Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Kerio Connect?
Kerio Connect er en alt-i-ett-løsning for samarbeid med e-postserverfunksjoner. Den er funksjonell på Windows, Mac OS og Linux-plattformer. Den tilbyr et utvalg funksjoner for samarbeid som planlegging, kontaktadministrasjon og delt kalender. E-post er en viktig del av denne integrerte arbeidsflyten.
Hvordan kan du bruke Kerio Connect?
Kerio Connect fungerer som den ideelle samarbeidsplattformen og e-postserverløsningen for små og mellomstore bedrifter. Det er svært rimelig og enkelt å sette opp, vedlikeholde og administrere selv for selskaper med mindre IT-team. Programvaren kan settes opp og installeres på bare 10 minutter, og den gjør kommunikasjonen din trygg med et antivirus og SPAM-filtre. Kerio Connect kan integreres med LiveAgent helpdesk-systemet for forbedrede kundestøttefunksjoner som mange helpdesker krever for å gjøre jobben sin effektivt.
LiveAgent kan hjelpe med mange kundestøtteoppgaver, kutte gjennom rotet og organisere kundekommunikasjonen slik at den kan være effektiv løst. Du kan automatisere oppgaver og svare raskere med funksjoner som hermetiske meldinger eller forhåndsdefinerte svar. Ranger agenter for deres ytelse og bruk gamification-funksjoner for å skape et blomstrende helpdesk-miljø. For å holde energinivået oppe kan agenter trykke på pause for å ta en pause og bruke notater og tags å holde seg på sporet når de kommer tilbake.
Helpdesk-funksjoner støtter ikke bare e-postkommunikasjon, de oversettes også til andre kommunikasjonskanaler. Ta brukerstøtten et skritt videre med live chat på nettstedet ditt, en digital callsenter, et kundeportal med en kunnskapsbase, eller til og med sosiale medier-funksjoner. Legg til Facebook, Twitter, Instagram og Viber-konto for å finne ut nøyaktig hvor kundene bruker tiden sin.
Hver kanal støttes av sitt eget sett med funksjoner som sikrer jevne kommunikasjonsprosedyrer for hver agent. Ta en titt på funksjonssidene for hver av dem og lær mer om hva som gjør LiveAgent til en kraftig helpdesk-løsning for enhver bransje.
Hva er fordelene med Kerio Connect?
- Enkelt å bruke produktgrensesnitt
- Samling av sikkerhetsfunksjoner
- Enkel oppsett og installasjon
- Rettferdig prising
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Hvordan integrere Kerio Connect med LiveAgent
Kerio Connect kan integreres via LiveAgent takket være konfigurasjonsalternativer og IMAP/POP3. Du kan fullføre prosessen på bare noen få minutter. Denne trinnvise guiden viser deg hvordan du integrerer LiveAgent med Kerio Connect.
Trenger du å installere Kerio Connect først? På nettsiden finner du mer informasjon samt nedlastingslenker og konfigurasjonsveiledninger som lærer deg hvordan du installerer. Når du er ferdig, gå videre til neste trinn og fortsett med integrasjonsoppsettet.
Har du fullført alle trinnene? Hvis ja, gå til LiveAgent-kontoen din (hvis du ennå ikke har en, start en gratis prøveversjon) og klikk på Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Øverst i delen klikker du på den oransje Opprett-knappen og velger Annet fra listen over e-postleverandører. Velg IMAP/POP3 fra listen over integreringsalternativer.
Ved å koble Kerio Connect til LiveAgent vil det tillate at billetter kan hentes. Vennligst fyll ut Kerio Connect-detaljene i denne delen. Skriv inn brukernavn, passord og e-postadresse. Velg typen henting og serverdetaljene. Lagre innstillingene dine når du er ferdig.
Sjekk billettsystemet og e-postene dine fra Kerio Connect-e-postadressen din. Nå kan kundene dine få tilgang til rask og pålitelig kundeservice når de trenger det. Gå over til akademisiden vår og les artikler om å tilby kundestøtte, eller lær mer om brukerstøtteprogramvare. Lag flere integrasjoner med LiveAgent eller ta den korte videoomvisningen for å utforske mulighetene.
Frequently Asked Questions
Hva er Kerio Connect?
En enhetlig kommunikasjonsløsning med en e-postserver, Kerio Connect er en alt-i-ett-løsning. Produktet er tilgjengelig for Windows, Mac OS og Linux. En rekke samarbeidsfunksjoner er tilgjengelige, inkludert planlegging, kontaktadministrasjon og delte kalendere. E-post er en viktig komponent i denne integrerte arbeidsflyten.
Hvordan installere og konfigurere Kerio Connect?
Kerio Connect kan enkelt installeres via deres installasjonsveiviser. For å gjøre dette trenger du bare å hente nedlastingslenken fra Kerio Connect-nettstedet og installere programvaren på systemet ditt. Etterpå kan du følge denne praktiske veiledningen for å lære hvordan du konfigurerer den.
Hva er fordelene med Kerio Connect-integrering?
Fordelene er: brukervennlig produktgrensesnitt, samling av sikkerhetsfunksjoner, enkel oppsett og installasjon, rettferdig prising.
Hvordan integrere Kerio Connect med LiveAgent?
Gå til LiveAgent og åpne Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Opprett en ny e-post og velg Annet. Velg IMAP/POP3, oppgi detaljene dine og klikk på Lagre.
Oppdag hvordan MailEnable, en ledende e-postserver for Microsoft Windows, kan forbedre din kundeservice ved sømløs integrasjon med LiveAgent. Med støtte for flere e-postprotokoller, anti-SPAM, og antivirusbeskyttelse, er MailEnable ideell for bedrifter som ønsker en sikker og effektiv e-postløsning. Start din gratis 14-dagers prøveperiode med LiveAgent for å oppleve forbedret kundestøtte i dag!
Oppdag hvordan Postfix, en populær og gratis e-postoverføringsagent, kan forbedre din e-posthåndtering ved å integreres med LiveAgent. Med enkel integrasjon via IMAP/POP3, få en pålitelig løsning for å organisere kunde-e-poster, redusere spam og forbedre kundetilfredshet. Start din gratis LiveAgent-prøveperiode i dag og opplev effektiv e-postadministrasjon.