Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Intercom?
Intercom er en meldingsplattform som brukes av bedrifter for å kommunisere med kunder. Meldinger kan brukes til å samle inn og filtrere data for å lage målrettede meldinger.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk denne integrasjonen til å holde styr på og administrere meldinger eller brukere. Du kan legge til hendelser, notater, opprette brukere, administrere tagger, oppdatere selskaper, sende innkommende meldinger og mer. Intercom-integrasjon vil også varsle deg om nyheter, oppdateringer og nye kunder.
Fordeler
- Hold styr på bedriftens meldinger
- Samle inn data og administrer kunder
- Aldri mer bytte mellom apper
Frequently Asked Questions
Hva er Intercom?
Intercom er en samtaleplattform hvor du også kan administrere og lagre data siden 2011.
Hvordan kan du bruke intercom-integrasjon i LiveAgent?
Ved å integrere Intercom kan du: svare på kundene dine fra LiveAgent, opprette brukere, oppdatere selskaper, legge til tagger, samle inn data fra meldinger og forbedre arbeidsflyten for kundeservice.
OptiTELECOM tilbyr VoiP-tjenester for bedrifters virtuelle telefonsentraler. Integrer OptiTELECOM med LiveAgent for avanserte kundeservicefunksjoner. Mikrofoner og høyttalere er alt du trenger for å komme i gang. LiveAgent gjør det enkelt å administrere et kundesenter med tilpassede IVR-trær og opptak av samtaler. Besøk LiveAgent-akademiet for mer informasjon.