Gjør kundeservicen bedre med riktig programvare og få mer enn bare et chatteverktøy. LiveAgent tilbyr kraftige verktøy, en mengde nyttige funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere og integrasjoner for å øke arbeidsflyten din ytterligere. Tusenvis av selskaper over hele verden byttet til LiveAgent og forbedret sin kundesupport med vår hjelp.
Fortsett å lese og finn ut hvorfor chatteverktøyet vårt er best, og hvorfor vi gjør det bedre enn LivePerson. Se hvordan du kan gi bedre kundeopplevelse med et bedre verktøysett. Start en gratis prøveversjon i dag, eller fortsett å lese og finn ut mer.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste alternativet for gratis kundesupport! Ingen kredittkortinformasjon kreves.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
|
LiveAgent tilbyr tickets
|
LivePerson tilbyr tickets.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
LivePerson tilbyr Live Chat.
|
Call Center
Et call center som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatiske samtaledistribusjoner.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
LivePerson tilbyr ikke Call Center.
|
Egen-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på, for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
|
LivePerson tilbyr selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
LivePerson tilbyr Facebook-integrasjon.
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
LivePerson tilbyr Twitter-integrasjon.
|
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
LivePerson tilbyr en Instagram-integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
|
LivePerson tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-det- gjøres-artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
|
LivePerson tilbyr kunnskapsbase.
|
Customer Forum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
LivePerson tilbyr kundeforum.
|
Automation and Rules
Arbeidsflyt som du kan automatisere for å eliminere gjentagende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
LivePerson tilbyr automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
|
LivePerson tilbyr API-funksjoner..
|
interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
|
LivePerson tilbyr ISR-funksjoner
|
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
LivePerson tilbyr ikke videosamtaler..
|
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
|
LivePerson tilbyr ubegrenset historie
|
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
LivePerson tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
Ubegrenset antall Chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper.
|
LivePerson tilbyr ubegrensede chatteknapper.
|
Unlimited Tickets/E-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
LivePerson tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
LivePerson tilbyr ubegrenset samtaleopptak..
|
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
|
LivePerson tilbyr ubegrenset 24/7 support.
|
Et flott LivePerson-alternativ bør være fullpakket med bedre live chat. Vi har jobbet hardt for å gjøre livechatten vår på topp. Slik klarer vi å tilby den raskeste livechatten til kundene våre, med en chatte-hastighet på bare 2,5 sekunder.
Live chatten leveres fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel skrivevisning i sanntid, proaktive chatteinvitasjoner og nettstedsovervåking for å gjøre kundeservicen mer engasjerende og mer effektiv. Få kundestøtten eller salget gjort med den raskeste live chat-widgeten som er tilgjengelig på markedet. Øk salgskonverteringene dine, ta opptak av chatteopplevelse og få bedre forhold til kundene og klientene dine. Sammenlign oss med LivePerson ved hjelp av videoen nedenfor.
Å snakke om det gjør det ikke rettferdig. Hvorfor ser du ikke livechatten vår i aksjon? I denne videoen kan du finne ut hvor enkelt og sømløst kundene dine kan få kontakt med deg. Videoen viser livechatten vår både fra kundens og agentens perspektiv.
Så fortsett, se om det passer deg, gjør din egen sammenligning og finn ut om vi gjør det bedre enn LivePerson.
Gå videre og prøv LiveAgent gratis, eller se våre betalte planer for å få mer informasjon om tilgjengelige verktøy, funksjoner og integrasjonspriser.
Her er de tre viktigste fordelene som gjør LiveAgent til det beste LivePerson-alternativet.
Tid er penger, så hvorfor ikke spare begge deler? Live chat fra LiveAgent er den raskeste på markedet, noe som betyr raskere responstider for kundene dine.
Å motta tilbakemeldinger blir backet opp når det kommer fra flotte mennesker og god programvare. Øk kundetilfredsheten med de riktige verktøyene.
Få mer gjort med en kundesupportløsningen som fungerer slik du forventer. LiveAgents funksjoner er der for deg når du trenger dem.
Vi vet at LivePerson gjorde en god jobb med verktøyene sine. Men her er vårt tilbud. Live chat og chattestøtte generelt er bare ett av alternativene som er tilgjengelige for å tilby god kundesupport. Vil du ha tilgang til e-post, call center, kunnskapsbase og til og med sosiale medier som Instagram, Facebook messenger eller Viber?
Da trenger du ikke lete lenger. Du kan få alt dette med riktig plan og virkelig få kontakt med dine kunder eller potensielle kunder overalt via din og deres favorittkanal. Alt håndteres via et pålitelig ticketsystem, slik at du enkelt kan holde rede på dem. LiveAgent er der for deg når du trenger det, enten du er salgsteam eller supportagent.
E-post er et viktig verktøy for salg og support
Tilpasses live chat widgets, hastighet, pålitelighet. LiveAgent har alt.
Telefon er fortsatt en av de mest populære kontaktmetodene der ute.
La kundene dine finne løsninger alene med kunnskapsbasen.
Chatbot kan være en fin ting, men ingenting kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … vel, du kan bli sittende fast eller forvirret selv om teknologien blir bedre hver dag. Vi forstår at en moderne programvare for kundesupport ikke kan fungere bare som en meldingskanal. Det skal gi menneskelige agenter mer enn bare meldingssamtaler og andre samtaleløsninger.
Automatisering, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … det er mange funksjoner og integrasjoner LiveAgent kan tilby agentene sine for å gjøre arbeidet lettere. LiveAgent kan skreddersys for en personlig opplevelse enkelt ved hjelp av mange integrasjoner og bidra til å gi bedre samtaleopplevelse og oppfylle forbrukernes forventninger.
En kundesupportprogramvare er laget for å gjøre livet enklere for kundene, og vi vet dette godt. Et selskap som lager en slik programvare, skal gå foran med et godt eksempel, bruke sine egne verktøy og gi god støtte til kundene sine. Derfor gjør vi vårt beste for å holde kundene fornøyde og bygge opp lojaliteten.
Vi tilbyr 24/7 support til våre kunder som en del av avtalen. Kontakt oss når du trenger det, så er vi der for å hjelpe deg. Ingen chatbots, bare vanlige hyggelige mennesker. Ønsker du å bli en fornøyd kunde med LiveAgent? Klikk nedenfor!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent kombinererutmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Å holde ting innenfor budsjettet ditt er en av våre viktigste prioriteringer, så vi skreddersyr prisene våre deretter. Betal for det du trenger rettferdig og enkelt. Våre planer starter på så billig som $15. Selvfølgelig vet vi at det er bedre å prøve et produkt før du kjøper det. Derfor kan du starte vår gratis 14-dagers prøveperiode uten vilkår.
Så, liker du oss bedre enn LivePerson så langt? Hvis du vil prøve, bla ned og prøv oss. Og ikke vær sjenert med å kontakte oss hvis du har spørsmål. Du finner kontaktinformasjonen vår nederst på siden.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære programvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et LiveChat alternativ?
LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.
Leter du etter et Extend alternativ?
LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent er en helpdesk-tjeneste som mange brukere sier er bedre enn alternativene som Zendesk, Freshdesk og mer. LiveAgent tilbyr funksjoner som kontaktskjemaer, live chat og integrasjon med sosiale nettverk, alt i én tjeneste. Brukere sier at tjenesten er mer brukervennlig enn ZenDesk og har et flott supportteam. LiveAgent støtter regneark i e-poster og fungerer stabilt på mobile plattformer. Prisene er rimelige, og mange brukere sier at det er det beste valget av støtteverktøy.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Trenger du å migrere data fra Groove?
Selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University tilbyr kundestøtte i verdensklasse med LiveAgent-programvaren. Det er tilgjengelig en 14-dagers prøveperiode uten kredittkort, og ulike prispakker er tilgjengelige. Overfør dataene dine fra Groove i dag.
LiveAgent tilbyr en gratis plan og rimelige priser på tre andre planer og støtter flere språk. De har fantastisk kundeservice og en fullt utstyrt help desk-løsning med over 179 funksjoner og 40 integrasjoner. Overfør data fra Kayako til LiveAgent for å nyte disse fordelene. LiveAgent er den mest anmeldte helpdeskprogramvaren ifølge SMB i 2020 og tilbyr en 14-dagers prøveperiode uten kredittkort. Det er flere planalternativer tilgjengelig for forskjellige bedriftsstørrelser.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer