Hva er et fellesskapsforum?
Forum er et sted hvor dine kunder og agenter møtes og hjelper hverandre med å løse problemer. Hvert foruminnlegg endres til en billett. Forum sparer dine kunderepresentanter for tid. Kunder kan enkelt hjelpe hverandre ved å svare på spørsmål. Fora er fulle av tips og triks, ideer, problemer, løste problemer og mye mer. Det er nødvendig for hver kunde å logge på for å svare og spørre om noe.
Bygg fellesskap med kunder i LiveAgent og lag ditt eget forum.

Frequently Asked Questions
Hva er et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum er en møteplass på internett. Hovedfunksjonen til et slikt forum er muligheten til å diskutere med andre, dele kunnskap, diskutere ulike interessante emner. I kundeservice er det en selvbetjeningsstøtte hvor kunder kan få hjelp uten støtte fra kundeserviceteamet.
Tilbyr LiveAgent et fellesskapsforum?
LiveAgent gir funksjonalitet for fellesskapsforum. Hvis du vil skape et sted fullt av råd, tips, ideer for å løse problemer, er det verdt å investere tid i å forme et slikt sted. En kunde som ønsker å bli med i et slikt forum, logger seg bare på og stiller et spørsmål som plager ham.
Hva er de grunnleggende funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør være åpent for kunder som leter etter svar på spørsmålene sine. Den skal inneholde tips, triks, eksempler på løste problemer. En av hovedfunksjonene er muligheten til å svare på kunder som er uavhengige og ikke trenger støtte fra kundeserviceteamet.
Ekspertnotat
Et fellesskapsforum er et online samfunn hvor kunder kan dele tips og hjelpe hverandre med å løse problemer, uten behov for kundeserviceteamet.

Hvordan dele innlegg på Facebook-siden fra LiveAgent
Integrasjonen av LiveAgent med Facebook sparer bedrifter tid og gir dem en sentralisert måte å svare på kundehenvendelser og bekymringer på sosiale medier.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.