

Gi dine kunder friheten til og kontakte deg på hvilken som helst kanal som de ønsker– om det skulle være live-chat, e-post, telefonen eller sosiale media.

Forbedre med data

Bruk analyser for å holde følge med din opptreden, identifiser problemer som skjer ofte og lag handlingsbar innsikt og forbedrings planer.

Forbedre produktivitet

Gi raskere kundestøtte gjennom live-chat, interaktive stemme svar teknologi (IVR), og unik CRM innsikt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv tildeling av ressurser

Riktig tildeling og administrering av ressurser er avgjørende for helheten av alle bedrifters velvære. LiveAgent gir deg fleksibiliteten til og legge til eller fjerne kundestøtte agenter basert på dine behov, inneværende sesong eller tidsperiode av året. Aldri knytt samme din bedrift med strenge regler. LiveAgent gir deg muligheten til og bestemme hvor du vil investere tid og finansiere. ROIen av hjelpepult implementering for bedrifter kan bli sett raskt i en form av økt kunde tilfredshet og lojalitet.

Avanserte automasjons funksjoner

Repeterende oppgaver og aktiviteter kan raskt bli kjedelig og tid & resurs forbrukende. Dine støtte agenter bør fokusere på menneske til menneske interaksjon og gi den nødvendige støtten der. Disse små, men veldig nødvendige jobbene kan bli gjort via en kraftig automasjon funksjon som hermetiske meldinger, tids regler, førdefinerte svar eller til og med SLAer. Gjør ditt hverdags liv lettere med den rette hjelpepulten for bedrifter.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sømløs oppløsning av kunde forespørsler

Kunder forventer at deres problemer blir løst øyeblikkelig og uten noen hinder, uansett hvilken plattform de må bruke for å komme i kontakt med bedriften. Å gi sømløs erfaring over alle dine digitale kanaler gir for dem generelt en positiv innvirkning på ditt merke og din bedrift. La våres hjelpepult programvare enkelt kombinere alle dine muligheter for kontakt inn til en universell innboks og fokuser på de viktige tingene. Start samtalen i live-chat, fortsett på e-post følg opp og fullfør problemet på telefon, alt dette fra samme plass.

Det beste alternativet på markedet

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo
Prøv det
Package Name

Alt-inkludert

For store bedrifter og internasjonale selskap

$39 /mo
Prøv det
Relaterte artikler tilBedriften
Kundesupport Ordbok - Brand Advocate

Merkevareambassadør

Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

Galleri for chatteinvitasjoner

Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

Agent kollisjon påvist

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

WYSIWYG-editor

WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x