Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

Bytt til LiveAgent, så overfører vi dataene dine fra LivePerson gratis.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrasjon fra LivePerson?

Hvis du ønsker å overføre ticketlisten, kunnskapsbasen, live chat og mer fra LivePerson til LiveAgent, er du på rett sted.

Vi tilbyr deg gratis migrering fra LivePerson til LiveAgent med hjelp fra vårt supportteam. Migrasjonsprosessen er rask og trygg. Les mer om migrering fra LivePerson.

Hva slags data kan du migrere med vår migrasjonstjeneste i helpdesk?

Customers icon

Personer

Overfør flere personer, agentprofiler og kundekontakter.

Email icon

Tickets

Overfør tickets sammen med ticketinformasjon og tickethistorikk.

dollar ticket

Tagger

Migrer tagger og avdelinger.

LivePerson vs LiveAgent sammenligning

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves.
LivePerson
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets.
LivePerson tilbyr tickets.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
LivePerson tilbyr Live Chat.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
LivePerson tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
LivePerson tilbyr en selvbetjeningsportal.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
LivePerson tilbyr Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
LivePerson tilbyr Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
LivePerson tilbyr Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
LivePerson tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
LivePerson tilbyr kunnskapsbase.
Kundeforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
LivePerson tilbyr kundeforum.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
LivePerson tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner
LivePerson tilbyr API-funksjoner
Interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
LivePerson tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
LivePerson tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
LivePerson tilbyr ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
LivePerson tilbyr ubegrensede nettsteder
Unlimited Chatteknapp
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper.
LivePerson tilbyr ubegrensede chatteknapper
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
LivePerson tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
LivePerson tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Maximum queue time

Gratis LivePerson-migrasjon

Vi forstår at ikke alle kundesupportprogramvarene passer for alle, selv om LivePerson gjør en god jobb. Migrer fra LivePerson-helpdesk til LiveAgent. Du får beholde dataene dine og vi tilbyr god kundeservice med en annen programvareløsning. Hold mål med LiveAgent.

Vi kan hjelpe deg med å migrere agentprofiler, live chat-tickets eller andre tickets, tagger, kundekontakter og tilbakemeldinger på kundeopplevelsen til din nye LiveAgent kundesupportprogramvare. Vi gjør det gratis. Kontakt oss gjerne for å diskutere migrering av mer data, for eksempel artikler om kunnskapsbaser og andre ting du trenger. Du kan prøve det gratis først ved å klikke ned nedenfor.

Fordeler med full migrering fra LivePerson til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Flott kundeopplevelse

Vår support fungerer ikke bare et par timer om dagen, men 24/7. Vi er der for deg når du trenger oss.

Web helpdesk icon

Ultimate help desk-programvare

Tickets, live chat, kunnskapsbase, kundesenter eller støtte for sosiale medier? Vi har alt, slik at du kan gi bedre kundesupport.

Reports

Spar mer og tjen mer

Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan.

Sandbox

Støtter flere språk

Det er bedre når programvarestøtten din snakker ditt språk og kundenes språk.

Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten

Gi god kundeservice

Helpdesk bør ha alle verktøyene du trenger, slik at du kan fokusere på å gi god kundeservice og gode kundeopplevelser. Oppgrader kundeservicedisken din med pålitelig live chat, call center, kunnskapsbase, sosiale medier-støtte (til og med Instagram) og mye mer.

Videre gjør vi vårt beste for å gå foran med et godt eksempel og tilbyr den beste kundeservicen til våre kunder. Vi tilbyr deg 24/7 kundeservice. Kontakt oss når som helst, så er vi der for å hjelpe deg.

get inspired

Hvordan er LiveAgents kundeopplevelse?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

increase availability

Klar til å migrere fra LivePerson til LiveAgent?

Hvis du vil gi oss en sjanse, kan du klikke på knappen nedenfor eller kontakte supportteamet vårt og spørre oss om din tilpassede LivePerson-migrering.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo