Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Si farvel til trege løsninger som ikke leverer

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste SysAid alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et godt alternativ til SysAid?

LiveAgent tilbyr et intuitivt grensesnitt fullt av nyttige verktøy som hjelper deg med å løse kundehenvendelser raskere. Bytt til vår kundeservicedisk og forbedre saksbehandlingen med vårt multikanal saksbehandlingssystem som forener all kommunikasjonen din.

Dra nytte av automatiseringer og integrasjoner for å forbedre dine workflows. Les mer om LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode i dag for å prøve LiveAgent-opplevelsen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

SysAid vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
SysAid
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
LiveAgent tilbyr billettering
SysAid offers ticketing.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr live chat
SysAid tilbyr Live Chat.
Callsenter
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
SysAid tilbyr ikke callsenter
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
tilbyr en selvbetjeningsportal
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
SysAid tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
SysAid tilbyr ikke Twitter-integrasjon
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon
SysAid tilbyr ikke Instagram integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon
SysAid tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase
SysAid tilbyr en kunnskapsbase.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
SysAid tilbyr kundeforum.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
SysAid tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
SysAid tilbyr API funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
SysAid tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
SysAid tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk
SysAid tilbyr ubegrenset historikk.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
SysAid tilbyr ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper.
LiveAgent støtter et ubegrenset antall med chatknapper.
SysAid tilbyr et ubegrenset antall med chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster
SysAid tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
SysAid tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
LiveAgent kundesupport 24/7.
SysAid 24/7 kundesupport.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Forbedre kundeservice

LiveAgent støtter en rekke kommunikasjonskanaler med flere tilleggsfunksjoner. Du kan bruke dem for å nå flere kunder og løse problemene deres mye raskere. Dra nytte av billetter på e-post, live chat, callsenter, kundeportal, eller sosiale medierFacebook, Twitter, og Instagram. Vær tilstede overalt takket være en samlet plattform og tilby best mulig kundeservice.

En effektiv løsning som gir bedre produktivitet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Den raskeste live chatten på markedet

Ta kundeservice til et nytt nivå med den raskeste chat widgeten på markedet. Med chat synlighet på 2.5 sekunder, kan du løse problemer raskere og tilby bedre kundeservice og kundeanmeldelser. Det brukervennlige grensesnittet gjør det enkelt å kontakte deg og tilleggsfunksjonene gir deg full oversikt over besøkende på nettsiden. 

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Tilby den beste brukeropplevelsen med live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Avanserte workflows og nettverksovervåkning

Kundeservice blir enklere når du har støtte fra analytics, overvåking, smidige workflows, og integrasjoner. LiveAgent lar deg forbedre din workflow, lage automatiseringer, måle suksessen, og integrere appene du bruker daglig og forener alt på ett sted. Ta en titt på våre funksjoner og integrasjonssidene for å finne ut mer.

Banebrytende programvare

Visste du at?

LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som tilbyr live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.

SysAid alternativ
30%

Øk inntektene

Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.

97%

Øk kundetilfredsheten

Gled kundene dine med lynraske svar.

16×

Øk kundeverdien

Få flere salg ved å gjøre kundene lojale mot merkevaren din.

Bli en fornøyd kunde

Du kan spørre oss om hva som helst, når som helst takket være vår 24/7 kundesupport. Vi er her for deg hvis du opplever problemer, søker informasjon eller vil lære noe nytt. Kontakt oss via chatten, e-post eller ring oss, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat og automatisering som tillater oss å gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Er du klar for å prøve?

Bli med og prøv LiveAgent og bli en fornøyd kunde i dag. Ta en titt på våre rimelige prisplaner som passer for bedrifter i ulike størrelser og bransjer. Eller fortsett med vår 14-dagers gratis prøveperiode. Uforpliktende og ingen kredittkortinformasjon er nødvendig.

Du er i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med SysAid?

LiveAgent tilbyr flere funksjoner enn SysAid som: callsenter, sosiale medier integrasjoner, ubegrenset antall samtaleinnspillinger, IVR, og videosamtaler.

Hva er de ekstra fordelene sammenlignet med å bruke SysAid?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor SysAid inkluderer økt kundetilfredshet, økt kundelojalitet, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn-rate og bedre arbeidsflyt for agentene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo