Leter du etter et alternativ til OneDesk?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Lei av din nåværende helpdesk-løsning?

Gi god support til kundene med en løsning som fokuserer på å hjelpe deg med å lage en vellykket helpdesk. Hold kontakten med kundene dine med en flerkanals-helpdesk som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier.

LiveAgent er en dedikert og brukervennlig løsning som er klar til å hjelpe deg med å håndtere innkommende kundebilletter. Fortsett å lese for å finne ut mer om LiveAgent-verktøyene, funksjonene og fordelene, eller begynn din 14-dagers gratis prøveperiode i dag.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Spar mer med LiveAgent

OneDesk vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
OneDesk
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/pr. måned
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i billett-og chatplanen for $29/agent/pr. mnd.
OneDesk tilbyr Live Chat i planen for $11/agent/pr. måned.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Onedesk tilbyr ikke callsenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 1q / agent / pr. måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr en kunnskapsbase i planen for $11/agent/pr. måned.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr kundeforum i planen for $ 11/ agent / pr. måned.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
OneDesk tilbyr automatisering og regler i planen for $11/agent/pr. måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
OneDesk tilbyr API funksjoner i planen for ca $11/agent/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
OneDesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
OneDesk tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
OneDesk tilbyr ubegrenset historikk i planen for $11/agent/pr. måned
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
OneDesk tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall med chatknapper på ditt nettsted.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $15/agent/pr. mnd.
OneDesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster for $11/agent/pr. måned.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7.
OneDesk tilbyr ikke ubegrenset kundesupport 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Den raskeste livechatten i din helpdesk

Live chat er et fantastisk verktøy for å tilby god kundesupport. Øk kundeengasjementet med live chattens proaktive chatinvitasjoner, tilpass chatknappene eller forbered svarene dine før kundene trykker send.

Prøv vår komplette live chat

Den ultimate multi-channel opplevelsen

Det er enkelt å gi støtte på tvers av flere kanaler når du har verktøyet som hjelper deg. LiveAgent kommer med et billettsystem som samler all kommunikasjon på ett sted. Etter det blir det filtrert, organisert og levert til kundestøtteagenter avhengig av prioritet og tilgjengelighet. Organiser e-postbilletter, chattersamtaler, kunnskapsbaserte artikler og sosiale medierViber, Facebook, Twitter og Instagram på ett sted og håndter alt som en proff.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Gi støtte på tvers av alle viktige kundekanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Støtte på sosiale medier er nøkkelen

Facebook, Twitter og Instagram kan brukes til mye mer enn å bare dele kattebilder og morsomme memes. Sosiale medier har vokst til å bli en stor forretningskanal, et markedsføringsverktøy og ja, du gjettet riktig – en effektiv kanal for kundesupport.  Hjelp og støtt kundene dine på sosiale medier med vår enhetlige flerkanals løsning. Hold styr på dine sosiale medier. Du kan også legge til Viber, dersom du ønsker å tilby kundene enda en måte  å kontakte deg på.

Bli sosial med LiveAgent og nå flere kunder

LiveAgent støtter deg

Vi er tilgjengelig 24/7 på e-post, live chat, telefon eller sjekk ut våre artikler i kundeportalen når du trenger mer informasjon. LiveAgent Academy er gratis og full av nyttige ting å lære om kundesupport og helpdesk-programvare. Bli en av våre fornøyde kunder og se hvorfor de begynte å bruke LiveAgent som sin eneste helpdesk-løsning. 
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer et utmerket live chat-billettsystem og automatisering som tillater oss å tilby eksepsjonell support til kundene våre.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Prøv LiveAgent i dag

Ta en titt på vår Tour video for å se alt annet LiveAgent har å tilby. Du kan også bla gjennom våre rimelige prisplaner for å se hvilken plan som passer din bedrift.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilOneDesk alternativ
Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Freshdesk alternativ

Kommunikasjonslinjer, sanntidschat, rapportering/analyse, selvbetjeningsportal, SLA-administrasjon, sosiale medier integrasjon, billettadministrasjon, arbeidsflytadministrasjon er funksjoner i LiveAgent for effektiv kundestøtte.

Ønsker du å migrere fra Helpshift til en annen kundeserviceprogramvare? Ta en titt på LiveAgent og finn ut om det passer for deg.

Leter duetter et Helpshift-alternativ?

LiveAgent har mottatt positive tilbakemeldinger fra kunder som mener det er en bra løsning for kundesupport og kommunikasjon med kunder.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.

LiveAgent er et Hiver-alternativ som kan håndtere flere e-postinnbokser og flere kommunikasjonskanaler. Lær mer om LiveAgent.

Leter du etter et Hiver-alternativ?

LiveAgent blir anbefalt som en bedre løsning enn Kayako, med merverdi og rask kundestøtte fra supportteamet. Det hjelper med å kategorisere billetter og spore kundenes behov.

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

Få tilgang til populær programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og mer med LiveAgent. Start en GRATIS prøveversjon i dag.

Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

Ser du etter et CallHub-alternativ?

Få populære kundeserviceprogramvare hos LiveAgent. Prøv alle kommunikasjonskanaler og avtal en demo for å utforske fordelene.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo