Partner
Telsome er en telefonileverandør for bedrifter som fokuserer på kvalitet og forbedring. Selskapet har spesifikt fokusert på å levere: enhetlige faste, mobile og PBX-løsninger siden 2003.
LiveAgent og Telsome er nå partnere, noe som gjorde Telsome VoIP-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et Telsome VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble Telsome til LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger skjermbildene nedenfor.



Fordeler med Telsome:
- avanserte funksjoner
- små månedlige avgifter
- forbedret CX
- stor tilgjengelighet
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Telsome integration!
Frequently asked questions
Hva er Telsome?
Telsome er en VoIP-leverandør med hovedkontor i Spania, og tilbyr tjenester over hele Europa.
Hvordan kan du integrere Telsome i LiveAgent?
Telsome er allerede en del av LiveAgent, så det er ganske enkelt å koble sammen disse 2 plattformene. Naviger til Konfigurasjon > Ring > Tall > Telsomei LiveAgent og bruk VoIP-nummeret ditt umiddelbart.
Hvor mye koster det å koble til Telsome?
Telsome er et individuelt selskap, og tar derfor betalt for tjenestene tilsvarende. Men å koble Telsome til LiveAgent er gratis for All-inclusive LiveAgent-abonnenter.
Teksten presenterer forskjellig programvare og verktøy for kundeservice og support, inkludert en demo, prissetting, integrasjoner og alternativer. Det er også informasjon om selskapet, priser og partnerskap. En LiveAgent blir bygget for øyeblikket, og det oppfordres til å abonnere på deres nyhetsbrev for å holde seg oppdatert. Cookies brukes på deres nettsider.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.
Teksten handler om selskapet LiveAgent og deres tilbud innen kundeservice-programvare som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. De tilbyr også opplæringsmuligheter og en kostnadskalkulator. Det blir også nevnt måter å kontakte selskapet på, som telefon og live-chat. Leserne oppfordres også til å abonnere på nyhetsbrevet deres for siste oppdateringer og rabatter. Sluttsummen viser at LiveAgent bygger LiveAgent-skrivebord og inviterer leserne til å avtale en demo for å utforske mer.