iPlan integration
Partner website
Hva er iPlan?
iPlan er et ledende selskap innen levering av telekommunikasjons- og teknologitjenester i hovedbyene i Argentina siden 1999.
Fra begynnelsen følger vi bedrifter og gir dem forslag som er skreddersydd for deres behov. I dag går vi sammen med dem veien til digital transformasjon.
iPlans mål er å transformere den teknologiske opplevelsen og bli den foretrukne leverandøren av telekommunikasjons- og IT-tjenester for bedriftskunder, og premiumalternativet for høykvalitets Internett-tjenester i det argentinske boligmarkedet.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og iPlan er nå partnere, noe som gjorde iPlan-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et iPlan VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble iPlan til LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene.
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer
3. Søk etter iPlan
4. Klikke på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon
Kostnad for å integrere iPlan:
Har du et abonnement hos LiveAgent er integrasjonen gratis. Imidlertid tar iPlan betalt for sine tjenester siden selskapet opererer separat.
Fordeler med iPlan
- Cost-effective
- Improved CX
- access throughout Argentina
- high reliability
Vil du lære mer om hvordan kundesenterprogramvare fungerer? Sjekk ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free iPlan integration!
Frequently Asked Questions
What is iPlan?
iPlan is a leading company in the provision of Telecommunications and Technology services in the main cities of Argentina since 1999.
How much does it cost to integrate iPlan with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with iPlan. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that iPlan charges for its services.
How can you implement a iPlan VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > iPlan. Add the VoIP number and use it right away.
OptiTELECOM tilbyr VoiP-tjenester for bedrifters virtuelle telefonsentraler. Integrer OptiTELECOM med LiveAgent for avanserte kundeservicefunksjoner. Mikrofoner og høyttalere er alt du trenger for å komme i gang. LiveAgent gjør det enkelt å administrere et kundesenter med tilpassede IVR-trær og opptak av samtaler. Besøk LiveAgent-akademiet for mer informasjon.
TeleCube og LiveAgent kan integreres for å forbedre kundeinteraksjoner. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger. Peoplefone tilbyr kundeserviceprogramvare. Samtaledisponering øker salgsavkastningen. TeleCube er en global VoIP-leverandør med dekning i over 50 land. Integrering med LiveAgent gir en enkel måte å administrere telefonsenteret på.
LiveAgent er en plattform for kundeservice som tilbyr ulike programvarer, inkludert VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem. De oppfordrer abonnenter til å holde seg oppdatert på nyhetsbrevet og avtale en demo for å dra nytte av tjenesten. Det kreves aksept for informasjonskapsler før bruk av kontaktform, chat eller messenger. LiveAgent tilbyr også partnerskapsmuligheter og GDPR-sikret programvare.