Leter duetter et Helpshift-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Helpshift-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av din gamle helpdesk programvare?

Helpshift er et flott verktøy, men ikke alle gode verktøy passer virksomheten din. Derfor leter du kanskje etter et godt alternativ til Helpshift. Har du prøvd LiveAgent ennå?

LiveAgent er den ultimate omnichannel help desk programvareløsningen for bedrifter i alle størrelser eller bransjer. Øk kundeengasjementet ditt, få bedre tilbakemeldinger og forbedre kundeservicen din med LiveAgent i dag. Les mer og finn ut om ticketsystemet vårt og andre kule verktøy og funksjoner.

  • Lei av din gamle helpdesk programvare? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Lei av din gamle helpdesk programvare? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

3 fordeler med å migrere til LiveAgent

3 fordeler med å migrere til LiveAgent

Forbedret tilfredshet

Bedre kundetilfredshet med chatwidgeten vår og flere funksjoner på nettstedet ditt

Forbedret tilfredshet

Bedre kundeengasjement

Ta kontakt med kunden din med proaktive funksjoner
Bedre kundeengasjement

Sparer tid og penger

LiveAgent vil ikke ødelegge budsjettet ditt, prisene er rettferdige og du får det du betaler for. Bruk akkurat det du trenger for å gi fullverdig kundeservice.

HelpShift vs LiveAgent på et blunk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
HelpShift
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ticketplan for $60 per agent per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29 per agent per måned.
HelpShift tilbyr Live Chat i plan for $65 per agent per måned.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpShift tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpShift offers tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $60 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Twitter-integrasjon..
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $60 per agent per måned.
LKundeforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforumum.
HelpShift tilbyr ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr automatisering og regler i plan for $40 per agent per måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift offers tilbyr API-funksjoner i plan for $60 per måned.
Interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpShift tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpShift tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrenset historie in ticketplan for $60 per agent per måned.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $60 per agent per måned.
Ubegrenset chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i ticketplan for $15 per agent per måned
HelpShift tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $60 per agent per måned..
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpShift tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpShift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $60 per agent per måned.
increase availability

Helpshift-alternativ som ikke vil svikte deg

Helpshift er rett og slett flott. Det er imidlertid en grunn til at konkurranse er der, og du vil kanskje bytte til en programvare som passer deg bedre. Derfor er vi her for å fortelle deg om LiveAgent.

LiveAgent tilbyr deg de beste verktøyene i en kundeservicedesk-løsning. Vi snakker et pålitelig ticketsystem, super rask chattefunksjon, kunnskapsbase, call center og til og med støtte for sosiale medier, som Facebook messenger, Instagram eller til og med Viber. Alt er plassert praktisk i ett dashbord, hvor du kan holde oversikt over alle kanaler. Å tilby god kundeservice kan ikke bli bedre enn med alle verktøy under ett og samme tak.

LiveAgents verktøysett

Den raskeste Live-chat

LiveAgent er stolte over å tilby en superrask live chat-widget til sine kunder. Og det er den raskeste på markedet, med en chattehastighet på 2,5 sekunder. Nå kan du virkelig tilby lynrask hjelp til kundene dine.

Live chat kan gjøre underverker for kundeservicen din. Gjør nettstedseere om til betalende kunder ved å plassere en chatinvitasjon på nettstedet ditt. Se hva de skriver før de trykker på send med funksjonen for skrivevisning i sanntid. Gi rask hjelp og informasjon når det trengs.
Definition of customer engagement
Youtube video:

Ta en titt på chatten vår i action

Finn ut hvordan chatten vår fungerer og hva du kan gjøre med den i denne videoen.

Bla også gjennom vår LiveAgent YouTube-kanal for å finne flere videoer om verktøy og funksjoner i vår helpdesk-programvare

Bli tilfreds med riktig kundeserviceverktøy

For å lede og jobbe i et flott kontaktsenter, og få gode tilbakemeldinger, må du være fornøyd med programvaren for kundesupport. Det betyr å få god kundeopplevelse i tillegg til kjernefunksjonalitetene.

LiveAgent tilbyr 24/7 support til alle sine kunder, og vi kan tilby agenter med fullstendig erfaring, sammen med vårt verktøysett. Vi bruker de samme verktøyene som du gjør, slik at du vet hva du kan forvente. Kontakt oss slik du vil. Send oss ​​en e-post, ring oss eller prat med oss. Det er ditt valg, og vi vil gjøre vårt beste for å gi deg den beste brukeropplevelsen og råd om feilsøking.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

get inspired

Save more with LiveAgent

Ta en titt på resultatene fra kundeopplevelsen vår

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Relaterte Ressurser tilHelpshift alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo