Si farvel til trege løsninger som ikke leverer

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste SysAid alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et godt alternativ til SysAid?

LiveAgent tilbyr et intuitivt grensesnitt fullt av nyttige verktøy som hjelper deg med å løse kundehenvendelser raskere. Bytt til vår kundeservicedisk og forbedre saksbehandlingen med vårt multikanal saksbehandlingssystem som forener all kommunikasjonen din.

Dra nytte av automatiseringer og integrasjoner for å forbedre dine workflows. Les mer om LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode i dag for å prøve LiveAgent-opplevelsen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leter du etter et godt alternativ til SysAid?
Slido green logo

SysAid vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
SysAid
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
LiveAgent tilbyr billettering
SysAid offers ticketing.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr live chat
SysAid tilbyr Live Chat.
Callsenter
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
SysAid tilbyr ikke callsenter
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
tilbyr en selvbetjeningsportal
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
SysAid tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
SysAid tilbyr ikke Twitter-integrasjon
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon
SysAid tilbyr ikke Instagram integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon
SysAid tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase
SysAid tilbyr en kunnskapsbase.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
SysAid tilbyr kundeforum.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
SysAid tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
SysAid tilbyr API funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
SysAid tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
SysAid tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk
SysAid tilbyr ubegrenset historikk.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
SysAid tilbyr ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper.
LiveAgent støtter et ubegrenset antall med chatknapper.
SysAid tilbyr et ubegrenset antall med chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster
SysAid tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
SysAid tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
LiveAgent kundesupport 24/7.
SysAid 24/7 kundesupport.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Forbedre kundeservice

LiveAgent støtter en rekke kommunikasjonskanaler med flere tilleggsfunksjoner. Du kan bruke dem for å nå flere kunder og løse problemene deres mye raskere. Dra nytte av billetter på e-post, live chat, callsenter, kundeportal, eller sosiale medierFacebook, Twitter, og Instagram. Vær tilstede overalt takket være en samlet plattform og tilby best mulig kundeservice.

En effektiv løsning som gir bedre produktivitet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Den raskeste live chatten på markedet

Ta kundeservice til et nytt nivå med den raskeste chat widgeten på markedet. Med chat synlighet på 2.5 sekunder, kan du løse problemer raskere og tilby bedre kundeservice og kundeanmeldelser. Det brukervennlige grensesnittet gjør det enkelt å kontakte deg og tilleggsfunksjonene gir deg full oversikt over besøkende på nettsiden. 

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Tilby den beste brukeropplevelsen med live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Avanserte workflows og nettverksovervåkning

Kundeservice blir enklere når du har støtte fra analytics, overvåking, smidige workflows, og integrasjoner. LiveAgent lar deg forbedre din workflow, lage automatiseringer, måle suksessen, og integrere appene du bruker daglig og forener alt på ett sted. Ta en titt på våre funksjoner og integrasjonssidene for å finne ut mer.

Banebrytende programvare

Visste du at?

LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som tilbyr live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.

Visste du at?
30%

Øk inntektene

Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.

97%

Øk kundetilfredsheten

Gled kundene dine med lynraske svar.

16×

Øk kundeverdien

Få flere salg ved å gjøre kundene lojale mot merkevaren din.

Bli en fornøyd kunde

Du kan spørre oss om hva som helst, når som helst takket være vår 24/7 kundesupport. Vi er her for deg hvis du opplever problemer, søker informasjon eller vil lære noe nytt. Kontakt oss via chatten, e-post eller ring oss, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat og automatisering som tillater oss å gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Er du klar for å prøve?

Bli med og prøv LiveAgent og bli en fornøyd kunde i dag. Ta en titt på våre rimelige prisplaner som passer for bedrifter i ulike størrelser og bransjer. Eller fortsett med vår 14-dagers gratis prøveperiode. Uforpliktende og ingen kredittkortinformasjon er nødvendig.

Du er i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Du er i gode hender!
Slido green logo

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med SysAid?

LiveAgent tilbyr flere funksjoner enn SysAid som: callsenter, sosiale medier integrasjoner, ubegrenset antall samtaleinnspillinger, IVR, og videosamtaler.

Hva er de ekstra fordelene sammenlignet med å bruke SysAid?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor SysAid inkluderer økt kundetilfredshet, økt kundelojalitet, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn-rate og bedre arbeidsflyt for agentene

Relaterte Ressurser tilSysAid alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo