Stressfri støtteprogramvare for sosiale medier

Len deg tilbake & slapp av mens LiveAgent konverterer alle varsler til billetter.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Brukt av
Social

Støtte for sosiale medier i helpdesk

Koble dine sosiale mediekanaler med LiveAgent og organiser alle kundeserviceforespørsler i én pålitelig løsning. LiveAgent-billettsystemet lar deg administrere billetter fra Facebook, Instagram, Twitter og Viber på ett praktisk sted. Med en fullverdig kommunikasjonsplattform og helpdesk-verktøy i ett, hold dine sosiale interaksjoner høye.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Støtte for sosiale medier i helpdesk
Slido green logo

Sosial støtte

Kundeservice for sosiale medier er en relativt ny programvarenisje. Dette systemet lar deg kommunisere effektivt med publikummet ditt ved å samle alle meldinger og omtaler av merkevaren din på tvers av ulike sosiale nettverk på ett sted.

Den største fordelen med et omnikanal helpdesk-system er at det lar deg se kundeinteraksjoner fra andre kundestøtte-kanaler i ett enkelt dashbord. I tillegg blir hver melding samlet i en universell innboks og deretter forvandlet til enhetlige billetter med den hybride billettstrømmen.

Social support

Beste løsninger

Hvordan velge tjenesteverktøy for sosiale medier?

Det viktigste er å vurdere alle dine krav og forventninger. Det første trinnet er å sjekke om du vil legge til andre kommunikasjonskanaler til kommunikasjonssystemet ditt og om du vil samle all kommunikasjon på ett sted. For det andre, sjekk om du trenger live chat, e-post, telefonstøtte eller en kundeportal. Det neste du må vurdere er funksjoner og integrasjoner. Til slutt, sammenlign priser for å finne best mulig verdi.

La LiveAgent håndtere meldingene dine i sosiale medier

Koble til kontoer fra alle populære sosiale medieplattformer og la LiveAgent håndtere kontoene dine

Facebook-integrering Demo: Slik fungerer det

00:00/03:02
Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Målgruppestyring

Vår Facebook-integrasjon eliminerer behovet for å overvåke flere enheter, sosiale mediekontoer og dele påloggingsinformasjon. Alle agenter kan svare på billetter fra den universelle innboksen din, så det er ikke nødvendig å være avhengig av en Facebook-sideadministrator. Det er enkelt å bruke Facebook-integrasjonen din. Bare koble Facebook-bedriftssiden (eller -sidene) til LiveAgent-dashbordet og kom i gang. Eventuelle kommentarer på sosiale innlegg eller omtaler av siden din blir automatisk konvertert til billetter, som du kan svare på og arkivere dem på. Som et resultat kan det hjelpe deg med å bygge et lojalt nettsamfunn ved å øke kundeengasjementet.

  • Inviter kunder til å chatte med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på nettstedet til kunder med chat

Effektiv meldingstjeneste

LiveAgents Facebook Messenger-integrasjon lar deg chatte i sanntid med kundene dine. Når Facebook-siden din mottar en direktemelding, konverteres den umiddelbart til en billett og skyves inn i LiveAgent-dashbordet. Du kan enkelt svare, sende vedlegg eller til og med trykke på «Liker»-knappen.

  • Inviter kunder til å chatte med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på nettstedet til kunder med chat

Facebook-integrasjonsdemo: Slik fungerer det

00:00/03:02

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Slik overvåker du Twitter med LiveAgent

00:00/06:38

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent

Følg tweets

LiveAgents Twitter-integrasjon lar deg overvåke alle @omtaler av siden din eller noen #hashtags etter eget valg.

Bare koble til Twitter-kontoen din med LiveAgent-dashbordet og velg hvilke hashtags og omtaler du vil overvåke. Alle overvåkede hashtags og omtaler blir automatisk konvertert til billetter, og kan automatisk tildeles til hvilken avdeling du velger. LiveAgent vil automatisk hente alle tweets med dine overvåkede søkeord, og du kan svare på dem fra dashbordet.

  • Inviter kunder til å chatte med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på nettstedet til kunder med chat

Administrer følgere

LiveAgents Instagram-integrasjon lar deg se og svare på innlegg du er merket eller nevnt i, samt svare på eventuelle kommentarer på innleggene dine på sosiale medier. I tillegg, med LiveAgents universelle innboks, har du alle billettene dine under ett tak, så det er ikke nødvendig å overvåke flere enheter eller kontoer. Som et resultat sparer LiveAgent agentene for tid, forbedrer responstiden deres for spørringer og øker agentproduktiviteten. Prøv det i dag og skap en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med en gang.

  • Inviter kunder til å chatte med automatiske meldinger
  • Gjør besøkende på nettstedet til kunder med chat

Slik bruker du Instagram-plugin-modulen i LiveAgent

00:00/04:03

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Viber Integration Demo | LiveAgent

00:00/01:45

Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent

Innboks-tekstmelding

Agenter kan også løse kundeserviceproblemer via Viber, en av dagens mest populære meldingsplattformer. LiveAgent kan strømlinjeforme alle meldinger fra denne plattformen til billettsystemet ditt, hvor de omdannes til kundebilletter. Du kan enkelt svare dem fra den universelle innboksen. Viber fungerer godt som et tillegg til dine sosiale kanaler for kunder som foretrekker meldingsplattformer. Å svare på Viber-meldinger fungerer sømløst med andre kommunikasjonskanaler i billettsalget.

  • Organiser Viber-kommunikasjonen på ett sted
  • Svar på Viber-meldinger i billettinnboksen din

Slakke varsler

Hold deg varslet om nye kundebilletter eller endringer i billettstatus mens du sosialiserer med kollegene dine. Vi har en innebygd Slack-plugin i LiveAgent slik at du ikke går glipp av noe viktig. Bare trykk på bryteren i innstillingene, og motta LiveAgent-varsler i en dedikert Slack-kanal. Denne integrasjonen er svært tilpassbar – du kan spesifisere hvilken type informasjon du vil ha og velge regler for sending av varsler til bestemte kontakter eller kanaler.

  • Hold deg informert om billettaktiviteten din i Slack
  • Tilpass Slack-varslene dine om LiveAgent-billetter
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp-støtte

WhatsApp-logo

WhatsApp (Nyhet!)

  • Integrasjon med den mest populære meldingsplattformen
  • Administrer WhatsApp-kommunikasjonen din fra billettsalget
Let’s get social!

Håndter kundeproblemer med funksjoner i sosiale medier

Agenter kan enkelt svare på spørsmål fra kunder med vår fullverdige universelle innboks. Koble til dine sosiale mediekontoer fra Facebook, Twitter, Instagram og Viber for å gi kundeservice av høy kvalitet med bedre effektivitet.

Avgrens kundereisen med:

  • Raskere kommunikasjon med produktivitetsfunksjoner
  • Effektiv kommunikasjon på sosiale medier med en universell innboks
  • Sømløs forbindelse med andre kommunikasjonskanaler
Support team view

Kom i gang med kundebehandling på sosiale nettverk

Bare legg til alle viktige sosiale kanaler for kundeservice. Koble til de sosiale kontoene dine, administrer de sosiale profilene dine og skap en lojal kundebase på deres favorittplattform.

Viktige funksjoner i programvaren vår for støtte for sosiale medier

Utforsk alle nøkkelfunksjoner som hjelper deg med å yte utmerket kundeservice og forbedre mulighetene for administrasjon av sosiale fellesskap

Organisert kommunikasjon

Universell innboks

Enhver privat melding fra en hvilken som helst sosiale medieplattform er organisert i den universelle innboksen. Det beste er at den universelle innboksen effektiviserer kommunikasjonen fra alle kommunikasjonskanaler og hjelper deg å samle kundekommunikasjon i ticker-tråder. Alle kundestøtteprosesser blir enklere når informasjonen er på rett sted.

  • Holder kundesamtaler på ett praktisk sted
  • Organiserer kundeservicehenvendelser og kommunikasjon
Organized communication
Efficient workflow

Effektiv arbeidsflyt

Automatiseringsregler

Effektiv kundeservice kan forbedres ytterligere med tilpassede regler for automatisering. Disse kan hjelpe deg med å gi raskere og mer effektive kundeinteraksjoner samtidig som de hjelper deg med repeterende og dagligdagse oppgaver. Regler kan tilpasses og brukes på ulike situasjoner og oppgaver for å hjelpe deg med å skape en bedre arbeidsflyt og sortere gjennom kundemeldinger raskere.

  • Automatiser arbeidsflyten din og fokuser på det viktige
  • Bli kvitt hverdagslige eller repeterende oppgaver

Kategorisering

Avdelinger og tagger

Kundestøtteteam kommer med ulike spesialiseringer. Del opp kundeservicerepresentantene dine i avdelinger og få kundene dine til de rette ekspertene hver gang. Du kan også bruke tagger for å markere kundehenvendelser eller kundekommentarer. Tagger fungerer som kategorier for innboksen din, slik at du alltid vet hva slags problem du vil håndtere.

  • Del inn medlemmer av kundestøtteteamet etter ekspertise
  • Bruk tagger for å organisere kundeserviceinteraksjoner
  • Gi riktige og tidsriktige kundeserviceløsninger
Categorizing
Ticket features

Billettfunksjoner

Makroer, vedlegg og notater

Reduser responstiden og forbedre kundeservicen med hermetiske meldinger og forhåndsdefinerte svar. LiveAgent støtter ulike vedleggstyper når du svarer på en billett. Legg gjerne igjen notater til dine medagenter i billetter og informer dem om kundenes bekymringer eller positive interaksjoner når som helst du trenger det.

  • Følg med kundenes etterspørsel med forhåndsskrevne meldinger
  • Legg igjen notater og legg til vedlegg i billetter
Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Grunner til hvorfor du bør bruke sosial
kundeservice
-programvare

Finn ut hvorfor selskaper begynte å bruke sosiale medier som en av sine viktigste kundeservicekanaler.

Smiley face icon

Mangel på det store bildet

Vet du ikke hva den forrige samtalen din med en kunde handlet om fordi den var på en annen kanal? LiveAgent holder styr på det.

Clock icon

Tap av verdifull tid

Veksler du ofte mellom ulike typer programvare? La LiveAgent gjøre jobben for deg.

Web icon

Vanskelig å administrere

Administrerer du flere profiler på forskjellige sosiale nettverk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ett dashbord.

Hva sier tallene om støtte til sosiale medier?

Ta en titt på noen av de viktigste statistikkene om kundestøtte på sosiale medier og finn ut hvorfor du bør bruke sosiale medier for kundestøtte

Sosial tilstedeværelse

Kundebehandling i sosiale medier er i ferd med å bli en nødvendighet i forretningsverdenen. Nå både eksisterende og potensielle kunder med dine sosiale sider. Gi kjøpsråd og sosial kundeservice til publikum.

  • Forbedre tilstedeværelsen på sosiale medier og svar raskere
  • Billett effektiviserer din sosiale kommunikasjon
Chart

63%

av kundene forventer sosiale medier

Sosiale medier har blitt avgjørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sosiale medier og vær der for publikum.

Kundetilfredshet

Forskning viser at håndtering av kundeklager og forespørsler over sosiale medier har en høy tilfredshetsgrad. Forbedre kundetilfredsheten med LiveAgent og oppgrader kundestøttespillet ditt.

  • Forbedre kundetilfredsheten med sosiale medier
  • Gå over forventningene med regelmessige svar og aktivitet
Chart

70%

tilfredshetsgrad

En høy prosentandel av kundene er fornøyd med måten problemene deres løses på via sosiale medier. Ikke kutt hjørnene på sosial kundebehandling av høy kvalitet og forbedre den i dag.

Skap lojalitet

Håndter interaksjoner med kunder mye raskere med LiveAgent som din sosiale medieløsning. Svar raskt og gi innsiktsfulle råd og svar på en konsistent basis på tvers av sosiale kanaler.

  • Øk kundelojaliteten med god service
  • Gi konsekvente svar og kundestøtte
Chart

79%

av kundene forventer svar innen 24 timer

Få de beste resultatene på kundetilfredshetsundersøkelser og gi rask kundeserviceaktivitet på sosiale medier.

Spar mer på støtteverktøy for sosiale medier

Finn en støtte for sosiale medier-programvare som gir deg mest mulig verdi og sparer budsjettet ditt. Start sammenligningen og finn de riktige funksjonene til riktig pris.

Vitnesbyrd

Skaff deg LiveAgent
og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Den beste verdien for pengene

Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å sprenge budsjettet ditt.

14 dagers prøveperiode
Ingen kredittkort kreves
og mange flere
$15 Måned

Billett

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • Ubegrensede e-postadresser
  • Avansert rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 Måned

Ticket+chat

  • Alt i Billett, pluss:
  • Ubegrensede chat-knapper
  • Tilbakemeldingshåndtering
  • Sanntids-besøkende overvåker
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 chat knapp
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-postadresse

Ofte stilte spørsmål

Hvis du har spørsmål, har vi svarene. Ta en titt på de vanligste spørsmålene om priskalkulatoren for kundestøtte.

Hva er støtte for sosiale medier?

Støtte for sosiale medier refererer til å tilby kundestøtte over ethvert sosialt medienettverk der både bedriftskontoer og kunder er til stede. De vanligste og mest populære sosiale nettverkene for å tilby kundestøtte er Facebook, Twitter og Instagram. Nettsteder som Quora eller Reddit brukes ofte på samme måte.

Hva er støtteprogramvare for sosiale medier?

Støtteprogramvare for sosiale medier er en type kundestøtteprogramvare som fokuserer direkte på å hjelpe kundestøtteagenter med å yte effektiv service over sosiale medier. Alle sosiale mediekontoer for bedrifter er samlet på ett sted, og billetter opprettes for kommentarer, tweets, direktemeldinger og annen kommunikasjon gjennom sosiale medier. Kommunikasjonen kan effektivt distribueres til agenter som kan imøtekomme kundenes behov raskere.

Hvorfor er LiveAgent ideell programvare for støtte for sosiale medier?

LiveAgent er en flott støtteløsning for sosiale medier takket være Facebook-, Twitter-, Instagram- og Viber-funksjonene. Koble til sosiale mediekontoer og hold oversikt over alt som skjer på bedriftssidene dine i LiveAgents pålitelige billettsystem. Hver kunde interaksjon vil bli trygt lagret, organisert og distribuert blant tilgjengelige agenter.

Hvorfor er sosiale medier viktige for kundestøtte?

Bruken av sosiale medier-plattformer vokser kontinuerlig over hele verden, og det er derfor det er viktig for bedrifter å være tilstede nøyaktig der deres kundebase bruker mye tid. Å tilby støtte for sosiale medier er praktisk for kundene og det lar bedrifter tilfredsstille deres behov, som igjen hjelper dem med å selge flere produkter eller tjenester.

Hva er fordelene med støtteprogramvare for sosiale medier?

Hovedfordelene er hastighet, effektivitet og pålitelighet. Programvare for støtte for sosiale medier lar enda mindre team tilby fullskala kundestøtte takket være organisert kommunikasjon og gjennomsiktig brukervennlighet. Kontoer for sosiale medier kan vokse takket være pålitelige støtte som også kan forbedre ytelsen til andre aspekter, for eksempel salg.

Hva koster programvare for støtte for sosiale medier?

LiveAgent kommer med en betalt plan som støtter ubegrenset antall Facebook-, Messenger-, Instagram- og Viber-kontoer til en rimelig pris. Du vil også få tilgang til det toppmoderne billettsystemet, en pålitelig live chat-widget, kundesenterfunksjon og en kundeportal med kunnskapsbasen for $49 per agent månedlig.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte Ressurser tilSosiale medier kundeservice programvare

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo