Overgå kundenes forventninger og gi den beste kundeservicen på alle de mest populære kommunikasjonskanalene.
LiveAgent forener e-post, live chat, sosiale medier, call center og kundeportalen til ett praktisk sted hvor du kan løse kundehenvendelser.
Å tilby kundeservice i verdensklasse trenger ikke å være dyrt. LiveAgent tilbyr rimelige prisplaner som passer for de fleste bedrifter. Les videre for å finne ut mer eller få LiveAgent-opplevelsen med vår gratis 14-dagers prøveperiode i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet til kundesupport gratis! Du trenger ikke å registrere kredittkort.
|
HelpSpot
|
---|---|---|
Ticketing
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr et billettsystem i planen for $15/agent/pr. måned.
|
HelpSpot tilbyr billettering i planen for $41.5/pr. måned.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
HelpSpot tilbyr ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callsenter som brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
HelpSpot tilbyr ikke callsenter.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i planen for $15/agent/pr.måned.
|
HelpSpot tilbyr selvbetjeningsportal i planen for ca $41.5/pr.måned.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
HelpSpot tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alt av omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
HelpSpot tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
LiveAgent tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
HelpSpot tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
En kunnskapsdatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase i billettplanen for $15/agent/pr.måned.
|
HelpSpot offers tilbyr en kunnskapsbase i planen for ca $41.5/pr.måned.
|
Customer Forum
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $15/agent/pr.måned.
|
HelpSpot tilbyr kundeforum i planen for rundt $41.5/pr. måned.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere gjentakende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
HelpSpot tilbyr automatisering og regler for ca $41.5 pr. mnd.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
|
HelpSpot tilbyr API funksjoner i planen for $41.5/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
HelpSpot tilbyr ikke IVR funksjoner.<.>
|
Video Calls
Samtaler som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
HelpSpot tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
HelpSpot tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $41.5/pr.måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
HelpSpot tilbyr et ubegrenset antall nettsteder i billettplanen for $41.5/pr. måned.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chattknapper på nettstedet ditt.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
|
HelpSpot tilbyr ikke et ubegrenset antall chatknapper
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billettplanen for $15/agent/pr.måned
|
HelpSpot tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i planen for ca $41.5/pr.måned.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
HelpSpot tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset support 24/7 support i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
HelpSpot tilbyr ubegrenset 24/7 support i planen for $41.5/month.
|
Kraftig programvare for kundeservice som hjelper deg med å gi kundebehandling på alle kanalene kundene bruker. Derfor dekker LiveAgent alle viktige kanaler inkludert e-post billetter, live chat, call senter med Viber, kundeportal og sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram.
Chatsamtaler er en rask og enkel måte å la kundene ta kontakt med deg på nettsiden din. Løs problemer raskere med den raskeste widgeten på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder.
Du får også støtte av en rekke avanserte funksjoner, som å se skriving i sanntid, proaktive chat invitasjoner, og skreddersydde chat-knapper. Prøv det ut og se hvorfor kundene våre elsker det.
Avanserte automatiseringsfunksjoner og filtrering er en del av vår konfigurerbare kundeserviceløsning.
Hvert verktøy støttes av et sett med funksjoner som gjør dine workflows enklere og gir deg litt pusterom når du trenger det.
Ta en titt på hele listen over LiveAgent-funksjoner og finn ut mer om vår pålitelige og rimelige helpdesk-programvare.
Banebrytende programvare
LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som tilbyr live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.
Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.
Gjør kundene dine fornøyd med lynraske svar.
Få flere salg ved å holde kundene lojale mot merkevaren din.
Vi holder LiveAgent-brukere fornøyde og besvarer spørsmål og henvendelser så snart vi kan. Dette er mulig takket være vår 24/7 kundesupport. Send oss en melding eller kontakt oss på telefon når du trenger hjelp. Les attester og finn ut hvorfor kundene våre byttet til LiveAgent fra andre help desk-løsninger.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat og automatisering som gjør det mulig å gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Se våre rimelige prisplaner som passer til bedrifter i ulike størrelser. Se vår video for å få den fulle opplevelsen av LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode og begynn å yte god kundeservice i dag! Uforpliktende og ingen kredittkortinformasjon kreves.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og 02 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!
Vil du flytte fra Verloop til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr et utvalg av 43 forskjellige språk. De har enestående kundeservice med 24/7 support fra agenter. LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen med mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner. De tilbyr også to prisplaner, Ticket og Ticket+Chat, med priser på henholdsvis $ 15/mnd og $ 29/mnd. LiveAgent er en av de mest populære helpdeskprogramvarene for SMB, og selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruker det til å tilby kundeservice i verdensklasse.
LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Leter du etter et LiveChat alternativ?
LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.
Trenger du et samarbeidsalternativ?
LiveAgent tilbyr en rekke kundeforum, automatisering og regler, API-funksjoner og IVR-funksjoner, samt videosamtaler, ubegrenset historikk, muligheten til å bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder og å plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedene dine, motta et ubegrenset antall e-poster og billetter, og ubegrenset samtaleopptak. Kundestøtte tilbys også 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. LiveAgent tilbyr også kraftige samarbeidsalternativer med dusinvis av integrasjoner og 175+ funksjoner, inkludert muligheter for sosiale medier, live chat og e-poststøtte. Start gratis prøveperiode nå.
Leter du etter et Extend alternativ?
LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer