Quality Unit, selskapet bak programvareproduktet LiveAgent, har alltid bygget produkter med stabilitet og sikkerhet på plass. Siden starten på reisen vår i 2004 har vi vokst til titusenvis av fornøyde kunder, som har ulike interne krav til sine løsningsleverandører.
Systemene våre er ganske komplekse, derfor kan vi ikke stole på 1 eller 2 datasentre for å støtte LiveAgent. For tiden har vi flere datasentre rundt om i verden. Vi installerer kundekontoene våre på best mulig serverpunkt avhengig av hvor de befinner seg og tar med deres nasjonale lover inn på kontoen.

Liste av nåværende datasenter rundt verden:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Tyskland
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Teksten handler om ulike måter å bruke nettrafikk for å skape økende inntektsstrømmer, med spesielt fokus på kundestøtte og CRM-innsikt. Det blir presentert flere bransjer der dette kan være relevant, som eiendom, detaljhandel, SaaS og programvare/internett, samt reise & losji. Web vertskap og personlige anbefalinger for kunder blir også nevnt som viktige elementer i å skape lønnsomhet.
Flytte fra Extend til LiveAgent?
LiveAgent er en helpdesk programvare som er den mest anmeldte og #1 rangerte for SMB i 2019 og 2020. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er blant selskapene som bruker programvaren til å tilby kundestøtte i verdensklasse. LiveAgent tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellige størrelser med flere funksjoner som e-postadresser, live chat-knapper, avdelingsbehandling og WhatsApp. Det er også en gratis plan tilgjengelig som gir en 7 dagers billetthistorikk og grunnleggende kontaktmuligheter. Det er ingen kredittkort påkrevd for å prøve LiveAgent, og det er enkelt å overføre data fra Extend.