Dagens digitalt kunnskapsrike forbrukere bruker flere plattformer for å nå ut til selskaper, og forventer en enhetlig opplevelse på tvers av dem alle. Det er grunnen til at de fleste kundevendte virksomheter allerede har tatt i bruk kontaktsenterløsninger for å møte kundenes behov for en sømløs omni-channel opplevelse.
Uansett hvilke kanaler kundene dine bruker – med LiveAgents kontaktsenterprogramvare kan du enkelt, praktisk og effektivt administrere alle kundeinteraksjoner fra ett sted.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Kontaktsenterprogramvare er et verktøy som lar bedrifter strømlinjeforme kundekommunikasjon på tvers av alle potensielle kontaktpunkter og kanaler. Disse kan inkludere tale, VoIP, e-post, live chat, tekst og sosiale medieplattformer.
Med et økende antall virksomheter som implementerer kontaktsenterløsninger, forventes det globale kontaktsentersystemets markedsstørrelse å nå USD 47,76 milliarder innen 2025.
Skybasert kontaktsenterprogramvare fjerner behovet for å stole på tradisjonelle lokale løsninger. Det betyr at det å kunne sette opp og kjøre et kraftig kontaktsentersystem med robuste funksjoner ikke lenger krever dyr maskinvare, infrastruktur og profesjonelle IT-team for å administrere det.
Skybaserte løsninger er egnet for både små bedrifter og store organisasjoner, siden de gir stor skalerbarhet, fleksibilitet, tilbyr forbedret sikkerhet og er svært kostnadseffektive.
Rapporterings- og analysefunksjoner i kontaktsenter systemverktøy gjør det enkelt for ledere å overvåke og administrere alle aspekter av tjenestedriften deres, spore kritiske tjenestemålinger og få innsikt i hvordan agenter opptrer.
Programvareløsninger for kontaktsenter gir avanserte sikkerhetsfunksjoner, inkludert datakryptering og sikkerhetskopiering av data for å beskytte sensitiv kundeinformasjon.
Systemplattformer for kontaktsenter er fullpakket med et rikt sett med funksjoner som gjør det mulig for agenter å holde styr på kundeinformasjon og lar dem løse problemer raskt og profesjonelt samtidig som de opprettholder høy produktivitet nivåer.
Å effektivisere, automatisere og optimalisere støtteprosessene dine betyr kortere responstider, raskere oppløsninger og færre gjentatte anrop – alt bidrar til økt støtteeffektivitet og lavere driftskostnader. span>
Med umiddelbar tilgang til omfattende kundedata, alt fra personlig informasjon til hver enkelt kundes kjøps- og servicehistorikk, kan agenter kryss- og opp-selge relevante produkter eller tjenester når det er hensiktsmessig.
LiveAgents kontaktsentersystem er en flerkanals, funksjonsrik løsning som gjør støtten din mer effektiv og kundene dine fornøyde.
LiveAgents kontaktsenterprogramvare tilbyr et komplett utvalg av billettfunksjoner, inkludert smart billettdistribusjon, arbeidsflytautomatisering, enkel ansvarsadministrasjon, ferdige svar og maler, SLA-administrasjon, splitting og sammenslåing av billetter, team-samarbeidsverktøy, rapportering og mye mer for rask og effektiv billettoppløsning.
Live chat er en av kjernefunksjonene til LiveAgents kontaktsenterplattform som lar deg gi den umiddelbare støtten som dagens forbrukere forventer fra merkevarer.
LiveAgents live chat er fullpakket med dusinvis av både vanlige og unike live chat-funksjoner, inkludert flere alternativer for chatruting, proaktive chatinvitasjoner, online besøksovervåking, sanntids skrivevisning og mer.
Et skybasert kundesenter er en integrert komponent i LiveAgents komplekse kontaktsenterløsning. Den lar deg motta anrop fra fasttelefoner eller fra nettstedet ditt, designe selv de mest kompliserte og personlige IVR-trærne, definere regler for å automatisere samtaleruting og samtaleoverføringer, foreta ubegrensede samtaleopptak og mye mer.
65 % av personer i alderen 18–34 mener sosiale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent integreres med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram for å hjelpe deg med å overvåke og svare på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler fra ett enkelt dashbord. Med LiveAgent er det ikke nødvendig å bytte mellom ulike sosiale kontoer eller å overvåke flere enheter.
70 % av forbrukerne foretrekker å bruke et selskaps nettsted for å få svar på spørsmålene deres i stedet for å bruke telefon eller e-post for å kontakte selskaper. Med LiveAgent kan du utvide støttefunksjonene dine ved å aktivere en fullt tilpassbar selvbetjeningsportal med en kunnskapsbase, vanlige spørsmål og kundefora, som gir kundene mulighet til å løse problemer på egenhånd uten å involvere agentene dine.
Med en rekke leverandører av kontaktsenterprogramvare på markedet, kan det være komplisert å velge en. Når du vet hvilken type kontaktsenterprogramvare du leter etter, bør du vurdere å lage en liste over funksjoner du må ha som er avgjørende for kundestøtteteamet ditt. Mens noen tilbyr grunnleggende kontaktsenterfunksjonalitet, inkluderer andre avanserte funksjoner. Hos LiveAgent har vi bygget en flerkanals kontaktsenterløsning med mer enn 179+ funksjoner tilgjengelig for øyeblikket og over 40 integrasjoner inkludert.
Gled deg over rask distribusjon, brukervennlighet, avansert sikkerhet og andre fordeler med skybasert teknologi.
Over 30 000 bedrifter i ulike bransjer har valgt LiveAgent som sitt kundestøtteverktøy.
Programvaren kan enkelt skaleres og tilpasses i henhold til dine spesifikke krav.
Den beste kontaktsenterprogramvaren er en som er perfekt i tråd med forretningsmålene dine, kundestøttebehovene dine og budsjettet ditt.
LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – inkludert en helt gratis – uten kontrakter eller skjulte avgifter, med fullstendig transparente og rettferdige priser, fakturert kun for reell bruk hver måned. Du kan også nedgradere og oppgradere planen din, og legge til eller fjerne agenter når som helst.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Kontaktsentersystemet er programvare der all kundekommunikasjon er slått sammen til ett grensesnitt. Så all kundekommunikasjon er i ett grensesnitt, noe som gjør det til en effektiv kontaktsenterløsning for dine agenter og kunder. Kunder få svar raskt, og agenter kan enkelt løse kundehenvendelser. Kontaktsenteret er vanligvis en del av en kompleks helpdesk-løsning som gir ulike funksjoner for å lage best mulig CX.
Omnikanal kontaktsenter betyr at din bedrift er i stand til å integrere alle kanaler i én kontaktsenterløsning og gi en sømløs kundeopplevelse. Dessuten inkluderer kontaktsenterløsningen data om dine kunder så vel som tidligere billetthistorikk.
Formålet med kontaktsenteret er å gi støtte til kundene dine når det er nødvendig på en mest mulig effektiv måte.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer