Hva er et mål?
Noen ganger må du kanskje varsle et tredjepartssystem om en ny billett eller en viktig endring av en billett (for eksempel et nytt svar i billetten). Mål ligner på forholdene.
Basert på forhold kan du utføre flere oppgaver enten direkte i LiveAgent ved å kjøre regler eller i tredjepartsapplikasjoner gjennom API.
Frequently asked questions
Hvordan defineres begrepet mål?
Målet er et viktig element som lar deg måle om det planlagte resultatet er oppnådd.
Hva er fordelene med å bruke mål?
Mål lar deg vurdere om selskapet har hatt suksess på et spesifikt område. Mål bør være målbare, så kan du få en kvantitativ analyse av fremgangen din.
Kan du bruke mål i LiveAgent?
Du kan bruke mål i LiveAgent. Den lar deg vurdere om bedriften har oppnådd de forventede resultatene.
Expert note
Mål lar deg måle om selskapet har hatt suksess på et spesifikt område og bør være målbare for en kvantitativ analyse av fremgangen din.

Kundesenter veileder daglig sjekkliste
En sjekkliste for kundesenteradministrasjon bør brukes for å sikre at teamet samarbeider effektivt og tar hensyn til all relevant informasjon. Det er viktig å dokumentere eventuelle hendelser for å unngå å gjenta feil, og verktøy som LiveAgent eller Slack kan brukes til dette formålet. For å administrere et kundesenterteam effektivt, må man lage en daglig oppgaveliste og være organisert. En god kundesenterleder må være flink til å håndtere utfordringer, motivere teamet sitt og gi konstruktiv tilbakemelding på ytelsesproblemer. Det er også viktig å ha mellommenneskelige ferdigheter, lederegenskaper, problemløsende ferdigheter, tidsstyringsevner og god kommunikasjonsevne.
Kundedrevet markedsføringsstrategi
En kundedrevet markedsføringsstrategi er en strategi som tar utgangspunkt i kundens behov og forventninger. Strategien skal bygge tilfredshet og lojalitet og inneholde presise retningslinjer og mål. Bedrifter må definere sine mål og handle for å skape størst verdi for kunden. Det er viktig å evaluere effekten av strategien og analysere om man er nær ønsket mål. Hver virksomhet trenger en kundesentrert markedsføringsstrategi.
Asana er et verktøy for teamsamarbeid og arbeidsledelse. Det lar deg lage prosjekter, tildele arbeid, sette tidsfrister og kommunisere med kollegaene dine. Ved å integrere Asana med LiveAgent via Zapier, kan du automatisere oppgaver som å legge til en ny kunde, fjerne/legge til en kunde i en bestemt gruppe eller opprette en ny samtale. Asana er et prosjektledelsesverktøy som øker effektiviteten til teamet ditt, og integrasjonen sparer deg tid ved at du ikke trenger å bytte mellom grensesnitt.