The rett passform for bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare for bedrifter

Bli med LiveAgents vide rekkevidde av suksessrike bedrifter og stol på den mest anmeldte og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nær dine kunder og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person holding gift

Skaler opp din bedrift uten problem

Vi vet at det å implementere så komplekse løsninger som LiveAgent krever at spesifikke prosedyrer og regler blir følget opp på de fleste bedrifter. Med våres løsning kan du legge til og fjerne agenter basert på krevet støtte last, sesonalitet eller interne struktur forandringer. La dine beste agenter bli belønnet på riktig tid og la de andre hvile når de ikke trengs.

Implementering uten noen problemer

LiveAgent opererer i separate skrivebord og strømlinjer data fra flere kilder av bedrifter inn til en enkel universal innboks. Om det skulle være en nettside, sosiale media, tilpassete portaler, e-poster eller rignesenter støtte, LiveAgent gjør det lett og implementer hver kanal til spesifikke selskap avdelinger. Du kan også hjelpe deg selv med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger for å spare tid.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpass ditt skrivebord

Bedrifter har en tendens til og ha spesifikke krav om funksjoner og tilpassing basert på deres interne politikk og prosesser. Vi har laget våres hjelpepult programvare med det i tanken og vi tilbyr tilpass bare løsninger som vil møte din foretrukket arbeidsflyt, ikke den andre veien. Pluss, store bedrifter får ofte deres ROI fra LiveAgent raskt med nåtid skrivevisning funksjoner, noe som lar dem forbedre svar raskere.

Proaktiv kommunikasjon for en rimelig pris

Strømlinje kommunikasjon med en øyeblikkelig meldinger tjeneste som er live-chat programvaren. Styrk dine støtte agenter med muligheten til og nå ut til kunder på flere enheter med proaktiv chat invitasjoner. Bedrift avtaler blir ikke lenger gjennomført på en lokal skala. Gå globalt, tilpass dine widgets, og ønsk internasjonale klienter velkommen med deres foretrukket språk.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de mest populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil din bedrift ta nytte av å implementere LiveAgent?

Øk tilfredshet

Gi dine kunder friheten til og kontakte deg på hvilken som helst kanal som de ønsker– om det skulle være live-chat, e-post, telefonen eller sosiale media.

Forbedre med data

Bruk analyser for å holde følge med din opptreden, identifiser problemer som skjer ofte og lag handlingsbar innsikt og forbedrings planer.

Forbedre produktivitet

Gi raskere kundestøtte gjennom live-chat, interaktive stemme svar teknologi (IVR), og unik CRM innsikt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv tildeling av ressurser

Riktig tildeling og administrering av ressurser er avgjørende for helheten av alle bedrifters velvære. LiveAgent gir deg fleksibiliteten til og legge til eller fjerne kundestøtte agenter basert på dine behov, inneværende sesong eller tidsperiode av året. Aldri knytt samme din bedrift med strenge regler. LiveAgent gir deg muligheten til og bestemme hvor du vil investere tid og finansiere. ROIen av hjelpepult implementering for bedrifter kan bli sett raskt i en form av økt kunde tilfredshet og lojalitet.

Avanserte automasjons funksjoner

Repeterende oppgaver og aktiviteter kan raskt bli kjedelig og tid & resurs forbrukende. Dine støtte agenter bør fokusere på menneske til menneske interaksjon og gi den nødvendige støtten der. Disse små, men veldig nødvendige jobbene kan bli gjort via en kraftig automasjon funksjon som hermetiske meldinger, tids regler, førdefinerte svar eller til og med SLAer. Gjør ditt hverdags liv lettere med den rette hjelpepulten for bedrifter.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sømløs oppløsning av kunde forespørsler

Kunder forventer at deres problemer blir løst øyeblikkelig og uten noen hinder, uansett hvilken plattform de må bruke for å komme i kontakt med bedriften. Å gi sømløs erfaring over alle dine digitale kanaler gir for dem generelt en positiv innvirkning på ditt merke og din bedrift. La våres hjelpepult programvare enkelt kombinere alle dine muligheter for kontakt inn til en universell innboks og fokuser på de viktige tingene. Start samtalen i live-chat, fortsett på e-post følg opp og fullfør problemet på telefon, alt dette fra samme plass.

Det beste alternativet på markedet

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase samme med andre funksjoner. Med betalt plan, kan du til og med få mer fortsatt for en rimelig pris.

Lær mer

FAQ

What is an enterprise help desk?

An enterprise help desk is assistance the corporation provides to the customers. The customer requests are usually managed through customer service software, which gathers all the communication into a single platform. As a result, the corporation can efficiently and effectively manage all the customer inquiries.

How does help desk software work for enterprise businesses?

Enterprise help desk software automatically gathers all the customer communication into one interface. For instance, emails, live chats, social media inquiries, calls, and more. Moreover, the software can automate many tasks to create an efficient agent workflow. The most notable features are SLAs, automated ticket distribution, customer portal, and canned responses.

What are the benefits of an enterprise help desk?

The enterprise help desk benefits include increased revenue, customer satisfaction, customer retention, efficient agent workflow, reduced costs, and shorter response times.

Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo
Package Name

Alt-inkludert

For store bedrifter og internasjonale selskap

$39 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

hva er en bedrift helpepult?

En bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene. Kunde forespørslene er vanligvis administrert gjennom kundeservice programvarer, som samler all kommunikasjonen i en enkel plattform. Som et resultat, kan selskapet effektivt administrere alle kunde oppgavene

Hvordan virker hjelpepult for bedrifter?

Bedrift hjelpepult programvarer samler automatisk all kunde kommunikasjonen in til et grensesnitt. For eksempel, e-poster, live-chater, sosiale media oppgaver, telefon samtaler, og mer. Dessuten, kan programvaren automatisere mange oppgaver til og lage en effektiv arbeidsflyt for agentene. Den mest merkeverdige funksjonen er SLAer, automatisert billett fordeling, kundeportal og hermetiske svar.

Hva er fordelene med en bedrift hjelpepult?

Bedrift hjelpepult fordelene inkluderer økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, effektiv agent arbeidsflyt, redusert kostnad og kortere svars tid.

Related Articles to Bedriften
bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

Trenger du konkrete svar på spesifikke spørsmål angående programvaren vår? Kontakt oss, så kontakter vi deg direkte med svarene du trenger

Be omet forslag?

LiveAgent er et selskap som tilbyr en rekke forskjellige programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. De tilbyr også opplæringsressurser og webinarer, og du kan kontakte dem via telefon eller e-post. Hvis du vil bli partner med dem, vil de også gi deg tilgang til et tilknyttet program. Dessuten, hvis du vil teste deres LiveAgent skrivebord, kan du registrere deg og vente på å motta innloggingsdetaljer via e-post. LiveAgent bruker også informasjonskapsler på sine nettsider, men du kan avslå disse hvis du ønsker det.

La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon? Ta en titt på LiveAgents fordeler og finn ut om det passer deg eller registrer deg for en gratis konto.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?

En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.

Ønsker du å migrere dataene dine fra Drift til en annen løsning? Ta en titt på LiveAgent og se fordelene. Start din prøveperiode i dag gratis.

Flytter du fra Drift til LiveAgent?

Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo