Unngå å levere dårlig kundestøtte ved å la kundene vurdere responsen og svarene fra kundestøtteagentene dine. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Ranking”-funksjonen til LiveAgent.
Kundene dine kan gi tilbakemelding om støtteopplevelsen ved å vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. La kundene dine vurdere agentens chat– og e-postsvar.
Agentrangering oversikt
LiveAgent tilbyr en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kundens kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved å lære mer om agentene dine kan du belønne de beste agentene dine og støtte de som ikke presterer for øyeblikket. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Ranking”-funksjonen til LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.