Helpshift er et flott verktøy, men ikke alle gode verktøy passer virksomheten din. Derfor leter du kanskje etter et godt alternativ til Helpshift. Har du prøvd LiveAgent ennå?
LiveAgent er den ultimate omnichannel help desk programvareløsningen for bedrifter i alle størrelser eller bransjer. Øk kundeengasjementet ditt, få bedre tilbakemeldinger og forbedre kundeservicen din med LiveAgent i dag. Les mer og finn ut om ticketsystemet vårt og andre kule verktøy og funksjoner.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Bedre kundetilfredshet med chatwidgeten vår og flere funksjoner på nettstedet ditt
LiveAgent vil ikke ødelegge budsjettet ditt, prisene er rettferdige og du får det du betaler for. Bruk akkurat det du trenger for å gi fullverdig kundeservice.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
|
HelpShift
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
|
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr ticketplan for $60 per agent per måned.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr Live Chat i plan for $65 per agent per måned.
|
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
HelpShift tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
HelpShift offers tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $60 per agent per måned.
|
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
HelpShift tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
HelpShift tilbyr ikke Twitter-integrasjon..
|
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
HelpShift tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
HelpShift tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $60 per agent per måned.
|
LKundeforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforumum.
|
HelpShift tilbyr ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr automatisering og regler i plan for $40 per agent per måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift offers tilbyr API-funksjoner i plan for $60 per måned.
|
Interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
|
HelpShift tilbyr ikke ISR-funksjoner.
|
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
HelpShift tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $60 per agent per måned.
|
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $60 per agent per måned.
|
Ubegrenset chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i ticketplan for $15 per agent per måned
|
HelpShift tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $60 per agent per måned..
|
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
HelpShift tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
HelpShift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak
|
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HelpShift tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $60 per agent per måned.
|
Helpshift er rett og slett flott. Det er imidlertid en grunn til at konkurranse er der, og du vil kanskje bytte til en programvare som passer deg bedre. Derfor er vi her for å fortelle deg om LiveAgent.
LiveAgent tilbyr deg de beste verktøyene i en kundeservicedesk-løsning. Vi snakker et pålitelig ticketsystem, super rask chattefunksjon, kunnskapsbase, call center og til og med støtte for sosiale medier, som Facebook messenger, Instagram eller til og med Viber. Alt er plassert praktisk i ett dashbord, hvor du kan holde oversikt over alle kanaler. Å tilby god kundeservice kan ikke bli bedre enn med alle verktøy under ett og samme tak.
LiveAgent er stolte over å tilby en superrask live chat-widget til sine kunder. Og det er den raskeste på markedet, med en chattehastighet på 2,5 sekunder. Nå kan du virkelig tilby lynrask hjelp til kundene dine.
Live chat kan gjøre underverker for kundeservicen din. Gjør nettstedseere om til betalende kunder ved å plassere en chatinvitasjon på nettstedet ditt. Se hva de skriver før de trykker på send med funksjonen for skrivevisning i sanntid. Gi rask hjelp og informasjon når det trengs.Finn ut hvordan chatten vår fungerer og hva du kan gjøre med den i denne videoen.
Bla også gjennom vår LiveAgent YouTube-kanal for å finne flere videoer om verktøy og funksjoner i vår helpdesk-programvare
For å lede og jobbe i et flott kontaktsenter, og få gode tilbakemeldinger, må du være fornøyd med programvaren for kundesupport. Det betyr å få god kundeopplevelse i tillegg til kjernefunksjonalitetene.
LiveAgent tilbyr 24/7 support til alle sine kunder, og vi kan tilby agenter med fullstendig erfaring, sammen med vårt verktøysett. Vi bruker de samme verktøyene som du gjør, slik at du vet hva du kan forvente. Kontakt oss slik du vil. Send oss en e-post, ring oss eller prat med oss. Det er ditt valg, og vi vil gjøre vårt beste for å gi deg den beste brukeropplevelsen og råd om feilsøking.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer