Med 2-trinns bekreftelse (også kjent som 2-faktor autentisering), vil du beskytte LiveAgent-kontoen din med både passordet ditt og en tilleggskode fra Google Authenticator-mobilappen.
Aktiver 2-trinns bekreftelse for å sikre LiveAgent-kontoen din.
Trenger du det?
2-trinns bekreftelse er en valgfri funksjon som anbefales brukt. Det gir mer sikkerhet til LiveAgent-kontoen din. Når du har aktivert 2-trinns bekreftelse, må ethvert forsøk på å logge på kontoen din ledsages av koden du genererte i Google Authenticator-appen. 2-trinns bekreftelse kan bidra til å holde ukjente personer ute, selv om de har passordet
Hva endres når du aktiverer 2-trinns bekreftelse i profilen din?
- når du logger på kontoen din, bortsett fra brukernavnet og passordet ditt, vil du bli bedt om å sette inn en 6-sifret sikkerhetskode fra Google Authenticator-applikasjonen
- Google Authenticator genererer sikkerhetskoden hvert 30. sekund.
- omskriv koden fra appen til feltet “Verifikasjonskode” på påloggingsskjermen din

More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Kunnskapsbase artikler
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.