Hva er arbeidsmodeller?
Automatiser ordinære arbeidsoppgaver av forskjellig behov i din LiveAgent. Arbeidsmodeller (maler) er en utmerket tjeneste, som gjør dette mulig. Den brukes til å opprette en arbeidsflyt som lar deg løse kundebehandling effektivt og tilfredsstillende. Definer en blanding av kriterier og vilkår og spesifiser hvordan tjenesten skal håndtere disse. Du kan opprette automatiserte modeller for mange type oppgaver. Det er veldig enkelt.
Å automatisere gir mange fortrinn og fordeler. Det sparer deg tid. I LiveAgent kan du skreddersy dine egne arbeidsmodeller.
Lær mer om Maler (Arbeidsmodeller) i LiveAgent.

FAQ
Hva betyr begrepet arbeidsmodeller?
Arbeidsmodeller er en automatiseringsprosess som søker å øke produktivitet og effektivitet i arbeidet. Dersom de ansattes arbeidsoppgaver er repetitive, kan defineres ved kriterier, og defineres av hvilke handlinger som skal utføres av tjenesten, kan de automatiseres. Dette sparer tid som kan brukes på mer produktive oppgaver og heve kvaliteten på din kundeservice.
Hvilke typer automatisering kan LiveAgent tilby?
LiveAgent automatiserer prosesser slik som fordeling av kundehenvendelser som inneholder spesifikke ord til en spesifikk avdeling, håndtering av søppelpost, tildeling av oppgaver, sende meldinger, chatbot tjeneste
Ekspertnotat
Arbeidsmodeller automatiserer oppgaver og øker effektiviteten i kundesupport. Spar tid og tilpass dine egne behov i LiveAgent.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Bygg et solid grunnlag for markedsføringskampanjer og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine. Gi potensielle kunder personlig støtte og øk inntekten gjennom nettrafikk. Smartere kundestøtte i detaljhandel gjennom live chat, IVR og CRM-innsikt. Tilby personlig salg, introduksjon og støtte for livslang merkelojalitet i SaaS. Identifiser tilbakevendende problemer og lag handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner i programvare og internett. Samle kundeinformasjon for personlige anbefalinger og gode handleopplevelser i reise og losji.