Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt
Gled dine kunder med lynraske svar.
Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Vi vet at det å implementere så komplekse løsninger som LiveAgent krever at spesifikke prosedyrer og regler blir følget opp på de fleste bedrifter. Med våres løsning kan du legge til og fjerne agenter basert på krevet støtte last, sesonalitet eller interne struktur forandringer. La dine beste agenter bli belønnet på riktig tid og la de andre hvile når de ikke trengs.
LiveAgent opererer i separate skrivebord og strømlinjer data fra flere kilder av bedrifter inn til en enkel universal innboks. Om det skulle være en nettside, sosiale media, tilpassete portaler, e-poster eller rignesenter støtte, LiveAgent gjør det lett og implementer hver kanal til spesifikke selskap avdelinger. Du kan også hjelpe deg selv med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger for å spare tid.
Bedrifter har en tendens til og ha spesifikke krav om funksjoner og tilpassing basert på deres interne politikk og prosesser. Vi har laget våres hjelpepult programvare med det i tanken og vi tilbyr tilpass bare løsninger som vil møte din foretrukket arbeidsflyt, ikke den andre veien. Pluss, store bedrifter får ofte deres ROI fra LiveAgent raskt med nåtid skrivevisning funksjoner, noe som lar dem forbedre svar raskere.
Strømlinje kommunikasjon med en øyeblikkelig meldinger tjeneste som er live-chat programvaren. Styrk dine støtte agenter med muligheten til og nå ut til kunder på flere enheter med proaktiv chat invitasjoner. Bedrift avtaler blir ikke lenger gjennomført på en lokal skala. Gå globalt, tilpass dine widgets, og ønsk internasjonale klienter velkommen med deres foretrukket språk.
Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.
Gi dine kunder friheten til og kontakte deg på hvilken som helst kanal som de ønsker– om det skulle være live-chat, e-post, telefonen eller sosiale media.
Bruk analyser for å holde følge med din opptreden, identifiser problemer som skjer ofte og lag handlingsbar innsikt og forbedrings planer.
Gi raskere kundestøtte gjennom live-chat, interaktive stemme svar teknologi (IVR), og unik CRM innsikt.
Riktig tildeling og administrering av ressurser er avgjørende for helheten av alle bedrifters velvære. LiveAgent gir deg fleksibiliteten til og legge til eller fjerne kundestøtte agenter basert på dine behov, inneværende sesong eller tidsperiode av året. Aldri knytt samme din bedrift med strenge regler. LiveAgent gir deg muligheten til og bestemme hvor du vil investere tid og finansiere. ROIen av hjelpepult implementering for bedrifter kan bli sett raskt i en form av økt kunde tilfredshet og lojalitet.
Repeterende oppgaver og aktiviteter kan raskt bli kjedelig og tid & resurs forbrukende. Dine støtte agenter bør fokusere på menneske til menneske interaksjon og gi den nødvendige støtten der. Disse små, men veldig nødvendige jobbene kan bli gjort via en kraftig automasjon funksjon som hermetiske meldinger, tids regler, førdefinerte svar eller til og med SLAer. Gjør ditt hverdags liv lettere med den rette hjelpepulten for bedrifter.
Kunder forventer at deres problemer blir løst øyeblikkelig og uten noen hinder, uansett hvilken plattform de må bruke for å komme i kontakt med bedriften. Å gi sømløs erfaring over alle dine digitale kanaler gir for dem generelt en positiv innvirkning på ditt merke og din bedrift. La våres hjelpepult programvare enkelt kombinere alle dine muligheter for kontakt inn til en universell innboks og fokuser på de viktige tingene. Start samtalen i live-chat, fortsett på e-post følg opp og fullfør problemet på telefon, alt dette fra samme plass.
LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.
An enterprise help desk is assistance the corporation provides to the customers. The customer requests are usually managed through customer service software, which gathers all the communication into a single platform. As a result, the corporation can efficiently and effectively manage all the customer inquiries.
Enterprise help desk software automatically gathers all the customer communication into one interface. For instance, emails, live chats, social media inquiries, calls, and more. Moreover, the software can automate many tasks to create an efficient agent workflow. The most notable features are SLAs, automated ticket distribution, customer portal, and canned responses.
The enterprise help desk benefits include increased revenue, customer satisfaction, customer retention, efficient agent workflow, reduced costs, and shorter response times.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
En bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene. Kunde forespørslene er vanligvis administrert gjennom kundeservice programvarer, som samler all kommunikasjonen i en enkel plattform. Som et resultat, kan selskapet effektivt administrere alle kunde oppgavene
Bedrift hjelpepult programvarer samler automatisk all kunde kommunikasjonen in til et grensesnitt. For eksempel, e-poster, live-chater, sosiale media oppgaver, telefon samtaler, og mer. Dessuten, kan programvaren automatisere mange oppgaver til og lage en effektiv arbeidsflyt for agentene. Den mest merkeverdige funksjonen er SLAer, automatisert billett fordeling, kundeportal og hermetiske svar.
Bedrift hjelpepult fordelene inkluderer økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, effektiv agent arbeidsflyt, redusert kostnad og kortere svars tid.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer