Hva er arbeidsmodeller?
Automatiser ordinære arbeidsoppgaver av forskjellig behov i din LiveAgent. Arbeidsmodeller (maler) er en utmerket tjeneste, som gjør dette mulig. Den brukes til å opprette en arbeidsflyt som lar deg løse kundebehandling effektivt og tilfredsstillende. Definer en blanding av kriterier og vilkår og spesifiser hvordan tjenesten skal håndtere disse. Du kan opprette automatiserte modeller for mange type oppgaver. Det er veldig enkelt.
Å automatisere gir mange fortrinn og fordeler. Det sparer deg tid. I LiveAgent kan du skreddersy dine egne arbeidsmodeller.
Lær mer om Maler (Arbeidsmodeller) i LiveAgent.
FAQ
Hva betyr begrepet arbeidsmodeller?
Arbeidsmodeller er en automatiseringsprosess som søker å øke produktivitet og effektivitet i arbeidet. Dersom de ansattes arbeidsoppgaver er repetitive, kan defineres ved kriterier, og defineres av hvilke handlinger som skal utføres av tjenesten, kan de automatiseres. Dette sparer tid som kan brukes på mer produktive oppgaver og heve kvaliteten på din kundeservice.
Hvilke typer automatisering kan LiveAgent tilby?
LiveAgent automatiserer prosesser slik som fordeling av kundehenvendelser som inneholder spesifikke ord til en spesifikk avdeling, håndtering av søppelpost, tildeling av oppgaver, sende meldinger, chatbot tjeneste
Når du har fullført lesingen om arbeidsmodeller, kan det være nyttig å utforske hvordan kundesenter automatisering kan påvirke virksomheten din. Dette vil gi deg innsikt i hvordan du kan forbedre din kundeservice gjennom automatiserte prosesser.
For å forstå mer om teknologiske verktøy, kan du lese om åpen kildekode helpdesk. Denne artikkelen forklarer hvordan åpen kildekode kan gi fleksibilitet og tilpasningsmuligheter i kundeservice-løsninger.
Hvis du ønsker å dykke dypere inn i teknologiske grensesnitt, kan stemmebrukergrensesnitt være av interesse. Her kan du lære hvordan stemmeaktivert teknologi kan forbedre kundeopplevelsen gjennom en helt håndfri interaksjon.
Til slutt, vil det være nyttig å forstå rollen til en kontoadministrator i LiveAgent-systemet. Denne artikkelen gir innsikt i viktige ferdigheter og hvordan man administrerer roller effektivt.
Oppdag rollen til en medarbeider hos LiveAgent – en kundeserviceagent med spesifikke rettigheter og oppgaver for effektiv billettbehandling. Lær hvordan de løser og overfører billetter og har tilgang til spesifikke avdelinger. Start din gratis prøveperiode og oppgrader kundeservicen din med LiveAgent!