Ser du etter et Bitrix24-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Bitrix24-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du lei av din helpdesk programvare?

Vil du bytte til en separat kundeservice programvare? Gi støtte med e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter. Med mer enn 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner kan du sette fokus på kundeservice som aldri før.

Gjør brukerstøtten enklere med riktig programvare og migrer fra Bitrix24 til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyr en assistert Bitrix24-migrering som vil importere alle dataene dine fra Bitrix24 til LiveAgent. Det er gratis og tar bare 5 minutter.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Vurder LiveAgent.
Programvare for kundestøtte for flere kanaler.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mer med LiveAgent

Bitrix24 vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent Bitrix24
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr billettering i plan for $49/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/bruker/måned.
Bitrix24 tilbyr Live Chat i plan for $49/måned.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr Call Center i plan for $49/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplan for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $49/måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Bitrix24 tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $49/måned.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Bitrix24 tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $49/måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrering i billettplanen mot et tilleggsgebyr på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Bitrix24 tilbyr en Instagram-integrasjon i plan for $49/måned.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon i billettplan mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Bitrix24 tilbyr en Viber-integrasjon i plan for $49/måned.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr kunnskapsbase i plan for $49/måned.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Bitrix24 tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr automatisering og regler i plan for $199/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr API-funksjoner i plan for $49/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr IVR-funksjoner i plan for $199/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler i All-inclusive-avtale for $49/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr videosamtaler i plan for $49/måned.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrenset historikk i plan for $49/måned.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $49/måned.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $49/måned.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $99/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $49/måned.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
Bitrix24 tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $49/måned.

3 grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsfrekvensen.

Økt produktivitet

Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være den universelle innboksen vår.

Rik på funksjoner

Med mer enn 175 avanserte helpdesk-funksjoner vil det være enkelt å tilby kundestøtte.

Person deciding between two solutions

Kraftig Bitrix24 alternativ

Vil du fokusere mer på kundestøtten din og tilby en annen løsning til brukerstøtten? LiveAgent er det rette svaret for dine behov.

LiveAgent tilbyr deg verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gi bedre kundestøtte uten ekstra rot i programvaren din. Det vil ikke ødelegge budsjettet ditt. Vi tilbyr deg tre rimelige planer for virksomheten din. I tillegg kan du kjøpe separate funksjoner for å unngå overbetaling eller for å få en plan som passer deg best.

Bedre kundestøtte

Kundebehandling er en viktig del av enhver vellykket virksomhet og bør derfor ikke neglisjeres. Ved å bruke spesiell programvare fokusert på å tilby en bedre løsning for kundebehandling, kan du øke kundetilfredsheten og avkastningen.

Hold dem fornøyde med riktig programvare.

Customer providing review for service on mobile phone

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Do more customer support for less money

Betal bare for det du virkelig trenger

Bitrix24 er et flott verktøy, men det passer kanskje ikke for enhver bedrift. Med LiveAgent får du bare de beste og relevante verktøyene og funksjonene, og du trenger ikke betale for noe du ikke vil bruke.

Vi tilbyr tre rimelige planer som gir deg akkurat det du trenger. Og i tilfelle det ikke er nok, kan du kjøpe separate funksjoner for å forbedre arbeidsflyten din.

Klar for å bytte til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er et Bitrix24-alternativ?

LiveAgent er en kompleks helpdesk-programvare som gjør at virksomheten din kan forbedre/gi den beste kundeopplevelsen. Helpdesk-programvare har funksjoner som en kundeportal, billettsystem, live chat, integrasjoner med sosiale medier, automatisert billettdistribusjon, SLAer og mer. Helpdesk-funksjoner hjelper deg å utnytte alle kundedataene og gir dermed utmerket støtte med en gang.

Hvorfor bør du velge LiveAgent?

LiveAgent er en alt-i-ett-løsning for utmerket kundeservice. Programvaren hjelper bedriften din med å øke kundebevaring, kundetilfredshet, inntekter og forbedre agentarbeidsflyten.

Hvordan kan du migrere fra Bitrix24?

Hvis du ønsker å migrere fra Bitrix24, kan du gjøre det med en gratis migreringsplugin inne i LiveAgent. Men hvis du vil at vi skal hjelpe, hjelper vår kundestøtte gjerne.

Related Articles to Bitrix24 alternativ
LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

Tidio alternativ - LiveAgent

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice og lignende formål. Det nevnes funksjoner, prissetting, integrasjoner, alternativer og oversikt over programvaren. Det gis også informasjon om selskapet og dets kunder. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for LiveAgent-oppdateringer og rabatter. En formidling av oppsettet og installasjonen av LiveAgent skrivebord beskrives også.

LiveAgent er et flott HappyFox-alternativ. LiveAgent har konkurransedyktige priser og en mengde help-desk-funksjoner og integrasjoner. Prøv det selv i dag.

Trenger du et HappyFox alternativ?

LiveAgent er den mest anmeldte og populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020 og et godt alternativ til HappyFox. Det sparer tid og penger, slik at man kan fokusere på å bygge meningsfylte relasjoner med kundene sine. Kundeanmeldelser på Capterra viser at LiveAgent er rimelig med et hjelpsomt støtteteam og avansert automatisering. Brukere har enkelt kunne organisere og integrere systemet for bedre funksjonalitet.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo