Trenger du et dedikert kundesenter til en fast pris? LiveAgent gir deg en sjanse til å sette opp ditt virtuelle kundesenter og gi støtte til kundene dine enkelt og effektivt.
Prøv LiveAgent gratis i dag for å se alle de flotte verktøyene og funksjonene som er tilgjengelige for én pris.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig. | CallHub |
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent tilbyr billettsalg. | CallHub tilbyr ikke billettsalg. |
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat. | CallHub tilbyr ikke Live Chat. |
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned. | CallHub tilbyr Call Center i plan for $199/acc/måned. |
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. | LiveAgent tilbyr selvbetjening. | CallHub tilbyr ikke selvbetjening. |
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Facebook-integrasjon. |
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Twitter-integrasjon. |
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Instagram-integrasjon. |
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke en Viber integrasjon. |
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase. | CallHub tilbyr ikke kunnskapsbase. |
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din. | LiveAgent tilbyr kundeforum. | CallHub tilbyr ikke kundeforum. |
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler. | CallHub tilbyr ikke automatisering og regler. |
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned. | CallHub tilbyr API-funksjoner i plan for $199/acc/måned. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned. | CallHub tilbyr IVR-funksjoner i plan for $199/acc/måned. |
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | CallHub tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset historikk. |
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede nettsteder. |
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper. |
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede billetter/poster. |
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak. |
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. | LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte. |
Hvis du ikke bare vil fokusere på telefonsamtaler, men også gi noe mer til kundene dine, er LiveAgent det riktige valget. Koble til alt du trenger for å lette arbeidsflyten din – e-postkontoer, den raskeste live chatten, kundesenter, støtte for sosiale medier og kunnskapsbase.
Alt dette er til en rimelig pris. LiveAgent tilbyr deg tre rimelige prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. Du får betale på månedlig basis og svare så mye du vil, for én pris.
Gi kundene dine telefonstøtte. Oppsettet vårt er enkelt og tar bare noen få minutter. Når du er ferdig er du klar til å gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du er vant til.
Det er ikke nødvendig å bruke tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg.
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.
LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.
Gi agentene dine alt de trenger for å gi den beste kundestøtten for én pris. Når du har betalt for en plan, er det ingen ekstra kostnader, og du trenger ikke å bekymre deg for å tappe budsjettet.
LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer fullpakket med funksjoner som passer enhver bedrift. I tilfelle du vil ha noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner og bruke dem så mye du vil for én pris.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler opp med andre populære kundesenterløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.
Leter du etter et Hiver-alternativ?
LiveAgent blir anbefalt som en bedre løsning enn Kayako, med merverdi og rask kundestøtte fra supportteamet. Det hjelper med å kategorisere billetter og spore kundenes behov.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
Få tilgang til populær programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og mer med LiveAgent. Start en GRATIS prøveversjon i dag.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
LiveAgent er et kostnadseffektivt verktøy for kundekommunikasjon som forbedrer kundeservice og øker salg. Det tilbyr flere kanaler som live chat, call center og sosiale medier integrasjon.
Leter du etter et osTicket-alternativ?
LiveAgent er et flott verktøy for kundekommunikasjon. Det forbedrer kundeservice og øker produktiviteten. Anbefalt av mange brukere.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer