Hei, jeg heter John, hvordan kan jeg hjelpe deg?
Jeg vil gjerne sjekke bestillingsstatusen min.
Ikke noe problem, vennligst oppgi bestillings-ID-en din.
Min bestillings-ID er GQ34566
Visste du at mer enn halvparten av alle kunder foretrekker å chatte med noen i sanntid og på nettet, i stedet for å ringe et selskap for å få støtte? Det er mange fordeler ved å bruke en gratis live chat-programvare for både kundene og agentene dine. Øk kundetilfredsheten, forbedre responstidene, øk agentproduktiviteten og avkastningen. Ifølge CrazyEgg er det mer sannsynlig at 38 % av forbrukerne kjøper fra et selskap hvis de tilbyr live chat-støtte.
Prøv vår gratis live chat-løsning i dag. Vår gratis live chat-app kan skryte av den raskeste chat-widgeten på markedet, som er fullt tilpassbar og språktilpassbar.
Nyt en Evig Gratis Konto
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Implementer en gratis live chat-programvare for nettsteder i virksomheten din og få disse fordelene:
Gratis billettfunksjoner hjelper deg med å minimere den totale tiden brukt på å løse et kundeproblem.
Støtteteamet ditt kan håndtere alle kundeforespørsler fra flere kanaler på ett sted.
Ved å administrere alle støttekanaler på ett sted, bruker agentene dine mindre tid på å løse problemer.
LiveAgents gratis live chat-programvare har den raskeste chat-widgeten på markedet. Når du sammenligner LiveAgent vs. konkurrentens samlede ytelse for chat-widget, vil du legge merke til at LiveAgent er den raskeste. LiveAgents chat-widget vises på bare 2,5 sekunder, mens konkurrentens chat-widgeter tar mellom 3,3 og 9,4 sekunder å vise.
En rask chat-widget er veien å gå hvis du effektivt vil konvertere en besøkende på nettstedet til en kunde. I følge en eMarketer-rapport foretok 35 % flere mennesker et kjøp på nettet etter å ha brukt live chat.
Vårt gratis live chat-verktøy er fullt tilpassbart, så vel som språklig tilpassbart. I tillegg, ved å bruke vår gratis live chat-programvare kan du bruke vårt gratis billettsystem med en universell innboks, kundesenter og a kunnskapsbase/kundeportal.
Vår gratis live chat-programvare tilbyr et 7-dagers søk i billetthistorikk og én integrasjon (en live chatknapp, e-postadresse, kontaktskjema, telefonnummer.) Hvis du ser etter mer, for eksempel ubegrenset søkehistorikk, integrasjoner med sosiale medier og automatiserings-funksjoner, sjekk ut våre betalte planer.
LiveAgent ble laget for å spare verdifull tid. En enkel (kopier og lim inn) integrasjon kobler deg til kundene dine i løpet av sekunder. LiveAgent dirigerer nye innkommende chatter til de riktige medlemmene i teamet ditt og tilpasser chattilgjengeligheten dynamisk når agentene dine logger på og av under skiftet.
12 % av amerikanerne vurderer frustrasjonen nummer én med kundeservice som «mangel på fart». Statista
72 % av forbrukerne ser på å måtte forklare problemet sitt for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensjonsforskning
72 % av forbrukerne sier at når de kontakter kundeservice forventer de at agenten «vet hvem de er, hva de har kjøpt og har innsikt i deres tidligere engasjementer». Microsoft
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Start med vår gratis live chat-løsning, og oppgrader til en betalt versjon når som helst for å motta ubegrenset billetthistorikk, flere funksjoner og ingen begrensninger på antall live chat-knapper, e-postadresser, telefonnumre og kontaktskjemaer.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nei, LiveAgent tilbyr en gratis konto uten noen skjulte kostnader. Dessuten er det ingen kredittkortopplysninger som kreves for å få en gratis konto.
Etter å ha implementert en chat-knapp på nettstedet ditt, kan du begynne å chatte med kunder umiddelbart. Hver gang en besøkende kommer til nettstedet ditt, vises en chat-knapp. Etter det har kundene muligheten til å kontakte deg via en chat vindu. Hvis kunden bestemmer seg for å gjøre det, vil en billett bli generert og vist i din universelle innboks.
Livechatten er en knapp som gir en rask kommunikasjonskanal for en agent for å svare på kundeforespørsler så snart som mulig.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer