Partner
Hva er Progress Imail-server?
Progress IMail-server lager et pålitelig og allsidig e-postmeldingssystem som enkelt kan settes opp og vedlikeholdes. Det er et flott e-postsystem for bedrifter, og det brukes også av utdannings- og offentlige organisasjoner. Progress IMail gir lite vedlikehold samtidig som det gir en enkel og verdifull måte å kommunisere på. Den brukes av over en million brukere over hele verden og beskytter kommunikasjonen deres med antivirusbeskyttelse og forbedret sikkerhet.
Hvordan kan du bruke Progress IMail-serveren?
Hvis virksomheten din krever en pålitelig og lett vedlikeholdbar e-postserver, er Progress IMail-serveren det riktige valget. Det er også svært rimelig, så det vil ikke ødelegge bedriftens budsjett. Progress IMail-server tillater deling av ett domene blant 10 brukere med gratis startversjonen. Hvis du ønsker å forbedre e-poststøtten og håndtere et større volum av kundeproblemer, er det en god idé å koble Progress IMail-serveren med LiveAgent helpdesk-systemet.
LiveAgent kan støtte helpdesk som kjører Progress IMail-server med dets avanserte billettsystem a>. Dette kan hjelpe kundestøtteagenter med å håndtere større antall kundeforespørsler, øke effektiviteten og gi støtte av bedre kvalitet. All kundekommunikasjon konverteres til billetter som kan være filtrert, organisert , og merket etter behov av hver enkelt agent. Det er også mange flere billettfunksjoner som gjør jobben enklere for alle.
I tillegg til filtrering og organisering inkluderer billettfunksjoner tidsregler, ansvar og avdelinger for å hjelpe agenter med å komme effektivt gjennom de daglige nyansene til jobbene. Administrer kontakter eller agentprofiler for å opprette et effektivt selskap, eller sett opp åpningstid sammen med pauser for å holde balansen mellom arbeid og privatliv jevn. Når du føler deg klar, la agenter samle merker takket være gamification-funksjoner som kan gjøre jobben mer underholdende.
En annen fordel er at LiveAgent kobles til andre kommunikasjonskanaler også. Opprette en live chat-widget for nettstedet ditt, konfigurere et effektivt kundesenter, og lage informative artikler for kundeportal bidrar alle til å forbedre kundetilfredsheten. Benytt deg av sosiale mediekanaler – Facebook, Twitter, Instagram, og til og med Viber, og nå kunder akkurat der de bruker tiden sin.

Hva er fordelene med Progress IMail-server?
- Low maintenance email server
- Anti-virus and anti-spam protection
- Free plan and fair pricing available
- Easy setup
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Hvordan integrere Progress IMail-server
LiveAgent kan enkelt koble til Progress IMail-serveren via IMAP/POP3. Prosessen kan enkelt håndteres i LiveAgent-innstillingene, og det tar bare noen få minutter å fullføre den. Finn ut hvordan du kobler e-postkontoen din til LiveAgent-billettsystemet nedenfor.

- If you do not have an account for Progress IMail server email set up yet, go to their website and download everything you need. Once you set it up, continue with the next steps which explain the configuration process.

- When Progress IMail Server has been configured and is ready for use, open LiveAgent Configuration > Email > Mail Accounts. Tap the orange Create button and select Other. Then select IMAP/POP3.

- Now you just need to enter your details – email, username, password, which fetching method you want, and what server and port you need. Furthermore, you can select the department the tickets from this email should be sent to, and an authentication method. Click on Save to complete the process.

Du er ferdig og billettsystemet ditt vil nå hente alle kunde-e-poster fra Progress IMail-serveren. Sørg for å sjekke dem regelmessig, svare og løse kundeproblemer. Ta en titt på omvisningsvideoen nedenfor for å se flere av LiveAgent-funksjonene, eller bla gjennom funksjoner og Akademyartikler for å lære mer om bruk av brukerstøtteprogramvare.

Discover the power of Progress iMail Server integration with LiveAgent
Unlock enhanced communication capabilities with Progress iMail Server integration - Experience seamless collaboration with LiveAgent.
Frequently asked questions
What is Progress IMail Server?
Progress IMail Server is an easy-to-configure and easy-to-maintain messaging system that is dependable and versatile. It is used by businesses, government and educational organizations as a great email system.
How can you use Progress IMail Server?
The Progress IMail server is the right choice if your business requires a reliable, easy-to-maintain email server. This product is also very affordable so your company won't have to break the bank to buy it. Free starter editions of Progress IMail allow users to share a single domain among 10 users. Connecting Progress IMail and LiveAgent will allow you to provide excellent email support and manage a larger volume of customer issues.
What are the benefits of Progress IMail Server?
The benefits are: low maintenance email server, anti-virus and anti-spam protection, free plan and fair pricing available, easy setup.
How to integrate Progress iMail Server with LiveAgent?
Go to LiveAgent and open Configuration > Email > Mail Accounts. Create a new email and select Other. Select IMAP/POP3, provide your details and click Save.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr ulike løsninger som VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare, klagehåndteringssystem og mer. Den tilbyr også maler, webinarser og kostnadskalkulator for bedrifter som ønsker å bli partnere. Bedrifter kan kontakte deres salgskontakter for å avtale en demo eller abonnere på deres nyhetsbrev for å holde seg oppdatert på deres oppdateringer og rabatter. Etter å ha registrert seg for en LiveAgent, vil klientene få direkte tilgang til kontoen sin når installasjonsprosessen er ferdig. LiveAgent bruker også informasjonskapsler, og bedrifter kan avtale en-mot-en samtaler for å utforske hvordan LiveAgent kan være til nytte for deres bedrift.
En kundeservice-e-post er en kommunikasjonskanal der meldinger ikke skjer i sanntid, og kunderepresentanter prøver å løse eventuelle problemer kunder har med produkter eller tjenester. Det er viktig at e-postadressen til kundeservice er lett tilgjengelig for hver kunde og at svaret mottas innen maksimalt 24 timer. LiveAgent tilbyr muligheten til å sende e-post, og det er viktig å sende meningsfulle meldinger som løser problemet for å optimalisere tjenesten.
MailEnable er en e-postserver designet for Microsoft Windows. Programmet er enkelt å bruke for å tilby sikre e-post- og samarbeidstjenester til brukere og er en av de mest populære Windows Mail Server-plattformer i verden. MailEnable gir støtte for IMAP-, POP3- og SMTP-e-postprotokoller og har funksjoner som antivirus- og anti-SPAM-beskyttelse. En stor fordel med MailEnable er dens integrasjon med Microsoft Outlook. Integrering med LiveAgent helpdesk forbedrer kundestøtten ytterligere. LiveAgent har mange funksjoner for å sikre at e-postkorrespondanse er organisert og levert til riktige mottakere. Denne integrasjonen er enkelt å installere og konfigurere. Overall, MailEnable er en rask og sikker e-postserver for Windows-operativsystemet, og det er enkelt å tilby sikre e-post- og samarbeidstjenester med MailEnable-løsningen.
Pågående samtaleoverføringer i LiveAgent venter på besvarelse, avlysning eller manglende svar fra agenter før oppringningen avsluttes. Dette hjelper internasjonale selskaper og store bedrifter med flere avdelinger og agenter til å rute samtaler smidigere, mer produktivt og øke kundetilfredsheten. Andre viktige funksjoner inkluderer IVR og intelligent samtalerouting, som kan optimalisere arbeidsflyten for agenter og tilby en mer personalisert tilnærming for kunder.