Trenger du et dedikert kundesenter til en fast pris? LiveAgent gir deg en sjanse til å sette opp ditt virtuelle kundesenter og gi støtte til kundene dine enkelt og effektivt.
Prøv LiveAgent gratis i dag for å se alle de flotte verktøyene og funksjonene som er tilgjengelige for én pris.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
CallHub
|
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr billettsalg.
|
CallHub tilbyr ikke billettsalg.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
CallHub tilbyr ikke Live Chat.
|
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
|
CallHub tilbyr Call Center i plan for $199/acc/måned.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjening.
|
CallHub tilbyr ikke selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
|
CallHub tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
|
CallHub tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
|
CallHub tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
|
CallHub tilbyr ikke en Viber integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
|
CallHub tilbyr ikke kunnskapsbase.
|
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
CallHub tilbyr ikke kundeforum.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
CallHub tilbyr ikke automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
|
CallHub tilbyr API-funksjoner i plan for $199/acc/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
|
CallHub tilbyr IVR-funksjoner i plan for $199/acc/måned.
|
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
CallHub tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrenset historikk.
|
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
|
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrensede billetter/poster.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
|
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
|
CallHub tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte.
|
Hvis du ikke bare vil fokusere på telefonsamtaler, men også gi noe mer til kundene dine, er LiveAgent det riktige valget. Koble til alt du trenger for å lette arbeidsflyten din – e-postkontoer, den raskeste live chatten, kundesenter, støtte for sosiale medier og kunnskapsbase.
Alt dette er til en rimelig pris. LiveAgent tilbyr deg tre rimelige prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. Du får betale på månedlig basis og svare så mye du vil, for én pris.
Gi kundene dine telefonstøtte. Oppsettet vårt er enkelt og tar bare noen få minutter. Når du er ferdig er du klar til å gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du er vant til.
Det er ikke nødvendig å bruke tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg.
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.
LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.
Gi agentene dine alt de trenger for å gi den beste kundestøtten for én pris. Når du har betalt for en plan, er det ingen ekstra kostnader, og du trenger ikke å bekymre deg for å tappe budsjettet.
LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer fullpakket med funksjoner som passer enhver bedrift. I tilfelle du vil ha noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner og bruke dem så mye du vil for én pris.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler opp med andre populære kundesenterløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent er et billettsystem med kundesenterfunksjoner. Du kan bruke det til å gi støtte til kundene dine på tverr av ulike kanaler. E-post, live chat, kundeportal, kundesenter eller sosiale medier, LiveAgent kan håndtere alle forespørsler.
Du bør bytte til LiveAgent hvis du ønsker å gi kundestøtte på flere kanaler. LiveAgents billettsystem håndterer også kundesentre slik at du ikke mister kundeanropsmulighetene med programvaren vår
Ja, LiveAgent lar deg sette opp kundesenteret enten med softphones eller maskinvaretelefoner. Det støtter en stor liste av VoIP-leverandører, slik at du kan velge den du foretrekker og begynne å tilby kundestøtte over telefon.
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer