Gi god support til kundene med en løsning som fokuserer på å hjelpe deg med å lage en vellykket helpdesk. Hold kontakten med kundene dine med en flerkanals-helpdesk som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier.
LiveAgent er en dedikert og brukervennlig løsning som er klar til å hjelpe deg med å håndtere innkommende kundebilletter. Fortsett å lese for å finne ut mer om LiveAgent-verktøyene, funksjonene og fordelene, eller begynn din 14-dagers gratis prøveperiode i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
|
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
|
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/pr. måned
|
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i billett-og chatplanen for $29/agent/pr. mnd.
|
OneDesk tilbyr Live Chat i planen for $11/agent/pr. måned.
|
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Onedesk tilbyr ikke callsenter.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 1q / agent / pr. måned.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr en kunnskapsbase i planen for $11/agent/pr. måned.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr kundeforum i planen for $ 11/ agent / pr. måned.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
|
OneDesk tilbyr automatisering og regler i planen for $11/agent/pr. måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
|
OneDesk tilbyr API funksjoner i planen for ca $11/agent/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
OneDesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
OneDesk tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
|
OneDesk tilbyr ubegrenset historikk i planen for $11/agent/pr. måned
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
OneDesk tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall med chatknapper på ditt nettsted.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
|
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med chatknapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $15/agent/pr. mnd.
|
OneDesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster for $11/agent/pr. måned.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
|
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7.
|
OneDesk tilbyr ikke ubegrenset kundesupport 24/7.
|
Live chat er et fantastisk verktøy for å tilby god kundesupport. Øk kundeengasjementet med live chattens proaktive chatinvitasjoner, tilpass chatknappene eller forbered svarene dine før kundene trykker send.
Det er enkelt å gi støtte på tvers av flere kanaler når du har verktøyet som hjelper deg. LiveAgent kommer med et billettsystem som samler all kommunikasjon på ett sted. Etter det blir det filtrert, organisert og levert til kundestøtteagenter avhengig av prioritet og tilgjengelighet.
Organiser e-postbilletter, chatter, samtaler, kunnskapsbaserte artikler og sosiale medier – Viber, Facebook, Twitter og Instagram på ett sted og håndter alt som en proff.
Facebook, Twitter og Instagram kan brukes til mye mer enn å bare dele kattebilder og morsomme memes. Sosiale medier har vokst til å bli en stor forretningskanal, et markedsføringsverktøy og ja, du gjettet riktig – en effektiv kanal for kundesupport.
Hjelp og støtt kundene dine på sosiale medier med vår enhetlige flerkanals løsning.
Hold styr på dine sosiale medier. Du kan også legge til Viber, dersom du ønsker å tilby kundene enda en måte å kontakte deg på.
Vi er tilgjengelig 24/7 på e-post, live chat, telefon eller sjekk ut våre artikler i kundeportalen når du trenger mer informasjon. LiveAgent Academy er gratis og full av nyttige ting å lære om kundesupport og helpdesk-programvare.
Bli en av våre fornøyde kunder og se hvorfor de begynte å bruke LiveAgent som sin eneste helpdesk-løsning.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent kombinerer et utmerket live chat-billettsystem og automatisering som tillater oss å tilby eksepsjonell support til kundene våre.
Ta en titt på vår Tour video for å se alt annet LiveAgent har å tilby. Du kan også bla gjennom våre rimelige prisplaner for å se hvilken plan som passer din bedrift.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!
Det er mange alternativer, men bare noen av dem kan matche OneDesk. LiveAgent tilbyr et flerkanals billettsystem til en rimelig pris. LiveAgent tilbyr også en rekke produktivitetsfunksjoner og over 140 integrasjoner med andre programvarer.
Mens OneDesk dekker de viktigste kundekommunikasjonskanalene, har LiveAgent også den ekstra bonusen på sosiale medier. Du kan gi støtte med Facebook, Twitter og Instagram. Den støtter også Viber og tilbyr et stort antall integrasjoner.
Ja, LiveAgent har en av de raskeste live chat-widgetene på markedet, med kun 2,5 sekunder før chatten er synlig for kunden.
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer