Programvaren din for kundekommunikasjon ved første øyekast.

Hold oversikt over alle kundeinteraksjoner fra ett dashbord.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Programvare for kundekommunikasjon

Kommunikasjon spiller en grunnleggende rolle i alle aspekter av virksomheten. Når den administreres på riktig måte, former innovativ kundekommunikasjon merkevareidentitet og bidrar vesentlig til meningsfylte og varige relasjoner med kundene.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
analyze - illustration

Hva bør du vite?

Bedrifter trenger å kommunisere med kundene sine av en rekke årsaker. For å holde publikum informert og engasjert bruker organisasjoner et bredt spekter av kommunikasjonskanaler og metoder som e-post, tekstmeldinger, live chat, taleanrop, sosiale medier og mer.

Innovativ kommunikasjon løsninger er skybaserte plattformer som tilbyr tett integrerte funksjoner, som igjen gjør deg i stand til å gi sterke, konsistente, positive kundeopplevelser. Å tilby disse konsekvente opplevelsene er en utfordring for de fleste bedrifter, ettersom kundene blir mer teknisk kunnskapsrike og mindre tilgivende overfor underordnede interaksjoner.

Hvorfor bør du bruke programvare for kundekommunikasjon?

I dag forventer kunder personlig, rask og kunnskapsrik service. La oss ta en titt på noen viktige e-handel statistikk og trender a> fra 2019:

Smiley face icon

Kunde churn

41 % av forbrukerne byttet selskap på grunn av dårlig personalisering.

Større utgifter

48 % av kundene bruker mer når opplevelsen deres er personlig.

Irrelevant innhold

74 % av folk hater å bli vist irrelevant innhold.

feeling proud - illustration

Hvorfor CCM-programvare?

For å oppsummere, effektiv kundeadministrasjons kommunikasjon innebærer å levere svært kundespesifikk, relevant kommunikasjon gjennom kanaler som kundene foretrekker. For å gi slike personlige, sentraliserte og strømlinjeformede opplevelser, trenger team som er involvert i kundekommunikasjon avanserte verktøy.

programvare for kundekommunikasjon er en kommunikasjons- og samarbeidsapplikasjon som gjør det mulig for selskaper å administrere et høyt volum av utgående og inngående kundekommunikasjon på tvers av en rekke kanaler. Det sikrer at kundevendt kommunikasjon er relevant, responsiv, konsistent og basert på data samlet inn fra tidligere erfaringer.

Avansert plattform for kundekommunikasjon

LiveAgents fullt utstyrte programvare for kundekommunikasjon er utviklet for å forene en rekke kontaktkanaler og sikre konsistens på tvers av kanaler. LiveAgents alt-i-ett helpdesk-løsning gir bedrifter en enkel oversikt over kundeinteraksjoner, opprettholder en klar oversikt over alle relevante data og integreres sømløst med eksisterende bedriftsapplikasjoner og -systemer for å sikre svært personlige kundeopplevelser.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Hvem bruker CCM-programvare?

I følge en nylig markedsveiledning for CCM av Gartner, CCM-løsninger brukes først og fremst av bransjer som forsikring, bank, helsetjenester og verktøy for å generere kommunikasjon som fakturaer, erklæringer, korrespondanse eller varsler/varsler.

Administrasjon av kundekommunikasjon er mye brukt av organisasjoner for markedsførings- og faktureringsformål. Kundekommunikasjon administrasjonsprogramvare eies av produktmarkedsføring, salgs- og støtteteam.

Nøkkelfunksjoner i den beste programvaren for kundekommunikasjon

Når du velger en programvare for kundekommunikasjons-administrasjon, er det viktig å legge merke til de viktigste funksjonene den tilbyr. Programvaren skal gjøre deg i stand til å tilpasse måten bedriften din engasjerer seg med kundene på og levere riktig budskap gjennom riktig kanal til rett tid.

Cross og flerkanalskonsolidering

Når du ser etter den beste løsningen for kundekommunikasjon, må du forvente at den leverer klare, feilfrie og konsistente kundeopplevelser på tvers av alle kanaler (via telefon, live chat, e-post og sosiale medier.)

Skifte over til skybaserte tjenester

Et annet viktig krav til moderne virksomhet er funksjonalitet designet med prosessoptimalisering i tankene. Plattformer som er basert på sky- eller hybridløsninger løser denne utfordringen og reduserer høye vedlikeholdskostnader for eldre og hjemmelagde CCM-systemer.

Toveiskommunikasjon

Moderne CCM-programvare bør støtte innkommende og utgående kommunikasjon, med alle kundeposter lagret på ett sted. Bedrifter forventer å se og administrere alle kundedata på ett enkelt, lett tilgjengelig og praktisk sted.

LiveAgents avanserte CCM-løsning

LiveAgent tilbyr en fullverdig løsning designet for å administrere kundekommunikasjon. Ved å bruke LiveAgent vil teamet ditt være godt rustet til å generere, distribuere og spore kommunikasjon. Den høyteknologiske kundekommunikasjon administrasjons-plattformen gir en svært skreddersydd opplevelse som integreres sømløst med eksisterende bedriftsapplikasjoner og -systemer. Hvis du ser etter den beste ccm-programvaren for å forbedre merkevare gjenkjenningen og øke kundebevaringen, prøv LiveAgent. Med sin kraftige funksjonspakke designet for å maksimere operasjonell effektivitet i kundesenteret, er LiveAgent den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020.

support illustration

Sjekk ut flere nøkkelfunksjoner

I tillegg til funksjonene ovenfor, bør en flott programvare for kundekommunikasjon også inneholde kraftige forfatterverktøy og kundeengasjementanalyse. Sjekk ut flere nøkkelfunksjoner som en kraftig CCM-programvare bør inkludere ved å klikke på knappen nedenfor.

help desk no clue about team performance - icon

Kraftige forfatterverktøy

Flere og flere bedrifter velger å bruke en dedikert CCM-løsning med innebygd funksjonalitet for å lage og administrere viktige innholdselementer i kommunikasjonen. De fleste avanserte CCM-løsninger i dag gir en svært kraftig forfatter- eller redigeringsopplevelse og gjør det mulig for ikke-tekniske forretningsbrukere å oppdatere kommunikasjon uten at det går på bekostning av kvalitet og tid.

live chat increases sales

Analyse av kundeengasjement

Dataanalyse er en viktig funksjon for programvare for kundekommunikasjon, fordi den lar bedrifter samle beregninger for viktige forretningsfunksjoner (mest responsive kanaler, billettvolum, oppløsningshastigheter, pris per berøring). Denne informasjonen gir bedrifter intelligent datadrevet innsikt for å støtte inntektsvekst og lønnsomhet.

Relaterte artikler tilProgramvare for kundekommunikasjon
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrasjoner

Oppdag LiveAgent-integrasjoner for å maksimere kundesupporten din! Utforsk apper, plugins og løsninger som forbedrer effektivitet og tilfredshet."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funksjoner

Utforsk LiveAgent-funksjoner – en kraftig multi-kanal helpdesk-løsning for forbedret kundeservice og effektivitet. Prøv gratis i dag!

Utforsk inspirerende suksesshistorier fra bransjer som e-handel, teknologi og mer. Oppdag hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift!

Use case scenarios

Utforsk inspirerende suksesshistorier fra bransjer som e-handel, teknologi og mer. Oppdag hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift!

Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x