Intercom

Hva er Intercom?

Intercom er en meldingsplattform som brukes av bedrifter for å kommunisere med kunder. Meldinger kan brukes til å samle inn og filtrere data for å lage målrettede meldinger.

Hvordan kan du bruke det?

Bruk denne integrasjonen til å holde styr på og administrere meldinger eller brukere. Du kan legge til hendelser, notater, opprette brukere, administrere tagger, oppdatere selskaper, sende innkommende meldinger og mer. Intercom-integrasjon vil også varsle deg om nyheter, oppdateringer og nye kunder.

Fordeler

  • Hold styr på bedriftens meldinger
  • Samle inn data og administrer kunder
  • Aldri mer bytte mellom apper

Frequently asked questions

Hva er Intercom?

Intercom er en samtaleplattform hvor du også kan administrere og lagre data siden 2011.

Hvordan kan du bruke intercom-integrasjon i LiveAgent?

Ved å integrere Intercom kan du: svare på kundene dine fra LiveAgent, opprette brukere, oppdatere selskaper, legge til tagger, samle inn data fra meldinger og forbedre arbeidsflyten for kundeservice.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo