Gjør kundeservicen bedre med riktig programvare og få mer enn bare et chatteverktøy. LiveAgent tilbyr kraftige verktøy, en mengde nyttige funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere og integrasjoner for å øke arbeidsflyten din ytterligere. Tusenvis av selskaper over hele verden byttet til LiveAgent og forbedret sin kundesupport med vår hjelp.
Fortsett å lese og finn ut hvorfor chatteverktøyet vårt er best, og hvorfor vi gjør det bedre enn LivePerson. Se hvordan du kan gi bedre kundeopplevelse med et bedre verktøysett. Start en gratis prøveversjon i dag, eller fortsett å lese og finn ut mer.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent Prøv det beste alternativet for gratis kundesupport! Ingen kredittkortinformasjon kreves. | LivePerson |
---|---|---|
Tickets Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice. | LiveAgent tilbyr tickets | LivePerson tilbyr tickets. |
Live Chat En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat. | LivePerson tilbyr Live Chat. |
Call Center Et call center som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatiske samtaledistribusjoner. | LiveAgent tilbyr Call Center. | LivePerson tilbyr ikke Call Center. |
Egen-Service En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på, for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold. | LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal. | LivePerson tilbyr selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren. | LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon. | LivePerson tilbyr Facebook-integrasjon. |
Twitter Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon. | LivePerson tilbyr Twitter-integrasjon. |
Instagram Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren. | LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon. | LivePerson tilbyr en Instagram-integrasjon. |
Viber Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon. | LivePerson tilbyr ikke Viber-integrasjon. |
Knowledge Base Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-det- gjøres-artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase. | LivePerson tilbyr kunnskapsbase. |
Customer Forum Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din. | LiveAgent tilbyr kundeforum. | LivePerson tilbyr kundeforum. |
Automation and Rules Arbeidsflyt som du kan automatisere for å eliminere gjentagende oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler. | LivePerson tilbyr automatisering og regler. |
API Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API-funksjoner. | LivePerson tilbyr API-funksjoner.. |
interaktiv stemmerespons (ISR) En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner. | LivePerson tilbyr ISR-funksjoner |
Videosamtaler En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | LivePerson tilbyr ikke videosamtaler.. |
Ubegrenset historie Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historie. | LivePerson tilbyr ubegrenset historie |
Ubegrensede nettsteder Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder. | LivePerson tilbyr ubegrensede nettsteder. |
Ubegrenset antall Chatteknapper Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper. | LivePerson tilbyr ubegrensede chatteknapper. |
Unlimited Tickets/E-post Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets | LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster. | LivePerson tilbyr ubegrensede tickets/e-poster. |
Ubegrenset samtaleopptak Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | LivePerson tilbyr ubegrenset samtaleopptak.. |
Unlimited 24/7 Support Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn. | LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support. | LivePerson tilbyr ubegrenset 24/7 support. |
Et flott LivePerson-alternativ bør være fullpakket med bedre live chat. Vi har jobbet hardt for å gjøre livechatten vår på topp. Slik klarer vi å tilby den raskeste livechatten til kundene våre, med en chatte-hastighet på bare 2,5 sekunder.
Live chatten leveres fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel skrivevisning i sanntid, proaktive chatteinvitasjoner og nettstedsovervåking for å gjøre kundeservicen mer engasjerende og mer effektiv. Få kundestøtten eller salget gjort med den raskeste live chat-widgeten som er tilgjengelig på markedet. Øk salgskonverteringene dine, ta opptak av chatteopplevelse og få bedre forhold til kundene og klientene dine. Sammenlign oss med LivePerson ved hjelp av videoen nedenfor.
Å snakke om det gjør det ikke rettferdig. Hvorfor ser du ikke livechatten vår i aksjon? I denne videoen kan du finne ut hvor enkelt og sømløst kundene dine kan få kontakt med deg. Videoen viser livechatten vår både fra kundens og agentens perspektiv.
Så fortsett, se om det passer deg, gjør din egen sammenligning og finn ut om vi gjør det bedre enn LivePerson.
Gå videre og prøv LiveAgent gratis, eller se våre betalte planer for å få mer informasjon om tilgjengelige verktøy, funksjoner og integrasjonspriser.
Her er de tre viktigste fordelene som gjør LiveAgent til det beste LivePerson-alternativet.
Tid er penger, så hvorfor ikke spare begge deler? Live chat fra LiveAgent er den raskeste på markedet, noe som betyr raskere responstider for kundene dine.
Å motta tilbakemeldinger blir backet opp når det kommer fra flotte mennesker og god programvare. Øk kundetilfredsheten med de riktige verktøyene.
Få mer gjort med en kundesupportløsningen som fungerer slik du forventer. LiveAgents funksjoner er der for deg når du trenger dem.
Vi vet at LivePerson gjorde en god jobb med verktøyene sine. Men her er vårt tilbud. Live chat og chattestøtte generelt er bare ett av alternativene som er tilgjengelige for å tilby god kundesupport. Vil du ha tilgang til e-post, call center, kunnskapsbase og til og med sosiale medier som Instagram, Facebook messenger eller Viber?
Da trenger du ikke lete lenger. Du kan få alt dette med riktig plan og virkelig få kontakt med dine kunder eller potensielle kunder overalt via din og deres favorittkanal. Alt håndteres via et pålitelig ticketsystem, slik at du enkelt kan holde rede på dem. LiveAgent er der for deg når du trenger det, enten du er salgsteam eller supportagent.
E-post er et viktig verktøy for salg og support
Tilpasses live chat widgets, hastighet, pålitelighet. LiveAgent har alt.
Telefon er fortsatt en av de mest populære kontaktmetodene der ute.
La kundene dine finne løsninger alene med kunnskapsbasen.
Chatbot kan være en fin ting, men ingenting kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … vel, du kan bli sittende fast eller forvirret selv om teknologien blir bedre hver dag. Vi forstår at en moderne programvare for kundesupport ikke kan fungere bare som en meldingskanal. Det skal gi menneskelige agenter mer enn bare meldingssamtaler og andre samtaleløsninger.
Automatisering, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … det er mange funksjoner og integrasjoner LiveAgent kan tilby agentene sine for å gjøre arbeidet lettere. LiveAgent kan skreddersys for en personlig opplevelse enkelt ved hjelp av mange integrasjoner og bidra til å gi bedre samtaleopplevelse og oppfylle forbrukernes forventninger.
En kundesupportprogramvare er laget for å gjøre livet enklere for kundene, og vi vet dette godt. Et selskap som lager en slik programvare, skal gå foran med et godt eksempel, bruke sine egne verktøy og gi god støtte til kundene sine. Derfor gjør vi vårt beste for å holde kundene fornøyde og bygge opp lojaliteten.
Vi tilbyr 24/7 support til våre kunder som en del av avtalen. Kontakt oss når du trenger det, så er vi der for å hjelpe deg. Ingen chatbots, bare vanlige hyggelige mennesker. Ønsker du å bli en fornøyd kunde med LiveAgent? Klikk nedenfor!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent kombinererutmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Å holde ting innenfor budsjettet ditt er en av våre viktigste prioriteringer, så vi skreddersyr prisene våre deretter. Betal for det du trenger rettferdig og enkelt. Våre planer starter på så billig som $15. Selvfølgelig vet vi at det er bedre å prøve et produkt før du kjøper det. Derfor kan du starte vår gratis 14-dagers prøveperiode uten vilkår.
Så, liker du oss bedre enn LivePerson så langt? Hvis du vil prøve, bla ned og prøv oss. Og ikke vær sjenert med å kontakte oss hvis du har spørsmål. Du finner kontaktinformasjonen vår nederst på siden.
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære programvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Prøv gratis 14 dager, ingen kredittkort kreves. Planer fra $9-49 per måned. Ubegrenset billetthistorikk, live chat, WhatsApp-støtte. Støtter 43 språk. Kunder roser fantastisk kundeservice og avanserte funksjoner.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.