Se din personlige statistikk, for eksempel hvor lenge du har vært online, hvor mange meldinger du har svart på, og massevis av nyttig data. Sammenlign deg med andre i kundesupport gruppen din.
Se hvem som slår deg i hvilken beregning og hvem som er den høyest rangerte agenten som er logget på i dag. Belønn agentene dine basert på denne statistikken, sett interne mål og se hvem som presterer deretter.
Vis statistikk for (opsjoner):
- I dag
- I går
- Denne uken (Man-Søn)
- Sist uke (Man-Søn)
- Siste 7 dagene
- Siste 30 dagene
- Siste 90 dagene
- Denne måneden
- Sist måned
- Dette året
- I fjor
- Når som helst
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lederliste for (alternativer)
- Nivåer
- Merker
- Arbiedstid
- Salg
- Svar
- Telefonsamtaler
- Chattemeldinger
- Chat
- Ikke rangert
- Belønninger
- Negative anmeldelser
Lederliste eksempler
LiveAgent er et programvareselskap som tilbyr løsninger for kundeservice og tilknyttede tjenester som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Selskapet tilbyr også webinarer og en skrivetest for å lære mer om deres produkter og tjenester. De tilbyr også en kostnadskalkulator for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen for deres behov. Kunden kan kontakte selskapet gjennom ulike sosiale medier eller abonnere på deres nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Det kreves aksept for cookies før chat eller kontaktformular kan benyttes. Brukere oppfordres også til å godta personvernpolicyen til LiveAgent.