Lei din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste LeadDesk alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett kostnad    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs   
  • ✓ Kanseller når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

Leiter du etter en annen løsning for din hjelpepult? LiveAgent er en flott programvare som pakket med verktøy og funksjoner som vil hjelpe deg og gi bedre kudestøtte.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurdert hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere til kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Ringesenter støtte

I tillegg til andre funksjoner, har LiveAgent også ringesenter støtte integrering. Den er rask og lett å sette opp!

Rik på funksjoner

Over 175 + funksjoner som skal skal gjøre din arbeidsflyt lettere og mer morsom.

Rimelig pris

LiveAgent pakker et slag for en rimelig pris. Velg en av våres tre betalte planer eller velg separate funksjoner så du kan tilpasse din egen hjelpepult.

social notifications - illustration

Sterk LeadDesk alternativ

Gi kundene dine mer en bare telefon støtte. Med LiveAgent, kan du tilby støtte via E-mail, live-chat, kunnskapsbase, ringesenter og sosiale media som Instagram eller Twitter.

Gi kundene dine muligheter og bekvemmelighet når det komme til kommunikasjon.

Den raskeste Live-chat

Live-chat er et viktig verktøy når det kommer til og gi kundestøtte. Gjør dine nettside besøkere inn til betalende kunder lett med en live-chat widget på din nettside.

LiveAgent har den raskeste Live-chate widget på markedet, men en meldings hastighet på 2.5 sekunder. Svar med lynets fart og ikke la kundene dine vente.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Ringesenter støtte

Selv om du bytte til LiveAgent betyr det ikke at du må slutte og gi støtte via telefon. Ringesenter er enkelt og sett opp, det tar bare noen få minutter. Du kan ringe via nettleser, telefon eller andre utstyr som du velger selv.

LiveAgent tar vare på alt for deg, så det er ikke noe nødvendighet for tredjepartsleverandører.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Savings illustration

Får mer for mindre

Du må ikke betale mer for og få mer. LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer som er pakket med det beste verktøyene og funksjonene for og gi kundestøtte.

I tilfelle du vil, kan du alltids kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra til din plan uten og over betale. Trykk under for å lære mer.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilLeadDesk alternativ
LiveAgent er den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Du nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner og gode verktøy i dag.

Ser du etter et Customerly alternativ?

Få økt produktivitet og bedre kundestøtte med LiveAgent. Velg blant tre planer som passer deg, og kjøp separate funksjoner etter behov. Lær mer.

Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

ConnectWise alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et kostnadseffektivt verktøy for kundekommunikasjon som forbedrer kundeservice og øker salg. Det tilbyr flere kanaler som live chat, call center og sosiale medier integrasjon.

Ser du etter et alternativ for Help Scout? Har du sett LiveAgent? Sjekk ut våres fordeler og finn ut hvorfor LiveAgenter det beste alternativet.

Help Scout alternativ

Få bedre kundestøtte og økt tilfredshet med LiveAgent. Prøv det beste HubSpot- og Help Scout-alternativet gratis i 14 dager. Ingen kredittkort kreves.

Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er et flott verktøy for å kommunisere med kunder, øke kundetilfredshet, salg og produktivitet. Anbefales for bedre kundeservice.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Freshdesk alternativ

Kommunikasjonslinjer, sanntidschat, rapportering/analyse, selvbetjeningsportal, SLA-administrasjon, sosiale medier integrasjon, billettadministrasjon, arbeidsflytadministrasjon er funksjoner i LiveAgent for effektiv kundestøtte.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo