Hva er en Tel Link protokoll?
Tel-link-protokoller brukes til å sette opp anropsalternativer online (klikk for å ringe). Ved å bruke en telelinkprotokoll opprettes et telefonnummer til en lenke på et nettsted, vanligvis i form av en tekstlenke, knapp eller bilde. Ved å klikke på denne lenken kan kundene starte en telefonsamtale koblet til telefonnummeret du har oppgitt. De fleste moderne nettlesere støtter automatisk nummergjenkjenning, slik at telefonnumre blir automatisk omgjort til lenker. Noen ganger vil du kanskje gjøre det selv.
Kunder trenger ikke laste ned annen programvare enn standard plugins, for eksempel Flash. Dette hindrer nedlastingen av skadelig programvare, som for eksempel skadelig spionprogramvare. En stor del av klikk-for-å-ring-teknologien er en klientfri nett-til-telefon-tjeneste, noe som betyr at samtalen foregår utenfor brukerens datamaskin.
Det å kunne tilby kundene et klikk for å ringe-alternativ er et verdifull mulighet, siden det lar kundene kommunisere direkte med agentene dine.
Hvordan linker du et telefonnummer?
Det er enkelt. Kopier koden nedenfor til nettstedet ditt, og erstatt telefonnummeret mellom anførselstegnene med ditt eget.
Etter at du har lagret endringene, bør du se telefonnummeret ditt hyperkoblet på nettstedet ditt. Etter at kundene dine klikker på lenken, blir det opprettet et anrop mellom dem og din agent.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Ønsker du å forbedre bedriften din enda mer?
En telefonkobling på nettstedet ditt er en flott måte å få lojale kunder. Imidlertid, hvis du ønsker å skape effektiv kundeservice for å øke inntektene dine og få et konkurransefortrinn, kan du prøve en helpdesk-løsning. Den beste helpdesk-programvaren inkluderer e-post, samtaler, live chat, forum,
Hvis du vil lære mer, kan du sjekke ut disse LiveAgent – Funksjonene.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently asked questions
Hva er en Tel Link?
Tel link er en telefonlink som brukes på nettsteder. Kort sagt, gjør det telefonnummeret ditt klikkbart. Når kunden ønsker å kontakte deg, kan han/hun klikke på lenken og få kontakt med kundesupport din med en gang.
Hvordan legger du til en telefonlink i HTML?
Bare tilpass / erstatt telefonnummeret og teksten du vil at kundene dine skal se på nettstedet ditt i følgende HTML-telefonmalmal:1-234-567-1111 Click to Call
Bør jeg legge mobilnummeret mitt på nettstedet mitt?
Tel Link er et gunstig tillegg til ethvert nettsted / selskap som ønsker å gi bedre kundeservice / support. Fordelene inkluderer forbedret kundetilfredshet og kundeforhold. Videre kan det øke salget eller generelt konvertering.
Expert note
Tel-link-protokoller brukes til å sette opp anropsalternativer online. Det gir kundene muligheten til å klikke på et telefonnummer og starte en telefonsamtale uten å laste ned annen programvare.

Samtaledisponering med anropsdisponeringskoder kan øke salgsavkastningen ved å filtrere ut feil potensielle kunder og fokusere på aktive potensielle kunder med større sannsynlighet for å konvertere. Agenter kan også utvikle en mer personlig tilnærming til samtaler og forbedre effektiviteten til salgssamtaler. Anropsdisponering er en del av LiveAgent, kjent som tags, som gir mulighet for organisering og kategorisering av kundebilletter. LiveAgent tilbyr programvare for kontaktsenter og kundeservice, med mulighet for integrasjoner og datamigrering.
Teksten presenterer forskjellig programvare og verktøy for kundeservice og support, inkludert en demo, prissetting, integrasjoner og alternativer. Det er også informasjon om selskapet, priser og partnerskap. En LiveAgent blir bygget for øyeblikket, og det oppfordres til å abonnere på deres nyhetsbrev for å holde seg oppdatert. Cookies brukes på deres nettsider.
Teksten dreier seg om LiveAgent, en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner og integrasjonsalternativer. Teksten gir også en oversikt over selskapet, priser, kundeanmeldelser og muligheter for å bli partner. Det nevnes også en kostnadskalkulator og det er mulig å avtale en demo. Til slutt beskrives en installasjonsprosess.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som har en vennlig grensesnitt og avanserte funksjoner. Det tilbyr ulike integrasjoner og alternativer, og er en populær løsning for telefon- og e-postbehandling. LiveAgent gir også brukerstøtte og har en statusportal, og tilbyr gratis prøveversjon. Det er utviklet av Quality Unit, LLC og er underlagt vilkårene i GDPR, samt konkurransepolitikker og personvernregler. Kundene kan kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev for å holde seg oppdatert på LiveAgent-oppdateringer og rabatter.