Hva er live support?
Live support er en metode for å yte en kundeservice. Den er laget for å gi informasjon, støtte og hjelp. Det lar kunder og besøkende kommunisere med et selskaps kundeserviceteam gjennom live chat.
Kunder kan klikke på live chat-knappen plassert på selskapets nettside, og de kan starte kommunikasjon. Live support krever alltid spesiell programvare eller applikasjoner. Bortsett fra et live chat-vindu, tilbyr disse applikasjonene også en usynlig trafikkanalyse, sikre administrasjonskontroller og mye mer.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på live support?
Live support er en teknologi som lar bedrifter samhandle med brukere som besøker en organisasjons multimedieressurser. Oftest er det en live chat som er tilgjengelig på selskapets nettsider. I de fleste tilfeller er det svært fordelaktig at en chat vises på de fleste sidene på et nettsted.
Trenger din bedrift live support?
Hvis du vil at bedriften din skal stole på markedet og også se økninger i fortjeneste, er live support nødvendig. Dagens forbrukere krever nesten umiddelbar støtte fra bedrifter. Live support er av stor betydning for å øke konverteringer. Den lar deg redusere antall kanselleringer og forlatte handlekurver.
Aktiverer LiveAgent live support?
LiveAgent muliggjør live support. Først av alt er det mulig gjennom live chat, som muliggjør sanntidskommunikasjon. Det gir mulighet for riktig konfigurasjon og muligheten til å tilpasse chatten til visningen. I tillegg kan klienten overføre filer, slik at han bedre kan visualisere problemet sitt.
Expert’s note
Sanntidsstøtte er en viktig teknologi for økt konvertering og redusert antall avbrutte kjøp gjennom live chat med kundeserviceteamet.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.