Bytt til LiveAgent i dag og se hva som gjør det til et utmerket alternativ til Husk. LiveAgent er en billettløsning til helpdesk som håndterer flere kommunikasjonskanaler inkludert e-postbilletter, live chat, callsenter, sosiale medier og kundeportal.
LiveAgent har et stort utvalg av funksjoner og integrasjoner med andre programvareløsninger som hjelper deg med å skape en jevn arbeidsflyt. Les mer om LiveAgent eller start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet til kundesupport gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
Hesk
|
---|---|---|
Ticketing
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr et billettsystem.
|
Hesk tilbyr et billettsystem.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
Hesk tilbyr ikke Live Chat.
|
Call Center
Et kundesenter som brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Hesk tilbyr ikke callsenter
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
|
Hesk tilbyr en selvbetjeningsportal.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
|
Hesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alt av omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter integrasjon.
|
Hesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon..
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
|
Hesk tilbyr ikke instragram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
Hesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
En kundedatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase.
|
Hesk tilbyr en kunnskapsbase.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
Hesk tilbyr ikke kundeforum.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
Hesk tilbyr ikke automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
|
Hesk tilbyr ikke API funksjoner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Hesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
Samtaler som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Hesk tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtalehistorikk
|
Hesk tilbyr ubegrenset samtalehistorikk.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede antall nettsider.
|
Hesk tilbyr ubegrensede antall nettsider.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan plassere et ubegrenset antall chatknapper på nettstedene dine.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chat-knapper.
|
Hesk tilbyr ikke et ubegrenset antall chat-knapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall med e-poster og billetter.
|
LiveAgent LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
|
Hesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Hesk tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset kundesupport 24/7.
|
Hesk tilbyr ikke ubegrenset support 24/7.
|
Løs kundehenvendelser raskere, takket være vår live chat. Lag en skreddersydd widget eller bruk en fra vårt utvalg av chatknapper, og plasser den på nettsiden din. Kundene dine kan klikke på knappen og starte en samtale med en tilgjengelig representat på helpdesk. Live chatten er rangert som en av de raskeste på markedet.
Den støttes av nyttige funksjoner, som for eksempel skrivevisning i sanntid eller proaktive chatinvitasjoner for å øke kundeengasjementet. Prøv det selv og se hvordan du kan forbedre din kundestøtte.
LiveAgent sorterer billetter og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsreglene du kan sette opp. Det er viktig fordi LiveAgent håndterer viktige informasjonskanaler som kundene dine bruker, ved å gjøre innkommende kommunikasjon til billetter.
Lag din egen selvbetjeningsportal full av relevante notater, informasjonsartikler og manualer for håndtering av ulike problemer, eller bare for å lære noe nytt. Med våre funksjoner i kundeportalen kan du dra nytte av skreddersydd branding som passer din bedriftsstil.
Kunnskapsbasen inkluderer også forum, slik at kundene dine kan gi svar til andre som sliter med problemer eller bare snakke om forskjellige funksjoner. Du kan også bruke forumet til å samle tilbakemeldinger fra kunder og se hvordan du kan forbedre bedriften din.
Vi løser problemer via e -post, live chat, samtaler eller kundeportalen 24/7, slik at kundene våre kan få pusterom eller fokusere på det viktigste – å hjelpe kundene sine. Kontakt oss når du trenger noe, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Ta en titt på prestasjonene våre eller vurderingene nedenfor og se hvorfor våre kunder byttet fra andre løsninger til LiveAgent. Bli med oss i dag og bli en fornøyd kunde.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent combines Fantastisk live chat, billettsystem og automatisering som gjør det mulig for osså tilby god kundeservice til kundene våre
Peter Komornik, CEO
Prøv oss gratis i 14-dager. Du trenger ikke oppgi kredittkortinformasjon, så det er ingen forpliktelser.
Se Tour -videoen vår først for å se hva annet LiveAgent tilbyr, eller les mer om LiveAgent på nettsiden vår.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
LiveAgent er et utmerket alternativ til Hesk fordi det tilbyr et flerkanals billettsystem, raskt live chat og fantastisk kundeservice.
Et billettsystem for flere kanaler som kan håndtere e -post, live chat, samtaler, kundeportal, Viber og sosiale medier - Facebook, Twitter og Instagram. LiveAgent har også rimelige priser og god kundestøtte klar til å hjelpe deg med alt.
LiveAgents live chat -widget hastighet målte 2,5 sekunder, noe som gjør den til en av de raskeste chat -widgetene som er tilgjengelige i en help desk -programvare
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer