Hva er en suspendert billett?
LiveAgent kan oppdage e-post som ser ut som søppelpost. I noen helpdesk-systemer kalles slike billetter suspenderte billetter. I LiveAgent kalles de bare SPAM. Når en billett er merket som SPAM, er den ikke inkludert i “å løse”-køen, men den er satt til side. Hvis du bestemmer deg for at en bestemt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen.
LiveAgent SPAM-filtre kan settes automatisk eller manuelt, basert på dine foretrukne forhold som nøkkelord i emne eller brødtekst i en e-post.
Frequently asked questions
Hva er definisjonen på en suspendert billett?
En suspendert billett betyr at billetten settes på vent for videre analyse. Oftest dreier det seg om meldinger som ser ut som SPAM. De plasseres ikke i neste «som skal løses», men legges bort som SPAM.
Hvordan kan billetten suspenderes?
Billetter kan evalueres som SPAM og suspenderes automatisk eller manuelt, avhengig av dine foretrukne forhold, for eksempel nøkkelord i emnet eller brødteksten i e-posten.
Er det mulig å suspendere en billett i LiveAgent-systemet?
Hos LiveAgent er suspenderte billetter ganske enkelt SPAM. Hvis du bestemmer deg for at en gitt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen. Spamfiltre kan settes automatisk eller manuelt basert på dine foretrukne forhold (som nøkkelord i emnelinjen, e-posttekst).
Ekspertnotat
<p>En suspendert billett er en e-post som automatisk markeres som spam av LiveAgents system. Den kan enkelt fjernes fra spamkøen hvis den ikke er spam.</p>

LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundetilfredsheten ved å gi direkte assistanse og automatisering av oppgaver. TeleCube kan integreres for bedre kontroll og effektivitet.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
LiveAgent er et pålitelig og skalerbart billettverktøy for effektiv kundeservice. Det gir bedrifter muligheten til å administrere og følge opp kundehenvendelser på en effektiv måte, noe som resulterer i reduserte svartider, bedre kundetilfredshet og økt ansatt produktivitet.
LiveAgent Webinar 1: Introduksjon og generell oversikt
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.