Lei din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste LeadDesk alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett kostnad    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs   
  • ✓ Kanseller når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

Leiter du etter en annen løsning for din hjelpepult? LiveAgent er en flott programvare som pakket med verktøy og funksjoner som vil hjelpe deg og gi bedre kudestøtte.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurdert hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere til kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Ringesenter støtte

I tillegg til andre funksjoner, har LiveAgent også ringesenter støtte integrering. Den er rask og lett å sette opp!

Rik på funksjoner

Over 175 + funksjoner som skal skal gjøre din arbeidsflyt lettere og mer morsom.

Rimelig pris

LiveAgent pakker et slag for en rimelig pris. Velg en av våres tre betalte planer eller velg separate funksjoner så du kan tilpasse din egen hjelpepult.

social notifications - illustration

Sterk LeadDesk alternativ

Gi kundene dine mer en bare telefon støtte. Med LiveAgent, kan du tilby støtte via E-mail, live-chat, kunnskapsbase, ringesenter og sosiale media som Instagram eller Twitter.

Gi kundene dine muligheter og bekvemmelighet når det komme til kommunikasjon.

Den raskeste Live-chat

Live-chat er et viktig verktøy når det kommer til og gi kundestøtte. Gjør dine nettside besøkere inn til betalende kunder lett med en live-chat widget på din nettside.

LiveAgent har den raskeste Live-chate widget på markedet, men en meldings hastighet på 2.5 sekunder. Svar med lynets fart og ikke la kundene dine vente.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Ringesenter støtte

Selv om du bytte til LiveAgent betyr det ikke at du må slutte og gi støtte via telefon. Ringesenter er enkelt og sett opp, det tar bare noen få minutter. Du kan ringe via nettleser, telefon eller andre utstyr som du velger selv.

LiveAgent tar vare på alt for deg, så det er ikke noe nødvendighet for tredjepartsleverandører.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Savings illustration

Får mer for mindre

Du må ikke betale mer for og få mer. LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer som er pakket med det beste verktøyene og funksjonene for og gi kundestøtte.

I tilfelle du vil, kan du alltids kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra til din plan uten og over betale. Trykk under for å lære mer.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to LeadDesk alternativ
LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo