LiveAgent tilbyr et intuitivt grensesnitt fullt av nyttige verktøy som hjelper deg med å løse kundehenvendelser raskere. Bytt til vår kundeservicedisk og forbedre saksbehandlingen med vårt multikanal saksbehandlingssystem som forener all kommunikasjonen din.
Dra nytte av automatiseringer og integrasjoner for å forbedre dine workflows. Les mer om LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode i dag for å prøve LiveAgent-opplevelsen.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort | SysAid |
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler | LiveAgent tilbyr billettering | SysAid offers ticketing. |
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr live chat | SysAid tilbyr Live Chat. |
Callsenter
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon. | LiveAgent tilbyr callsenter. | SysAid tilbyr ikke callsenter |
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold. | LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal. | tilbyr en selvbetjeningsportal |
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren. | LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon. | SysAid tilbyr ikke Facebook-integrasjon. |
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon. | SysAid tilbyr ikke Twitter-integrasjon |
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren. | LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon | SysAid tilbyr ikke Instagram integrasjon. |
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon | SysAid tilbyr ikke Viber-integrasjon. |
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler. | LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase | SysAid tilbyr en kunnskapsbase. |
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din. | LiveAgent tilbyr kundeforum. | SysAid tilbyr kundeforum. |
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler. | SysAid tilbyr automatisering og regler. |
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API funksjoner. | SysAid tilbyr API funksjoner. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR funksjoner. | SysAid tilbyr ikke IVR funksjoner. |
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | SysAid tilbyr ikke videosamtaler. |
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk | SysAid tilbyr ubegrenset historikk. |
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder. | SysAid tilbyr ubegrensede nettsteder. |
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper. | LiveAgent støtter et ubegrenset antall med chatknapper. | SysAid tilbyr et ubegrenset antall med chatknapper. |
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter. | LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster | SysAid tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster. |
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst. | LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak. | SysAid tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak. |
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser | LiveAgent kundesupport 24/7. | SysAid 24/7 kundesupport. |
LiveAgent støtter en rekke kommunikasjonskanaler med flere tilleggsfunksjoner. Du kan bruke dem for å nå flere kunder og løse problemene deres mye raskere. Dra nytte av billetter på e-post, live chat, callsenter, kundeportal, eller sosiale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Vær tilstede overalt takket være en samlet plattform og tilby best mulig kundeservice.
Ta kundeservice til et nytt nivå med den raskeste chat widgeten på markedet. Med chat synlighet på 2.5 sekunder, kan du løse problemer raskere og tilby bedre kundeservice og kundeanmeldelser. Det brukervennlige grensesnittet gjør det enkelt å kontakte deg og tilleggsfunksjonene gir deg full oversikt over besøkende på nettsiden.
Kundeservice blir enklere når du har støtte fra analytics, overvåking, smidige workflows, og integrasjoner. LiveAgent lar deg forbedre din workflow, lage automatiseringer, måle suksessen, og integrere appene du bruker daglig og forener alt på ett sted. Ta en titt på våre funksjoner og integrasjonssidene for å finne ut mer.
Banebrytende programvare
LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som tilbyr live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.
Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.
Gled kundene dine med lynraske svar.
Få flere salg ved å gjøre kundene lojale mot merkevaren din.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat og automatisering som tillater oss å gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Bli med og prøv LiveAgent og bli en fornøyd kunde i dag. Ta en titt på våre rimelige prisplaner som passer for bedrifter i ulike størrelser og bransjer. Eller fortsett med vår 14-dagers gratis prøveperiode. Uforpliktende og ingen kredittkortinformasjon er nødvendig.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!
Gå fra LiveHelpNow til LiveAgent?
LiveAgent er en populær helpdeskprogramvare for SMB i 2020. Den tilbyr verdensklasse kundestøtte til selskaper som Huawei, BMW og Oxford University. Prøv gratis!
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Migrer dataene dine fra Drift til LiveAgent, den mest populære helpdesk programvaren for SMB i 2020, med verdensklasse kundestøtte. Prøv gratis!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer