Hva er en støtteadresse?
En støtteadresse er en e-postadresse som kundene dine kan bruke til å kontakte deg i tilfelle de trenger hjelp. Det er adressen hvor de fleste kundeservicerepresentanter håndterer kundeforespørsler.
Vanligvis består en støtteadresse av nøkkelord som info, hjelp, støtte, velkommen, hei eller andre. Følgende er “@” og domenenavnet ditt. Her er et par eksempler på støtteadresser:
- support@liveagent.com
- help@liveagent.com
- info@liveagent.com
Hvis du bruker billettprogramvare, kan du opprette billetter fra forespørsler og e-postmeldinger sendt til denne adressen. Med funksjoner som den universelle innboksen lagres alle dine utgående og innkommende e-poster på ett praktisk sted, slik at agentene dine ikke trenger å sjekke flere kommunikasjonskanaler.
Hvorfor er det viktig å ha en støtteadresse?
Når du driver en kundesentrert virksomhet, er det avgjørende å tilby kundene en måte å nå deg på. Supportadressen lar dem kontakte deg, sende inn tjenesteforespørsler, gjøre deg oppmerksom på problemer og stille spørsmål. Supportadressen din fungerer ofte som en distribusjonsgruppe-e-postadresse, siden den skal være tilgjengelig for alle støtteagentene dine.
Hvor finner jeg en e-postadresse for støtte?
Vanligvis kan du finne et selskaps støtteadresse på nettstedet deres på Kontakt oss-siden. Men hvis du vil ha andre måter å nå en bedrift på, tilbyr de fleste selskaper flere kanaler som live chat, telefonstøtte, sosiale medier, videosamtaler og mer.
Er det mulig å endre e-poststøtteadressen i LiveAgent?
Ja, i LiveAgent kan du endre jokertegn-e-postadressen din, legge til egendefinerte e-postadresser og til og med bruke en ekstern e-postadresse for støtteforespørsler.
Det er imidlertid ingen måte å endre innebygde e-postadresser på. Det er en fast struktur for dem: support@mail.DOMAIN.ladesk.com.
LiveAgent makes it easy to talk to your customers
Build strong relationships, increase sales, and provide stellar customer service with LiveAgent. Our wide range of features is yours to try by signing up for a 14-day free trial!
Frequently Asked Questions
Hva er en støtteadresse?
Støtteadressen er e-postadressen som brukes til å sende inn kundeforespørsler. Kunder kan henvende seg til disse adressene hvis de trenger hjelp. Billettprogramvare kan konvertere e-poster sendt til denne adressen til billetter.
Hvordan opprette en støtteadresse?
For å opprette støtteadresser i LiveAgent, gå til "Konfigurasjon"-delen i panelet, velg e-post, og klikk deretter på e-postkontoer. Når kontoer er konfigurert og tilkoblet, kan du bruke LiveAgent til å sende svar-e-poster på forespørsler med disse adressene.
Kan du bruke støtteadressen din i LiveAgent?
Ja, du kan bruke LiveAgent-støtteadressen din. For å sette opp, gå til agentens panel og finn Konfigurasjon-fanen. Derfra velger du e-post og går til delen for e-postkontoer.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.