Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontakter

Hva er helpdesk-kontakter?

Helpdesk-kontakter lagrer viktig informasjon om kundene dine, inkludert navn, e -postadresse, telefonnummer og annen personlig informasjon. I tillegg lar helpdesk-programvarer som LiveAgent deg opprette egendefinerte kontaktfelt for å lagre unik informasjon om kontaktene dine, for eksempel skostørrelse eller bilmodell.

Kontakter

Hvilken informasjon kan du lagre i kontaktene dine?

LiveAgents kontaktfunksjon kan lagre følgende informasjon om kundene dine:

  • Fornavn og etternavn
  • Avatar (bilde/profilbilde)
  • Flere e-post adresser
  • Flere telefonnummer
  • Tidssone
  • Kjønn
  • Bedrift og stilling
  • Språk
  • IP addresse
  • Nettleserinformasjon (Som Google Chrome)

  • Kontaktgrupper (kontaktgruppene du tildeler dem til, for eksempel VIP-kunder eller spansktalende).
  • Private notater (interne notater som kan brukes som påminnelser- for eksempel ikke ringe kl. 11:00)
  • Kontaktenes billetter (alle billetter de har sendt på tvers av forskjellige kommunikasjonskanaler).
  • Skreddersydd informasjon
Kontakter

Hvor kan jeg finne kontaktene mine?

  1. Logg på LiveAgent
  2. Klikk på kontakter
Kontakter

For å opprette en ny kontakt, klikker du bare på den oransje opprett-knappen. For å se/legge til/redigere eksisterende kontaktinformasjon, klikk på kontakten du ønsker og fyll ut/juster den nødvendige informasjonen.

legge-til-kontakt_LiveAgent

Hvordan kan du opprette unike kontaktfelt?

  1. Logg på LiveAgent
  2. Klikk på Konfigurasjon
  3. Klikk på System
  4. Klikk på Kontaktfelt
  5. Klikk på den oransje Opprett knappen
Kontakter

6. Angi et kodenavn for det egendefinerte kontaktfeltet. Det kan være noe som “hårfarge” eller “land”. Vær oppmerksom på at koden bare kan inneholde små bokstaver, tall, bindestreker eller understreker. Ingen mellomrom er tillatt.

Kontakter

7. Gi det egendefinerte kontaktfeltet et navn. Denne gangen kan du kalle den “Hårfarge” eller “Land” uten begrensninger når det kommer til formateringen. 8. Klikk på Type og velg det input-alternativet som passer deg best. Du kan velge mellom en tekstboksinngang, listeboks, avmerkingsboks, avmerkingsboksgruppe eller postadresse. 9. Valgfritt: Klikk på beskrivelsen og angi en beskrivelse for det egendefinerte kontaktfeltet. Beskrivelsen kan gi tilleggsinformasjon om kontaktfeltet for deg og dine ansatte. 10. Klikk på Synlighet og velg om du vil at det egendefinerte kontaktfeltet skal være synlig når du oppretter en kontakt. 11. Klikk på Opprett

Alternativt kan du også opprette et unikt kontaktfelt direkte i kontaktene dine. For å gjøre det, vennligst:

  1. Logg på LiveAgent
  2. Klikk på kontakter
  3. Klikk på ønsket kontakt
  4. Klikk på Legg til
  5. Klikk på Opprett feltet
Kontakter

6. Følg trinn 6-11 fra instruksjonene ovenfor. 7. Vær oppmerksom på at hvis du ikke velger “Alltid synlig” i trinn 10, må du klikke på “Legg til felt” for å se/velge kontaktfeltet du opprettet i fremtiden.

Hvorfor er det fordelaktig å bygge kundeprofiler gjennom helpdesk-funksjonen?

Mer kunnskapsrik service

Når du lagerkontaktkort hjelper du agentene dine med å gi kundene bedre service. Jo mer informasjon du samler inn, desto lettere blir det å gi gode og relevante svar på spørsmål fra kunder.

La oss for eksempel si at du jobber i bilindustrien. En potensiell kunde har vært interessert i en Mercedes AMG, men er fortsatt usikker om han ønsker å kjøpe den. Hvis du registrerer denne informasjonen på kontaktkortet deres, inkludert eventuelle ekstra notater i notatdelen, vil du kunne bruke dem i fremtiden.

Neste gang de kontakter deg, kan du imponere dem ved å huske modell og bilmerke de var interessert i. Da trenger de ikke å gjenta ønskene og behovene sine, noe mange kunder anser som dårlig service.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mer personlig service

Godt utfylte kontaktkort kan også hjelpe deg med å tilpasse salgs-, markedsførings– og støtteinnsatsen. La oss for eksempel si at en potensiell kunde kontakter deg via e-post. De har et spørsmål om et bestemt par sko, nemlig prisen.

Den potensielle kjøperen vil vite om det er rabatt og om det kommer en i fremtiden. Ved å registrere denne informasjonen på kontaktkortet deres, vil du kunne kontakte dem når produktet er i salg. Du kan gjøre dette ved å utsette billetten i billettsystemet til salget er live.

Kontakter

Du kan ta det et steg videre og sjekke skostørrelsen til kunden i kontaktkortet. Deretter kan du kontakte kunden og si at produktet de har fulgt med på i et par uker, endelig er på salg, og at du har fått inn et par i riktig størrelse. Dette er kundeservice som kundene vil ha. Du kommer langt med å gjøre det lille ekstra, som kundeservicelegenden Shep Hyken, sier er viktig. Dessuten er det stor sannsynlighet for at du får en lojal kunde og ambassadør for din merkevare i fremtiden.

Gjør kundene mer fornøyde

Ved å skape eksepsjonelle kundeopplevelser med personlig og kunnskapsrik service, vil du holde kundene fornøyde. Fornøyde kunder fører til langvarige relasjoner og gir fordeler som gunstige anmeldelser, flere kjøp og at de anbefaler din bedrift til venner.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Økt salg

Jo mer fornøyde kundene dine er med service- og markedsføringsinnsatsen, desto flere kjøp gjør de. De anbefaler også bedriften din og deler de positive erfaringene sine med venner og familie. Hvis du klarer å  å fortsette å tilby eksepsjonelle kundeopplevelser, vil du skape en fantastisk syklus med glade, lojale kunder som får inn nye kunder som fortsetter å generere nye inntekter.

Kunnskapsbase ressurser

Vil du lære mer om helpdesk-kontakter? Sjekk ut vår kunnskapsbase, akademi og blogg som dekker alt du trenger å vite.

LiveAgent Product Tour

Klar for å sette opp kontaktene dine?

Oppdag hvor enkelt det er å tilby kunnskapsrik og personlig service med kontaktkort i din helpdesk. Prøv det gratis med vår gratis 14-dagers prøveveperiode. Ingen kredittkort kreves.

Prøv LiveAgent i Dag​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er helpdesk-kontakter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Helpdesk-kontakter lagrer viktig informasjon om kundene dine, inkludert navn, e -postadresse, telefonnummer og annen personlig informasjon.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvilken informasjon kan du lagre i kontaktene dine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “I tillegg til personlig informasjon, gjør en helpdesk -programvare som LiveAgent det mulig å lage egendefinerte kontaktfelt for å lagre unik informasjon om kontaktene dine, for eksempel skostørrelse eller bilmodell. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor er det fordelaktig å bygge kundeprofiler gjennom helpdesk-funksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Det lar deg gi mer kunnskapsrik og personlig kundestøtte. ” } }] }

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo