Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Virtual Global Phone

Hva er Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone tilbyr virtuelle lokale telefonnumre i over 60 land, som er enkle å bruke og til en minimal kostnad. Siden selskapet har sin infrastruktur og strategiske partnerskap (f.eks. LiveAgent), kan selskapet tilby: “service av høy kvalitet med effektive priser og uovertruffen talekvalitet.”

Hvordan kan du koble den virtuelle globale telefonen til LiveAgent?

Her er en rask guide:

1. Få et VoIP-nummer fra Virtual Global Phone

2. Logg på LiveAgent

3. Klikk på Konfigurasjoner

4. Naviger til Anrop – Nummer – Lag (+ knapp)

5. Søk etter Virtual Global Phone

6. Fyll ut nødvendig informasjon

7. Lagre

Hvor mye tar LiveAgent betalt for Virtual Global Phone-integrasjonen?

Integrasjonen er GRATIS. Det er ingen ekstra kostnader ved å koble VoIP-nummeret ditt til LiveAgent sitt kundesenteret. Bare logg inn og følg vår raske VoIP-integrasjonsveiledning.

Hva er fordelene med Virtual Global Phone?

  • funksjonsrikt
  • høyeste sikkerhetsstandarder
  • konkurransedyktige priser
  • tilgjengelighet fra over 60 land

Hvis du vil lære mer om hvordan call-center programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!

Try it right now

FAQ

Hva er Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone er et telekommunikasjonsselskap som også tilbyr VoIP-tjenester.

Hva er LiveAgent?

LiveAgent er en helpdesk-programvare som lar kundeservicen din håndtere alle henvendelsene fra ett sted. Som for eksempel; Sosiale medier, live chat, call center, e-post osv.

Hva er fordelene med VoIP?

VoIP gjør det mulig for bedrifter å støtte kundene dine 24/7 fordi du med et VoIP-nummer enkelt kan bruke en rekke enheter. Det er et kostnadseffektivt alternativ som kan forbedre kundeopplevelsen.

Tilbake til Integrasjoner Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo