Leter duetter et Helpshift-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Helpshift-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av din gamle helpdesk programvare?

Helpshift er et flott verktøy, men ikke alle gode verktøy passer virksomheten din. Derfor leter du kanskje etter et godt alternativ til Helpshift. Har du prøvd LiveAgent ennå?

LiveAgent er den ultimate omnichannel help desk programvareløsningen for bedrifter i alle størrelser eller bransjer. Øk kundeengasjementet ditt, få bedre tilbakemeldinger og forbedre kundeservicen din med LiveAgent i dag. Les mer og finn ut om ticketsystemet vårt og andre kule verktøy og funksjoner.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

3 fordeler med å migrere til LiveAgent

Forbedret tilfredshet

Bedre kundetilfredshet med chatwidgeten vår og flere funksjoner på nettstedet ditt

Bedre kundeengasjement

Ta kontakt med kunden din med proaktive funksjoner

Sparer tid og penger

LiveAgent vil ikke ødelegge budsjettet ditt, prisene er rettferdige og du får det du betaler for. Bruk akkurat det du trenger for å gi fullverdig kundeservice.

HelpShift vs LiveAgent på et blunk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
HelpShift
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ticketplan for $60 per agent per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29 per agent per måned.
HelpShift tilbyr Live Chat i plan for $65 per agent per måned.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpShift tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpShift offers tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $60 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Twitter-integrasjon..
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $60 per agent per måned.
LKundeforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforumum.
HelpShift tilbyr ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr automatisering og regler i plan for $40 per agent per måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift offers tilbyr API-funksjoner i plan for $60 per måned.
Interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpShift tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpShift tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $60 per agent per måned.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $60 per agent per måned.
Ubegrenset chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i ticketplan for $15 per agent per måned
HelpShift tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $60 per agent per måned..
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpShift tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpShift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $60 per agent per måned.
increase availability

Helpshift-alternativ som ikke vil svikte deg

Helpshift er rett og slett flott. Det er imidlertid en grunn til at konkurranse er der, og du vil kanskje bytte til en programvare som passer deg bedre. Derfor er vi her for å fortelle deg om LiveAgent.

LiveAgent tilbyr deg de beste verktøyene i en kundeservicedesk-løsning. Vi snakker et pålitelig ticketsystem, super rask chattefunksjon, kunnskapsbase, call center og til og med støtte for sosiale medier, som Facebook messenger, Instagram eller til og med Viber. Alt er plassert praktisk i ett dashbord, hvor du kan holde oversikt over alle kanaler. Å tilby god kundeservice kan ikke bli bedre enn med alle verktøy under ett og samme tak.

LiveAgents verktøysett

Den raskeste Live-chat

LiveAgent er stolte over å tilby en superrask live chat-widget til sine kunder. Og det er den raskeste på markedet, med en chattehastighet på 2,5 sekunder. Nå kan du virkelig tilby lynrask hjelp til kundene dine.

Live chat kan gjøre underverker for kundeservicen din. Gjør nettstedseere om til betalende kunder ved å plassere en chatinvitasjon på nettstedet ditt. Se hva de skriver før de trykker på send med funksjonen for skrivevisning i sanntid. Gi rask hjelp og informasjon når det trengs.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Ta en titt på chatten vår i action

Finn ut hvordan chatten vår fungerer og hva du kan gjøre med den i denne videoen.

Bla også gjennom vår LiveAgent YouTube-kanal for å finne flere videoer om verktøy og funksjoner i vår helpdesk-programvare

Bli tilfreds med riktig kundeserviceverktøy

For å lede og jobbe i et flott kontaktsenter, og få gode tilbakemeldinger, må du være fornøyd med programvaren for kundesupport. Det betyr å få god kundeopplevelse i tillegg til kjernefunksjonalitetene.

LiveAgent tilbyr 24/7 support til alle sine kunder, og vi kan tilby agenter med fullstendig erfaring, sammen med vårt verktøysett. Vi bruker de samme verktøyene som du gjør, slik at du vet hva du kan forvente. Kontakt oss slik du vil. Send oss ​​en e-post, ring oss eller prat med oss. Det er ditt valg, og vi vil gjøre vårt beste for å gi deg den beste brukeropplevelsen og råd om feilsøking.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

get inspired

Save more with LiveAgent

Ta en titt på resultatene fra kundeopplevelsen vår

Sammenlign oss med andre helpdesk programvarer

Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære help desk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
    Relaterte artikler tilHelpshift alternativ
    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

    Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

    LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

    Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

    Leter du etter et alternativ til Helprace?

    LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.

    LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

    Ser du etter et alternativ til OTRS?

    LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.

    Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

    Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

    LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

    bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

    Brukervennlige alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x