Se din personlige statistikk, for eksempel hvor lenge du har vært online, hvor mange meldinger du har svart på, og massevis av nyttig data. Sammenlign deg med andre i kundesupport gruppen din.

Se hvem som slår deg i hvilken beregning og hvem som er den høyest rangerte agenten som er logget på i dag. Belønn agentene dine basert på denne statistikken, sett interne mål og se hvem som presterer deretter.
Vis statistikk for (opsjoner):
- I dag
- I går
- Denne uken (Man-Søn)
- Sist uke (Man-Søn)
- Siste 7 dagene
- Siste 30 dagene
- Siste 90 dagene
- Denne måneden
- Sist måned
- Dette året
- I fjor
- Når som helst
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lederliste for (alternativer)
- Nivåer
- Merker
- Arbiedstid
- Salg
- Svar
- Telefonsamtaler
- Chattemeldinger
- Chat
- Ikke rangert
- Belønninger
- Negative anmeldelser
Lederliste eksempler
Kundesenter-oppsett-sjekkliste
For å sikre et vellykket kundesenter må teamet ditt forstå viktigheten av kundetilfredshet og være forberedt på å håndtere klager. Det er viktig å gi kundesenteret riktig utstyr, inkludert høyhastighetsinternett, VoIP-programvare, call center-programvare, hodesett og datamaskiner. Organisering av call center-prosessene dine vil sikre effektivitet og bedre kundeservice. Det er viktig å etablere relevante KPIer for å spore virksomhetens suksess, og å ha en solid katastrofegjenopprettingsplan på plass i tilfelle uforutsette hendelser.
Kundesenter veileder daglig sjekkliste
En sjekkliste for kundesenteradministrasjon bør brukes for å sikre at teamet samarbeider effektivt og tar hensyn til all relevant informasjon. Det er viktig å dokumentere eventuelle hendelser for å unngå å gjenta feil, og verktøy som LiveAgent eller Slack kan brukes til dette formålet. For å administrere et kundesenterteam effektivt, må man lage en daglig oppgaveliste og være organisert. En god kundesenterleder må være flink til å håndtere utfordringer, motivere teamet sitt og gi konstruktiv tilbakemelding på ytelsesproblemer. Det er også viktig å ha mellommenneskelige ferdigheter, lederegenskaper, problemløsende ferdigheter, tidsstyringsevner og god kommunikasjonsevne.
monday.com kunnskapsbase anmeldelse
Monday.com tilbyr arbeidsflyt- og produktivitetsprogramvare med et rent og effektivt grensesnitt som enkelt kan tilpasses. Selv om det ikke tilbyr mange avanserte tekstredigeringsalternativer eller ekstern publisering, lar deres gratis plan deg opprette et ubegrenset antall kunnskapsbaseartikler. Det finnes også betalte planalternativer med flere funksjoner og lagringsplass, og kundestøtten er veldig nyttig og responsiv.
Kundesenter overgang sjekkliste
Artikkelen gir tips om hvordan man kan forstå bedriftens behov og hvordan man kan finne den rette leverandøren for kundesenterprogramvaren. Det er viktig å samle inn informasjon fra teammedlemmer, kunder og ledelse, analysere nåværende leverandør og skrive ned kriterier for å begrense listen over potensielle leverandører. Verktøyene som leverandørene tilbyr bør sjekkes for kompatibilitet med CRM-systemet og nettstedene deres bør undersøkes nøye for å få en god oversikt over funksjonene. Til slutt bør vurderingene og karakterene av hver mulige leverandør brukes til å velge den beste.