Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kundeservice og tilbakeringing

Hva er tilbakeringing fra kundeservice?

Tilbakeringing av kundeservice er en programvarefunksjon for IVR (interaktiv talerespons). I hovedsak er det en automatisk tilbakeringing som utføres av kundesenterprogramvaren.

Hvorfor ber kunder om å bli ringt tilbake?

Kunder ber om tilbakeringing av tre hovedårsaker:

  • De vil ikke være på vent
  • Linjen er opptatt / ventekøen er for lang
  • Det er ingen tilgjengelige agenter som kan svare på samtalen (for eksempel utenom åpningstidene).
kundeservice og automatisert tilbakeringing

Hvordan utføres en automatisk tilbakeringing?

Vanligvis avsluttes samtalen umiddelbart når en kunde ber om å bli ringt tilbake, men systemet lagrer innringerens telefonnummer og plassering i samtalekøen. Når telefonnummeret når helt frem i køen, ringer systemet automatisk det lagrede telefonnummeret og kobler samtalen med en kundeservicearbeider.

Hvorfor er tilbakeringing en nyttig funksjon?

Tilbakeringing er nyttig fordi det kan:

  • Øk kundetilfredsheten
  • Reduser kundenes innsats
  • Reduser antallet avbrutte anrop
  • Forkort samtalekøer
  • Få flere salgsmuligheter
  • Øk agentproduktiviteten
  • Gi mer innsikt om ditt kundesenter

Hvordan kan du implementere funksjonen i LiveAgent?

For å begynne å bruke IVR -tilbakeringingsfunksjonen, må du koble et VoIP -telefonnummer til LiveAgent -kontoen din. Når den er koblet til, må du lage et IVR -skript og laste opp IVR-meldinger. For å se en komplett guide for å sette opp IVR-meldinger, sjekk ut denne artikkelen.

Deretter må du legge til tilbakeringingsskriptet til IVR -skriptet ditt ved å følge denne veiledningen. Når du er ferdig, klikker du på lagre og tester funksjonen ved å ringe telefonnummeret som er integrert med LiveAgent -kontoen din.

Lytt til instruksene i IVR -menyen, og trykk på det forespurte nummeret (for eksempel “Trykk 4 for å be om tilbakeringing). Samtalen din avsluttes umiddelbart og deretter begynner det å ringe inne på LiveAgent- dashbordet til en agent som tar imot samtalen. Når samtalen blir tatt, ringer LiveAgent automatisk tilbake nummeret og oppretter automatisk tilbakeringing.

Vil du lære mer om kundeservice og hvordan ringe tilbake?

Sjekk ut vårt siste blogginnlegg.

Back to Glossary Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo