Trenger du et dedikert kundesenter til en fast pris? LiveAgent gir deg en sjanse til å sette opp ditt virtuelle kundesenter og gi støtte til kundene dine enkelt og effektivt.
Prøv LiveAgent gratis i dag for å se alle de flotte verktøyene og funksjonene som er tilgjengelige for én pris.
Funksjoner | Liveagent Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig. | CallHub |
---|---|---|
Billetter Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent tilbyr billettsalg. | CallHub tilbyr ikke billettsalg. |
Live Chat En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat. | CallHub tilbyr ikke Live Chat. |
Anropssenter Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned. | CallHub tilbyr Call Center i plan for $199/acc/måned. |
Selvbetjening En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. | LiveAgent tilbyr selvbetjening. | CallHub tilbyr ikke selvbetjening. |
Facebook En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Facebook-integrasjon. |
Twitter En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Twitter-integrasjon. |
Instagram En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke Instagram-integrasjon. |
Viber En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon. | CallHub tilbyr ikke en Viber integrasjon. |
Kunnskapsbase Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase. | CallHub tilbyr ikke kunnskapsbase. |
Kundeforum En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din. | LiveAgent tilbyr kundeforum. | CallHub tilbyr ikke kundeforum. |
Automasjon og regler Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler. | CallHub tilbyr ikke automatisering og regler. |
API Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned. | CallHub tilbyr API-funksjoner i plan for $199/acc/måned. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned. | CallHub tilbyr IVR-funksjoner i plan for $199/acc/måned. |
Videosamtaler En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | CallHub tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historikk Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset historikk. |
Ubegrenset antall nettsteder Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede nettsteder. |
Ubegrensede chat-knapper Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper. |
Ubegrenset antall billetter/poster Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster. | CallHub tilbyr ikke ubegrensede billetter/poster. |
Ubegrenset samtaleopptak Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak. |
Ubegrenset 24/7-støtte Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. | LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7. | CallHub tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte. |
Hvis du ikke bare vil fokusere på telefonsamtaler, men også gi noe mer til kundene dine, er LiveAgent det riktige valget. Koble til alt du trenger for å lette arbeidsflyten din – e-postkontoer, den raskeste live chatten, kundesenter, støtte for sosiale medier og kunnskapsbase.
Alt dette er til en rimelig pris. LiveAgent tilbyr deg tre rimelige prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. Du får betale på månedlig basis og svare så mye du vil, for én pris.
Gi kundene dine telefonstøtte. Oppsettet vårt er enkelt og tar bare noen få minutter. Når du er ferdig er du klar til å gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du er vant til.
Det er ikke nødvendig å bruke tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg.
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.
LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.
Gi agentene dine alt de trenger for å gi den beste kundestøtten for én pris. Når du har betalt for en plan, er det ingen ekstra kostnader, og du trenger ikke å bekymre deg for å tappe budsjettet.
LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer fullpakket med funksjoner som passer enhver bedrift. I tilfelle du vil ha noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner og bruke dem så mye du vil for én pris.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.
Lurer du på hvordan vi måler opp med andre populære kundesenterløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team