En API (Application Programming Interface) er en liste over kommandoer som en programvare kan sende til en annen. Takket være API kan du koble til flere programmer, verktøy og automatisere og påvirke mange oppgaver. To forskjellige programvarer kan “kommunisere” direkte via API.
Send informasjon fra eller til LiveAgent-kontoen din fra andre apper via API.
Tilgjengelige LiveAgent API-handlinger:
- Hent listen over selskaper
- Slett samtaler
- Opprett nye samtaler
- Registrer nye kunder
- Hent listen over avdelinger
- Fjern kunnskapsbaseoppføringer
- Avdelingsrapporter
- og mange fler…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Teksten er en markedsføringsmelding som promoterer LiveAgent-oppdateringer og rabatter. Meldingen oppfordrer leserne til å registrere seg og venter på innloggingsdetaljene til sin e-postkonto etter at kontoen er installert. Det nevnes også at nettsidene bruker cookies i tråd med personvern- og cookies-retningslinjer. Til slutt oppfordres leserne til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan dra nytte av deres virksomhet.
LiveAgent er et verktøy som kan hjelpe deg med å administrere kontoen din enklere. Etter at du har registrert deg, vil du motta innloggingsinformasjonen din når kontoen din er installert. Du vil også få en oppdatering når installasjonsprosessen er fullført og du vil kunne få tilgang til kontoen din. LiveAgent er for øyeblikket i ferd med å bygge ditt skrivebord, og vil sende deg logging detaljer når prosessen er fullført. Nettsidene bruker cookies, og du trenger å godta dette før du kan bruke chat og kontaktinformasjonen.
En tilbakemeldingswidget kan være en kundetilfredshetsundersøkelse eller en widget på en skala fra 1 til 5 som lar deg vurdere generell tilfredshet med produktene og tjenestene dine. Hovedrollen til en tilbakemeldingsmodul er å samle inn tilbakemeldinger enkelt og raskt, og hjelpe bedriften med å få raskt signal om eventuelle problemer eller feil. Implementering av en tilbakemeldingsmodul i kundeserviceworkflows anbefales på det sterkeste for å forbedre kundetilfredshet og lojalitet. LiveAgent tilbyr en avansert tilbakemeldingsmodul.