Kontaktsenter programvare

Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

h3>Øk kundestøtteinnsatsen din med LiveAgents flerkanals kontaktsenter i dag.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst


Kom i gang | 14 dager gratis


Se det i aksjon

Brukt av

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Skap sømløs serviceopplevelse med kontaktsenterprogramvare

Dagens digitalt kunnskapsrike forbrukere bruker flere plattformer for å nå ut til selskaper, og forventer en enhetlig opplevelse på tvers av dem alle. Det er grunnen til at de fleste kundevendte virksomheter allerede har tatt i bruk kontaktsenterløsninger for å møte kundenes behov for en sømløs omni-channel opplevelse.

Uansett hvilke kanaler kundene dine bruker – med LiveAgents kontaktsenterprogramvare kan du enkelt, praktisk og effektivt administrere alle kundeinteraksjoner fra ett sted.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

undraw_key_points_ig28

Hva er en kontaktsener programvare?

Kontaktsenterprogramvare er et verktøy som lar bedrifter strømlinjeforme kundekommunikasjon på tvers av alle potensielle kontaktpunkter og kanaler. Disse kan inkludere tale, VoIP, e-post, live chat, tekst og sosiale medieplattformer.

Med et økende antall virksomheter som implementerer kontaktsenterløsninger, forventes det globale kontaktsentersystemets markedsstørrelse å nå USD 47,76 milliarder innen 2025.

Hvorfor trenger du en sky-kontaktsenterprogramvare

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for å stole på tradisjonelle lokale løsninger. Det betyr at det å kunne sette opp og kjøre et kraftig kontaktsentersystem med robuste funksjoner ikke lenger krever dyr maskinvare, infrastruktur og profesjonelle IT-team for å administrere det.

Skybaserte løsninger er egnet for både små bedrifter og store organisasjoner, siden de gir stor skalerbarhet, fleksibilitet, tilbyr forbedret sikkerhet og er svært kostnadseffektive.

undraw_maintenance_cn7j

Hva du kan forvente av å bruke kontaktsenterløsninger

Statistic icon

Bedre tjenesteadministrasjon

Rapporterings- og analysefunksjoner i kontaktsenter systemverktøy gjør det enkelt for ledere å overvåke og administrere alle aspekter av tjenestedriften deres, spore kritiske tjenestemålinger og få innsikt i hvordan agenter opptrer.

Union icon

Forbedret datasikkerhet

Programvareløsninger for kontaktsenter gir avanserte sikkerhetsfunksjoner, inkludert datakryptering og sikkerhetskopiering av data for å beskytte sensitiv kundeinformasjon.

Tachometer icon

Forbedret produktivitet

Systemplattformer for kontaktsenter er fullpakket med et rikt sett med funksjoner som gjør det mulig for agenter å holde styr på kundeinformasjon og lar dem løse problemer raskt og profesjonelt samtidig som de opprettholder høy produktivitet nivåer.

Ytterligere fordeler med kontaktsenterprogramvare

live chat increases sales

Reduserte støtte kostnader

Å effektivisere, automatisere og optimalisere støtteprosessene dine betyr kortere responstider, raskere oppløsninger og færre gjentatte anrop – alt bidrar til økt støtteeffektivitet og lavere driftskostnader.

Integrations pricing-icon

Økte salgsmuligheter

Med umiddelbar tilgang til omfattende kundedata, alt fra personlig informasjon til hver enkelt kundes kjøps- og servicehistorikk, kan agenter kryss- og opp-selge relevante produkter eller tjenester når det er hensiktsmessig.

Alt-i-ett flerkanals kontaktsenterprogramvare fra LiveAgent

LiveAgents kontaktsentersystem er en flerkanals, funksjonsrik løsning som gjør støtten din mer effektiv og kundene dine fornøyde.

Fullt funksjonell billettsalg

LiveAgents kontaktsenterprogramvare tilbyr et komplett utvalg av billettfunksjoner, inkludert smart billettdistribusjon, arbeidsflytautomatisering, enkel ansvarsadministrasjon, ferdige svar og maler, SLA-administrasjon, splitting og sammenslåing av billetter, team-samarbeidsverktøy, rapportering og mye mer for rask og effektiv billettoppløsning.

https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Støtte for direktechat

Live chat er en av kjernefunksjonene til LiveAgents kontaktsenterplattform som lar deg gi den umiddelbare støtten som dagens forbrukere forventer fra merkevarer.

LiveAgents live chat er fullpakket med dusinvis av både vanlige og unike live chat-funksjoner, inkludert flere alternativer for chatruting, proaktive chatinvitasjoner, online besøksovervåking, sanntids skrivevisning og mer.

Finn ut mer

Tale- og videosamtaler

Et skybasert kundesenter er en integrert komponent i LiveAgents komplekse kontaktsenterløsning. Den lar deg motta anrop fra fasttelefoner eller fra nettstedet ditt, designe selv de mest kompliserte og personlige IVR-trærne, definere regler for å automatisere samtaleruting og samtaleoverføringer, foreta ubegrensede samtaleopptak og mye mer.

https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Integrasjon av sosiale medier

65 % av personer i alderen 18–34 mener sosiale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent integreres med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram for å hjelpe deg med å overvåke og svare på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler fra ett enkelt dashbord. Med LiveAgent er det ikke nødvendig å bytte mellom ulike sosiale kontoer eller å overvåke flere enheter.

Finn ut mer

Fullstendig alt-i-ett-løsning

70 % av forbrukerne foretrekker å bruke et selskaps nettsted for å få svar på spørsmålene deres i stedet for å bruke telefon eller e-post for å kontakte selskaper. Med LiveAgent kan du utvide støttefunksjonene dine ved å aktivere en fullt tilpassbar selvbetjeningsportal med en kunnskapsbase, vanlige spørsmål og kundefora, som gir kundene mulighet til å løse problemer på egenhånd uten å involvere agentene dine.

book lover - illustration

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Trenger du et kontaktsenterprogramvare?

Med en rekke leverandører av kontaktsenterprogramvare på markedet, kan det være komplisert å velge en. Når du vet hvilken type kontaktsenterprogramvare du leter etter, bør du vurdere å lage en liste over funksjoner du må ha som er avgjørende for kundestøtteteamet ditt. Mens noen tilbyr grunnleggende kontaktsenterfunksjonalitet, inkluderer andre avanserte funksjoner. Hos LiveAgent har vi bygget en flerkanals kontaktsenterløsning med mer enn 179+ funksjoner tilgjengelig for øyeblikket og over 40 integrasjoner inkludert.

Finn ut mer

Hvorfor LiveAgents kontaktsenterprogramvare er den rette for deg

Cloud icon

Skybasert teknologi

Gled deg over rask distribusjon, brukervennlighet, avansert sikkerhet og andre fordeler med skybasert teknologi.

Lovely customer icon

Klarert av 30 000 bedrifter

Over 30 000 bedrifter i ulike bransjer har valgt LiveAgent som sitt kundestøtteverktøy.

Buble icon

Skalerbar & kan tilpasses

Programvaren kan enkelt skaleres og tilpasses i henhold til dine spesifikke krav.

Savings illustration

Velg en plan som passer din bedrift

Den beste kontaktsenterprogramvaren er en som er perfekt i tråd med forretningsmålene dine, kundestøttebehovene dine og budsjettet ditt.

LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – inkludert en helt gratis – uten kontrakter eller skjulte avgifter, med fullstendig transparente og rettferdige priser, fakturert kun for reell bruk hver måned. Du kan også nedgradere og oppgradere planen din, og legge til eller fjerne agenter når som helst.

Finn ut mer

Kundesupport Ordbok - Brand Advocate

Merkevareambassadør

Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

Galleri for chatteinvitasjoner

Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

Agent kollisjon påvist

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

WYSIWYG-editor

WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x