Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste LivePerson-alternativet på markedet.

  • ✓Ingen oppstartsgebyrer    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves   
  • ✓ AVslutt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

Gjør kundeservicen bedre med riktig programvare og få mer enn bare et chatteverktøy. LiveAgent tilbyr kraftige verktøy, en mengde nyttige funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere og integrasjoner for å øke arbeidsflyten din ytterligere. Tusenvis av selskaper over hele verden byttet til LiveAgent og forbedret sin kundesupport med vår hjelp.

Fortsett å lese og finn ut hvorfor chatteverktøyet vårt er best, og hvorfor vi gjør det bedre enn LivePerson. Se hvordan du kan gi bedre kundeopplevelse med et bedre verktøysett. Start en gratis prøveversjon i dag, eller fortsett å lese og finn ut mer.

LivePerson vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for gratis kundesupport! Ingen kredittkortinformasjon kreves.
LivePerson
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets
LivePerson tilbyr tickets.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
LivePerson tilbyr Live Chat.
Call Center
Et call center som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatiske samtaledistribusjoner.
LiveAgent tilbyr Call Center.
LivePerson tilbyr ikke Call Center.
Egen-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på, for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
LivePerson tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
LivePerson tilbyr Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
LivePerson tilbyr Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
LivePerson tilbyr en Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
LivePerson tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-det- gjøres-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
LivePerson tilbyr kunnskapsbase.
Customer Forum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
LivePerson tilbyr kundeforum.
Automation and Rules
Arbeidsflyt som du kan automatisere for å eliminere gjentagende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
LivePerson tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
LivePerson tilbyr API-funksjoner..
interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
LivePerson tilbyr ISR-funksjoner
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
LivePerson tilbyr ikke videosamtaler..
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
LivePerson tilbyr ubegrenset historie
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
LivePerson tilbyr ubegrensede nettsteder.
Ubegrenset antall Chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper.
LivePerson tilbyr ubegrensede chatteknapper.
Unlimited Tickets/E-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
LivePerson tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
LivePerson tilbyr ubegrenset samtaleopptak..
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
LivePerson tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Definition of customer engagement

Den raskeste widgeten for live chat

Et flott LivePerson-alternativ bør være fullpakket med bedre live chat. Vi har jobbet hardt for å gjøre livechatten vår på topp. Slik klarer vi å tilby den raskeste livechatten til kundene våre, med en chatte-hastighet på bare 2,5 sekunder.

Live chatten leveres fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel skrivevisning i sanntid, proaktive chatteinvitasjoner og nettstedsovervåking for å gjøre kundeservicen mer engasjerende og mer effektiv. Få kundestøtten eller salget gjort med den raskeste live chat-widgeten som er tilgjengelig på markedet. Øk salgskonverteringene dine, ta opptak av chatteopplevelse og få bedre forhold til kundene og klientene dine. Sammenlign oss med LivePerson ved hjelp av videoen nedenfor.

Ta en titt og se vår live chat

Å snakke om det gjør det ikke rettferdig. Hvorfor ser du ikke livechatten vår i aksjon? I denne videoen kan du finne ut hvor enkelt og sømløst kundene dine kan få kontakt med deg. Videoen viser livechatten vår både fra kundens og agentens perspektiv.

Så fortsett, se om det passer deg, gjør din egen sammenligning og finn ut om vi gjør det bedre enn LivePerson.

Youtube video:

Prøv det ut nå!

Gå videre og prøv LiveAgent gratis, eller se våre betalte planer for å få mer informasjon om tilgjengelige verktøy, funksjoner og integrasjonspriser.

Fordeler med å bruke LiveAgent

Her er de tre viktigste fordelene som gjør LiveAgent til det beste LivePerson-alternativet.

Fordeler med å bruke LiveAgent

Spar tid og penger

Tid er penger, så hvorfor ikke spare begge deler? Live chat fra LiveAgent er den raskeste på markedet, noe som betyr raskere responstider for kundene dine.

Spar tid og penger

Gjør kundene mer fornøyde

Å motta tilbakemeldinger blir backet opp når det kommer fra flotte mennesker og god programvare. Øk kundetilfredsheten med de riktige verktøyene.

Gjør kundene mer fornøyde

Forbedre effektivitet

Få mer gjort med en kundesupportløsningen som fungerer slik du forventer. LiveAgents funksjoner er der for deg når du trenger dem.

increase availability

Få det gjort med riktig verktøysett

Vi vet at LivePerson gjorde en god jobb med verktøyene sine. Men her er vårt tilbud. Live chat og chattestøtte generelt er bare ett av alternativene som er tilgjengelige for å tilby god kundesupport. Vil du ha tilgang til e-post, call center, kunnskapsbase og til og med sosiale medier som Instagram, Facebook messenger eller Viber?

Da trenger du ikke lete lenger. Du kan få alt dette med riktig plan og virkelig få kontakt med dine kunder eller potensielle kunder overalt via din og deres favorittkanal. Alt håndteres via et pålitelig ticketsystem, slik at du enkelt kan holde rede på dem. LiveAgent er der for deg når du trenger det, enten du er salgsteam eller supportagent.

LiveAgents verktøysett

Funksjoner og integrasjoner for god arbeidsflyt

Chatbot kan være en fin ting, men ingenting kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … vel, du kan bli sittende fast eller forvirret selv om teknologien blir bedre hver dag. Vi forstår at en moderne programvare for kundesupport ikke kan fungere bare som en meldingskanal. Det skal gi menneskelige agenter mer enn bare meldingssamtaler og andre samtaleløsninger.

Automatisering, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … det er mange funksjoner og integrasjoner LiveAgent kan tilby agentene sine for å gjøre arbeidet lettere. LiveAgent kan skreddersys for en personlig opplevelse enkelt ved hjelp av mange integrasjoner og bidra til å gi bedre samtaleopplevelse og oppfylle forbrukernes forventninger.

Call routing time
get inspired

Vi holder kundene fornøyde

En kundesupportprogramvare er laget for å gjøre livet enklere for kundene, og vi vet dette godt. Et selskap som lager en  slik programvare, skal gå foran med et godt eksempel, bruke sine egne verktøy og gi god støtte til kundene sine. Derfor gjør vi vårt beste for å holde kundene fornøyde og bygge opp lojaliteten.

Vi tilbyr 24/7 support til våre kunder som en del av avtalen. Kontakt oss når du trenger det, så er vi der for å hjelpe deg. Ingen chatbots, bare vanlige hyggelige mennesker. Ønsker du å bli en fornøyd kunde med LiveAgent? Klikk nedenfor!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent kombinererutmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Hva kundene våre sier om oss

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Få mer til en rimelig pris

Å holde ting innenfor budsjettet ditt er en av våre viktigste prioriteringer, så vi skreddersyr prisene våre deretter. Betal for det du trenger rettferdig og enkelt. Våre planer starter på så billig som $15. Selvfølgelig vet vi at det er bedre å prøve et produkt før du kjøper det. Derfor kan du starte vår gratis 14-dagers prøveperiode uten vilkår.

Så, liker du oss bedre enn LivePerson så langt? Hvis du vil prøve, bla ned og prøv oss. Og ikke vær sjenert med å kontakte oss hvis du har spørsmål. Du finner kontaktinformasjonen vår nederst på siden.

offer compensations

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Relaterte Ressurser tilLivePerson-alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo