LiveAgent tilbyr en agentrapport over arbeidstid, besvarte billetter, chatter, anrop, salg, belønninger og mer (se alle alternativer nedenfor) fra en bestemt tidsperiode. Individuelle oppføringer kan sorteres etter tidsrom, avdeling, kanal og agent. Agentrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsalternativer for agentrapporter (kolonner):
- Tagger
- Svar
- Nye svar gjennomsnittlig tid
- Åpne svar gjennomsnittlig tid
- Telefonsamtaler
- Tapte telefonsamtaler
- Telefonsamtale minutter
- Chattemeldinger
- Chat
- Tapte chatter
- Henting av chat gjennomsnittlig tid
- Chat gjennomsnittlig tid
- Ikke rangert
- Ikke rangert %
- Belønninger
- Belønninger %
- Straffer
- Straffer %
- Innkommende meldinger
- Innkommende samtaler
- Ferdige samtaler
- Innkommende chatter
- Ferdige chatter
Agentrapport kan vise dataene dine i disse typene diagrammer:
Bruk agentrapporter med API
Bruk LiveAgent REST API for å finne verdier fra agentrapporter.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Agentbruk er prosentandelen av tiden agenter bruker på kundeanrop. Beregningen er (Total tid brukt på samtaler / Total tid brukt på skift) x 100. Gjennomsnittlig bruk av servicedeskagenter er 48%. Forbedre agentutnyttelsen ved å bruke en pålitelig helpdesk-programvare som LiveAgent og regelmessige agentopplæringsseminarer.