Lei av din nåværende helpdesk-løsning?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Hesk på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr     
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et alternativ til Hesk?

Bytt til LiveAgent i dag og se hva som gjør det til et utmerket alternativ til Husk. LiveAgent er en billettløsning til helpdesk som håndterer flere kommunikasjonskanaler inkludert e-postbilletter, live chat, callsenter, sosiale medier og kundeportal.

LiveAgent har et stort utvalg av funksjoner og integrasjoner med andre programvareløsninger som hjelper deg med å skape en jevn arbeidsflyt. Les mer om LiveAgent eller start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hesk vs LiveAgent

Features Liveagent Hesk
Ticketing
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr et billettsystem.
Hesk tilbyr et billettsystem.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Hesk tilbyr ikke Live Chat.
Call Center
Et kundesenter som brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Hesk tilbyr ikke callsenter
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsbasen.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
Hesk tilbyr en selvbetjeningsportal.
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
Hesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alt av omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter integrasjon.
Hesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon..
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
Hesk tilbyr ikke instragram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
Hesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
En kundedatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase.
Hesk tilbyr en kunnskapsbase.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Hesk tilbyr ikke kundeforum.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Hesk tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
Hesk tilbyr ikke API funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
Hesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
Samtaler som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Hesk tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtalehistorikk
Hesk tilbyr ubegrenset samtalehistorikk.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede antall nettsider.
Hesk tilbyr ubegrensede antall nettsider.
Unlimited Chat Buttons
Du kan plassere et ubegrenset antall chatknapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chat-knapper.
Hesk tilbyr ikke et ubegrenset antall chat-knapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall med e-poster og billetter.
LiveAgent LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
Hesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
Unlimited Call Recording
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
Hesk tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
LiveAgent tilbyr ubegrenset kundesupport 24/7.
Hesk tilbyr ikke ubegrenset support 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få en rask chat-widget i sanntid på nettstedet ditt

Løs kundehenvendelser raskere, takket være vår live chat. Lag en skreddersydd widget eller bruk en fra vårt utvalg av chatknapper, og plasser den på nettsiden din. Kundene dine kan klikke på knappen og starte en samtale med en tilgjengelig representat på helpdesk. Live chatten er rangert som en av de raskeste på markedet. 

Den støttes av nyttige funksjoner, som for eksempel skrivevisning i sanntid eller proaktive chatinvitasjoner for å øke kundeengasjementet. Prøv det selv og se hvordan du kan forbedre din kundestøtte.

Opplev vår live chat programvare

Enkel håndtering av billetter

LiveAgent sorterer billetter og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsreglene du kan sette opp. Det er viktig fordi LiveAgent håndterer viktige informasjonskanaler som kundene dine bruker, ved å gjøre innkommende kommunikasjon til billetter.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Flerkanals kommunikasjonsfunksjoner på ett sted

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kunnskapbase med skreddersydd branding

Lag din egen selvbetjeningsportal full av relevante notater, informasjonsartikler og manualer for håndtering av ulike problemer, eller bare for å lære noe nytt. Med våre funksjoner i kundeportalen kan du dra nytte av skreddersydd branding som passer din bedriftsstil.

Kunnskapsbasen inkluderer også forum, slik at kundene dine kan gi svar til andre som sliter med problemer eller bare snakke om forskjellige funksjoner. Du kan også bruke forumet til å samle tilbakemeldinger fra kunder og se hvordan du kan forbedre bedriften din.

Tilby utmerket kundeservice med vår kunnskapsbase

Vår fantastiske kundeservice støtter deg hele veien

Vi løser problemer via e -post, live chat, samtaler eller kundeportalen 24/7, slik at kundene våre kan få pusterom eller fokusere på det viktigste – å hjelpe kundene sine. Kontakt oss når du trenger noe, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Ta en titt på prestasjonene våre eller vurderingene nedenfor og se hvorfor våre kunder byttet fra andre løsninger til LiveAgent. Bli med oss ​​i dag og bli en fornøyd kunde.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combines Fantastisk live chat, billettsystem og automatisering som gjør det mulig for osså tilby god kundeservice til kundene våre

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar for å bytte til vår help desk-løsning?

Prøv oss gratis i 14-dager. Du trenger ikke oppgi kredittkortinformasjon, så det er ingen forpliktelser.

Se Tour -videoen vår først for å se hva annet LiveAgent tilbyr, eller les mer om LiveAgent på nettsiden vår.

Sammenlign oss med andre helpdesk-løsninger

Relaterte artikler tilHesk alternativ
LiveAgent er et Hiver-alternativ som kan håndtere flere e-postinnbokser og flere kommunikasjonskanaler. Lær mer om LiveAgent.

Leter du etter et Hiver-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det ultimate Hiver-alternativet! Med 24/7 kundeservice, ingen oppstartsgebyr, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten behov for kredittkort, gir LiveAgent deg en flerkanals helpdesk-løsning for å håndtere e-post, live chat, sosiale medier og mer. Opplev verdensklasse kundeservice og effektiv forretningskommunikasjon. Start din gratis prøveperiode i dag!

Letingen etter et alternativ til OneDesk er over. Bytt til LiveAgent og få et flerkanals billettsystem som også støtter sosiale medier.

Leter du etter et alternativ til OneDesk?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk! Nyt fordeler som ingen etableringsgebyr, kundeservice 24/7, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort. Bytt til en flerkanals helpdesk-løsning som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier. Prøv LiveAgent for en forbedret kundesupportopplevelse!

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Freshdesk alternativ

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Freshdesk! Med over 179 helpdesk-funksjoner, et brukervennlig grensesnitt, og 24/7 kundeservice, tilbyr vi en komplett løsning for kundestøtte. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort eller bindinger.

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Zendesk Alternativ

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x