Ser du etter et CallHub-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste CallHub-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Trenger du et dedikert kundesenter til en fast pris? LiveAgent gir deg en sjanse til å sette opp ditt virtuelle kundesenter og gi støtte til kundene dine enkelt og effektivt.

Prøv LiveAgent gratis i dag for å se alle de flotte verktøyene og funksjonene som er tilgjengelige for én pris.

  • Lei av helpdesk-programvaren din? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Ikke begrens deg til kun telefonsamtaler.
Bruk flere kanaler. Med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mer med LiveAgent

CallHub vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
CallHub
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
CallHub tilbyr ikke billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
CallHub tilbyr ikke Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
CallHub tilbyr Call Center i plan for $199/acc/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening.
CallHub tilbyr ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
CallHub tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
CallHub tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
CallHub tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
CallHub tilbyr ikke en Viber integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
CallHub tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
CallHub tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
CallHub tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
CallHub tilbyr API-funksjoner i plan for $199/acc/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
CallHub tilbyr IVR-funksjoner i plan for $199/acc/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
CallHub tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
CallHub tilbyr ikke ubegrenset historikk.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
CallHub tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
CallHub tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
CallHub tilbyr ikke ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
CallHub tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
CallHub tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte.
Person deciding between two solutions

Kraftig CallHub-alternativ

Hvis du ikke bare vil fokusere på telefonsamtaler, men også gi noe mer til kundene dine, er LiveAgent det riktige valget. Koble til alt du trenger for å lette arbeidsflyten din – e-postkontoer, den raskeste live chatten, kundesenter, støtte for sosiale medier og kunnskapsbase.

Alt dette er til en rimelig pris. LiveAgent tilbyr deg tre rimelige prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. Du får betale på månedlig basis og svare så mye du vil, for én pris.

Kundeservice og brukerstøtte

Gi kundene dine telefonstøtte. Oppsettet vårt er enkelt og tar bare noen få minutter. Når du er ferdig er du klar til å gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du er vant til.

Det er ikke nødvendig å bruke tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg.

Voice and video calls supported

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Kundeservice og brukerstøtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Kundeservice og brukerstøtte

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rik på funksjoner

Rimelige priser

LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Do more customer support for less money

Få alt til en fast pris

Gi agentene dine alt de trenger for å gi den beste kundestøtten for én pris. Når du har betalt for en plan, er det ingen ekstra kostnader, og du trenger ikke å bekymre deg for å tappe budsjettet.

LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer fullpakket med funksjoner som passer enhver bedrift. I tilfelle du vil ha noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner og bruke dem så mye du vil for én pris.

Klar for en forandring?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er et CallHub-alternativ?

LiveAgent er et billettsystem med kundesenterfunksjoner. Du kan bruke det til å gi støtte til kundene dine på tverr av ulike kanaler. E-post, live chat, kundeportal, kundesenter eller sosiale medier, LiveAgent kan håndtere alle forespørsler.

Hvorfor bør du bytte til LiveAgent fra CallHub?

Du bør bytte til LiveAgent hvis du ønsker å gi kundestøtte på flere kanaler. LiveAgents billettsystem håndterer også kundesentre slik at du ikke mister kundeanropsmulighetene med programvaren vår

Gir LiveAgent kundesentertjenester?

Ja, LiveAgent lar deg sette opp kundesenteret enten med softphones eller maskinvaretelefoner. Det støtter en stor liste av VoIP-leverandører, slik at du kan velge den du foretrekker og begynne å tilby kundestøtte over telefon.

Relaterte Ressurser tilCallHub alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo