Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste LivePerson-alternativet på markedet.

  • ✓Ingen oppstartsgebyrer
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves
  • ✓ AVslutt når som helst
Prøv i dag | 14 dager gratis Prøv det
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

Gjør kundeservicen bedre med riktig programvare og få mer enn bare et chatteverktøy. LiveAgent tilbyr kraftige verktøy, en mengde nyttige funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere og integrasjoner for å øke arbeidsflyten din ytterligere. Tusenvis av selskaper over hele verden byttet til LiveAgent og forbedret sin kundesupport med vår hjelp.

Fortsett å lese og finn ut hvorfor chatteverktøyet vårt er best, og hvorfor vi gjør det bedre enn LivePerson. Se hvordan du kan gi bedre kundeopplevelse med et bedre verktøysett. Start en gratis prøveversjon i dag, eller fortsett å lese og finn ut mer.

LivePerson vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for gratis kundesupport! Ingen kredittkortinformasjon kreves.
LivePerson
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets
LivePerson tilbyr tickets.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
LivePerson tilbyr Live Chat.
Call Center
Et call center som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatiske samtaledistribusjoner.
LiveAgent tilbyr Call Center.
LivePerson tilbyr ikke Call Center.
Egen-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg på, for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
LivePerson tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
LivePerson tilbyr Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
LivePerson tilbyr Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
LivePerson tilbyr en Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
LivePerson tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-det- gjøres-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
LivePerson tilbyr kunnskapsbase.
Customer Forum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
LivePerson tilbyr kundeforum.
Automation and Rules
Arbeidsflyt som du kan automatisere for å eliminere gjentagende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
LivePerson tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
LivePerson tilbyr API-funksjoner..
interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
LivePerson tilbyr ISR-funksjoner
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
LivePerson tilbyr ikke videosamtaler..
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
LivePerson tilbyr ubegrenset historie
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
LivePerson tilbyr ubegrensede nettsteder.
Ubegrenset antall Chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper.
LivePerson tilbyr ubegrensede chatteknapper.
Unlimited Tickets/E-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
LivePerson tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
LivePerson tilbyr ubegrenset samtaleopptak..
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
LivePerson tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Definition of customer engagement

Den raskeste widgeten for live chat

Et flott LivePerson-alternativ bør være fullpakket med bedre live chat. Vi har jobbet hardt for å gjøre livechatten vår på topp. Slik klarer vi å tilby den raskeste livechatten til kundene våre, med en chatte-hastighet på bare 2,5 sekunder.

Live chatten leveres fullpakket med nyttige funksjoner, for eksempel skrivevisning i sanntid, proaktive chatteinvitasjoner og nettstedsovervåking for å gjøre kundeservicen mer engasjerende og mer effektiv. Få kundestøtten eller salget gjort med den raskeste live chat-widgeten som er tilgjengelig på markedet. Øk salgskonverteringene dine, ta opptak av chatteopplevelse og få bedre forhold til kundene og klientene dine. Sammenlign oss med LivePerson ved hjelp av videoen nedenfor.

Ta en titt og se vår live chat

Å snakke om det gjør det ikke rettferdig. Hvorfor ser du ikke livechatten vår i aksjon? I denne videoen kan du finne ut hvor enkelt og sømløst kundene dine kan få kontakt med deg. Videoen viser livechatten vår både fra kundens og agentens perspektiv.

Så fortsett, se om det passer deg, gjør din egen sammenligning og finn ut om vi gjør det bedre enn LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Prøv det ut nå!

Gå videre og prøv LiveAgent gratis, eller se våre betalte planer for å få mer informasjon om tilgjengelige verktøy, funksjoner og integrasjonspriser.

Gratis prøveperiode Priser

Fordeler med å bruke LiveAgent

Her er de tre viktigste fordelene som gjør LiveAgent til det beste LivePerson-alternativet.

Spar tid og penger

Tid er penger, så hvorfor ikke spare begge deler? Live chat fra LiveAgent er den raskeste på markedet, noe som betyr raskere responstider for kundene dine.

Gjør kundene mer fornøyde

Å motta tilbakemeldinger blir backet opp når det kommer fra flotte mennesker og god programvare. Øk kundetilfredsheten med de riktige verktøyene.

Forbedre effektivitet

Få mer gjort med en kundesupportløsningen som fungerer slik du forventer. LiveAgents funksjoner er der for deg når du trenger dem.

increase availability

Få det gjort med riktig verktøysett

Vi vet at LivePerson gjorde en god jobb med verktøyene sine. Men her er vårt tilbud. Live chat og chattestøtte generelt er bare ett av alternativene som er tilgjengelige for å tilby god kundesupport. Vil du ha tilgang til e-post, call center, kunnskapsbase og til og med sosiale medier som Instagram, Facebook messenger eller Viber?

Da trenger du ikke lete lenger. Du kan få alt dette med riktig plan og virkelig få kontakt med dine kunder eller potensielle kunder overalt via din og deres favorittkanal. Alt håndteres via et pålitelig ticketsystem, slik at du enkelt kan holde rede på dem. LiveAgent er der for deg når du trenger det, enten du er salgsteam eller supportagent.

LiveAgents verktøysett

Funksjoner og integrasjoner for god arbeidsflyt

Chatbot kan være en fin ting, men ingenting kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … vel, du kan bli sittende fast eller forvirret selv om teknologien blir bedre hver dag. Vi forstår at en moderne programvare for kundesupport ikke kan fungere bare som en meldingskanal. Det skal gi menneskelige agenter mer enn bare meldingssamtaler og andre samtaleløsninger.

Automatisering, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … det er mange funksjoner og integrasjoner LiveAgent kan tilby agentene sine for å gjøre arbeidet lettere. LiveAgent kan skreddersys for en personlig opplevelse enkelt ved hjelp av mange integrasjoner og bidra til å gi bedre samtaleopplevelse og oppfylle forbrukernes forventninger.

Call routing time
get inspired

Vi holder kundene fornøyde

En kundesupportprogramvare er laget for å gjøre livet enklere for kundene, og vi vet dette godt. Et selskap som lager en slik programvare, skal gå foran med et godt eksempel, bruke sine egne verktøy og gi god støtte til kundene sine. Derfor gjør vi vårt beste for å holde kundene fornøyde og bygge opp lojaliteten.

Vi tilbyr 24/7 support til våre kunder som en del av avtalen. Kontakt oss når du trenger det, så er vi der for å hjelpe deg. Ingen chatbots, bare vanlige hyggelige mennesker. Ønsker du å bli en fornøyd kunde med LiveAgent? Klikk nedenfor!

Jeg vil bli en fornøyd kunde

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent kombinererutmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo

Hva kundene våre sier om oss

Få mer til en rimelig pris

Å holde ting innenfor budsjettet ditt er en av våre viktigste prioriteringer, så vi skreddersyr prisene våre deretter. Betal for det du trenger rettferdig og enkelt. Våre planer starter på så billig som $15. Selvfølgelig vet vi at det er bedre å prøve et produkt før du kjøper det. Derfor kan du starte vår gratis 14-dagers prøveperiode uten vilkår.

Så, liker du oss bedre enn LivePerson så langt? Hvis du vil prøve, bla ned og prøv oss. Og ikke vær sjenert med å kontakte oss hvis du har spørsmål. Du finner kontaktinformasjonen vår nederst på siden.

offer compensations

Sammenlign oss med en annen programvare

Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære programvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

    Relaterte artikler tilLivePerson-alternativ
    LiveAgent migrering er enkelt med en av våre forhåndsbygde plugins. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser og støtter widgets som kan tilpasses språk. LiveAgent tilbyr en evig gratis plan, samt tre andre planer for rimelige priser.

    Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

    LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Prøv gratis 14 dager, ingen kredittkort kreves. Planer fra $9-49 per måned. Ubegrenset billetthistorikk, live chat, WhatsApp-støtte. Støtter 43 språk. Kunder roser fantastisk kundeservice og avanserte funksjoner.

    Vil du migrere fra LiveCall? Vi hjelper deg! kontakt LiveAgent supportteam og begynn å migrere dataene dine i dag gratis.

    Vil du migrere fra LiveCall?

    LiveAgent er rangert som den beste help desk-programvaren for SMB i 2019 og 2020. Den tilbyr verdensklasse kundestøtte til bedrifter i alle størrelser, med priser fra $39/måned. Migrer enkelt fra annen call center-programvare og få enestående kundeservice.

    Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

    Leter du etter et alternativ til Helprace?

    LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.

    LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

    Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

    LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

    Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

    ConnectWise alternativ - LiveAgent

    Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.

    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x