Quality Unit, selskapet bak programvareproduktet LiveAgent, har alltid bygget produkter med stabilitet og sikkerhet på plass. Siden starten på reisen vår i 2004 har vi vokst til titusenvis av fornøyde kunder, som har ulike interne krav til sine løsningsleverandører.
Systemene våre er ganske komplekse, derfor kan vi ikke stole på 1 eller 2 datasentre for å støtte LiveAgent. For tiden har vi flere datasentre rundt om i verden. Vi installerer kundekontoene våre på best mulig serverpunkt avhengig av hvor de befinner seg og tar med deres nasjonale lover inn på kontoen.
Liste av nåværende datasenter rundt verden:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Tyskland
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kundesenter skyløsninger kommer vanligvis med innebygde analyse- og ytelsesovervåkingsverktøy, samt arbeidsstyrkestyringsverktøy for å forutsi samtalevolum og optimalisere agentplaner. Det kan være lurt å vurdere kostnadene for lokale vs skybaserte løsninger når du setter opp et nytt kundesenter. Skybaserte kundesenter krever dedikert kontorplass og riktig utstyr for ansatte, inkludert datamaskiner og hodesett med støyreduksjon.
The text describes LiveAgent as a popular solution for customer support used by many businesses, with users praising its effectiveness in communication with customers, faster response times, improved satisfaction, and increased sales. It also discusses various industries where using net traffic can create revenue streams, including real estate, retail, SaaS, software/internet, travel & lodging. The features of LiveAgent, such as its chat history function, internal chat, and realtime writing view, are highlighted. The text also mentions the use of web hosting and personal recommendations in creating profitability. Additionally, the text provides information on LiveAgent's pricing, features, integrations, and customer reviews, as well as the company's blog, academy, and support resources.
LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, med funksjoner som spamfiltrering, bedriftsinformasjonshåndtering og GDPR-samsvar. Sikkerhetsmessig er det fullt i samsvar med bransjens beste praksis, inkludert kryptering, datasentersikkerhet og to-faktor autentisering.