Partner
Hva er Fontumi?
Fontumi er en colombiansk leverandør av internetttelefoni | VoIP | SIP trunk, skaper avanserte telekommunikasjonstjenester for Colombia og andre land i Latino-Amerika som Peru, Chile eller Mexico.
Fontumi designer apper og telekommunikasjonstjenester for bedrifter og kundesentre i alle størrelser.
Fontumi tilbyr:
- Uten varighet eller månedsklausul.
- Tilpasset anrops-ID
- Automatiske samtaler
- Virtuell PBX, DID og opptak.
- Ringeknapp
- Automatiske telefonundersøkelser.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og Fontumi er nå partnere, noe som gjør Fontumi-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et Fontumi VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble Fontumi til LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene .
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer

3. Søk etter Fontumi

4. Klikk på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon

Kostnad for å integrere Fontumi:
Fontumi og LiveAgent er partnere. Så hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integreringen gratis. Fontumi tar imidlertid betalt for sine tjenester ellers ettersom selskapet opererer separat.
Fordeler med Fontumi
- Kostnadseffektiv
- Forbedret CX
- tilgang i hele Colombia
- høy pålitelighet
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently asked questions
Hva er Fontumi?
Fontumi er en colombiansk leverandør av internetttelefoni | VoIP | SIP-trunk, skaper avanserte telekommunikasjonstjenester for Colombia og andre land i Latino-Amerika som Peru, Chile eller Mexico.
Hvor mye koster det å integrere Fontumi med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integrert Fontumi inne. Dermed er integrering gratis. Men husk at Fontumi tar betalt for tjenestene sine ellers.
Hvordan kan du implementere et Fontumi VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nevnte tidligere, er Fontumi allerede en del av LiveAgent. Bare logg inn og følg veiledningen nedenfor:
1. Naviger til Konfigurasjoner > Ring > Nummere > Fontumi
2. Legg til VoIP-nummeret og ta det i bruk med en gang
Teksten presenterer forskjellig programvare og verktøy for kundeservice og support, inkludert en demo, prissetting, integrasjoner og alternativer. Det er også informasjon om selskapet, priser og partnerskap. En LiveAgent blir bygget for øyeblikket, og det oppfordres til å abonnere på deres nyhetsbrev for å holde seg oppdatert. Cookies brukes på deres nettsider.
Teksten handler om selskapet LiveAgent og deres tilbud innen kundeservice-programvare som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. De tilbyr også opplæringsmuligheter og en kostnadskalkulator. Det blir også nevnt måter å kontakte selskapet på, som telefon og live-chat. Leserne oppfordres også til å abonnere på nyhetsbrevet deres for siste oppdateringer og rabatter. Sluttsummen viser at LiveAgent bygger LiveAgent-skrivebord og inviterer leserne til å avtale en demo for å utforske mer.
Teksten omhandler LiveAgent, en programvare som tilbyr løsninger for blant annet håndtering av klager, klientportal og e-postbehandling. Det tilbys kontaktmuligheter via telefon, e-post, sosiale medier og nyhetsbrev. I tillegg informeres det om at et LiveAgent skrivebord er under bygging og at cookies brukes på nettsidene. Det gis også informasjon om muligheten for å avtale en demo og å kontakte LiveAgent gjennom chat.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.