Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

h3>Øk kundestøtteinnsatsen din med LiveAgents flerkanals kontaktsenter i dag.
  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Skap sømløs serviceopplevelse med kontaktsenterprogramvare

Dagens digitalt kunnskapsrike forbrukere bruker flere plattformer for å nå ut til selskaper, og forventer en enhetlig opplevelse på tvers av dem alle. Det er grunnen til at de fleste kundevendte virksomheter allerede har tatt i bruk kontaktsenterløsninger for å møte kundenes behov for en sømløs omni-channel opplevelse.

Uansett hvilke kanaler kundene dine bruker – med LiveAgents kontaktsenterprogramvare kan du enkelt, praktisk og effektivt administrere alle kundeinteraksjoner fra ett sted.

  • Skap sømløs serviceopplevelse med kontaktsenterprogramvare - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Skap sømløs serviceopplevelse med kontaktsenterprogramvare - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders
key points illustration

Hva er en kontaktsener programvare?

Kontaktsenterprogramvare er et verktøy som lar bedrifter strømlinjeforme kundekommunikasjon på tvers av alle potensielle kontaktpunkter og kanaler. Disse kan inkludere tale, VoIP, e-post, live chat, tekst og sosiale medieplattformer.

Med et økende antall virksomheter som implementerer kontaktsenterløsninger, forventes det globale kontaktsentersystemets markedsstørrelse å nå USD 47,76 milliarder innen 2025.

Hvorfor trenger du en sky-kontaktsenterprogramvare

Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for å stole på tradisjonelle lokale løsninger. Det betyr at det å kunne sette opp og kjøre et kraftig kontaktsentersystem med robuste funksjoner ikke lenger krever dyr maskinvare, infrastruktur og profesjonelle IT-team for å administrere det.

Skybaserte løsninger er egnet for både små bedrifter og store organisasjoner, siden de gir stor skalerbarhet, fleksibilitet, tilbyr forbedret sikkerhet og er svært kostnadseffektive.

maintenance - illustration

Hva du kan forvente av å bruke kontaktsenterløsninger

Hva du kan forvente av å bruke kontaktsenterløsninger

Bedre tjenesteadministrasjon

Rapporterings- og analysefunksjoner i kontaktsenter systemverktøy gjør det enkelt for ledere å overvåke og administrere alle aspekter av tjenestedriften deres, spore kritiske tjenestemålinger og få innsikt i hvordan agenter opptrer.

Bedre tjenesteadministrasjon

Forbedret datasikkerhet

Programvareløsninger for kontaktsenter gir avanserte sikkerhetsfunksjoner, inkludert datakryptering og sikkerhetskopiering av data for å beskytte sensitiv kundeinformasjon.

Forbedret datasikkerhet

Forbedret produktivitet

Systemplattformer for kontaktsenter er fullpakket med et rikt sett med funksjoner som gjør det mulig for agenter å holde styr på kundeinformasjon og lar dem løse problemer raskt og profesjonelt samtidig som de opprettholder høy produktivitet nivåer.

Ytterligere fordeler med kontaktsenterprogramvare

live chat increases sales

Reduserte støtte    kostnader

Å effektivisere, automatisere og optimalisere støtteprosessene dine betyr kortere responstider, raskere oppløsninger og færre gjentatte anrop – alt bidrar til økt støtteeffektivitet og lavere driftskostnader. span>

Integrations pricing-icon

Økte salgsmuligheter

Med umiddelbar tilgang til omfattende kundedata, alt fra personlig informasjon til hver enkelt kundes kjøps- og servicehistorikk, kan agenter kryss- og opp-selge relevante produkter eller tjenester når det er hensiktsmessig.

Alt-i-ett flerkanals kontaktsenterprogramvare fra LiveAgent

LiveAgents kontaktsentersystem er en flerkanals, funksjonsrik løsning som gjør støtten din mer effektiv og kundene dine fornøyde.

Fullt funksjonell billettsalg

LiveAgents kontaktsenterprogramvare tilbyr et komplett utvalg av billettfunksjoner, inkludert smart billettdistribusjon, arbeidsflytautomatisering, enkel ansvarsadministrasjon, ferdige svar og maler, SLA-administrasjon, splitting og sammenslåing av billetter, team-samarbeidsverktøy, rapportering og mye mer for rask og effektiv billettoppløsning.

Youtube video:
Youtube video:

Støtte for direktechat

Live chat er en av kjernefunksjonene til LiveAgents kontaktsenterplattform som lar deg gi den umiddelbare støtten som dagens forbrukere forventer fra merkevarer.

LiveAgents live chat er fullpakket med dusinvis av både vanlige og unike live chat-funksjoner, inkludert flere alternativer for chatruting, proaktive chatinvitasjoner, online besøksovervåking, sanntids skrivevisning og mer.

Tale- og videosamtaler

Et skybasert kundesenter er en integrert komponent i LiveAgents komplekse kontaktsenterløsning. Den lar deg motta anrop fra fasttelefoner eller fra nettstedet ditt, designe selv de mest kompliserte og personlige IVR-trærne, definere regler for å automatisere samtaleruting og samtaleoverføringer, foreta ubegrensede samtaleopptak og mye mer.

Youtube video:
Youtube video:

Integrasjon av sosiale medier

65 % av personer i alderen 18–34 mener sosiale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent integreres med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram for å hjelpe deg med å overvåke og svare på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler fra ett enkelt dashbord. Med LiveAgent er det ikke nødvendig å bytte mellom ulike sosiale kontoer eller å overvåke flere enheter.

Fullstendig alt-i-ett-løsning

70 % av forbrukerne foretrekker å bruke et selskaps nettsted for å få svar på spørsmålene deres i stedet for å bruke telefon eller e-post for å kontakte selskaper. Med LiveAgent kan du utvide støttefunksjonene dine ved å aktivere en fullt tilpassbar selvbetjeningsportal med en kunnskapsbase, vanlige spørsmål og kundefora, som gir kundene mulighet til å løse problemer på egenhånd uten å involvere agentene dine.

book lover - illustration
Youtube video:

Trenger du et kontaktsenterprogramvare?

Med en rekke leverandører av kontaktsenterprogramvare på markedet, kan det være komplisert å velge en. Når du vet hvilken type kontaktsenterprogramvare du leter etter, bør du vurdere å lage en liste over funksjoner du må ha som er avgjørende for kundestøtteteamet ditt. Mens noen tilbyr grunnleggende kontaktsenterfunksjonalitet, inkluderer andre avanserte funksjoner. Hos LiveAgent har vi bygget en flerkanals kontaktsenterløsning med mer enn 179+ funksjoner tilgjengelig for øyeblikket og over 40 integrasjoner inkludert.

Hvorfor LiveAgents kontaktsenterprogramvare er den rette for deg

Hvorfor LiveAgents kontaktsenterprogramvare er den rette for deg

Skybasert teknologi

Gled deg over rask distribusjon, brukervennlighet, avansert sikkerhet og andre fordeler med skybasert teknologi.

Skybasert teknologi

Klarert av 30 000 bedrifter

Over 30 000 bedrifter i ulike bransjer har valgt LiveAgent som sitt kundestøtteverktøy.

Klarert av 30 000 bedrifter

Skalerbar & kan tilpasses

Programvaren kan enkelt skaleres og tilpasses i henhold til dine spesifikke krav.

Savings illustration

Velg en plan som passer din bedrift

Den beste kontaktsenterprogramvaren er en som er perfekt i tråd med forretningsmålene dine, kundestøttebehovene dine og budsjettet ditt.

LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – inkludert en helt gratis – uten kontrakter eller skjulte avgifter, med fullstendig transparente og rettferdige priser, fakturert kun for reell bruk hver måned. Du kan også nedgradere og oppgradere planen din, og legge til eller fjerne agenter når som helst.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Ofte stilte spørsmål om kontaktsenterprogramvare

Hva er en kontaktsenterprogramvare?

Kontaktsentersystemet er programvare der all kundekommunikasjon er slått sammen til ett grensesnitt. Så all kundekommunikasjon er i ett grensesnitt, noe som gjør det til en effektiv kontaktsenterløsning for dine agenter og kunder. Kunder få svar raskt, og agenter kan enkelt løse kundehenvendelser. Kontaktsenteret er vanligvis en del av en kompleks helpdesk-løsning som gir ulike funksjoner for å lage best mulig CX.

Hva er en omnikanal kontaktsenterløsning?

Omnikanal kontaktsenter betyr at din bedrift er i stand til å integrere alle kanaler i én kontaktsenterløsning og gi en sømløs kundeopplevelse. Dessuten inkluderer kontaktsenterløsningen data om dine kunder så vel som tidligere billetthistorikk.

Hva er formålet med et kontaktsenter?

Formålet med kontaktsenteret er å gi støtte til kundene dine når det er nødvendig på en mest mulig effektiv måte.

Relaterte Ressurser tilKontaktsenter programvare

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo