The riktig passform for edu og NGO bedrifter

Fult skalerbar, tilpasningsdyktig & tilpass bar for dine behov.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mer inntekt

Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt

97%

Forbedret tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kunde verdi

Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.

Business background

Hjelpepult programvare for Edu & NGO institusjoner

Fokuser på den positive innvirkningen av ditt institusjon eller miljø med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nær dine partnere og gjør forandringen sammen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Spar tid ved å distribuere automasjon

Education og NGOer er ofte gira på å bygge sterke og personlige forhold, fordi det er der de opererer. Men, det er en god ide for dem og dekke deres personlige aktiviteter med LiveAgent for og spare dere operative tidsressurs. Kombiner alle deres kommunikasjon inkludert sosiale media kanaler, live-chat og kontakt forum er vitalt for å forbedre bedrifter deres. Pluss at vi beundrer deres forsøk på og gjøre verden en bedre plass!

Strømlinje kommunikasjonen med dine aksjeholdere

Aldri mist sporet av dine tidligere samtaler med aktive og potensielle aksjeholdere. Takket være universell innboks og kraftig søk, kan du finne akkurat den billetten, som du trenger. Start samtalen i en chat, fortsett i en billett å til og med ha en telefon samtale på slutten – alt på samme plass!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Svar på forespørsler raskere

Få svarene til dine spørsmål øyeblikkelig og slå ned språk barrieren nu. Du kan til og med få en nåtid skrivevisning, noe som vil hjelpe deg å gjøre klar det rette svaret på den rette tiden. Flytter du ofte mellom forskjellige plasser? Ingen problem, LiveAgent tilbyr deg mobil apper for å holde kontakten uansett hvor du er. Dine studenter vil bli sjokket av din fart! Du vet: E=mc2!

Moderniser din kundestøtte

Etabler ditt institusjon som et moderne tenkning, i møte kommende, og kommunikasjons erfaren organisasjon og bygg en belønnet, kunde-sentrisk online tilstedeværelse. Koble til potensielle studenter og deres foreldre eller tiltrekk nye donerer ved å bruke Live-chat.

Right tools to increase sales

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjon tjeneste fra de fleste populære hjelpepult løsningene.

Hvordan vil din EDU & NGO ta nytte av å implementere LiveAgent?

Øk tilfredshet

Gi kudene dine friheten til og kunne kontakte deg på den kanalen de liker– om det skulle være live-chat, e-post, telefon eller sosiale media.

Forbedre effektivitet

Automatiser verdslige og repeterende oppgaver så du kan fokusere på å forsterke kunde forhold.

Ledet av eksempler

Bli en industri leder innen kundeservice ved å forbedre kundetilfredshet, svar tid og produktivitet.

5 star rating

Høyeste sikkerhet standardene

LiveAgent til state of the art sikkerhets standard med det nyeste samsvar. Din privat kommunikasjon er trygge og kryptert, lokalisert innen EU, US eller Asia datasenter passert på din preferanse. LiveAgent samsvarer også fult med GDPR og følger den nyeste og beste saksbehandlingen i SaaS industrien.

Effektiv ressurs administrering

Finansen og menneskelig ressurser er en av de viktigeste delene alle ideell organisasjoner. Aldri kast bort tiden til dine frivillige eller deltakere ved å håndtere flere e-post innbokser eller andre kanaler, invester det heller til å øke innvirkningen til prosjekt ditt til en større skala. Å stole på LiveAgent kan gi et betydelig løft til utføringen og suksessen til din visjon.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Gir kundeservice 24/7/365

Bedrifts partnere og kunder ønsker og ha tilgang til informasjon om prosjektet, finansiell deling eller innvirkningen av dine aktiviteter øyeblikkelig, uansett tiden, dagen eller plasseringen. Å lage en lett, samt utrolige verdifull kundeportal med OSSer, samfunns formum eller flere forskjellige kategorier og artikler kan hjelpe dem og få den rette informasjonen hele tiden. Dette sparer også tiden til dine agenter siden kundene har muligheten til og se på svarene selv.

Se hvorfor selskaper velger LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Den mest rimelige hjelpepult løsningen

LiveAgents gratis plan tilbyr gratis kunnskapsbase sammen med andre funksjoner. Med den betalte planen, kan du få enda mer fortsatt for en rimelig pris.

Package Name

Billett

Den beste passformen for små byråer og entreprenører

$15 /mo
Package Name

Billett+chat

For SMBer, profesjonelle markedsførere og store byråer

$29 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan kan hjelpepult programvarer hjelpe din NGO?

Hjelpepult programvarer hjelper å administrere kunde forespørsler. Den gir verktøy for å administrere, tildele og prioriterer billetter, og det å løse komplekse problemer raskere.

Hva er NGO?

Hva er NGO?

Hvorfor bør et utdannings institusjon bruke hjelpepult programvarer?

Hjelpepult programvarer for et utdannings institusjon hjelper dem med og løse problemer og oppgaver mens de gir studenter og fakulteter enkel tilgang til informasjon.

Related Articles to Education NGO
Få bukt med kunder som forlater handlekurven og gjenvinn kundene med LiveAgents avanserte livechat og automatiseringsfunksjoner. Med LiveAgent er det enkelt.

Begrens & gjenvinn forlatte handlekurver

For å begrense forlatte handlekurver er det viktig å tilby kundestøtte via livechat og flere kanaler. Ifølge Forrester er dette en av de viktigste tjenestene en nettside kan tilby. Overvåk hvor i kjøpsprosessen kundene forlater handlekurvene, og tilby positiv opplevelse gjennom proaktive chat-invitasjoner for å overbevise kunden om at din nettbutikk er den riktige å handle fra.

Lag fantastiske kundeportaler, kunnskapsbaser og komplekse IVR-trær. Filtrer billetter i henhold til koder, avdelinger, problemer eller kommunikasjonskanaler. Tilordne og automatisk overføre ticketansvaret til agenter eller avdelinger. Organiser, overfør og løs kundespørsmål fra et sentralisert dashbord. Alt sammen med LiveAgent.

La oss løfte kundesupporten din sammen

LiveAgent er en effektiv kundeserviceløsning som mange virksomheter ser på som et flott verktøy for å kommunisere med kunder og forbedre produktiviteten. Mange brukere har uttalt at LiveAgent hjelper dem med å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, øker kundetilfredshet og salg, samt øker tilbakesvars tid og betalt kundeomdannelse sats. Denne kostnadseffektive løsning gir ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

Ser du etter å migrere din data fra Customerly og til en annet løsning? Sjekk ut LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytter du fra Customerly til LiveAgent?

LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

Vis du ser etter et kraftig Crisp alternativ, vurder LiveAgent. Det er en hjelpepult programvare som er full av funksjoner og den raskeste chat widgeten.

Trenger du et Crisp alternativ?

LiveAgent øker kundetilfredshet og konverteringsfrekvensen med sin universelle innboks og mer enn 175 hjelpepultfunksjoner. Programvaren støtter 43 forskjellige språk og er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepultprogramvaren for SMB i 2020. Start din gratis prøveperiode nå og spar tid og penger mens du bygger meningsfulle forhold med dine kunder.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo