Hva er et fellesskapsforum?
Forum er et sted hvor dine kunder og agenter møtes og hjelper hverandre med å løse problemer. Hvert foruminnlegg endres til en billett. Forum sparer dine kunderepresentanter for tid. Kunder kan enkelt hjelpe hverandre ved å svare på spørsmål. Fora er fulle av tips og triks, ideer, problemer, løste problemer og mye mer. Det er nødvendig for hver kunde å logge på for å svare og spørre om noe.
Bygg fellesskap med kunder i LiveAgent og lag ditt eget forum.

Frequently asked questions
Hva er et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum er en møteplass på internett. Hovedfunksjonen til et slikt forum er muligheten til å diskutere med andre, dele kunnskap, diskutere ulike interessante emner. I kundeservice er det en selvbetjeningsstøtte hvor kunder kan få hjelp uten støtte fra kundeserviceteamet.
Tilbyr LiveAgent et fellesskapsforum?
LiveAgent gir funksjonalitet for fellesskapsforum. Hvis du vil skape et sted fullt av råd, tips, ideer for å løse problemer, er det verdt å investere tid i å forme et slikt sted. En kunde som ønsker å bli med i et slikt forum, logger seg bare på og stiller et spørsmål som plager ham.
Hva er de grunnleggende funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør være åpent for kunder som leter etter svar på spørsmålene sine. Den skal inneholde tips, triks, eksempler på løste problemer. En av hovedfunksjonene er muligheten til å svare på kunder som er uavhengige og ikke trenger støtte fra kundeserviceteamet.
Expert note
Et fellesskapsforum er et online samfunn hvor kunder kan dele tips og hjelpe hverandre med å løse problemer, uten behov for kundeserviceteamet.

LiveAgent er en kundeserviceløsning som tilbyr tjenester som selvbetjent og innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, og klientportalprogramvare. Det tilbyr også VoIP-telefonsystemer og programvare for e-postbehandling. LiveAgent har også funksjoner som kontekstuell hjelp, fellesskap og et bedriftsverktøy for økt kundetilfredshet og salg. Det er muligheter for å prøve LiveAgent gratis i 14 dager, og det finnes en støtteportal for brukere.
Et chatterom er et virtuelt sted for online kommunikasjon om et felles tema. Det kan være for venner, familie og hundelskere. Chatterommene kan bygges inn i nettsteder og kan bruke webkameraer. Det er mange muligheter for å lage ditt eget chatterom, men det er viktig å definere hva det skal brukes til og hvilke mål det skal oppnås. Tekniske verktøy kan brukes for å opprette et chatterom.
LiveAgent tilbyr chat i sanntid for å forbedre kundeservicenivået og gjøre det enklere for kunder å kontakte bedriften. Sanntidschat gir mulighet for en rask og effektiv kommunikasjon mellom klient og bedrift, og kan redusere antall forlatte vogner og øke konverteringene. LiveAgent tilbyr også andre programvareløsninger for kundeservice.
LiveAgent tilbyr ulike programvarer og tjenester for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klientportalprogramvare. De tilbyr også kostnadskalkulator, blogg og webinarer for å hjelpe kundene sine. LiveAgent gir også støtte for datamigrering og oppdateringer. De tilbyr demo og mulighet for partnerskap. LiveAgent bruker cookies på sine nettsider og gir en melding om at de vil sende innloggingsdetaljer etter at kontoen blir installert.